Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Killahead - 07.08.10 - klo:18:26
Haluaisiko joku äänestää suunnittelemaani pipoa Seppälän pipokisassa?

http://www.verkko-kampanja.fi/designstudio2/share/1281110842604

Pipossa oleva eläin on guanako ja otin kuvan pari päivää sitten kun kävin Korkeasaaressa.

Kiva kilpailu, kuulin tänään NRJ:tä kuunnellessani pipo-design jutskasta, mahtoikohan olla kyse samasta kilpailusta. Siinä kuulemma voi voittaa tonnin^^

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 11.08.10 - klo:19:30
Lainaus käyttäjältä: Killahead - 07.08.10 - klo:18:26
Haluaisiko joku äänestää suunnittelemaani pipoa Seppälän pipokisassa?

http://www.verkko-kampanja.fi/designstudio2/share/1281110842604

Pipossa oleva eläin on guanako ja otin kuvan pari päivää sitten kun kävin Korkeasaaressa.

Kiva kilpailu, kuulin tänään NRJ:tä kuunnellessani pipo-design jutskasta, mahtoikohan olla kyse samasta kilpailusta. Siinä kuulemma voi voittaa tonnin^^

Varmaan se sama kilpailu, tosin en ole edes katsonut, että mitä siinä on palkintona...  1000€! En kyllä voita, kun on vasta 161 ääntä ja suosituimmilla on jo yli 30 000 ääntä.

Ja äsken kun kirjauduin, niin kirjoitin nimimerkkini väärin, niin ihmettelin, että mikä ihme on Hillahead? Lakkapää?
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Iltapäiviä Mustang. :)
Meinasin äsken menettää hermot kun netti ei tuntunut toimivat. Mut toistaseks ainakin Juplin toimii oikein hyvin, joten se taitaakin olla tuo toinen foorumi, kun tökkii jostakin syystä.
Itsekin tässä vasta vähän aikaa sitte koitiutunu töistä ja oon tässä siihen asti kun avopuoliskoni kotiutuu, niin me sitten aletaan vihdoinkin kattomaan, et mikä mun konetta mahtaa vaivata ja jos se tulee kuntoon, niin ei sit jatkossa tartte olla tässä avopuoliskon koneella. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Iltapäiviä vain, itse vielä parantelen viikonlopun jäljiltä itseäni. Huomenna joutuu taas töihin. Huoh.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Kävin tässä välillä päikyillä. :)
Sulla tais olla melkonen viikonloppu. Mä yleensä parantelen itteeni viikonloppusin viikon rasitusten jäljiltä, kun nousen joka aamu neljältä ylös, vaikka töitä muuten saattas olla joku 4-5h riippuen siitä, kuinka monta kohdetta kullekin päivälle osuu. :p
Tuntuu ettei tänään toimi mikään. Aamulla temppuili mun sampo-visaelectron korttini, koska sampolla oli jotain häikkää ja yhä vain tuo toinen foorumi(radola, ihan mahtava paikka muuten) jökkii. Vika lie sit täs koneess.
Kortti sentään toimi jo kotiopäin tullessa ilman nikuttelua. :)
Kun nyt tuo avopuoliskoiseni suvaitsis kotiutua, ni vois kattoa tuota mun konetta, vaikka alan jo itekki kallistua sille suunnalle, et siinä on näytönohjain sanonu toimintasopimuksensa irti. :p
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

No kahdessa vuorokaudessa tein 28,5 tuntia töitä ja väleissä ehdin nukkumaan yhteensä 5 tuntia. Ja koko ajan olin tietysti jalkojen päällä. Onneksi siitä tulee hyvät rahat. :) Laiskaa päivää siis pidellyt.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Mustang - 16.08.10 - klo:21:53
No kahdessa vuorokaudessa tein 28,5 tuntia töitä ja väleissä ehdin nukkumaan yhteensä 5 tuntia. Ja koko ajan olin tietysti jalkojen päällä. Onneksi siitä tulee hyvät rahat. :) Laiskaa päivää siis pidellyt.

No huh, onpa ollut rankka viikonloppu. Itselläni yöunta viimeyöstä takana vain kolme ja puoli tuntia, ja senkin jo tunsin nahoissani iltapäivästä töissä (normaaleja n. 8 tunnin päiviä tilanteesta hieman riippuen) kun yksi työkaverini ja osaston lääkäri keskustelivat, niin minua nauratti ihan pienimmätkin asiat..no sainpahan toisetkin hyvälle päälle :)

Hyvä, että saat kuitenkin levätä tuollaisen työputken päälle, eihän tuommoista jaksaisi jatkuvasti..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Juu, ei nämä ihan jokaviikonloppuisia hommia ole. :) Onneksi. Mutta onpahan silloin tällöin selliasta ylimääräistä tuhlailurahaa, osa-aikaisena työntekijällä sitä ei ihan alvariinsa ole.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Päiviä Theevilone ja Mustang. :)
Mukava, et on välillä muitakin paikalla. Tää on jo himassa. Oli vaan golffit tänään. Jahka tuo avopuolisko tuolta nousee ylös, ni se saa kattoa mun konetta, mikäli mielii päästä nopeammin omalle koneelleen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

O_o Mä oon päivittänyt tänään juplinin etusivun monta kertaa ja tää kone väittää, että Nefertitin vieti tuli vasta nyt. Oonkin ihmetellyt, kun ei oo ollut mitään elämää.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#190
Häh? o.O Just.
Mä nyt oon täällä vähintään joka aamu ja oon ihmetelly, et miks täällä ei oo elämää. Mut mä kyllä päivitänkin tän todella usein, lähinnä klikkaamalla selaimen päivitysnamiskaa tai sit napsauttamalla tuota foorumin keskustelu namiskaa. Sen ainakin pitäs päivittää sivu.
Niin ja aina välillä lueskelen noita tarinoitakin, jos mitään uutta ei oo tullu.

