Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa


Mie jo ajattelin, että avasinkohan ees oikeaa sivustoa  ;D Ihan kiva muutos, vaikkakin menee hetki ehkä totutellessa uuteen tyyliin.. mutta muutos on aina hyvästä.. ehkä se tosiaan nostaa kirjoitusvirettä...

Toivottavasti ne robot nyt pysyisivät poissa (y)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No itse ainakin taiteilin tuonne yhteen jatkikseen tuoreen pätkän luettavaksi.
Täytyy tässä nyt vielä ennen nukkumaan menoa vilkuilla, ettei Jupliniin oo yhtään spämmibottia eksynyt ja jos on, niin potkaista ne pois bittiavaruuden mustaan aukkoon.  ;D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

#842
Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 29.01.13 - klo:22:09

Mie jo ajattelin, että avasinkohan ees oikeaa sivustoa  ;D Ihan kiva muutos, vaikkakin menee hetki ehkä totutellessa uuteen tyyliin.. mutta muutos on aina hyvästä.. ehkä se tosiaan nostaa kirjoitusvirettä...

Toivottavasti ne robot nyt pysyisivät poissa (y)
Tämä on vain SMF:n vakioteema. Muutan sitä kyllä jahka saan aikaiseksi. Sitten joutuu taas uudelleen miettimään miten mikäkin toimikaan...  ::)

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 30.01.13 - klo:01:53
No itse ainakin taiteilin tuonne yhteen jatkikseen tuoreen pätkän luettavaksi.
Täytyy tässä nyt vielä ennen nukkumaan menoa vilkuilla, ettei Jupliniin oo yhtään spämmibottia eksynyt ja jos on, niin potkaista ne pois bittiavaruuden mustaan aukkoon.  ;D
Laitoin tuonne rekisteröintiin kysymyksen, mihin luulisi vain "ajattelevan" elämänmuodon osaavan vastata. Ainakaan spammit eivät sitä vielä ole läpäisseet...  ;D
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Killahead

Ohoo, tästä foorumistahan on tullut tyylikäs!
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mustang

Ohhoh! Tämähän on jopa muuttunut sitten viimenäkemän! Lyhyt update tähän elämäni myllerryksestä. Muutto oli ja meni. Kotona en juuri aikaa vietellyt. Nyt sitten jonkinnäköistä alkuaikojen seurustelua ja ton ukon koneella ei juuri tuu pyörittyä. Voi hitsimahoton, kun haluisi kauheesti taas kirjoittaa. Jos sais vaikka roudailtua oman koneen tänne ja koittais (jälleen) itseensä niskasta kiinni. Työtkin on hiljentyneet hirmuisesti. Kohta alkaa toivottavasti lomat ja saikut pyöriin, niin tää vaksi pääsee taas kärppänä pitään huligaaneja ruodussa. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Ai hei, Mustangiakin näkee täällä  :)  Joo, tää on vähän muuttunut viime näkemän, mutta siihen tottuu nopeasti. Tervetuloa takaisin pyöriskelemään tänne meidän kanssa..

.. niin, ja tervetuloa myös kirjoittelemaan, jos kimmari iskee  8)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Hyvää ystävänpäivää kaikille. :)

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hyvää ystävänpäivää minunkin puolesta kaikille  ;D

Ps. hienot simit Neffi...
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Terve, Nefertiti! Mitäpä kuuluu sinun helmikuiseen tiistaipäivään? Itse olen siivoillut ja lenkkeillyt kahden lainakoirani kanssa, odottelen ukkoa koulusta kotiin.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Mustang - 19.02.13 - klo:14:51
Terve, Nefertiti! Mitäpä kuuluu sinun helmikuiseen tiistaipäivään? Itse olen siivoillut ja lenkkeillyt kahden lainakoirani kanssa, odottelen ukkoa koulusta kotiin.

