Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

#390
Iltaa. Tässä vielä hetken kukun ennen kuin suunnistan nukkumaan.
Tuli katsottua Teho-osasto ja siinä oli todella haikea jakso, oli Abbyn ja samalla sen näyttelijän viimenen päivä siinä sarjassa. Se lähti pois, ei siis kuolle, mutta se oli silti jotenkin niin haikeaa.
Jotenkin tuntuu, että tuon Teho-osaston ensimmäisiä jaksoja tulee ikävä, kun kaikki vanhat muutamaa alusta asti mukana ollutta vakio tyyppiä lukuunottamatta kaikki muut on jo lähteneet sarjasta tavalla tai toisella. Etenkin tohtori Greene:ä jäin kaipaamaan. *huoh*

Ai muuten Nuubialainen Prinsessa, kiva kun suakin näkee välillä täällä. :)
Juplin on parhaimmillaan, kun sä olet paikalla. :)

p.s
En tiedä huomasitkos, mutta muutin tuon Petoksen viimeisen jatkopalasen loppua, kun se töksähti viimeksi aika ikävästi...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Kas, iltaa Nefertiti:)

Kiva nähdä myös sinua. Höps, sie taas höpiset turhia:) Jos joku tekee Jupliniin eloa, niin se olet sinä. Huolehdit aina, että täällä on jotain lukemista:)
Tänään en enää ennätä kirjoittamaan jatkoa kun pitää vielä nousta ahertamaan aamulla,
mutta yritän viikonloppuna tehdä tuonne jatkoa:)

Täytyy myöntää, etten ole ennättänyt vilkaisemaan nyt tuota petosta viime kerrasta.
Lukaisen sen sitten kun jää enemmän aikaa.
Kyllä väsyttää kamalasti, pitäisi kai mennä nukkumaan.

Näkyillään taas huomenissa, hyviä öitä siulle jos vielä valvoskelet..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#392
Näkyillään... :)
Odotan mielenkiinnolla jos vaikka jatkoa tulisi, enkä pistäs pahakseni vaikka muutkin viittis edes yrittää. En mä nyt niiiiin hyvä kirjoiittaja sentään ole, joten muutkin mukaan vain, en mä pure, eikä Nuubialainenkaan pure. :)
Itseasiassa saattaisi ilahtua ikihyviksi, jos joku uskaltaisi naputella jatkoa jatkiksiin ja hyvä siitä tulee, kun muistaa vaan lukea ensin sen mitä siellä jo ennestään on, niin pysyy kärryillä ja lisäksi uudet näkökulmat ja ideat ovat enemmän kuin tervetulleita.

Sorry saarna samasta asiasta, mutta en tiedä millä ilveellä muuten saisin teidät muutkin kirjoittelemaan, kun tiedän, että täällä on paljon hyviä kirjoittajia, vaikka eräät väittävätkin muuta. Älkää nyt hävetkö itteenne, sillä mitään häpeemistä ei ole ja te kaikki olette parhaita kuka missäkin asiassa. *Kannustusta, kannustusta!*
Mä kenties olen paras suunsoittamisessa, mutta se nyt onkin sitten toinen juttu. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Ihana jatkopala... Ihanan tunnelmallinen... Menempäs nyt kehittämään juttua eteenpäin... :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Jeps, jotain tuonne väkerrin..ei kuitenkaan kummoista.

Miusta alkaa tuntua, että nuo meidän jatkotarinat venyvät liian pitkiksi,
ja se saattaa olla yksi syy miksi kirjoitusintoisetkaan eivät jaksa kirjoittaa.
Huomasin nimittäin ylitsepääsemättömäksi jatkaa tuota petosta kun se on edennyt niin pitkälle,
että on vaikea pitää ajatukset koossa jatkaakseen tarinaan. Kauhusaareen pääsi vielä helposti "kyytiin", mutta nuo pitkät tarinat ovat hankalampia.

Jää nähtäväksi, miten kauhusaari jatkunee:)



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#395
No mä olen jättänyt jokaisen kirjoittamani jatkopalasen jälkeen useita päiviä väliä, niin että kuka vaan olisi ehtinyt tuohon väliin kirjoittaa halutessaan, joskin noi mun pätkät on toisinaan aikas pitkiä... Sori.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

LainaaNo mä olen jättänyt jokaisen kirjoittamani jatkopalasen jälkeen useita päiviä niin että kuka vaan olisi ehtinyt tuohon väliin kirjoittaa halutessaan, joskin noi mun pätkät on toisinaan aikas pitkiä... Sori.

Ei, älä pyytele anteeksi. Tarkoitukseni ei ollut arvostella tekstiesi runsautta, taisin valita sanani huonosti. Miusta ainakin on hienoa kun joku jaksaa kirjoittaa ja olla aktiivinen:)
Sitä paitsi, ei tää miun kirjoittelunpuute johdu siun ja miun entisten tekstien runsaudesta, vaan miun omista ongelmista tuottaa tekstiä.
Olen ollut yksinkertaisesti hieman "tukossa", jos niin voi sanoa, ja kun on vaikea keskittyä, tarinaan mukaan tulo vaikeutuu huomattavasti..

Äh, mitenkähän mie selittäisin mitä tarkoitan..

