Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Nonni, nyt siellä on jatkopalanen, joten jään mielenkiinnolla odottamaan jatkoa. :)
Saapa nähdä, miten juoni taas mutkistuu ja muuten kun mä olen keräänyt taas kerran kaikki jatkopalat talteen niin huomasin, että koossa on jo noin 60 sivua. :)

Hyvää yötä ja yönjatkoa kaikille, jotka täällä foorumilla vielä seikkailevat. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Huoh... taidan tästä alkaa piakkoin siirtymään bunkan suuntaan. Nukuttaa, eikä täälläkään näytä olevan vaihteen vuoksi elämää juuri ollenkaan.
Mutta nyt hyvät yöy ja yönjatkot kaikille foorumilla kävijöille, olitpa sitten jäsen tai vieras.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



öitä vaan kaikille,

nukuin tuossa koko illan sohvalla ja heräsin sitten kirjoittamaan tänne tuon jatkon. Hih, toivottavasti saan vielä uudestaan unen päästä..jos en niin sitten täytyy kirjottaa omia tekstejä..

Kauniita unia kaikille.

Jään odottamaan uteliaana mitä seuraavaksi keksit Nefertiti tuonne jatkopuolelle..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Musta tuntuu, etten varmaan tänään jaksa kirjoittaa, liian väsy niin ei ajatus kulje. Mutta enköhän mä huomenna tai siis tänään päivällä keksi jotain. Nyt sitten iltapäivällä meillä on se pahuksen pyykki joten ravaan sitten edestakas koneen ja pyykkituvan väliä.
Öitä...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa




Jep, kauniita unia vaan siullekin.
Mie täs vähän tutkin noita kirjotuksii ja sit meen itsekin yrittämään sitä unta..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#185
Nonni, huomenta, tai oikeemmin päivää pitäs sanoa. Nyt oon etsinyt kasan nimiä, jotka sopivat tarinamme nimen antoon, mutta jotenkin tuntuu, että sulla oli jotain varmaankin haettuina.
Taisit saada idean nimen antoon, niistä nimisivuista, joita kahlasin eilen illalla(yöllä) ja nyt äsken läpi ja etsin sopivat nimiyhdistelmät. Kunhan saan pätkänkin kirjoitettua, niin ehkäpä huomaan sitten mihin mä oikein päädyin.
Siis jos saan edes tekstiä aikaseks. Vieläki sen verta väsy ettei ajatus tahdo kulkea ja sitten pitäis myös siellä kaupassakin käydä.

No niin siellä on nyt jatkopalanen ja jos tulee tuttu fiilis niin muistaakseni Vihreän timantin metsästyksessä tai Niilin jalokivessä oli vähän samantapainen kohtaus. :)
Jatkoa odotellessani painun asioille ja pyykille. Näkyillään.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Iltaa nefertiti,
laitoin tuonne taas sen jatkon.
Ei miulla ollu nimiä valmiiksi ajateltuna, kunhan vaan kirjotan mitä mieleen juolahtaa, mutta tuo nimi ajatus kyllä tosiaankin taisi tulla siun laittamista nimilinkeistä. Hyvät nimet muuten olit etsinyt:)

Toivottavasti sait asiasi hoidettua ja pyykit pestyä. Jatkolla ei ole muuten kiire eikä hätä, jos väsyttää. Lepää vaan ihan rauhassa ja anna ajatusten levätä.. eihän tämä kirjoittaminen saa olla mitään pakkopullaa :)

Näkyillään taas kunhan piristyt..


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#187
Upea jatkopalanen. Täytyypä kohta kirjuutella. Eihän tämä nyt mitää pakkopullaa oo ja ne pahuksen pyykit jäi taas kerran kun olimme asioilla ja ei ehditty ajoissa takaisin. Sapettaa. No ensviikolla sitten.
Kirjoittaminen ei oo mulle koskaan pakkopullaa, sillä on mukavaa kirjoittaa ja sillä tavoin purkaa vähän mieltään siinä samalla. :)
Näköjään just sopivasti ehdin lopettaa pelaamisen. Piti ottaa kisakuvat tuonne radolan historiallista elämää kisan finaaliin. Täytyy tässä jossakin välissä tunkea ne sinne kisatopsuun.

Tällähetkellä tunnen itteni pirteeksi, mutta niska vaan tuntuu olevan solmussa, varmaan nukkunu huonossa asennossa tai saanu vetoa. No ei auta muu kuin laittaa mobilattia tai sitten täyttää tyhjä limukkapullo kuumalla vedellä ja hieroa sillä niskaa ja hartioita.
Mutta mie tässä illan aikana yritän kehittää sitä jatkoa. :D

No niin tuolla on nyt sitten jatkopalanen ja jään mielenkiinnolla odottamaan jatkoa. Hitsi huomenna...ööö siis tänään pitänee päivällä hieman siivoilla jos tuo mutsi nyt sattuu tulemaan mummin kanssa kylään ja kun meillä ei ole mikään maailman paras järjestys, pikemminkin kaaos kuvaisi tilannetta paremmin.
Mutta öitä ja yön jatkoja kaikille yökukkujille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#188

Mie tuota jatkoa taas naputtelin tuonne..ja saa nähdä kuka se siellä heinissä kurkkii :)

Miekin kirjoitan joskus tekstiä purkaakseni tunteita. Joskus kun esimerkiksi vi...taa niin kirjoitan kirjeen johon puran kaiken **uksen ja kokemani vääryyden. Sen kirjeen pistän sen sitten jemmaan.
Ja joskus taas taas teksteistä työntyy esiin toisenlaisia tunteita.. ja aina kirjoittaminen on sellainen pakotie arjesta, silloin voi hetken olla joku muu ja kummallisesti myös tuntee niin kuin se joku muu..
Taisi olla aika sekavasti ilmaistu, toivottavasti sait jotain selkoa :)

Auts, niska- ja hartiakipusi kuulostaa ikävältä. Toivottavasti ne hellittää..pyydä sitä siun avokkias tekemään oikein kunnon hierontakäsittelyn, niin jospa se sitten helpottais :)

Nyt mie lähen etsimään tietoa yhteen juttuuni netistä..voi oispa rahaa niin pääsis kirjottamaan paikanpäälle aina kun tartteis..noh, jospa sitä joskus..

