Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Mustang

Mie oon ihan joka ikinen päivä käynyt kattoon, onko mitään tapahtunut, mutten oo viihtinyt viesteillä, ku lähes kaikissa kategorioissa, joissa täällä on viimeaikoina elämää, on ollut mun viesti päällimmäisenä. :D

Voisinpa täälläkin näin ihan ohimennen mainita, että meikäläisestä tulikin sitten juhannuksena sinkku viiden vuoden ja yhdeksän kuukauden seurustelun jälkeen. Jännä olo. Vapautunut ja aika mukava. Vallinneeseen tilanteeseen viittasi myös taannoin foorumille postaamani runo.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No voihan. Mites siinä nyt niin kävi?
Sä kun vaikutit niin onnelliselta ja kaikkea. No mut toivottavasti asiat menis vielä paremmin.
*Lähettää voimahalin*
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Me kun ollaan kakaroista saakka yhtä pidetty, niin kasvaessa intressit ja odotukset tulevaisuudesta on ratkaisevasti muuttunut. Siitä alkoi tulla ristiriitoja, mutta saatiin tartuttua ongelmaan, ennen kuin siitä tuli vakava. Parempi nyt, kuin vaikka viiden vuoden päästä, jolloin kaunaa ja katkeruutta olisi huomattavasti enemmän kummankin jouduttua luopumaan omista haaveistaan toisen takia. Tullaan ukon kans edelleen oikein hyvin toimeen ja hengataankin jonkin verran. Ihan oikeina ystävinä päätettiin jatkaa, kumpikin välittää vieläkin toisesta paljon. Todettiin vain, ettei meillä ole yhteistä tulevaisuutta ja silloin on parempi päästää toinen menemään ja antaa kummallekin mahdollisuus löytää jotakin sopivampaa.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Voi Mustang, eroamiset ovat aina surullista kuultavaa :/ Siitäkin huolimatta, että ero on ollut helpotus ja yksimielinen. Onhan teille monta vuotta yhteistä menneisyyttä ja se on tärkeää, se yhteys toiseen ihmiseen. Toisaalta taas voin hyvin aavistaa, miltä tuntuu "hengittää vapaasti". Kun saa olla oma itsensä, eikä tarvitse miellyttää toista ja hukuttaa siinä samalla omia tarpeitaan.
Kuule täältä suunnalta haikea huokaus...

Jaksuja ♥

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Jaksuja täältäkin. :)

Ja asiasta kukkaruukkuun. Intouduin sitten pitkästä aikaa aloittamaan ihan uuden tarinan ja tuolla se nyt on luettavissa.
Jatkakoon sitä ken teistä tahtoo. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Pahoittelut tuplapostauksesta, mutta yritän tässä herätellä jälleen tätä foorumia. Täällä hän on kohta hiljaisempaa kuin hautaholvissa.
Ihmiset, oikeesti. Nyt rohkeesti kirjottamaan ja pulisemaan tänne.
Musta olis oikeasti kivaa, jos tulis vaikka jatkoa nuihin jatkiksiin ja voin mie toki itseksenikin kirjoitella, mutta toivoisin että saisin sinne kirjoitus seuraa, ettei yksin tarvittis yrittää jotain väkerrellä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Julle

Hellurei! Mitäs kuuluu Jupliinien lauantai iltaan? Itsellä ilta meni mukavasti ulkosaunaa lämmitäessä ja saunoessa, ja ny pitäs mennä väkertään iltapalaks perheellemme tortilloja! Saa nähä mitä siitäki vielä tulee... :D
Kari Tapio on Äijä!

Nefertiti

Mitäs tässä. Oon melkein koko päivän tapellu simsin kanssa, kun tuo mokoma ei suvaitse jostain käsittämättömästä syystä toimia. Siis latautuu nätisin naapurustoon asti, mut kun tontille pitäs mennä, niin lataa ja lataa ja lataa, kunnes tilttaa. :p
Täytyy vähän testailla, et oliskohan kyse jostain mun ladatusta.
Toivottavasti ei oo sitä simiä korruptoinu(bugittanu/vioittanu tms) niin, etten voi sitä enää käyttää. :p
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Pöh... Missäs kaikki on, vai oonko mä ainoa no life täällä?
Olis kiva saada jonkinmoista elämää tällekin foorumille.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Heissan Neffi :)) Kyllä mie ainaskii täällä piipahtelen :)) En vaan jaksa enää kirjoitella, kun on niin kauhean hiljaista ja sit toisaalta, mie käyn täällä sellaiseen aikaan illasta/yöstä, etten oikein jaksa enää siihen aikaan mitään kirjoittaa kun uni painaa jo silmiä - niin, tai sit miulla on vaan jokin ihmeen masennusväsymys mikälie, kun useinkin nykyään väsyttää kun avaan koneen...

