Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Iltaa Mustang. :)
Kiva nähdä suakin täällä foorumilla.
Itellä tänään, vähän paska päivä. Mun, tai enempi mutsin kissa nykyjään, putos partsilta, kun yks idiootti oli jättäny partsin lasin auki. Se sai sen verran pahoja vammoja, että se nukutettiin.:´(
Kauhia ikävä sitä ihanaa hupeloa kattia. Melkein jo puol iltaa tässä pillitelly.
Mut kyllä tää tästä. Ainakaan se ei joutunu kärsimään.

Tosiaan yrittäkää sie ja Nuubialainen naputella jatkoja noihin jatkiksiin, kun mä en nyt teknisistä syistä pysty. Omaa konettakaan kun en vielä varmaan hetkeen saa ja tää läppäri tosiaan on raivostuttavan hidas.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Voi kamalaa! Yritähän kovasti pärjäillä, Nefertiti. Itse en voi edes kuvitella, miten pahalta tuntuisi, jos jompi kumpi noista töhöistä teloisi itsensä kunnolla. :( Vaikka ne välillä käykin hermoille, niin silti ne on kumpikin kovin rakkaita.

Voisin tuossa jollakin kohtaa viikonloppua yrittää raivata aikaa jonkin pätkän naputtelulle. Huomenna menen vielä töihin ja treeniä vetämään, illaksi en vielä ole sopinut mitään. Sunnuntaina tulee sukulaisia kahville ja aamusta pitäisi vissiin jokamiesluokan autoilua lähteä katsomaan. Myös oma uusi auto ja ens viikon sunnuntaina olevat ratsastuskilpailut verottaa hieman aikaa, mutta täytyy ainakin yrittää. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Hei Mustang ja huomenta. :)
Kiitti mukavista sanoista. Eilen en oikein saanut aikaiseksi vastata kun oli niin pirun maissa. No joo oon mä vieläkin, mut olo alkaa olla hitusen parempi. Silti välillä itken, kun ajattelen sitä ihanaa toheloa kissaa, jota on niin ikävä. Kyllä kai tää tästä joskus hellittää. Meinasin et jos mentäis muden kanssa tässä joku päivä hesyyn ja annettas jollekin mukavalle kissalle tai vaikka kahdelle koti, vaikka ilmasta se ei olekaan. Mut ei mudellekaan tee hyvää yksikseen olla. Faija tuntuu näköjään jo olevan oma ääliömäinen itsensä tai sit se ei vaan näytä suruaan.
Mut ajattelin, et mudellakin olis muuta ajateltavaa, kun olis uusi karvakaveri jaloissa pyörimässä. Kävin vähän hesyn sivuilla kurkkimassa ja siellä näyttäs olevan paljon kotia vailla olevia söpöjä kisuja. Ajattelin että mude vois ottaa pennun, kun joillakin aikuisilla kissoilla on erityistarpeita, joita mude ei välttämättä osaa huomioida niin kuin kuuluis. Voihan pennuillakin toki olla, mut ne on helppo kasvattaa ja opettaa tavoille, kuin aikuinen. Tosin kissat on oppivaisia otuksia, ainakin silloin kun haluavat olla. :)

Taidan ottaa tän päivän iisisti ja roikkua vaikka netissä tällä läppärillä vaikka välillä tekeekin mieli heittää tää ikkunasta ulos, kun tää jää miettimään ja lataamaan niin raivostuttavan pitkäksi ajaksi. Vois taas huvikseen lueskella noita jatkiksia, vaikken mä tällä koneella niihin mitään kirjotakkaan. Mutta jos noilla sais ajatukset toisaalle edes vähäksi aikaa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Voi että, kyllä se siitä ajan kanssa. Asioista on tapana jäädä yleensä mukava muisto, uusi kissa on myös ihan omiaan vähän laimentamaan tuskaa, kun ei ehdi adjatella niin pasljon. Ja kissat kun on hyvin huomaavaisia ja ihania otuksia.

Itse tulostelen vielä joitakin juttuja iltapäivän treenejä varten ja sitten lähden töihin. Pitkä työviikko taas takana, kuudes työpäivä tälläviikolla. Onneksi maanantai on vapaa.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Joo kissat on ihania otuksia. Ja ne osaa myös sen ai mä vai-ilmeen ja myös en mä se ollu-ilmeen, kun jäävät pahanteosta kiinni. Mut yleensä ne on ihania ja mukavia ja hassuja hölmöileviä ja sydämmellisiä otuksia, jotka kuin varkain löytävät tiensä omistajansa sydämeen.
Muistan kun Chrisu oli vielä mulla niin se tuli öisin tai aamulla aikaisin mun pään ympärille ja alkoi leipoa tassuillaan mun hiuksia ja kehräsi. Mä luulen et se johtui osaksi siitä, et se oli varmaankin erotettu emostaan liian aikaisin, kun se luovutusikähän on 3kk.