Hyvää illan jatkoa kaikille tasapuolisesti..

Ps. pahoittelen rumaa kielenkäyttöäni
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mie otan tuon pätkäsen talteen ja kirjoittelen päivällä töiden jälkeen sitten.
Kiva, koko kämppä lemuaa kärähtäneelle sapuskalle, kun joku ihana ihminen meidän rapussa päätti ilmeisesti laittaa iltapalaa ja unohti kaiketi koko sapuskan. No ei auta ku tuulettaa vähän, niin ehkäpä koko lemukin häipyy.
Alkaahan tuo särky hieman hellittää, mutta saas nähdä miten jumissa ne taas aamulla on.
Mutta nyt öitä ja yön jatkoja kaikille, jotka vielä jävät kukkumaan foorumille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

No niin tuolla on nyt jatkopala ja minä jään odottamaan jatkoa. Sitä ennen mie taidan vähän pelailla simsiä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Niih,
laitoin tuonne pienen ankeen jatkon. Ei nyt juokse ajatukset kun on pitänyt tänään hoidella noita työ ja koulu asioita..masentavaa..

Noh, jospa ne ajatukset kirkastuis seuraavalle kerralle..

Kirjoittelemisiin.
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#192
No niin sain sitten aikaiseksi jonkinlaisen jatkopalasen ja jään suurella mielenkiinnolla odottamaan jatkoa. :)
En tietenkään mitään ihmepelastuksia(tarkoittaa tapahtuu joku ihme ja kuoleva virkoaa henkiin, tiedätte varmaan, mitä tarkoitan), joita rapakon toisella puolella elokuvissa harrastetaan aikas tiheeseen, vaan jotakin vähän arkipäiväisempää. Mutta se joka jatkaa saa päättää, mitä seuraavaksi tapahtuu, minä vain annoin yleihyödyllisiä vinkkejä.
Mitenköhän mahdat selvittää sen kiperän tilanteen, johon minä heidät vaihteeksi asetin...

Tsemppiä koulu ja työasioidesi kanssa. Tiedän että kela voi olla aika hanurista välillä, toivottavasti saat ne kelan sitruunaa puraisseet tädit tajuamaan tilantees. *Peukutus hymiö*:)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Iltaa,
olen tällä kertaa ajoissa. Tai taisin muuten olla eilenkin(vai muistanko väärin), noh jokatapauksessa tuossa on sitten jatkoa, mutta lyhyehköksi se sitten jäi.
Kun kirjotin tuon kohdan niin ei tehnyt mieli jatkaa niiden toisten tekemisiä, oli tuntemukset tuossa yhdessä hetkessä.. :)
Ja kiperä on tilanne edelleen, ehkä sie jatkat sitten paremmin kun miusta tuntuu, et siulla on jo valmiita pätkiä oottamassa (??). On vaan semmonen tunne, että sie oot jo mielessäs kaavaillut monenmoisia juttuja tarinaan :)
Toivottavasti en hirmuisesti pilaa juonen kulkua.

Kiitos peukalosta *kumartaa*
Joo sitruunaa ne näyttävät joskus nielaisseen nuo virastotätit.. tänään oon ollu täpinöissäni kun tuli kaksi työhaastattelukutsusoittoa ja jännittää vähän miten haastattelu mahtanee mennä##yrittää olla joutumatta paniikkiin## työ ratkaisisi sen arvosanan korottamisyritys ongelman osittain..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#194
Hmm... mulla ei oo ku yks käsin kirjoitettu pätkä, joka odottaa puhtaaksi kirjoittamista ja mulla on eh... jonkinlainen visio, ainaki eräiden lurjuksien päänmenoksi.
Katsotaanpa mitä mie keksin jatkoon, sillä hmm tilanne taitaapi olla mutkikas.
Mutta mie kyllä tahdon kaiken päättyvän hyvin.
En mie nyt niin julma oo, vaikka kaikkee ilkeetä tarinaan keksinkin. ;)

Mie pidän sulle peukkuja, että saat sen duunin. :D

No niin, nyt siellä on jatkopalanen ja mie jään suurella mielenkiinnolla odottamaan miten tarina jatkuu.
Muuten mie monasti mietin kohtauksen tunnelmaa ja myös sitä millainen musiikki siinä voisi olla. Haikea, repmseä...riippuen tosiaankin kirjoitetun kohtauksen tunnelmasta. Niin kuin olen monesti varmaankin kertonut, eläydyn kirjoittamaani välillä vähän liiankin hyvin ja sotten on tunteet pinnassa. Toissalta se on hyvä, toisaalta, no ainakin kirjoitettu kohtaus pitäisi silloin olla onnistunut, jos se liikuttaa lukijaa jotenkin tai saa häntet tuntemaan, mitä nyt kohtauksessa ikinä käsitelläänkin.
Mutta nyt öitä ja yönjatkoja kaikille kukkujille täällä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.