Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Mustang

Itseä kiinnostaisi tuo NaNoWriMo kovasti, ajattelin yrittää, josko saisin Enidalan tarun vihdoin päätökseensä. Pohjat on olemassa, maailma ja henkilöt ja muut. Juoni vain puuttuu. :D Niinkin pieni seikka. Haha. Se on vuosikaudet seissyt vain, ilman, että oikeasti olen edes ajatellut sitä. Josko sitä kokeilisin. Päivittelen sitä teille välillä tännekin luettavaksi, jos saan jotakin aikaan. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Iltaa Juplin, Nuubialainen prinsessa.
Mie tässä vielä jonkinaikaa pyöriskelen linjoilla ennen kuin meen nukkumaan. Avokki tuossa on vähän kipeenä ja mullakin tuntus olevan lentsu tulossa. Kiva kiva. :p
Taidan vielä vilkuilla noita jatkiksia, jos vaikka sattuis inspaamaan ja kirjottais jotain. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Kas, iltaa vain :)

Lueskelin viimeisimmän jatkosi tuohon TE:hen.
Jännään paikkaan olet taas tarinan jättänyt,
jos ei väsyttäisi niin paljon, niin jatkaisin heti..

Luin tarinan viikonloppuna yöllä alusta alkaen uudestaan,
mutta väsy vaan iski yön kuluessa ja kirjoittelu sitten jäi silloinkin..

No, ehkä sitten viikonloppuna, I hope so :)



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#243
Kuule sen kun kirjotat, kyllä mä odotan sinne viikoloppuun. Mulle se ja sama kirjotatko sie tai Mustang, sana on vapaa. :)
Huomenna on vapaapäivä ja perjantaina lyhyt päivä(toivon et on ja ei tuu muutoksia). :)
En sit eilen käyny labras niin kun piti, joten menen huomenna. Onneks on koko viikko aikaa hoitaa asia. Paitsi viikonloppu. Meenkin huomenna aamusta, niin se on sit hoidettu, eikä tartte sitä sit koko loppupäivänä murehtia. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Joo, mie tosiaan yritän kirjoittaa jossain välissä,
kun tuo tarina on jotenkin niin mielenkiintoinen :)

Labrakokeet on tosi ikäviä :( Sain tänään kuulla, että miunkin pitäisi mennä labroihin, t-täti sanoi, että olisi otettava täydellinen verenkuva, maksa-arvot, kolesteroli, paastosokeri.. ja mie inhoan yli kaiken verikokeita, hyi! Tekisi mieli jättää kokeet väliin, vaan kun on kyse työterveyshuollosta, niin ei kai sitä voi välttää :S

Toivottavasti se flunssa ei sitten iskisikään, hoivaat itseäsi kunnolla, juot kuumaa ja lepäät, josko se siitä :)



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mulla tuo labra on vaan sitä, että seuraavat maksa-arvoja tuon epilepsialääkkeen takia. Tässä nyt mennään varmaan vielä ensi vuosikin noilla lääkkeillä kunnes lekuri päättää mitä seuraavaksi tehdään. Voi olla että jos kohtaukset ei enää uudistu, niin pääsen lääkkeistä eroon. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Päiviä Mustang. Sinnuukin näkee vaihteeks.
Onko sulla vieläki niitä päivitysvaikeuksia Juplinin kanssa? Jos niin kokeiles auttaako toi yhteensopivuustila (Taitaa olla Xp:n ja vistan ominaisuus ja varmaankin myös vistasta uusimmissa käyttiksissä), nimittäin mulla kyllä auttaa ja se et tosiaan päivitän sivun mahdollisimman usein sekä tuosta etusivu painikkeesta, että tuolta selaimen omasta päivitysnamikasta ja toki niin, et käyn lueksimassa vanhoja viestejä ja pompin sit takas etusivulle.

