Pulinaa

Aloittaja Nefertiti, 01.03.08 - klo:13:03

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa


Jep, kiva nähdä..
Mie jäännään mitä sie seuraavaksi keksit tuon tarinan suhteen:)

Jos ennätän piipahdan vielä illalla täällä..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 20.07.08 - klo:16:56

Jep, kiva nähdä..
Mie jäännään mitä sie seuraavaksi keksit tuon tarinan suhteen:)

Jos ennätän piipahdan vielä illalla täällä..


No sormet sauhuten tässä kirjoitan ja yritän saada sen järkevästi kulkemaan. Kattoo nyt mitä siitä tulee ja kuinka pitkä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Heips Nefertiti,
jännäksi tuon tarinan kehitit, ja todella ärsyttävä ääliö tuo Patrick muuten:)
Laitoin pienen pätkän romantiikkaa kun sellainen mieleen nyt putkahti..
Kuinkahan tarina jatkuu..hmm..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Hoo, täytyypä näpätä tuo kaunis pätkänen talteen jonka kirjoiti. Ihanan upeaa tekstiä. :)

No jos kerran täytyy olla pahis, niin tehdään siitä sitten kunnolla pahis. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Odotan mielenkiinnolla kuinka ilkeäksi meno äityy:)
Nyt kuitenkin painun nukkumaan kun on taas työviikko edessä..
Hauskaa illan jatkoa sinulle:)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Hyvät illan jatkot sulleki. Täytyypä kattoo, miten tuo tarina tosta etenee. :)
Tartteis tästä itteki kohta mennä nukkumaan kun on aikainen ylös nousu huomenna, töihin miekin meen. Jatkan sen kallokulhon tekoa ja pitänee vissiin hieman kattoa, josko sais sen tukitsydeemin tehtyä niin, ettei se kallokulho keikahda ihan nurin, kun taisin sen viimeksi kiireessä kiinnittää väärään kohtaan.
No savea se vaan on ja märkänä sen saa ihan hyvin korjattua.

Mutta edelleenkin tuo sun kirjoittama pätkänen oli aivan uskomattoman ihana, niin että täytyykin tarkkaan miettiä miten sitä jatkaa, että pysyis tuo hieno vire mukana. Ihanan romanttinen ja pystyin näkemään mielessäni nuo tapahtumat, tosin se nyt oli vähemmän romanttista, kun Fiona päätti pitää Patrickin sukukalleuksia jalkapallona. Voiko siihen nyt muuta sano, kuin auts. :D
Jospas nyt painuis tästä jaarittelemasta, ettei taas aamulla oo nakit silmillä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Moi Nefertiti,
edelleen olit tehnyt hienoa tekstiä..itselläni ei nyt kulkenut ajatus..ehkä sitten ensi kerralla paremmin..

Sie taijat työksesi tehdä kaikenlaista savesta, vai olenko ymmärtänyt väärin? Minun edesmennyt tätini teki savesta kaikenlaista, se on varmaan kivaa puuhaa..saa sotkea kätensä kunnolla ihan luvan kanssa :)

Nyt lähden tästä raksalle hommiin..illalla otan kaksi siideriä ja ehkä eksyn taas tänne hölmöilemään ja paljastelemaan itsestäni liikaa:)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No joo, mutta tuokin homma päättynee pian, kun on vaan semmonen tukityön tapanen juttu ja pitää sitten kehittää jotain.
Täytyypä kattoa, jos sais jossakin välissä siirrettyä kuvat kännykästä koneelle, niin voinen sitten laittaa muutaman kuvan noista kallon tekeleistä tännekin (vaikka keskeneräisiä ovatkin, yhtä lukuun ottamatta) ihailtavaksi. :)

Hmm... Täytyypä miettiä kuinka tuosta jatkaa vai odotanko, jos vaikka Rosehilliin sattus tulemaan jatkoa, kun senkin jäi aika hm... mielenkiintoiseen kohtaan.
Niin ja illalla mennään kattomaan se Dark Night leffa, joka jäi Heat Ledgerin vikaks leffaksi. Vaihteeksi myöhäisempi näytös(alkaa 22.00), kun kaikki aikasemmat oli jo täynnä.
Onneks tänne suuntaan kulkee bussi vielä myöhemminkin.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Noniin, nyte on Rosehillisäkin jatkopalanen, vaan miten mahtaakaan seuraava kirjoittaja saada tarinan henkilöt pois kiipelistä.
Nyt vois vähän vilkuilla tuota toista tarinaista ja yrittää keksiä siihen jonkinsorttista jatkoa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

