Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa

#405
Juu, miekin kukuskelen täällä hetken aikaa..


Hih, hauskaa illanjatkoa nefertiti. Nautihan musiikista.
Mie taijan lähteä yrittämään sitä unta, jos se tulisi, vaikka hieman epäilen kun kaikenlaiset asiat pyörii päässä.
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Iltaa Nuubialainen Prinsessa, suakin näkee täällä vaihteeksi pitkästä aikaa. Mulla on nyt netti hiukka hidas, kun on peli samaan aikaan päällä ja varmaan meen vielä jatkaa kohta hahmojen tekemistä.
Tulin nyt vilkuileen että onkos täällä ketää tai onko tuonne jatkotarinaan tullunna jatkoa. :)
Taidan tässä ainakin pienen hetken vielä roikkua, ennen kuin jatkan pelailua.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Kas iltaa/yötä,

niin minäkin kukukselen täällä vielä kun ei meinaa nukuttaa. Tiedän, että huomenna on aikainen herätys, mutta..
Oli pakko tulla heittämään kommentti tuonne kun satuin lueskelemaan nuo uusimmat viestit :)

Täytyy pian mennä yrittämään sitä unta..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Tässä yritän värkätä kisavastausta tuonne radolan Gangsteri-09 kisaan. Ideoita olis jonkin verran, mutta tarttee pelissä tehdä muutamia juttuja ennen kuin pääsee napsimaan kuvia ja lisäksi voisi yrittää kirjottaa jotakin teksitin pätkääkin ylös ensin.
Mutta mutta kattoo nyt mitä mä saan aikaiseksi.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Kyllähän sie varmasti keksit jotain erittäin hienoa sinne:)
Tämä tyttö pitää peukut pystyssä ja painuu nyt siten sinne nukkumaan..


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Toivottavasti. :)

Hyvät yöt ja kauniita unia sulle. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


No varmasti saat:)

Kauniita unia siullekin..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin taas tässä yökukutaan ja kohta meen nukkumaan.
Kiva että Siekin Nuubialainen Prinsessa olet palannut meidän joukkoomme hurjaan. :)
Mie tässä odotan ja jännään, että millaisenkohan jatkopalan mahtanet loihtia tuohon jatkotarinaan. :)

Mutta nyt hyvää yötä. Mie painun nyt pehkuihin, ennen kuin mulla on näppiksen kuva poskessani. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Makaan yksin isolla sängyllä ja katselen ulos ikkunasta uskomatonta tähtitaivasta. Olisipa joku jonka kanssa voisi mennä ulos jakamaan yön hiljaisuuden ja kauneuden... Tällaisina öinä on jotenkin levoton olo, outo kumma levoton olo - eikä ketään kelle puhua siitä...

..ei auta kun yrittää saada unta, kun ei kykene kirjoittamaankaan tahi lukemaan.. Kauniita unia, ken täällä sattuu vielä yön mittaan kukuskelemaan :))))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"