Nuo tarinat kokonaisuutena muuttuvat suureksi määräksi A4:sia,
joten niiden lukemiseen täytyy varata reilusti aikaa, ja jos ei muista henkilöiden nimiä tai ulkonäköä tms.
joutuu etsimään kauan, ennen kuin löytää etsimänsä. Tein tämän oivalluksen, koska itselleni on ollut jostain syystä luovuuden pulaa ja ajatukset pyörii muualla.

Mietinkin sitä, että pitäisikö osa tulevista jatkoista tehdä semmoisina lyhyiden pätkien tarinoina,
niin että ne jotka eivät jaksa lukea pitkiä tarinoita, pääsisivät mukaan helpommin. Sellaisella parin lauseen tekniikalla..

Nämä on vaan ajatuksia joita heräsi, en tiedä mikä todella auttaisi saamaan eloa tänne foorumille..
Toivottavasti sait tuosta jotain tolkkua:)






Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Niin no...
Mutta kumma kyllä kun muistan nuo henkilöt suht hyvin, enkä vielä toistaiseksi *koputtaa puuta* ole sekoitellut eri tarinoiden hahmoja sekaisin keskenään. :) Saati että olisin sekoitellut vielä tarinoita keskenään. *Koputtaa jälleen kerran puuta*

No kai sitä vois laittaa sellaisen sana-kerrallaan-tarinan tai lause-kerrallaan-tarinan, mutta ne ei kuulosta niin kivoilta mun mielestä kuin tälläiset hieman pidemmät stoorit. Toisaalta joskus voisi yrittää värkätä ihan hullunkurisen tarinan vähän samaan tapaan kuin täällä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Huomenta, vastaan näin aamupäivästä, kun ennätin jo mennä nukkumaan ennen vastaustasi.

Hassua, mie nimittäin en useinkaan muista mitä tarinassa aiemmin on tapahtunut, ellen ole kirjoittanut tarinaa intensiivisesti pitemmän aikaa ilman pitkiä taukoja.
Yksinkertaisesti unohdan, mitä edellä on tapahtunut, jos on kirjoittamisessa vähänkin taukoa ja siksi joudun lukemaan tarinan ajatuksen kanssa uudestaan, jolloin tarina hitaasti palailee mieleen.
Olen useinkin pitänyt ihmeellisenä sitä huomiota, että lukiessani jotain paljon aikaisemmin kirjoittamaani kohtausta huomaan miettiväni, että kirjoitinko minä tosiaan tuon..

muttamutta, niin monenlaisia tapoja ja taipumuksia kuin on ihmisiäkin. Tämä on varmasti ihmiskohtaista..


ps. kivoja tarinoita tuolla Radolassa:)


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#399
Huomenta vaan, aikaisin ylhäällä mäkin, kun pitää tuo avokki saattaa ajoissa liikkeelle, ettei se myöhästy isotätinsä hautajaisista. On mulle sen verran tuntemattomampi, kuin muukin sen isän puolen suvusta, joten jätän menemättä, enkä oikein muutenkaan pidä hautajaisista...

Mulla on vähän sama juttu, kuin sulla. Siis että kun lukee omaa tekstiä jälkeenpäin tulee tuo fiilis, että kirjotinko mä muka tuon?
Aika hassu fiilis ja etenkin jos tekstinpätkä sattuukin olemaan tavallista parempi kuin mitä on muistanut kirjoittaneensa. :D Kaikkein ärsyttävintä kyllä on, kun kaikki kirjotusvirheet, kielioppi mokat ja muut kämmit pomppaa silmille, puhumattakaan siitä, jos ne vielä on sellaisia mokia joita ei pitäs enää edes tehdä kirjoittaessaan. XP
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa Nuubialainen Prinsessa. Suakin näkee. :)
Vissiin jo huomasitkin uusimman osan tulleen Petokseen. Joo tuli aikamoista nyyhkydraamaa taas.
Kuten on olen monasti sanonut, ilahdun aina kun näen sut linjoilla. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Moi, kuin myös:D
Joo, olit näköjään kirjoittanut dramaattisen pätkän ja tunteella tietysti..vilkasin kyllä;)
Aattelin pyörähtää kun kaikki muut jo nukkuu, enkä saanut unen päästä kiinni.
Tänään oli toinen pohjavalu ja nyt ois putket kotona paikoillaan..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mä tässä kuppaan hereillä kun ei muutakaan tekemistä olen ja ryystän sidukkaa. Jätän sen toisen tölkin huomiselle illalle jahka mutsin luota kotiudutaan. Täytyy taas käydä saatää sen digipoksia kun ei se itse sitä osaa laittaa.
Näkeepähän samalla kattiakin. :)
Nyt vaan odotan mahdatkohan intoutua kirjoittamaan jatkopalaa johonkin jatkikseen. :)

Ai juu ja hienoa, että sulla siellä alkaa olla remppa mallillaan.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Niin no, ei se ole valmis vielä pitkään aikaan. Paljon on tekemistä, masentavaa :s

Täytyy nyt katsoa jaksanko siirtyä tuonne tuvan puolelle enää koneen kanssa ja saanko edes mitään aikaiseksi.
Nautiskelehan siideristä ja illasta:)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Joo mä jatkan täällä roikkumista ja vaellan välillä muissa foorumeissa. Tuun aina kurkkimaan jos vaikka sattus oleen jotakin uutta. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.