Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa

Tänään olenkin sitten aikasessa kun pitää ennättää tuota Pulp Fictionia katsomaan.
Eli jatkopala on valmis, olkaatte hyvät :)

Ja odotan jatkoa innolla.. sainkin nyt ihan sopivasti tuota tekstiä, siun ideas auttoi nefertiti*hymyilee*

Hauskaa iltaa kaikille!
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#226
No niin täällä taasen kukun ja kirjoitin pienoisen jatkopalasenkin... Jään mielenkiinnolla odottamaan jatkoa siihen. :)
Mutta nyt hyvää yötä ja yön jatkoja kaikille foorumilla käyville immeisille.

No niin nyt sielä on pienoinen jatkopalanen taasen ja mie painun nukkumaan.
Hyvää yötä, sekä yön jatkoa kaikille foorumissa liikuskelijoille...

Nefertiti has left the building... ei kun siis tarkoitan foorumilta... Good night...*haukotus*
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Huomenta....
Tässä haahuilen foorumilla, kunnes tarttee duuniin lähteä ja odotan jakoa jatkiksiin...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Heips,
juuh jatkoa on viimein tuolla kun sain lopulta jonkinlaisen kirjoitusfiiliksen :)
Kuka mahtaa olla tuo jääsilmäinen mies?

Jatkoa odottaen..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Hmm... nyt tulin uteliaaksi. Meinaatko, että Gerdillä olisi tässä näppinsä mukana?
Jos tahdot tietää kuka on Gerd, niin selaa tarinan alkupuolelle, jossa vielä olla saksassa ja sitten myöhemmin kun leidimme on jo egyptissä ja kuinka muuan herra narahtaa siitä, että käy vieraissa kun oma naisystävä on matkoilla.
Hoo nyt tuli melkoinen idea, tuolle sinisilmälle, kas kun Gerd myöskin on sinisilmäinen ja osoittanutunut olevansa varsin kaksinaamainen p***a(Jos teksti on koneellasi tallella, niin Gerdin kaksinaamaisuus tulee ilmi sivulla 7 tai 8 riippuen, miten olet tarinan tallentanut).
Jonkinlainen suunnitelma alkaakin jo muotoutua tässä, mutta katsotaan nyt sopiiko se yksiin sun ideasi kanssa.

Tota höpötin sitten tähän, mutta piti ihan tälleen pohdiskella tuota sun laittamaas käännettä, joka herätti paljon ajatuksia, sekä uusia ideoita.
Täytyy pohtia paremmin sitten kun saadaan pyykit hoidettua. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Jep, semmosta ajattelin. Kun se oli sellainen liero alussa niin jospa...
tuli nimittäin mieleeni, että tuolla rikollisjärjestöllähän taisi olla yhteyksiä rikkaisiin ostajiin, joita on muualla maissa*iskee silmää*
Jään siis todellakin mielenkiinnolla odottamaan mitä keksit :)

Niin ja höpötä vaan, ei haittaa.. on kiva nähdä millaisia ajatuksia tekstistä aina herää..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Heh, tulikin sitten roppakaupalla lisää ideoita. Hmm... osa ideoista on kyllä taas ilkeitä eräitä kohtaan, mutta mitekäs sitä muuten sais jännitystä peliin.
Mutta mie jäänkin odottamaan jatkopalaa ja katson sitten sopiiko tulevat ideat siihen mitenkään. Sairaala osuudesta tuli tynkä, kun ei tuo ajatus oikein luistanut.
Mutta nyt hyvää yötä ja illan jatkoja itse kullekin foorumilla liikkujalle. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Jatkopala taas tuolla. Ei edennyt paljon minnekään miulla tuo juttu..
saa nähdä mitä siinä kirjeessä kerrotaan ja kuka tuo salaperäinen tarkkailija klubin nurkassa onkaan :)

Hyvät yöt kaikille..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin sielä on nyt jatkopalanen ja mie alan tästä suunnistamaan duuniin, ennen kuin myöhästyn.
Jään mielenkiinnolla odottamaan jatkoa. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Laitoin tuon jatkon ja jään odottamaan mitä keksit :)

Nyt lähden muihin puuhiin, joten hyvää illanjatkoa Juplinilaisille, jos satutte tänne eksymään..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin siellä on vaihteeksi uusi jatkopala ja juoni senkun mutkistuu vain. :D
Odotan mielenkiinnolla jatkoa.
Hyvät yöt ja yöjatkot yökukkujille.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#236
No niin johan kirjoitin pitkästi taas, mutta tulihan melkoinen pätkänen vaikka itse sanokin.
Mutta hyvät yöt, illan ja yöjatkot jokaiselle foorumilla liikuskelijalle. :D

No niin nyt vätystää, kyllä niin että taidan siirtyä nukkumaan minäkin, joten hyvää yötä minun puolestani kaikille.
Odotan myös innolla uutta jatkopalasta. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Heh koko aamun oon tässä haahuillu, koska en saanu enää nukuttua, kun avokki lähti töihin ja se herää niin pahuksen aikasin. Nyt sitten nukuttaa, saas nähdä tuleeko mun savikukosta yhtään mitään töissä. Vois napata kännyllä kuvan siittä ja tuoda näytille, samoin kuin muitakin tekeleitä.
Juu hehkutusta, se sai duunia. Jippii. :D
Hmm.. Pitäsköhän perustaa ihan oma hehkutus ketju?
Mietin tässä myös, jos laittaisin johonkin toiseen jatkikseen pikkuisen jatkopalan lisää... Juu ehkä vois tehdä niin, oli sitten jotain rakentavaa tekemistäkin, eikä nukahtas istualleen. *Haukotus*

Toivottavasti vielä illalla jaksan täällä roikkua, voisinpa jopa harkita ottavani tirsat, kuun tuun himaan, ellen sitten ole siihen mennessä jo tarpeeksi piristynyt. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Ajoissa taas tänään, käytin hyväkseni nyt tuon tyttöjen lastenohjelma ajan.. tuli hieman lyhyt palanen, mut se niin kuin tasapainottaa kun sie kirjotit niin paljon :)
Onnea sen duunin johdosta:)

Jään taas odottamaan mitä seuraavaksi tapahtuu.. laskeeko Gerd vangit menemään vai haluaako hän heistä jotain edelleen..?

Kirjottelemisiin..


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#239
No niin sain sitten aikaiseksi vain tynkä jatkopalasen ja jään mielenkiinnolla taas odottamaan jatkoa. :D
Ja pyörin täällä, kun ei jaksa mennä vielä nukkumaankaan, vaikka vätystääkin kovasti. Yö kukkuja, mikä yökukkuja.
Voi kun joku muukin kukkuis täällä ja vaikkasta kirjoittaisi johonkin jatkikseen jatkoa, niin olis mullakin mielekästä tekemistä. :)

No niin, nyt kyllä väsyttää, niin että taidan tästä painua nukkumaan, ennen kuin on näppiksen kuva poskessa.
Hyvää yötä ja yön jatkoa foorumilla liikkujille.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.