Kirjoita kun saat jotain kivaa!

Aloittaja Mina, 20.02.09 - klo:14:30

« edellinen - seuraava »

Mina

Tämä kiva voi siis olla mitä vain, hyvä arvosana, kiva työpaikka, uusi eläinystävä, miksei ihmisystävätkin kävis ( ;) ) ja tietenkin materia..

Aloitanpa tämän itse, eli toivottakaa tervetulleeks mun uusi ihastus <3 http://irc-galleria.net/view.php?nick=Zidorian&image_id=99132476
If only I had a heart it would break - Oh sure

Killahead

Mä sain tänää välitodistuksen (joka on humattavasti parempi ku viime kevään päättötodistus). Nyt ei oo yhtää kutosta tai vitosta.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Floora

Strange but not twisted

Nemesis

Meikä sai kympin viimeisestä pakollisesta ruotsin kurssista. :D

Mina

Hoho.. Niin tuo mun ihastuksen linkki ei toimi koska ihastus lähti uuteen kotiin n. 2 viikkoa sen jälkeen kun tänne saapui :D Nyt pihalla komeilee vm -96 Opel Omega, pikkuisen tuunattu sellainen. On se hauskaa kun tasanen rivi auton periä, sitte kohouma (Omegan perä) sitte taas tasanen rivi xD
If only I had a heart it would break - Oh sure

susi-ihminen

Postista uuteen kotiinsa saapui FMkakstonnisen Moskovan pasuunat-ciidii. ^^
Kauneusko makuasia?

Juplin

Kaksi kerroksisen noin kolme metriä leveän seinähyllykön seinälle, mihin sain hienosti kaikki DVD-levyni mahtumaan.

Alempi rivi tulikin ihan täyteen, ylempi jäi vielä tyhjäksi, eli vielä mahtuisi saman verran leffoja hyllyyn... :)
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Floora

Sain eilen synttärilahjoja hahhaa :D ja kamalan ähkyn kun ei äidin ruokien syömistä voi vastustaa!
Strange but not twisted

Nuubialainen Prinsessa


Oho Floora. Olikos siulla synttärit? Onneksi olkoon vaan kovasti :D

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Floora

Juuh, mutten vietä niitä ni.. :) kiitos kuitenkin

Olen saanut ulkoiluvillityksen :D viime viikolla pulkkamäessä, huomenna luistelemaan ja kävelyllä vähän väliä! Miksi murjottaa kylmyyttä ku löytyy sitä asioita joista voi nauttia vaikka onkin pakkasta!
Strange but not twisted

Mina

Lainaus käyttäjältä: Floora - 05.03.09 - klo:10:36
Juuh, mutten vietä niitä ni.. :) kiitos kuitenkin

Olen saanut ulkoiluvillityksen :D viime viikolla pulkkamäessä, huomenna luistelemaan ja kävelyllä vähän väliä! Miksi murjottaa kylmyyttä ku löytyy sitä asioita joista voi nauttia vaikka onkin pakkasta!
Siksi murjottaa kylmyyttä koska 1. auto ei lähde liikennevaloista/risteyksestä mihinkään ilman tolkutonta sutimista ja perän heiluttelua koska on takavetoinen 2. palelen aina ja kaikkialla, se alkaa ottaa päähän 3. housujen lahkeet on aivan litimärät kun kotia pääsee 4 auton sisusta on täynnä lunta vaikka sitä kovin koittaa tossuistansa pois potkia ennenkuin hinaa koipeliininsa sisäpuolelle 5. saa kokoajan olla lumiharjan kanssa kaivamassa loskaa pois auton pyöräkotelosta ettei se vaan jäädy kiinni ja sitten se ei irtoa muuten kuin keväällä, koska auto on liian matala parkkihalliin vietäväksi (takapuskuri ottaa kiinni) ja ei uskalla voimalla jäätä irrottaa koska todennäköisesti helmalistat lähtevät mukana.

Tässäpä muutama syy miksi murjottaa kylmyyttä ja talvea ;)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Hahaah!

:D kylläpä autoilu kuulostaa vaikealta! Itse kävelen aika paljon paikasta toiseen joten "varusteet" ovat sen mukaiset. Omistan ihanan pitkän A-linjaisen talvitakin jonka kanssa on kiva tepastella Maija Poppas-kengilläni! :P Ulkoiluvaatteiden hiljainen suhina on myös kivan kuulostaa ja yksi omasta mielestäni hauskimman näköisiä asioita on lapaset tai vantut! Mutta myötätuntoni :) ei se tämä sitä tarkoita että rakastaisin talvea yli kaiken, olen vain päättänyt ottaa siitä jotain irti. Kesää odotellessa....
Strange but not twisted

Killahead

Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Mie sain synttärilahjaksi Nikon merkkisen Digikameran. Tosin muistikortti pitää hommata itse. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Sain liput Walking With Dinosaurs - The Arena Spectaculariin.
http://www.dinosaurlive.com/
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.