Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa

Kävin tuolla surffailemassa ja unelmoimassa.. en sitten saanutkaan unta, joten tein vielä jatkon tuonne karhuun ja enkeliin.. nyt taidan yrittää tuota unta, jos se viimein tulisi.. huomenna kun olisi vielä pyykkäystä ja muuta semmoista pientä kivaa..
Meille saattaa muutaman kuukauden kuluttua tulla muutto eteen ja pitäisi ruveta hiljalleen tekemään inventaariota kaikesta siitä tavara määrästä, minkä nuo meidän täyteen sullotut kaapit on imenyt sisuksiinsa*irvistys*
Jos kotisuunnitelmat toteutuu, olen ensi kesänä todennäköisesti hyvin kiireinen ja silloin täällä netissä käynnit harvenevat lisää.. yritän ainakin siirtää netin väliaikaiseen osoitteseen vanhempieni luokse, jos se onnistuu, että pääsen edes välillä tänne piipahtamaan.. noh, eihän se muutto ihan varmaa vielä ole, mutta todennäköistä :)

Niin, siis kauniita unia Juplinilaiset yökukkujat - tämä tyttö painuu nukkumaan..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Siehän vallan yllätit mut, mä kun luulin, että vasta päivällä tulet kirjoittelemaan. :)
No käy se näinkin. Otan tuon pätkäsen talteen ja jos, en nyt saa aikaiseksi jatkoa, niin päivällä sitten. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Jep, ja vielä pieni jatko tuonne karhuun ja enkeliin näin sunnuntai illan kunniaksi :)
Tuo tarina tosiaankin poikkeaa vanhasta, mutta siinä on kuitenkin osa vanhaakin tarinaa.. jään mielenkiinnolla odottamaan mitä siinä seuraavaksi tapahtuu..


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin, sielläpä on jatkopalanen ja jään mielenkiinnolla odottamaan jatkoa. :)
Uusi pätkä on sekoitus uutta ja vanhaa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Noin..nyt siellä tarina osastolla on jatkoa viimein..
Täällä onkin ollut viimeaikoina varsin hiljaista kuluneen viikon aikana..
Täytynee lähteä kotihommiin, jään kuitenkin odottelemaan mielenkiinnolla jatkoa tarinaan :)


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Vaikkei ole edes yö, niin kukun täällä. Vaihteeksi nettailen meidän läppäriltä, kun omassa koneessani, on peli käynnistymässä. Mutta aina kun peli lataa, niin voin sitten surffailla tällä läppärillä netissä. :) Ei tuu ainakaan aika pitkäks.
Kyseessä siis sims2 jota pelailen, tai no enhän mä muuta nykyisin pelailekaan.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Täällä ei kyllä käy aika pitkäksi kun nuo vekarat riehuu..täytynee lähteä tästä pitämään kuria ja järjestystä ennenkuin koko kämppä räjähtää käsiin :)

Hauskaa päivää sinulle, mie tuun illalla takas ja toivon, etten taas nukahda ilta 8:lta kuten eilen illalla..
Täytyy päästä illalla kirjoittamaan viimein kun on niin pitkä aika viimeisestä..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Ooh, en malta odottaa iltaa, sillä kirjoituksesi on ain niin ihanaa luettavaa. Jaa muuten kirjoittamisesta puheenollen, mun pitäs jossakin välissä yrittää saada jatkoa aikaiseksi Karhuun ja Enkeliin. :) Paitsi, että olen kotona vasta kymmenen jälkeen kun suunnittelimme lähtevämme leffaan katsomaan varmaankin Alvin ja pikkuoravat, originaalina, dupatut ei ole niin hyviä ja sitäpaitsi on kiva yrittää keksiä, että kukas näytteijä on antanut äänensä ja mille hahmolle.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Kuulostaa kivalta..toivottavasti oli hauska leffa.
Ei nuo miun tekstit oo kyllä mitenkään erityisiä, kohan räpellän jotakin kun se on niin kivaa ja rentouttaa, ellen ole liian väsynyt..
Kiitos kuitenkin kehumuksistasi, positiivisesta palautteesta tulee aina hyvä mieli :)
Laitoin tuonne yhden pätkän. Täytynee miettiä vielä, jos jotain muuta tulee mieleeni noista kuvista..jään mielenkiinnolla odottamaan mitä jännää sie loihdit tuonne tarina/jatkotarinaosastolle seuraavaksi..

Hauskaa illanjatkoa juplinilaiset!

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#309
Pistin tuonne yhden uuden jatkotarinan, kun aivot ei nyt toimi tuon Karhun ja Enkelin kanssa. Kyllä mä sitäkin jatkan jossakin välissä, mutta ajattelin, että kirjoittas sitten jotakin muuta, kunnes saan taas idean. :)
Nyt tekee mieli kovasti kirjoittaa, joskaan ei Karhuun ja Enkeliin, edellä mainituista syistä. Sitävastoin taas Lenan ja Sebastianin tarinaan odotan jatkoa suurella mielenkiinnolla. :)
K&E:hen jatkoa tulee, kun vain saisin kunnollisen inspiksen sen suhteen.

Ihanan tarinanpätkän olit laittanut. Sie kyllä osaat kirjottaa hienosti. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Hei Nefertiti :)

Luin viikolla pikaisesti tuota uutta tarinaasi, täytyy kyllä sanoa, että on valmista kirja kamaa.. siun tosiaan kannattaisi kirjoittaa kustantajalle noita tarinoitasi!

Yritän keksiä jotain jatkoa tänään, jos vointini ei mene huonompaan suuntaan. Minuun iski voimakas kevätflunssa ja pientä lämpöä pitää.

Katselen kuitenkin mitä saisin kokoon sumeilla aivoillani :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#311
Heipä hei.

Mä tässä olen tapellu BodyShopin kanssa(sellanen simsin ohjelma, millä voi luoda uusia simejä yms), jumittaa moko ain samassa kohassa. Murh.

Odotan sinun kirjoitelmiasi suurella mielenkiinnolla, sillä kyllä nuo sunkin tekstit on niin hyviä, että vois kustantajalle viedä. Ties miten hyvän bestsellerin onnistuisit saamaan. :)
Mutta ota nyt kuitenkin iisisti, lepäile ja juo vaikka kuumaa teetä, johon pistät vähän hunajaa ja sitten vielä joku hyvä kirja seuraksi, niin kyllä siinä jo olo alkais vähän parantua.
Pikaista paranemista toivottelen. *peukutus kymiö*
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Jep, täytyy laittaa vesi kuumenemaan ja juoda vähän minttuteetä :)

Tympii tää olotila, joten naputtelin pienen pätkän Lenan ja Sebastianin tarinaan, vaikkakin se onkin hyvän tarinan raiskaamista..sano sinä mitä sanot :o)

Piipahdan varmaan myöhemmin vielä, kun nuo miun laittamat kuvat tuolla tarinaosastolla näyttää nyt tosi pieniltä..kumma, miten ne ei suostu millään olemaan sellaisia kuin itse tahtoisin..

<ja jään odottamaan kuinka tarinasi jatkuu ..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin sielläpäs on jatkopalanen.
Jään tietysti odottamaan jatkoa mielenkiinnolla. :)
Mutta parantelehan sie nyt itteäs. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Loather

Jeeeess! Vihdoinki sain huijattua itteni jäämään kotiin, ko muu perhe lähti tylsään hotelliin tylsälle kahen päivän lomalle. Mä oon ollu tiesalla ties kuin kauan ja kattonu telkkaria. :P  elämä on ihanaa!