Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa


Ööh, huomenta..vastaan tänne, vaikka yökukkujien osasto onkin..

Jep, hienon lopun taas olit tehnyt tarinalle :)
Eilen meni aivan liian myöhään kun meidän pitää mennä aina viikonloppuisin pesulle mökille, joten jäi eilen käymättä netissä..
En mie kyllä taija tähän näppikseen tottua, kun mie kirjotan kymmensormijärkällä ja tää näppis on ihan liian pieni, joutuu pitämään käsiä silleen ilmassa, eikä sormet lepää laisinkaan..
Täytyy viritellä tavallinen näppis varmaan tähän kiinni kun kirjoittaa enemmän tarinaa..

Katselen jos illalla tulisin lukemaan noita tarinoita taas ja ehkä saisin jonkun pätkän kirjoitettuakin:)


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Huomenta huomenta vain. :)

Öh, pitäsköhän tehdä aamukukkujat ketjukin, kun nykyisin mulla on mun niin sanotussa duunissani aamuvuoro, joten nousen jo kuudelta ja kökin koneella ennen kuin lähden. :D

Näppiksistä, itse en osaa kymmensormijärjestelmää (ainakaan kunnolla), vaan käytän mikä-sormi-lähinnä järjestelmää ja se toimii ihan hyvin, vaikka joskus kiireessä tulee kirjotettua ihan päin mäntyä.
Huomaan että etenkin jos innostun jostain ja olen jännittynyt kirjoitanvähän liiankin nopeasti ja lukiessani tekstiä uudelleen huomaan vaikka kuinka monta kirjotusvirhettä ja saan korjata tekstin.
Mutta jos normaali näppis tuntuu paremmalta, niin tokihan se kannattaa kiinnittää siihen läppäriin, mihin muuten saa nykyisin erikseenkin hiiren, ettei sen läppärin oman kanssa tärvitse tuskailla.

No mutta jään edelleen mielenkiinnolla odottamaan, mitä tuleman pitää, noiden tarinoiden suhteen.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

theevilone

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 01.06.08 - klo:10:29
Huomenta huomenta vain. :)

Öh, pitäsköhän tehdä aamukukkujat ketjukin, kun nykyisin mulla on mun niin sanotussa duunissani aamuvuoro, joten nousen jo kuudelta ja kökin koneella ennen kuin lähden. :D
Eikö sekin aika yötä ole. ;)

Erilaisiin näppiksiin tottuu aika helpolla, kunhan vain kirjoittaa. Itsellä on logitechin lättämallinen näppäimistö (toki pyötäkoneessa) ja trackball, jota on helppo käyttää - ainakin sitten kun tottuu. Se vain, että jos tykkää pelata tai selailla nettiä hiiren lisänappien kanssa, tuossa ei niitä ole, vain kaksi nappia ja rulla. :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nuubialainen Prinsessa



Nyt on sitten käytössä tuo normaalinäppis, mutta harmikseni sain huomata, etten löydä kaikkia merkkejä..täytynee vielä etsiä..
Hiiren mie jo aikaisemmin liitinkin tähän läppäriin kun menee hermot tuon kosketusnäytön kanssa. Ehkä olen vähän vanhanaikainen kun en tykkää noista hienouksista, mutta kaikkein paras on käyttää sellaisia vehkeitä joista tykkää ja parhaimmilta käsissä tuntuvat..makuasioitahan nämä..

Tein tuonne uuden jatkiksen kun tuli sellainen ajatus..
Nyt täytyy mennä nukkumaan kun on aamulla aikainen nousu..hauskaa illanjatkoa kaikille kukkkujille.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Tuo Rose Hill jatkis vaikuttaa kiintoisalta ja tuo minulle mielee elokuvat Rose Red, The Haunting ja House on Haunted Hill, joissa jokaisessa kokoontuu taloon sekalainen joukko ihmisiä, joita talo sitten pelottelee ja harventaa siinä sivussa.
Ai niin jä hienoisesti kävi mielessäni myös Hohto. Tosin siinä oli kummitustalo- tai siis hotelli teeman lisäksi yliluonnolliset kyvyt, kuten telepatia ESP.

En kylläkään vielä ole jatkanut tuota, mutta täytynee miettiä, josko pirteämpänä sitten saisi aikaiseksi jotain pätkä tuohon sun tarinaan. Tällä kertaa kun Kauhujen Saari sattui inspaamaan ja kirjoitinkin siihen aika pätkän.
Jos haluat voit jatkaa sitä ja onhan mulla tuolla yksi kummitustalo tarinakin, se on nimellä Talo, kun en sille parempaa nimeä keksinyt.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Juuh, jatkotarinoita riittää..täytyy niitä lueskella ja kirjoittaa kun tulee sopiva inspis..
Saattaa tosiaan noihin miun tarinoihin vaikuttaa se, että olen king fani..

