Kirjoittamisesta yleensä

Aloittaja Nefertiti, 01.08.07 - klo:19:55

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Ja jos ei muuten tule mitään, niin kokeile vaikka jatkaa noita jatkotarinoita, mitä tuolla on. Mä kun olen nyt melkein ainoa, joka tätä kirjotus puolta täällä on yrittänyt pitää hengissä. On Nuubialainen Prinsessa, Päärynä ja Mustangkin yrittäneet raapustella jotain aina jossain välissä, mut nyt mä olen taas yrittänyt itsekseni jatkaa tarinoita, joskin nyt on taas menossa joku sellanen vaihe etten oo saanut oikein mitään aikaiseksi. Tai no viimeksi tuohon Uskomattomaan Jouluun sain ja sitä ennen Tuhon Enteisiin, en juuri muihin, omiin väkerryksiini.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Nemesis - 18.08.11 - klo:02:57
Kiitos paljon neuvoista, pitää näitä kokeilla, jos se siitä sitten taas lähtisi... Tuo "ultimate-tsemppiteemabiisi" kuulostaa jopa siltä, että voisi toimia. Pitääpä ruveta metsästämään sopivia lauluja! :D

Tekstien luetuttamista muilla olen kokeillut, pari ystävää niihin päästänyt käsiksi... ja onhan se toisaalta todella kannustavaa ja inspiroivaa saada niiltä takaisin palautetta, mutta suurimmaksi osaksi ne on vaan aina niskassa kinuamassa lisää tekstiä, mikä ei sinänsä kovin avuliasta ole...

Mutta kiitos teille vielä. :D Koitan saada tämän stressin tästä laskemaan, eihän kirjoittamisessa oikeestaan olekaan mitään järkeä jossei siitä nauti, joten turhaa ja typerää tämmönen... joskus vaan tulee sellainen epätoivoisen raivon puuska, kun on kyllästynyt odottelemaan itseltään edes jotakin aikaansaannosta. :)

Musiikki on tosiaan mainio muusa, miekii käytän sitä kovasti mm. runojen kirjoittamisen apuna ja toisten tekstien lukeminen saattaa saada aikaan sellaisen kipinän kirjoittaa jotain omaa :) Tuo itseensä kyllästymisen tunne on niiiin kauheen tuttua. Siulla on muuten tosi kivoja ystäviä, jos he tykkäävät teksteistäsi niin paljon, että kinuavat lisää lukemista. Miun reality elämässä ei ole yhtään ystävää, jolle voisin juurikaan lukea tekstejäni (mitä nyt täällä tietty saa aina palautetta:)), joten kannattaa olla onnellinen tuollaisista ystävistä kun on..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"