No ompas hiljasta vaihteeksi.
Ai, mutta vois painua tekemään sitä safkaa, kun ei olla vielä tänään kunnolla syötykään. Niin ja yhä odottelen jatkoa jatkotarinoihin. :)
Myöhemmin vois pelata, mikäli saan pelilevyni avokiltani, omaan käyttööni.
No mutta illanjatkot foorumilla seikkailijoille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Pahoittelen, etten ole tänne taas joutanut useaan viikkoon. Olin lomalla ja täytyi tehdä raksalla pitkiä päiviä, joiden jälkeen olin aika naatti ja vähä vapaa aika menikin annan tarinaa läpi käydessä..tein pienen jatkon ja katson ennätänkö tässä myöhemmin tehdä lisää:) Viimeistään huomenna..
Hitsi kun oma koti nousee niin hitaasti pystyyn..hirsi hirreltä sitä nostetaan, mutta tuntuu että ikuisuus siinä menee..


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Phrase

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 16.08.08 - klo:11:27

Pahoittelen, etten ole tänne taas joutanut useaan viikkoon. Olin lomalla ja täytyi tehdä raksalla pitkiä päiviä, joiden jälkeen olin aika naatti ja vähä vapaa aika menikin annan tarinaa läpi käydessä..tein pienen jatkon ja katson ennätänkö tässä myöhemmin tehdä lisää:) Viimeistään huomenna..
Hitsi kun oma koti nousee niin hitaasti pystyyn..hirsi hirreltä sitä nostetaan, mutta tuntuu että ikuisuus siinä menee..




Vau. Saatteko uudeksi kodiksi hirsitalon? Kuulostaa melko hyvältä.

Tuosta rakentamisesta voin sanoa samaa, sellaisien päivien jälkeen ei tee mieli muuta kuin levätä. Eli ihan oikeutetusti olet toiminut, se ei ole helppoa hommaa.
Olin itse kevään töissä veljeni uuden kivitalon rakennuksella ja kesän vanhemman veljeni kunnostettavalla hirsitalotyömaalla. Aika erilaiset puolet raksahommista sain näin kokea.

Rakentamisen aikataulujen suhteen saa olla aika nöyrä, jotta olisi realistinen. Jälkimmäisen piti tulla muuttovalmiiksi omistajien mukaan tänä juhannuksena, mutta siihen pystyivät vain edellisen rakentajat. Tuo kunnostettava kohde valmistuu aikaisintaan ehkä joulun tienoilla, jos veljeni tekee töitä nyt lomansa jälkeen vain työpäiviensä ohessa, siinä voi mennä hyvinkin ensi kesään saakka.

Mutta hiljaa se hyvä tulee. ü
Totuus on tarua ihmeellisempää.

Nuubialainen Prinsessa



Joo, hirsitaloa rakennetaan. Täytyy ylpeänä mainita, että ihan itse suunniteltiin talonpohja ja yritetään tehdä mahdollisimman pitkälle itse kaikki :) Ei kyllä onnistuisi, ellei isä olisi mukana projektissa kun niiden talo tehtiin ensin ja sillä on hieman enemmän kokemusta rakentamisesta. Kyllä sitä jaksaa vielä jokusen kuukautta, kun tietää että saa sitten sen kauan odotetun kodin leivinuuneineen ja suurine kuisteineen paikasta, jossa kauriit(vai olikohan ne peuroja, hmm), joutsenet ja muut ihanaiset luontokappaleet vaeltelevat/lentelevät ympärillä..

#huokaa#
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

Jaa sitte talvella olette jumissa lumimassojen takana.. Ei sillä, itekin haluaisin asua jossain vähän syrjemmässä peurojen keskellä.. Kauris on muuten pienempi kuin peura, siitä erottaa :) Bambi oli kauris, vaikka se leffa kuvaaki valkohäntäpeuraa ku amerikassa ei elä kauriita.. Wkipedia copypaste melkeenpä :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

theevilone

Iik ötököitä! :P Ei mutta puu talomateriaalina on kaunista ja jotenkin kivempaa mitä esim. tiili. Toisaalta taas itse olen ajatellut laittaa omaani (kun sellaisen sopukan jostain löydän että ei ole naapurit heti vieressä) kyllä hieman tiiltäkin. Tai kiveä, ehkä sitten kellarikerrokseen tai yhteen seinään. :) Niin tietysti talostani tulee ennenkaikkea koti. Koti. ^^
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."