Asiasta kukkaruukkuun, onko kellään sattunut olemaan muuten tietsikan näppäimistön kanssa ongelmia joskus(kysymysmerkki)
Mie nimittäin liitin tähän kannettavaan erillisen näppäimistön ja nyt ei sitten läppärin näppäimistö toimi ja tämäkin liitetty näppäimistö ei hyväksy kaikkia näppäimiä esim. kysymysmerkkiä..aargh.. menee hermo..
Täytyy varmaan varata jonain iltana aikaa, jos löytäisin oikeat asetukset...äh..otan vastaan neuvoja(hymyilee)..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mä voin yrittää tolta mun kotinörtiltä vähän kysellä, josko se tietäis miten oikuttelevan näppiksen saisi toimimaan.
Avokki meinas, että kokeile ensin uudelleen käynnistystä ja jos se ei tehoa niin, sitten joko käyttis tarttee uusinnan, mut jos vika ei oo käyttiksessäkään, niin sun läppärissäs on joku fyysinen vika, jonka korjaaminen on hankalaa ja kustannukset sen verran kalliita, että hän suositteli siinä tapauksessa hommaamaan uuden läppärin, sen sijaan, että alkas sitä vanhaa korjauttamaan.

Avokki meinas, että jos buuttauskaan ei auta, niin kannattaa kuulemma hiljalleen asennoitumaan siihen, että sun läppiksessä on joku vika ja tosiaan, jos sulla ei siellä läppiksellä mitään korvaamatonta ole, niin kannattaa sitten kokeilla sitä käyttiksen uudelleen asentamista ja jo se ei tosiaankaan auta niin sitten se tarkoittaa uutta läppiksiä.
Hän huomautti, ettei ihan varma oo, mutta toivottavasti tuolla pärjäät ja jos täällä on joku parempi atk-nörtti niin hän saa mun puolestani neuvoa, mikäli tietää paremmat konstit.

Njoo varmaankin hoksit, että innostuin sittenkin jatkamaan sun jatkistas, omani lisäksi. Mie jään odottamaan mielenkiinnolla mahdollista jatkoa. :)
Mutta nyt illan jatkoja, sillä mie alan tästä hiljalleen suunnistamaan nukkumaan.
Öitä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Kiitän neuvoista(hymyilee)
Yritin jo eilen tuota buuttausta ja hetkeksi asetukset normalisoitu..seuraavan kerran kun avasin koneen uudestaan niin asetukset olikin taas pielessä, eikä edes buuttaus enää auttanut..täytyy varmaan kokeilla ohjauspaneelin kautta etsiä näppisasetuksia..vitsi, että ärsyttää..onneks on tässä koneessa tuo takuu voimassa..sattuu olemaan ihan uus peli..

Miekin menen nyt koisimaan kun viidentunnin kuluttua on oltava taas matkalla töihin..satuin vain juuttumaan tänne sähköpostin tarkastusmatkalla(hymyilee jälleen).
Kauniita unia kaikille vaan..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin, huomenta.

No jos mikään ei tunnut tehoavan, eikä asetukset pysy, ni sun kannttaa käyttää hyväkses nyt tota takuuta ja käydä vähän sieltä kyselemässä, että miten sä saisit tuon sun näppäimistö viritelmän toimimaan kunnolla, kun se kerran on mahdollista.

Onneksi on oma koti nörtti, jolta voi kysellä jos itse ei tiedä. :)
Mä toivon nyt että sä saat sun läppärin toimimaan kunnolla, kun sitten on tietty kivempi kirjoitellakin.

Näkyillään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Kas hei nefertiti=)
Laittelin tuonne jatkoa, täytyy lueskella noita muitakin tarinoita, josko jotain pientä keksisin..

Niin täytyy kysellä varmaan liikkeestä josta ostin tän koneen, jos ei meinaa onnistua muuten tuo näppishommeli..mie taidan olla meidän perheessä se, joka edes vähän näitä koneita näprää(en korjaa), mut en kuitenkaan mikään nörtti ole..ohjelmistojen käyttö on ok, mut tekniikkapuoli on kyllä hankalaa..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Iltaa... tai ehkä ennemmikin yötä.
Mäkin tässä vielä kukun, vaikka näin letsusena pitäi olla jo nukkumassa. Katsotaan jos mä aamulla tai päivällä jaksan kirjoittaa tuohon Rose Hilliin jatkoa, sillä taas olit saanut aikaiseksi aika mielenkiintoisen pätkäsen.

Käy ihmeessä kyselemässä sieltä liikkeestä läppäristä, niin ehkäpä se näppis ongelmakin siitä selviää. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Jep, odotan innolla jatkoa. Muistahan juoda paljon lämmintä jos olet kipeä, kesä flunssat on tosi kenkkuja..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mä olen juonu kuumaa mustaherukkamehua ja teetä niin paljon, että sitä tulee kohta korvistakin ulos. Mutta nyt tuntuu paremmalta kuin eilen ja aamulla. Ehkäpä tää mokoma riesa vielä nujerretaan.

Muuten nyt kuin oli lämmin talvi, niin on tavallista enemmän noita flunssia ja vatsatauteja ollu liikkeellä, mikä on ärsyttävää, sillä on tosi paskamaista olla kesäkuumalla kipeenä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Juuh, tiedän tunteen..itselläkin oli kurkku kipeä viikolla..oli inhottavaa puhua asiakkaitten kanssa puhelimessa kun teki kokoajan mieli yskiä ja palelsi niin maan prk..sti..
varsinkin kun se ei terveenäkään ole kivaa..
Toivottavasti paranet pian=)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Joo, mä tässä taidan alkaa painua pehkuihin, kun meinaan istualteni nukahtaa.
Öitä siis mun puolestani, mikäli päätät vielä kukkua täällä.
Odotan toki mielenkiinnolla mahdollista jatkoa noihin mun jatkotarinoihin. :) Niin ja tosiaan yritän päivällä kattoo, jos saisin jotain tuohon Rose Hilliin aikaiseksi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.