Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Mustang

Mie virittelen VHS-soitinta kiinni telkkariin. :D Huvit ne on mullakin.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Mä olen tänään kattonu parit leffat. Mr Grinchin ja Kun Fu Panda 2:sen. Vaikka tää Kun-Fu Panda II onkin hauska, niin siinä on surullisiakin kohtia, jotka saa mut kyyneliin joka kerta. Nyt sit taas vaihteen vuoksi surffaan netissä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa Mustang. Kiva nähdä taas, vaikka muutamia tuntejahan siitä vasta on. :D
Ai joo tossa muutama tunti takaperin vähän muoksin tuota pätkästä, jonka yöllä naputtelin Merkittyyn Mieheen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Huomaan, että eräät on täällä taas ahertaneet..hienoja tekstejä täytyy sanoa :))
Pahoittelen, etten näköjään voi kirjoitella viikolla, mut taas viikonloppuna varaan aikaa jatkiksille.

Harmi, että Neffillä on inho Twilightiin, itse pidän siitä kovasti, vaikka teineillehän se on suunnattu. No, makuja on monia eikä siitä voi kiistellä :) Pidin ko. kirjasarjan kirjoja viime perjantaina käsissäni ja mietin, josko sitä joskus raaskisi hankkia ne itselle luettavaksi. Nyt rahat menee lasten lahjoihin, joten se saa odottaa. Tuossa Pimeällä tiellä - jatkiksessa ei kyllä miun mielestä ainakaan vielä oo mitään teini-juttuja, eihän sen henkilöhahmotkaan oo teinejä, eikä ois tarkoituskaan kirjoittaa sellaista säätämistä. Mut siinä mie kyl ajattelin hiukan erilailla, et vampyyrit voi miusta juoda muunkin verta kuin ihmisen, veri kuin veri - samaa ainetta, oli se sitten pupun tahi ihmisen. Tuosta verihommelista jatkiksessa ajattelin alunperin, että ne hyvät vampyyrit eivät tappaisi ihmisiä verta juodakseen, vaan hankkisivat veren muilla keinoin, esim. suostuvaisilta luovuttajilta, veripankista tahi lumoamalla ihmisen ja juomalla siitä vain vähän kerrallaan..kun taas pahikset eivät piittaisi miten ottavat sen mitä haluavat..

Suosittelen lukemaan Nocture-sarjasta mm. Maggie Shaynen "Varjojen nälkä" nimisen osan, jos hienosti kuvatut vampyyritarinat kiinnostaa. Ko. kirjailijattarella on muitakin vampyyritarinoita, saman sarjan osia, jotka ovat mielestäni tosi hyviä :)




Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Jotain tuollaista arvelinkin. Mietin vain, että jos aikakausi on suunnilleen jotain 1800-lukua, niin, miten he säilyttävät veren, koska sellaisenaanhan se ei säily. Eli viileä säilytyspaikka varmaankin ja ehkä jotain osaamista, jota kuolevaisilla ei ole?
Tuorelähde (sori sanamuoto) vois sitten olla nämä halukkaat ihmiset jne.
Mut toistaiseksi vaikuttaa hyvin kiintoisalta ja mä ainakin ajattelin jatkaa. Pitänee varmaan ihan yleissivistyksen takia vilkaista tuo mainitsemasi kirjasarja, Nocturne ja sitten niitä Twilighteja, vaikka vielä vähän olen kielteisellä kannalla.

Mut nyt odotan, että mitenkähän tuo tarina mahtanee jatkua tästä. Toki odotan mielenkiinnolla, että mahtaakohan tuon Merkityn miehenkin juoni vielä tuosta mutkistua. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Lueskelin tuossa nopeaan tahtiin siun uusinta tuotosta, ja täytyy taas todeta, että hieno pätkä "Merkittyä miestä", Nefertiti :))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Kiitoksia Nuubialainen. :)
Käys hei kurkkimassa, et millaisen Sims jutun sain siitä aikaiseksi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Anteeksi, että mölyän täällä taas, mut yritän vaan herätellä tätä foorumia, kun on ollu taas niin hiljaista.
Kirjoitelkaapas ihmiset tai jotain. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Mä pistän tuonne taas uuden osan luettavaksi ja toivoisin, että te muutkin immeiset kirjoittaisitte edes jotain tai ees jollain ilmoittaisitte olevanne elossa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Elossa ollaan :))

Vaan kirjoittamisinto on edelleen kadoksissa, paitsi että eräs tarina alkoi elämään päässä eilen kun imuroin tupaa. Täytyy johtua siitä, että on tullut katsottua viime aikoina aivan liian paljon vampyyreiden päiväkirjoja :b Saa nähdä lähteekö tarina elämään vai jääkö se ajatusasteelle, kuten moni muukin tarina viimeisen vuoden aikana...