Ostin vähän aikaa sitten uuden Iphonen, joten sekin muuten vähentää koneella käyntiä. Tätä nykyä kun voin piipahtaa youtubessa, NRJ:lla, facessä yms. luurin kautta, ja viestitkin tulee siihen, joten koneella ei tarvitse viettää aikaa niiden takia päiväsaikaan, hieno keksintö tuo mobiililaajakaista :b

Ruvetkaahan höpöttelemään Juplinilaiset, täällä on tosiaan aika ikävää silloin kun kukaan ei ole äänessä :))



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Oi voi. Tää sinkkuilu on vähän tämmöstä, ettei osaa oikein sitoutua mihinkään muuallekkaan. :D Yritän tehdä taas ryhtiliikkeen tämän Juplininkin kanssa. Kesällä olin ihan älyttömän paljon töissä ja puskin pitkää päivää, se on varmasti kans vaikuttanut osittain.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No nyt mullakin on ollu muuta, kun oon simsin kanssa säätänyt.
Tervetuloa vaan mun blogiin lukemaan, just toissapäivänä sain sinne tuoreen osasen aikaiseksi. :)
Lisäks oon paljon pyöriny toisella foorumilla aikapaljon ja mullakin duunit tässä puskenu pikkasen päälle. Mut näin vapaapäivisin kökin koneella ja joko pelaan tai muuten vain surffaan. :)
On tääkin foorumi jäänyt vähemmälle. Osittain omien juttujen takia ja osittain siksi kun täällä on niin kovin hiljaista.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Helou.

Käykö täällä enää ketään?
Hei ihan oikeasti, yrittäkään nyt eläväöittää tätä katakombiksi muuttunutta aluetta. Mä haluaisin nähdä täällä vähän jotain uuttakin, enkä vain samoja vanhoja juttuja, joka kerta kun tuun foorumille.
Eli nyt ihmiset kirjoittelemaan noihin topikkeihin ja tarinoihinkin jatkoa. Mä oon nyt melkein ainoa, joka tota tarinapuoltakin pitää hengissä. :p
Mä ajattelin, että kun joulukuu ja joulukin lähenee, ollaanhan jo marraskuussa, niin voisitte edes kokeilla jatkaa tuota Uskomaton Joulu jatkista.
Tai kirjottaa jotain omaa ihan vapaasti.

Tää oli niin ihana paikka, nykyisellään täällä on vaan aika kuollutta. Tai sit mä tosiaan oon pelkkä no life...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hiphei, on täällä yksi, joka välillä täällä palloilee :))

Tekisi melkein mieleni ehdotella tänne uutta joulukalenteria tälle vuodelle, mutta kun täällä on ollut niin hiljaista, en tiedä onko siinä mitään järkeä. Ei ole kiva, jos ne parit henkilöt vaan keskenään sitä kyhäis kasaan - liikaa työtä yksille ihmisille.. ellei sitten tänne ilmestyisi riittävästi vapaaehtoisia sitä väsäämään. Siinä ois 24 luukkua, anyone?? :b

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Olishan tuo kiva ajatus, mutta epäilen minäkin sitä onnistumista, kun tällä hetkellä foorumilla on hyvin hyvin hiljaista.
Miten olis vaikka jouluinen jatkis. Vaikka tuota mun aloittamaa uskomatonta joulua jos yrittäis kirjotella eteepäin ja saada valmiiksi jouluaattoon mennessä?
Itsekin tykkäisin, että täällä jotain toimintaa olis, mut eihän ihmisiä voi pakottaakaan kirjottamaan tai tekemään vaikka sitä joulukalenteria, jos katsovat että heillä on tähdellisempääkin tekemistä kuin netissä roikkuminen.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.