Yleensä (ikävä kyllä) Juplinissa ei oo paljon mitään uutta, kun ei täällä taida kovin moni tuhkatiheään käydä. Mä lienen ainoa joka melkein asuu tällä foorumilla. :)
Mut mä nyt tykkäänkin olla täällä ja kirjotella tarinoita jne. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Itse päivittelen monta kertaa päivässä, Juplin on koko ajan auki jossakin välilehdessä. :D Vastailen kyllä, mutten oikein itsekseni ole tänne jaksanut postailla. :)

Se yhteensopivuustila taitaa olla Internet Explorerin hienouksia, äidin koneella se on, mutta tästä Mozillasta en ole moista löytänyt. IE:tä en suurin surminkaan suostu käyttämään. Ja kyllä tämä Juplin jo jotenkin paremmin toimii, ainakin luulisin, koska en muista aikoihin ärsyyntyneeni lataamisen hitaudesta. Oma kone hidastuu aikaa myöden toiminnaltaan väkisinkin, kun en ikinä itse tätä sammuta. Alkaa aina tökkiin, kun on ollut pitempään päällä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Juu niin, IE:n hienouksiahan se oliki. :) Mulla tuo IE on enkä jaksa laiskuuttani muita selaimia käytellä. Ihan hyvinhän tämä toimii ongelmista huolimatta.
Ja muuten se kone toimii paremmin kun eheytät sen välillä ja muistat joskus sammuttaakin yöksi. :)
Mä tässä varmaan roikun tuonne seittemään asti, ennen ku haetaan kaverilta auto lainaksi ja äiti satamasta, kun se oli päiväristeilyllä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Julle

Mites tämä foorumi on ollu näin hiljane jo ties kuinka kauan? Alkaa jo tuleen mieleen joku salaliitto tms.? Kenties abduktio tai vastaavaa? :D
Kari Tapio on Äijä!

Mustang

Ei kai sentään! :D Itse päivitin itseni lukemalla Jatkiksia, mitä olin missannut vähän epäaktiivisemmalla hetkellä, joten ei ole malttanut kirjoitella. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Hälöy. Pahoittelen poissa oloani. Oon tässä ollu aika kipee ja sunnuntaista asti sairaalassa. Tänään pääsin kotiin. On se Keuhkokuume niiiin v*tun ihanaa. :p
Mutta kun lauantaina ja sunnuntaina kuume huiteli 39, ni ei ollu hyvä. Nyt ei enää oo kuumetta, mut muuten pöhnänen olo kyllä ja yskittää pirusti.
Kädetkin on kuin neulatyyny, kun ei ne meinanneen päivystyksessä löytää suonta tipan laittamista varten, kun mun kädet oli ihan kylmät.
Mä saatan piipahdella kyllä sillontällön, mutta taidan käyttää enimmän ajan lepäämiseen ja itteni paranteluun, kun tuota saikkuakin tuli.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Huh Neffi, oletpa ollut sitten kipeenä, jos sairaalaankin jouduit :S
Muista sitten levätä kunnolla, äläkä lähde liian aikaisin hyppelemään töihin, kun tuollaisista voi tulla vaikka mten vakavia jälkitauteja..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mähän lepään. :) Ärsyttää vaan, kun nuo antibiootit vetää vattan löysäks ja kun välillä tulee yskittyä tosi rajusti. Hassua ettei se lekuri antanu yhtään yskänlääkettä, joka olis vähän rauhoittanu tuota kröhinää. :p
Mutta joo rennosti tässä oon ottanukki. Kuuntelen äänikirjaa (Harry Potter ja Liekehtivä Pikari), jonka lainasin kirjastosta ja yritän koota yhtä 1000-palan palapeliä. Nyt kyllä koin olevani sen verran hyvässä kunnossa, että jaksan olla koneellakin. :)
Mut siitä oon tyytyväinen ettei enää oo kuumetta. Täytyy toivoa ettei tulekaan. *koputtaa puuta*
Saikkuakin onneki on tuonne 17.10 asti, joten en kyllä töihin mene sitä ennen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#254
Heiiii Mustang. :D
Sinnuuki näkee vaihteeksi. :)
Tässä kattelin, josko sais jotakin kirjotettua johonkin noista jatkiksista. Vielä ainakin inspis hukassa.

Kun en tienny, et mihin laitan, niin laitanpa tähän tän, eli tästä kautta voi mennä kattomaan web kamera kuvaa Korkeasaaren Lumileobardin pennuista. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.