Joulukalenteri 2008 kommentointi ketju

Aloittaja Nefertiti, 12.11.08 - klo:00:08

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa



Hih, no niinpä tais käydä:)
Haluatko laittaa tänään, vai laitatko myöhemmin?

Miusta tuntuu, et miun osalta noitten tekemieni luukkujen taso tulee laskemaan entisestään, kun pitää tehdä luukut silleen sen kummempia miettimättä:D
Noh..ei se maailmanloppu ole:)



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa



No, mie nyt sitten laitoin sen, kun täytyy lähteä unta yrittämään:)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

theevilone

Wuhwuh vaan. Kivoja luukkuja (kivoja varpaita^^) kyllä. Varailin itselleni pari lisää, mutta tokikin jos näyttää ettei kaikki saa laittaa niin sanotte vain. Tosin tällä hetkellä näyttäisi vähän juuri siltä että tappelua ei synny... :P Hmmm pitäisi kehitellä jotain kivaa seuraavaksi kerraksi.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Killahead

Mä voin laittaa tohon kalenterii jotain 13.12 ja 20.12.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nuubialainen Prinsessa



Heips, lisäilin siun nimet kyseisille päiville:)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#35
Nuubialainen Prinsessa, sano mitä sanot, mutta sinä osaat kirjoittaa ihanasti. Mulle tuli ihan kylmät väreet lukiessa sitä, kun tempauduin tarinan vietäväksi, niin kuin se kertomuksei tyttö.
Loistava ja sopii todella hyvin itsenäisyyspäivään, paljon paremmin kuin linnanjuhlat hörhelöineen, floppeineen ja juoruineen.
Mahtavaa ja vieläkerran ihanaa tekstiä, jota toivottavasti näen jatkossakin. :)

Piti ihan uudestaan lukea, kun oli niin ihanasti kirjoitettu ja yhä se tempaisi minut mukaansa ja sai miettimään asioita, sota-aikaa ja sitä, että se voi joskus tulla uudestaa, sillä ihmiset eivät koskaan opi olemaan taistelematta ja syy sellaisen aloittamiseen löytyy kyllä ja jos ei löydy, niin sellainen keksitään.
Muuten tuosta voisi taas aloittaa uuden tuollaisen suomi-aiheisen jatkotarinan, vähän niin kuin se jonka silloin kerran aloitit ja jonka yhdessä sitten kirjoittelimme, Salaisuus Erämaassa, josta muuten mun faija tykkäs hirveästi, kun tulostin sen sille luettavaksi.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Nonnis sielläpä on seittämäs luukku odottamassa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Ah, päätin tulla vilkaisemaan joko uusi luukku ilmestyi..ja siellähän se jo oli.
Erittäin kaunis kuva Nefertiti. Kaunis sinisen sävy, luo illan hämyisen tunnelman:)

Sie oot aina niin kiltti ja jaksat kannustaa tuon kirjoittamisen suhteen. Kiitos jälleen kauniista sanoistasi:)
Itseasiassa, miun elämässä ei ole kovinkaan paljon ihmisiä, joita kiinnostaisi lukea aikaansaannoksiani puhumattakaan kannustuksesta tai kriittisen arvion antamisesta.
Jos pyydän apua johonkin tärkeään tekstiin, kuten tarvitsin yhteen jo valmiiseen romaaniini, en sitä saa. Ainoastaan paheksuntaan tai välinpitämättömyyttä:( Surullista, eikö vain?
Joskus tuntuu, että tämä foorumi on ainoa paikka, jossa on edes muutama ihminen, joka todella kuuntelee, ja jossa voin keskustella/kirjoittaa/lukea sellaisista asioita, jotka ovat kiinnostaneet minua nyt pitemmän aikaa..
Ps. pahoittelen purkaustani, taitaa olla aika mennä nukkumaan.

Niin, ja vielä kerran täytyy sanoa, et siulla on kuvasilmää:D


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Nojaa tosta kuva silmästä tiedä, mitä nyt oon räpsiny kuvia kännykällä, kun oon sattunu huomaamaan hyvän maiseman tai muuten mielenkiintoista kuvattavaa.
Mutta mä ihan vilpittömästi kehuin sun tesktiä, sillä se oli todella upeasti kirjoitettu ja siinä oli sitä sellaista syvyyttä ja kuvausta mitä en kyllä aina omiin teksteihini saa vaikka kuinka yritän. Joskus harvoin saan sellaista pätkää aikaiseksi.
Mutta jos hölötettäs kirjoittamisesta sille sopivammassa ketjussa kirjoittelu alueella. Annetaan muidenkin sanoa mielipiteitä noista meidän laittamista kuvista sunmuista. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#39
Oiiii... Sir William on söpö karvatassunen ja se on väreiltään ihan kuin mun tai siis mutsin kissa Christopher tai siis tuttavallisemmin Chrisu. :)
Kissat ovat ihania olentoja. :)

p.s
Hei immeiset, siellä on vielä kahdeksan vapaata luukkua, joten vielä hetii varata niitä itsellee. Hopi hopi niitä täyttämään. Luukun täytteeksi käy edelleen omat kirjalliset ja kuvalliset tuotokset tahi omat valokuvat, joten toimintaa kiitos. Ja edelleen kuvat, piirrokset, valokuta tai koneella rustatutut tekeleet tulee olla omia, sillä tekijäoikeudet koskee suurinta osaa netistä löytyvistä kuvista ja ilman lupaahan ei toisten kuvia saa ottaa, jos jossakin sivulla on näin mainittu tai vähintääkin se lupa tulee kysyä.
Kenenkään ei tarvitse laittaa siis kuvia itsestään, kun lemmikit maisemat ja sensellaiset käy vallan mainiosti, kunhan sisältö muutoin on asiallinen. Kaikki asiattomat ja säädyttömät kuvat poistetaan jos ja kun niitä huomataan.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Sir. William on mun tädin kissa. Se kuva on otettu viime jouluaattona ku me käytii siellä ja mä vein Vilille lahjan (mikä näkyy siinä kuvassa).

Mä voin laittaa kalenteriin jotain 19.12.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

theevilone

Kyllähän eläimetkin tarvitsee lahjoja. Tosin tuntuu että niitä kiinnostaa enemmän itse lahjan aukaisu... :P Tutulla on koira joka alkaa itkemään jos se ei saa lahjaa itse jos joku muu saa.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

#42
No kumpis meistä nyt laittaa tuohon 11:sta luukkuun jotaki. Sä vai mä?
Mulla olis kuva tai pari valmiina, pitäs vaan valkata että kumpi niistä. :)
No kun et vastannut, niin mie sitten laitoin. Sori.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Jeps, kirjoitin viiimeiset rivit petokseen, joten en huomannut:)
Kiva kuva. On tuo Chrisu sitten söpö kattiliini:)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Floora

Noin, 12. luukku paljastaa tomeran tontun :) joku lyyrisesti lahjakashan voipi miettiä tontulle tarinan. Halusin itse laittaa jotain hyvin lapsekasta :) vaikka paintilla piirtäminen on mielettömän vaikeaa!!
Strange but not twisted