Joulukalenteri 2008 kommentointi ketju

Aloittaja Nefertiti, 12.11.08 - klo:00:08

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Nemesis - 30.11.08 - klo:00:55
Tunnen itseni kauheaksi ilonpilaajaksi. :( Mielestäni tämä joulukalenteri-idea on todella hyvä, ja odotankin innolla joulukuuta, että pääsen näkemään mitä kaikkea tästäkin joulukalenterista paljastuu. Itse en kuitenkaan usko pystyväni tähän osallistumaan, sillä ollen täysin epäonnistunut kirjoittaja, ja valokuvat taas eivät tule kysymykseen teknisten ongelmien takia.  Anteeksi tämä kauhea selittely, mutta tuli vaan niin syyllinen olo. :(

Höpsis, et sie mikään ilonpilaaja ole:)
Kirjoittamista ei kannata ottaa liian vakavasti. En miekään uskaltaisi kirjottaa mitään, jos miettisin miten tyhmältä miun tekstit kuulostaa toisten korvissa. Joo, mie tiiän et oon hieman hullu kun kirjottelen niin paljon kaikenlaisia juttuja tänne, mut tää on jotenkin vapauttavaa kun voi purkaa mieltään ja tunteitaan ns. kasvottomana :)

Kyl myö yritetään saada tuo kalenteri toteutumaan ja toivon joulukuun alkuun saakka, et saatas osallistujia..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa



Aloititpas kauniisti tuon ensimmäisen luukun Nefertiti. Innoitit minua kirjoittamaan pienen tekstin, joten varasin itselleni kolmannen päivän johon laitan sen:)
Kaunista:)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Kiitos ja sori että näin myöhään vastaan, mutta on ollu tässä koko päivä kaikennäköistä. Nyt vain odotan, että seuraava muistaa laittaa jotakin tuonne omaan luukkuunsa huomenna tai siis tänään, kun kello on jo yli puolenyön.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 02.12.08 - klo:00:44
Kiitos ja sori että näin myöhään vastaan, mutta on ollu tässä koko päivä kaikennäköistä. Nyt vain odotan, että seuraava muistaa laittaa jotakin tuonne omaan luukkuunsa huomenna tai siis tänään, kun kello on jo yli puolenyön.

Tietysti muistan. En vain halunnut että olet paikalla! ;P Kunhan säädän tuota niin laitan. Ei sitten haukuta sitä vaikkei olekaan niin hieno kuin aloitus! :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

Säädä ihan rauhassa, mä nyt kumminkin säädän pitkin nettiä ja voisi suunnitella kohta meneväni nukkumaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

:D Ja tulit sitten vielä takaisin?! Näin ennen joulua pitää olla kilttinä (tietysti oikeasti koko vuonna vuosi vuoden jälkeen). :P Mutta, siellä on. Nyt voisi itsekin suunnistaa makuuhuoneeseen.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nefertiti

Njoo... Muuten tuohan on todella upea kuva, ei yhtään huono. Voisinpa sanoa että jopa parermpi kuin tuo mun viritelmä.
Ihanan tunnelmallinen ja rauhallinen, kerrassaan upea ja jouluinen.
Nyt voisi yrittää naputella kasaan sellaisen jouluisen novellinpätkän. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Floora

Ihana tulla pidennetyltä viikonlopulta ja täällä odotti ensimmäiset luukut :)
Strange but not twisted

Killahead

Miten noita kuvia saa lisättyä tänne? Oon yrittäny pari kertaa mut ei oo onnistunu.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nuubialainen Prinsessa



Lainaus käyttäjältä: Killahead - 02.12.08 - klo:18:01
Miten noita kuvia saa lisättyä tänne? Oon yrittäny pari kertaa mut ei oo onnistunu.

Kun avaat tuon vastaa näkymän, on tekstille varatun kentän yläpuolella kuvake "lisää kuva". Siitä klikattua tulee sellaiset koodaustagit, joiden väliin voi liittää kuvan linkin. Pitää ennen tätä olla paikka minne olet tallentanut koneeltasi kuvia, itse käytän photobucketia:) Toivottavasti tästä oli jotain apua:)

LainaaEi sitten haukuta sitä vaikkei olekaan niin hieno kuin aloitus! :)

Hauhau;) No, ei vaineskaan..todella kaunis kuva. Tässähän tulee ihan joulumielelle:)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Ihana novelli ja ihana kuva. Hienoa Nuubialainen Prinsessa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#26

Kiitos, mutta ei se nyt kummoisempi ollut..
Opettelin käyttämään kannettavan kameraa kun en löytänyt tästä metallilaatikosta saakelin skanneria. Joskus ärsyttää kun tää kannettava on paljon oudompi kuin miun pöytäkone, joka odottaa kiltisti laatikossa muuttoa..

Kuvassa on muuten minun edesmennyt kisulini nimeltänsä Arthur, Ara vaan kamujen kesken :)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#27
Söpö kisu ja söpö muksu. :)

Nuo varpaikkaat tuossa mun kuvassani ovat, mun itseni tekemiä, joskin ovat tainneet mennä jo kaupaksi pajalla jossa ne tein ja jossa en enää ole.
Ja ihmiset hoi tuolla on vielä vapaita päiviä/luukkuja tehtäväksi. Yrittäkään nyt edes pikkuisen, jooko?
Mä kyllä yritän parhaani mukaan niitä täytellä, muttei mullakaan ole kuvia/ideoita/tekstejä loputtomasti.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

 
Joo, mamman murut:)

Kivat varpaat sulla:b Ei ihme, että kaupaksi menivät.

Niin, hei te kaikki, jotka täällä päivän mittaan käytte katsastelemassa tilannetta..eikö kukaan teistä haluaisi ottaa tuolta vapaata luukkua tehtäväkseen, näin lähenevän joulun kunniaksi? Miul ei riitä ideoita eikä matskuu niin paljon kun on vapaita luukkuja..#pyytää kauniisti#





Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mie taidan laittaa siihen kuva, kun on, paitsi että sä ehdit ensin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.