Säännöt

Aloittaja Nefertiti, 21.09.07 - klo:21:24

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Laitan nyt ihan yksinkertaset säännöt sekä pari toivettakin tähän.
Myös netiketti kannattaa lukea.

1. Asiallista tekstiä kiitos. (Ei siis turhaa kiroamista(jollei siis kuulu tarinaan), eikä myöskään ketään henkilöä/ryhmää herjaavia kirjoituksia, eikä rasistisia kommentteja)

2. Jos ja kun annatte palautetta oli se sitten negatiivista tahi positiivista, niin tehkää se asiallisesti. Ei mielellään aleta haukkumaan ketään tai mennä henkilökohtaisuuksiin, se ei ole kovinkaan kivaa ja me modet puutumme siihen, jos sellaista huomaamme.

3. Ettehän esitä näitä tarinoita tai muita kirjoituksia omananne muualla, sillä ensinnäkin se on plagiointia ja plagiointi on laitonta, ja toiseksi se on helkutin epäkohteliasta.
Tarinoita, ainakin minun tekeleitäni saa tulostaa tai tallentaa luettavaksi, mutta ei esittää omanaan. Tarinoitani on ollu ja on vieläkin luettavissa muutamalla muulla foorumilla, joissa olen nimimerkillä Yavanna tai Yavannah.

4. Luettehan huolella jatkotarinoiden jatkopätkät, sillä edellinen kirjoittaja saattaa jättää omaa kommettia, joko ennen tarinaosuutta tai sen jälkeen.

Toivottavaa olisi, että teksti olisi lukukelpoista, pienille kirjotusvirheille ei tietty voi mitään, niitä kun tulee aina joskus, mutta ne isommat voisi yrittää edes jälkeenpäin korjata, jos mahdollista. Itsellenikin noita kirjoitushäröjä tuppaa tulemaan ja niistä voipi mulle huomauttaa, jollen niitä itse ole ajoissa huomannut. Jos kirjoittaminen suoraan tänne tuottaa hankaluuksia, niin sen tekstinpätkän voipi sitten kirjottaa wordissa ja kopsata sen sieltä ja liittää tänne.

Vielä viimonen toive, ettehän käytä turhaan erikoismerkkejä tai välimerkkejä, koska ne hankaloittavat tekstin lukemista, eivätkä näytä erityisen kivoilta.

Antoisia luku- ja kirjoitus hetkiä itse kullekin.
Me modet toki saatamme lisätä tähän vielä jotakin, tai muutella sääntöjä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.