Mitäpä tässä. Lusmuilen kotona, kun osaikainen siivooja oon ja tälle viikkoa ei näemmä ainakaan toistaiseksi oo mitään extempore kohdetta ja kollega tekee ne muut kohteet mihin toista ei tarvita. Ens viikolla olis taas töitä, yhtenä päivänä. No jos hyvin käy niin lumien sulettua yks vakkari kohde tulee varmaan taas mukaan kuvioihin ja ennen pääsiäistäkin saattaa olla enemmän siivouskeikkoja, ku ihmiset haluaa huushollinsa pääsiäiseksi kuosiin.
Itseltä vaan häviää innostus siivoomiseen ja kämppä on ihan hirveän näköinen. :P
Joo pitäis siivota ja ja ja vaikka mitä muuta, mutta mä vaan kökin tässä koneella. Olen laiska paska ja mieskään saa mitään aikaiseksi, se lusmuaa tuolla olkkarissa omalla koneellaan.
No jos sitä yrittäs ees taas ihmetellä ton pelin kanssa, että mikä piru siellä oikein aiheuttaa tilttailua, mut nyt on ollu jotenkin evvk koko asian suhteen.
No ruuan kyllä teen, kun lupasin miehelle, että teen stroganoffia. Se ei osaa laittaa ruokaa, joten se on mun kontolla. Kuulemman mun tekemä sapuska on hyvää. Kai se sit on.  ::)

Ehkä mä yritän peliä ihmetellä, ku nyt olis ihan hirvee hinku pelata simsiä. Etenkin kun löysin aivan upeita kruunuja mun kuninkaallisilleni tuolta Plumb Bob Keepistä (keskiaikaisiin ja historiallisiin juttuihin erikoistunut sims 2 sivusto)  :D
Ja muutenkin haluaisin saada tarinaa eteenpäin. Ideoitakin taas kasapäin, kun vielä sais kirjotettua ylös ne. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Osa-aikainen minä itsekin ainakin toistaiseksi olen. Tälle viikkoa vain yksi lyhyt työvuoro. Oon aikamoisen laiska siivoamaan, siivoon aika harvoin, mutta sitten kun menee sotkuun hermo, niin pistän samalla kertaa koko kämpän sellaiseen kuntoon, että itse Niinistönkin kelpaisi syödä lattialta. Hinkuttelen jalkalistat ja kaapin ovet ja kaikki. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No mä oon siivoomisessa sitä laiskempaa sorttia, kun ei noita hepuleita kovin usein tuu, mut syy lienee se, että siivoan ammatikseni, niin tosiaan kotona ei enää oikein houkuta tehdä samaa, vaikka pitäis.

Nyt vaan ihmettelen, et minne kaikki katos. Täällä on taasen ollu tosi hiljasta ja itsellä alkaa olla aika tylsää, kun en simsiäkään saa toimimaan temppuilematta. :p
Ai niin mutta teillähän on se kuuluisa elämä, jota mulla ei oo....  ::)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Öitä..vai pitäiskö jo sanoa huomenta  ::)

Mie en oo nyt ennättänyt kirjoittaa jatkotarinaa, koska olen väsännyt sitä Kreikan matkapäiväkirjaa kirjaimellisesti koko päivän ja yön. Onneksi se on nyt valmis. Jos Neffi kiinnostaa, niin käy kurkkaamassa miun blogissa. Sieltä löytyy linkki uuteen matkapäiväkirjablogiin, joka on ulkoasultaan ihan raakile vielä. Tarinoin jatkoa sitten jossain välissä, nyt pitää päästä nukkumaan...

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

On varmaan hieno. Pistätkö linkin yskärinä, ni käyn kurkkimassa tässä samalla, kun yritän ihmetellä pelini ladattujen toimimattomuutta. Tai siis, että toimisko ne simien vaatteet nyt, kun latasin ties kuinka monennen kerran uudelleen.
Tosin nukuin minäkin pitkään, menin nimittäin siinä kolmen neljän maissa aamuyöstä nukkumaan ja mies jäi vielä kattomaan telkkaria ja pelaamaan jotain peliä koneella.
Hereillä tässä on oon ollu vasta ehkä puoltuntia tai tunnin. Että joo, ei tämäkään enää mikään aamu oo.  ;D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Mie oon ollut aivokuollut tään päivää. Pahoittelen, etten kykene nyt kirjoittamaan.. mut ei hätää, kyllähän tässä jonain päivänä ennättää, sit kun ei oo silmät ja aivot ihan niin turvoksissa liiallisesta valvomisesta ja väsymyksestä :P Siullakin tais sit yö vähän venähtää kans  8)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"