Main Menu

Heroes

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 19.10.07 - klo:10:22

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa


Niin tuli katsottua tuon sarjan ensimmäinen osa ja ajattelin sitten kysäistä teiltä, että
mitäs mieltä olitte sarjasta?

Itse huomasin heti, että minusta tulee sarjan innokas seuraaja :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Charmed

Minä seurasin sitä mielenkiintoisena.Se on hyvä sarja mun mielestä.

Floora

Jep :) yksi srja lisää omaan seurattavien ohjelimeni listaan... joka on muuten mitättömän lyhyt. Ei mitenkään sykähdyttävän hyvä mutta enemmän kuin tervetullut vaihtoehto JIM kanavan tyhjänpäiväisille tekopirteille amerikkalaisille tositv-rakennussarjoille, joita meidän taloudessa miehen johdolla katsotaan kun ei telkkarista tule muutakaan.. nääs!
Strange but not twisted

Qppa

Aah, lisää suosikkisarjojani (juuri naputtelin Dexter-threadiin). Tätäkin seuraan jenkkilän tahtiin ja olen alusta asti nauttinut suunnattomasti tästä sarjasta, ykköskausi oli silkkaa rautaa, loistavia hetkiä ja hienoa tarinaa mahtavasti kerrottuna. Kokonaisuutena uskomattoman hieno tekele.

Hauska juttu miten erilaisista ihmisistä, joilla on kullakin erilaiset yliluonnolliset voimansa, on voitukin tehdä lopulta niinkin uskottava sarja, vaikka tällä ei ole todellisuuden kanssa yhtään mitään tekemistä.. yleensä nämä supermiesjutut eivät kuitenkaan minua pahemmin kiinnosta, mutta tämä vei mennessään tosiaan heti, näyttelijät osaavat hommansa ja kameran takana seisoskelijat myöskin taitavat tietää mitä tekevät.