Sie se jaksat onneks ahertaa Neffi meidän laiskureidenkin puolesta :))



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Joo, no mulla on taas tulossa uutta merkittyyn mieheen, että näillä näkymin en ole sitä päättämässä, vaikka päähenkilön tapatin. Tilalle vain tulee uusi päähenkilö; Edmund. :)
Niin ja uuden pahiksenkin olen jo suunnitellut ja sen esittely mulla on tässä edessä vielä, kaksosten häiden lisäksi. Kannattaa piihapaa lukemassa mun blogiakin välillä. :)
Mut täytyy kattoa, jos muihinkin jossain välissä sitä jatkoa saisi aikaiseksi. :)

Jos meinaat siihen sun vampyyrijatkikseen jatkoa kirjoittaa, niin tuskin maltan odottaa, että millaisen jatkopalasen sie sinne taiot. Hmm... pitääpä lukaista että mihin se viimeksi jäikään, kun siitä on jo kuukausia, kun siiten viimeksi on mitään kirjoitettu.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

No niin, MacBearit aka Merkitty mies on saanut jatkoa, simsmuodossa, mutta myös ihan kohta tänne jupliniinkin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hyvää aamuyötä :B

Miulle iski unettomuus ihan kovalla kouralla ja kirjoitusvimma siinä samalla, mikähän mielenhäiriöpuuska sitten liekään. Tiedän, että meillä on tuolla paljon keskeneräisiä tarinoita, mutta tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta aloittaa jotain vanhaa, joten oli pakko kirjoittaa sitä, mitä päähän tuli.

Yritän saada itseäni taas kirjoittamaan, koska pidän siitä kovasti, ja toivon, että tämä tarina saisi minulta edes osittain sellaisen luovattoman tilan pois päästä. Toivottavasti jaksan jatkaa tätä tarinaa, kun tuntuu, että olen nykyään melkein aina väsynyt ja vaikka kuinka paljon nukun, niin aina vaan nukuttaa lisää... sen täytyy johtua siitä, että suurin osa hereilläoloajasta arkena olen joko töissä tai työmatkalla ja viikonloppuisin ois kaikenlaista viikolta rästiin jäänyttä juttua... vapaahetkinä on paljon kirjoittamista helpompaa vaan sitten katsoa vaikka typyjen kanssa yhdessä jotain lempparisarjoja ja pitäähän niiden kanssa muutenkin kaikkea puuhata kun olen töiden takia viikolla niin paljon poissa kotoa..

Mut joo, tuota uutta tarinaa saa jatkaa, jos kuka haluaa :))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Aamuötä. Toinen yökukkuja täällä kans.
Itseäni tosin väsyttää, mutta lukaisin silti sun tarinanpätkäsi, ennen kuin tästä painun nukkumaan.
Oli hyvä alku ja ehkäpä tuohon jotain saisi kirjotettua.
Muuten, oletko vilkuillut noita mun laittamia tuoreimpia jatkopätkiä pariin stooriin? Ihan uhteliaisuuttani kysyn. Intouduin näet tässä vähän aikaa sitten naputtelemaan jatkoa Merkittyyn Mieheen ja Vampyyrin tarinaan (joka siis ei ole aloittamani, mutta mä sinne oon kirjotellut, niin kuin aika moneen muuhunkin jatkikseen, kun ei kukaan muu kirjottele) ja nyt tuota sun stooria lukiessa tuli taas idea. Tai no se idea on ollut jo jonkinlaisena mielessäni, mutta nyt näin aika selkeän vision siitä, miten Aaren ja Isaiah ovat kirjastossa ja pahis hyökkää. No joo jos joku muu ei kirjoita, niin minä naputtelen siihen jatkoa jossain välissä.
Mukavaa, että uskaltauduit kirjoittamaan, ettei mun tarvi ainoana täällä hääriä. :) Alkoikin olla perin juurin tylsää ja ispiskin hukkua, mutta ehkäpä tästä nyt tuli sen verran potkua, että jos päivällä yrittäs jotain, siis jollen intoudu pelaamaan simsiä, siis sikäli mikäli mokopa bittikasa vaivautuu toimimaan, sen sijaan että tilttaa kun valkkaa simeille kuteita.

Mut joo vielä kerran (joo..... ehkä nukkumaan kun ajatus ei kulje :D) oli mahtava alku ja paljon herätti ajatuksia. Näkee että oot huolella miettinyt kaiken. Itsellä kun on vähän vaikea keksiä aina nimiä, juonia ja varsinkin maiden nimiä ja sen sellasta. Keskityn vissiin vähän liikaakin hahmoihin tai jotain.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Moi Nefertiti

Mie ennätin poistua ennen viestejäsi, joten vasta nyt ennätin rauhassa lukemaan niitä. Ihan kauhee päänsärky tuli tuosta valvomisesta, joten en taida kyetä keskittymään lukeakseni tuota siun uusinta tuotosta vielä  :O

Olen toki jossain välissä joskus niitä siun kirjoituksia vilkuillut, mutta paneutuakseen tarinan sisälle uudestaan, täytyisi varata paljon aikaa ja rauhaa, mikä on hieman niukilla nykyään. Sen vilkuiluni perusteella sanon sen verran nyt kuitenkin, että sie oot yhtä hyvä kirjoittamaan kuin aina ennenkin, upeaa tekstiä!

Miun jatkotarinointi on kyllä vielä heikoilla kantimilla, mutta ehkä tästä vielä noustaan  8)

Pitää pian kyllä luovuttaa, ottaa se särkylääke ja tyttöjen "iltasadun" jälkeen on aika kaivautua peiton alle odottamaan työaamua.. Hyvää alkavaa viikkoa Neffi (ja muutkin, jotka tänne sattuvat eksyilemään) :))
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"