Mut vietähän sie mukava päivä. Mä lueksin noita tarinoita aikani kuluksi tai menen katsomaan Olipa Kerran... Keksijää, kun avopuoliso osti sen poksin eilen. Tulee mukavia lapsuusmuistoja mieleen, kun kaikki nuo olipa kerran jutut tuli sillon joskus katsottua televisiosta. Se oli sitä aikaa kun telkkarista tuli myös Maija Mehiläinen, Liisa Ihmemaassa, Peukaloisen Retket, Jaki ja Nuka, Turtlesit, He-Man ja paljon paljon muuta, jotka nykyään on ihan uutta kaikille muksuille. :)
Itseasiassa on tässä aika paljon parempi fiilis jo kuin eilen. Jos vaan saan naamani siistittyä, kun muuten luulevat että avokki on jotain tehny ku silmät on punaset ja turvoksissa, ni vois mennä tuon mun ihanan miehekkeeni kanssa kattomaan vaikka Karate Kid (uusinta versio siitä 80-luvun Karate Kidistä). Jackie Chan on aika hyvä ja hauska näyttelijä, tai siis ei nyt varmaankaan mitään Shakespearea vedä, mutta toimintapätkissä, etekin humoristisissa sellaisissa, se loistaa.:)
Tosin vois sitä kattoa, et mitä muuta tuolla menee, mitä me voitas yhdessä katsoa. Pyörii siellä vissiin pari kauhuleffaakin, mut tuo armas avopuoliso ei niitä tykkää kattoa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa Mustang. :)

Itellä alkaa olla nyt tosi paljon parempi fiilis, vaikkei se viekkään ikävää pois. Käytiin sitten katsomassa Karate Kid ja se oli oikeastaan aika hyvä. Nyt tekee mieli kattella se alkuperänen versio missä on Pat Morita. Vois yrittää etsiskellä sen jostakin.
Sain tänään koneeni takas, joten saattanen pian päästä kirjottelemaan jatkoakin johonkin jatkiksee. Joskaan en kyllä varmaankaan vielä tänäiltana.
Illanjatkot ja öitä sulle. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Myöhäiset synttärionnittelut Mustang :)

Voi Neffi, otan osaa kisun takia :(
Mie leikkuutin miun pennut tässä pari päivää sitten ja miusta tuntui jo kauhean pahalta pelkästään se nukuttaminen ja kipeän tuottaminen, joten voin hyvin kuvitella miltä siusta tuntuu kun joutuu viemään oman kissa-ystävän ikiunipiikille. Tuosta siun kertomasta tyynyllä nukkumisesta tuli mieleen edesmennyt Arthurini, joka nukkui pennusta saakka miun tyynyllä ja piti miuta emonaan. Vieressä kehräävä kissa tuo nopeasti unen silmään:) Kauniit muistot helpottaa oloa..

Niin, pahoittelen, etten ole oikein joutanut ja jaksanut keskittyä tuohon jatkoiluun..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Herra Noriyuki Morita on kyllä aivan yliveto. :) Tarvii kyllä vaqrmaan kanssa aktsoa tuo uusi filmatisointi, kun kaikki vanhatkin on useaan kertaan katsella. Hienoa, että sinun kone on kunnossa nyt, Nefertiti. :)

Ja kiitos Nuubialainen. ^^ Nyt sitä ollaan mukamas isoo tyttöö.
Tuo meidän pieni kissa kehrää niin lujaa, että mun on pakko nostaa se raukkaparka lattialle nukkumaan, jotta itse saan unta. :D Ihan tajutonta, miten iso ääni lähtee noin pienestä, varsinkin, kun se ei vielä edes kunnolla mau'u.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Kiitti. :) On mukava olla omalla koneella pitkästä aikaa. :)

Ihana pikkukisu sulla. Kunnon hyrinämoottori. Aaaws. :)

Hmm.. pienestä leffakaupasta vois vilkuilla, josko sieltä löytys Karate Kidejä, siis jos muualta ei löydy. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa Mustang. :)

Mä tässä tulin pikakurkistukselle ennen kuin meen nukkumaan. Aikainen ylösnousu vaihteeksi. Ehdittiin kattoa loput NCSI:stä. Oli hieno jakso tänään ja Tony oli jälleen vauhdissa. :)
Täytynee kattoa, jos viikolla jaksaisin jotakin naputella noihin jatkiksiin, vaikka epäilenkin että oon työpäivien jälkeen aika naatti. Sen kuin vain tekin kirjoitatte ihan vapaasti. :)
Näkyillään kuitenkin. :)

Ai niin ja tässä vielä vanha kuva Chrisusta.

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltasia Mustang. Suakin näkee vaihteeksi. :)
Joo ja kuten varmaan näet, niin intouduin vähän kirjoittelemaan, vaikka jatkot nyt ei järin pitkiä olekaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hienoa, että jollain on innostusta. :) Itse olen aivan katkipoikki viikonlopun jäljiltä. Yötä päivää on saanut painella menemään. Huomenna aikainen herätys, eli kohta painuu tämä tyttö pehkuihin.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No en mäkään eilen kovin myöhään valvonut. Aikainen ylösnousu mullakin. Huomennakin aikainen ylösnousu. Aamusta labraan ja sen jälkeen käynti työkkärissä ja sit varmaankin kaikenmaailman lappujen täyttöä. Ymmärrän kyllä etteivät halua huijareiden saavan helppoa rahaa, mutta kyllä se sapettaa kun pitää jos jonkinlaista paperia ja liitettä täytellä ja viedä työkkäriin ja kelaan. :p
Joskus tuntuu, että tartteis melkein viedä koko sukuselvitys sinne, kas kun ei sitä et minkä värinen luomi oli mummin isoäidin kummin kaiman perseessä.
Anteeksi epähieno ilmaus, mutta tympii tuo ainainen paperisota. :p
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Huomenta Mustang.
Tässä aamiaista vielä nautin, ennen kuin pitää lähteä töihin. Lueskelin aikani kuluksi noita jatkiksia. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltasia Mustang. Sinnuukin näkee. :)
Itse tässä kiroan kun tää foorumi taas jumittelee mulla välillä. Liekö taas jotai päivityksiä tms. Vois taas noita stooreja vilkulla tai miettiä jotain NaNoWriMoon, siis jos siihen nyt jaksaisin osallistua. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.