Omalle koneelle en taida päästä vielä pitkään aikaan. Uusi näytönojain on liian iso mun emolevylle. :p No sain ainakin uuden ja paremman virtalähteen joka ainakin mahtui. Hemmetti et tuon tornin emolevyineen piti olla liian pieni.
Mut ängen tähän avokin koneelle mahdollisimman usein, ni pääsen näkemään, et mitä täällä tapahtuu. :)

Katoinpa eilen Day of the Deadin ja siinä oli joitain samantapaisia juttuja kuin tuossa Tuhon Enteet-Jatkiksessa. :D Tää oli joku noiden Romeron zombie-leffojen pohjalta tehty vähän päivitetympi versio. Aika vikkeliä olivat ne zombiet ja lisäksi aika nälkäisiä ja brutaaleja.
Ihmettelin koko leffan ajan, et pitikö jossakin välissä pelätäkin, kun se ei pelottanu pätkääkään. Vähän jännitti, kun päähenkilöt oli jumissa pariin otteeseen ja näitä käveleviä raatoja kuhisi ympärillä.
Maskeeraus oli no joo ihan ok, mutta ei erityisen mieleenpainuva ja suolenpätkillä mässäiltiin mun makuun vähän liikaa, mutta onneksi ei kovin näkyvästi sentään. Olivat kai halunneet pitää ikärajan tarpeeksi alhaisena, kun mukana oli myös sitä teiniromantiikaa. Bongasin mä siitä pari tuttua näyttelijääkin. Ainakin Ving Rhames (Con Air) ja sit Ian McNeice (radiotoimittaja), joka näytteli myös Withe Noisessa tyyppiä, joka nauhoitteli kuolleiden ääniä ja kuvia ja joka yritti vähän autella Withe noisen päähenkilöä, kun tän vaimo oli kuollu.
Muuten oli aikalailla mulle uusia kasvoja. Tosin sen yhden kundin oon nähny jossain toisessa leffassa, mutta varmaankin sen verran pienessä roolissa, ettei oo kovin hyvin jääny mieleen.
Ja siis vasta eilen katoin tuon leffan, joten sen ideoita en oo napannu tarinaan mukaan. Toisaalta useimmat noista taitaa olla jo melko käytettyjä kliseitä useimmissa zombie/örkki-leffoissa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Täällä meidän boksissa on varmaan miljoona zombieleffaa, tuo yksi kämppis niistä niin kovin tykkää. pari ihan hyvääkin mahtuu mukaan. Tykkään itse näistä parodisoiduista, kuten Shaun of the dead ja Zombieland. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Pitänee yrittää jossakin välissä vilasta tuo Zombieland. :)
Päivän työt on jo tehty ja asioitakin ehditty hoitaa. Roikun tässä varmaan vähän aikaa ja sit meen päikyille. Sitä kun herää joka aamu kello neljä, ni se alkaa loppuviikolla jo tuntumaan, etenkin kun sitä ei osaa mennä ajoissa nukkumaan vaikka pitäs. :)
No onneks on tulossa viikonloppu ja lauantaina mennään mun mutsin luo, ku sillä on synttärit ja se kutsu sinne kakkukahville. Oikeesti ne synttärit oli kyl sunnuntaina, mut se ny päätti pitää kutsut lauantaina. No kunhan on selvinpäin. En jaksa kuunnella sitä sillon kun se on kännissä. :p
Nyt kun vielä sais jollekin päivälle varattua sen näöntarkastuksen instruun ja hommattua uudet kakkulat. Se vaan et nää duunit on välillä niin pahasti ettei minään päivänä tahtos ehtiä. Huomenna vois sen verran käydä, et varais sen ajan jos ei satu onnistaan et siel olis vapaata.
Mut tänään otan ny rennosti ja tosiaan kattelen vaikka noita meidän tarinoita, vaikken saakaan niitä nyt jatkettua, kun tässä koneessa ei oo officea. Kyllä te, Mustang ja Nuubialainen Prinsessa osaatte kirjoittaa todella mahtavia jatkopaloja. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#193
Päiviä Mustang. Suakin näkee vaihteeks. Ite tässä kökötän sen aikaa kun mieheke saa puettua, ni lähetään sit asioita hoitamaan. :)
Mulla siis päivän duunit jälleen kerran tehty. Nyt sit kun saa pakolliset asiat hoidettua (paperitöitä plaaah!), ni voi ottaa rennommin. Ai niin täytyy siellä instrussakin käydä, että saa vihdoinkin sen näöntarkastuksen ja uudet kakkulat. Vanhat alkaa olla aika surkeessa kunnossa.
Niin joo mudellekin vois hommaa jotain kivaa ku huomenna se pitää synttärikutsut, vaikka oikeesti sen synttäripäivä olis sunnuntaina. :)

Ai niin ja vielä tuohon kenkkuilevaan päivitykseen palatakseni, niin oon huomannu et mulla tää foorumi toimii paremmin (siis tuli selaimen päivityksen yhteydessä ja käytössä IE), kun tää on yhteensopivuusnäkymässä. Kokeiles tepsisikös se sulla ja jos ei niin liekö joku asetus joko foorumilla tai selaimessa menny epähuomiossa väärin tms.
Mutta toivottavasti saat ongelman ratkaistua. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

En usko, että on mistään asetuksista, kun en kerran ole muuttanut mitään. Tää yhtäkkiä vaan on alkanut lataamaan juplinia kamalan hitaasti, muut kaikki toimii normaalisti.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.