Kirjoita kun saat jotain kivaa!

Aloittaja Mina, 20.02.09 - klo:14:30

« edellinen - seuraava »

Floora

Lainaus käyttäjältä: Killahead - 26.03.09 - klo:17:15
Sain liput Walking With Dinosaurs - The Arena Spectaculariin.
http://www.dinosaurlive.com/

Oijoijoi! Näin eilen bussipysäkillä mainoksen ja rupesin samantein selaamaan kavereita päässäni jotka voisivat suostua lähtemään mukaan :) kuten kaikilla pikkupojilla oli myös minulla dinovaihe pentuna ;)
Strange but not twisted

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Floora - 27.03.09 - klo:08:20
Lainaus käyttäjältä: Killahead - 26.03.09 - klo:17:15
Sain liput Walking With Dinosaurs - The Arena Spectaculariin.
http://www.dinosaurlive.com/

Oijoijoi! Näin eilen bussipysäkillä mainoksen ja rupesin samantein selaamaan kavereita päässäni jotka voisivat suostua lähtemään mukaan :) kuten kaikilla pikkupojilla oli myös minulla dinovaihe pentuna ;)

Mulla on vielläkin se dinovaihe menossa- on ollu koko ajan 16 vuoden ajan. Nytkin on Heurekasta ostettu Tyrannosaurus-T-paita päällä. Ja sitten minulla on tietysti Matkalla dinosaurusten kanssa kirjana ja videolla.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mina

If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

Wau kiva auto ja näköjään hämeenlinnasta. :D Tunnistin meinaan tuon kiskan ja torin ja taaempana näkyvän kauppakadun. :)
Ei että mistäkö tunnistan, no tuli muutama vuos tuolla asuttua, kun opiskelin.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Sain koodattua ihan oman ulkoasun.
http://www.lifeinmatrix.webs.com/

Nuubialainen Prinsessa

Saatiin keittiönkalusteet :D
Olen niin iloinen saatuamme ne viimeinkin. Tuntui niitä pakkauksia avatessa, ihan kuin olisi joululahjoja avannut:)
Samalta tuntui silloin kun availin muutamia kuukausia sitten meidän uuninkivipakkauksia sormet jäässä lumisateessa.

Keittiö on minulle hyvin tärkeä osa kotia, sillä olen meidän perheessä se, joka siellä yleensä mesoo ruokaa laittaen:)
Keittiö on kodin sydän, sillä siellä vietetään paljon yhteistä aikaa perheen kanssa syöden ja muutenkin puuhaten...

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Aikun ihana. Toivottavasti saatte talonne keittiöineen pian valmiiksi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 02.04.09 - klo:19:29
Wau kiva auto ja näköjään hämeenlinnasta. :D Tunnistin meinaan tuon kiskan ja torin ja taaempana näkyvän kauppakadun. :)

Kiitoksia :) Toivottavasti Nuubialainen tosiaan saa keittiönsä kuntoon

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Mina - 23.04.09 - klo:20:23
Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 02.04.09 - klo:19:29

Kiitoksia :) Toivottavasti Nuubialainen tosiaan saa keittiönsä kuntoon

Kiva auto tosiaan:) Miun suosikki auto meni tuhannen päreiksi joitakin vuosia sitten. Onneksi selvittiin säikähdyksellä.
Mie tosiaan rakastin sitä autoa. Se oli sellainen valkoinen Honikka. Kun mie näin autokaupassa sen, niin mie vaan kävelin sen auton luo, istahdin rattiin ja sanoin et tässä on meijän auto :D

Keittiö näyttää jo paremmalta kun suurin osa kaapeista on nyt paikoillaan ja kodinkoneetkin saatiin tuotua kaupasta kotiin. Kyllä se siitä pikkuhiljaa:)

Lapsissa asuu rakkaus.

Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

Mina

Hienoa! :) Haluuko joku tuon auton..?? :D Saattais lähteä kävelemään jos oikea hinta löytyy..

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Mina - 27.04.09 - klo:21:55
Hienoa! :) Haluuko joku tuon auton..?? :D Saattais lähteä kävelemään jos oikea hinta löytyy..

Valitettavasti ei oo auton tarvetta tällä hetkellä:) mutta täytyypä panna muistiin jos joku sattuu puhumaan auton ostosta..

Lapsissa asuu rakkaus.

theevilone

Sain kivanoloisen uuden kodin. Kivalta paikaltaki vielä. Kesä ja aamukaste tekee nurmikosta ihanan. Maltan tuskin odottaa! :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: theevilone - 10.05.09 - klo:08:49
Sain kivanoloisen uuden kodin. Kivalta paikaltaki vielä. Kesä ja aamukaste tekee nurmikosta ihanan. Maltan tuskin odottaa! :)

Onnea uuteen kotiin:)

Lapsissa asuu rakkaus.

Killahead

Sain kymppiluokan päättötodistuksen

Juplin

Toimin viiden kuukauden ajan Tampereella eka- ja tokaluokkalaisten iltapäiväkerho-ohjaajana. Kun koulut loppuivat, loppui samalla myös työni.

Lapsilta saatu palaute: "Minun tulee sinua ikävä" ja "Jupe on maailman paras täti" sekä hymyt ja iloiset katseet jo itsessään olivat niin kivoja asioita, että jo pelkästään niiden saaminen tuntui mahtavalta.

Kun viimeinenkin lapsi oli sitten haettu, oli kotiin vietäväksi kertynyt kaksi erillistä ruusua, punainen ja valkoinen, punainen ruusukimppu, kukkapuska, mitä en kyllä tunnista, mutta tuoksuu hyvältä, pullo punaviiniä, servettejä ja ihania kortteja lasten kirjoittamina.

Lisäksi erinäisiä herkkuja: suklaata, pipareita ja kakkuja. Osa kyllä tuli syötyä jo paikanpäällä.

Fiilis on aika lämmin ja mukava.

Nyt aurinkoon lenkkeilemään...
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.