Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Päärynä

Davey Havok, oikealta nimeltään David Anthony Marchand (synt. Passaro). Mun idolini, taitava lyriikoiden kirjoittaja, vegaani ja omistaa komian huutoäänen.

Mä en voi lopettaa Miss Murder UK editin bridgen kuuntelemista, se oon vaan niin kuolattavan ihana <3 Ja sitten lyriikat:

fallen to the moment I'm
frozen in perfect time
my heart, my heart,
my heart's imperfect too

freeze yourself where you won't forger
born to the empty set
my heart, my heart,
my heart is empty too


Jooh. Ihana toi koira, herätti mut yöllä varmaan kolme kertaa ja kerran heräsin nilkan takia. Ja taidan taas kuolla, kun koulu alkaa, kun nytkin väsyttää jo ihan liikaa.

Mustang

Heippa taasen! Mie oon kyllä käynyt lähes päivittäin vilkuilemassa täälläkin, muttaku oli avokin kanssa se muutto tuossa ja saadaan kunnon netti vasta 1.8. Nyt on käytössä lainamokkula, joka ei jostain syystä tahdo toimia, kuin satunnaisesti. Luultavasti eletään jonkinmoisella katvealueella, kun puhelimessakaan ei aina ole oikein tolppia. Viikko purkamista ja yhä vain löytyy tavaraa, jotka ei ole löytänyt paikalleen... Huhhuh, eikö nuo laatikot ikinä lopu??? Mutta nyt ollaan sitten ihan virallisestikin avopari, eikä vain leikisti. :) Ihan hyvä, että saatiin aikaiseksi "jo" näin neljän vuoden ja yhdeksän kuukauden jälkeen. :DD

Parturihommissa töissä ollessa mummotkin aina taivastelee, että olen ehtinyt seurustella jo miltei viisi vuotta, vaikka täytän syksyllä vasta kaksikymmentäyksi. Sitten on yksi herttinen pappa, joka aina kyselee, että joko ollaan kihloissa. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Aaaaws. :) Onneksi olkoon Mustang. Toivottavasti teillä meneepi oikein hyvin. :)
Mä tässä vaan pikaseen piipahdan, ennen kuin menin unille.
Kuten näkyy, olen ollut tarinapuolella ahkera. Tänään kirjoitin yhden jatko-palan kokonaan uusiksi tuohon Syytön-jatkikseen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

Jihuu, mustikkapiirakkaa tänään!

Kummisetä siis on tulossa tyttiksen ja serkun kanssa kyläilemään. Mukava nähdä pienen tauon jälkeen :)


// Ou jeah, Hunter on taas vastaillut VYoussa! Sähköposti täynnä ♥

Nuubialainen Prinsessa


Lainaus käyttäjältä: Päärynä - 16.07.11 - klo:11:49
Jihuu, mustikkapiirakkaa tänään!

Oij, jokohan ne mustikat alkavat olla kypsiä?? Pitäisi joutaa käymään metsässä tarkastamassa tilanne.
Valitettavasti viikolla en töiden jälkeen jaksa, tänään tulee sukulaisia kakkukahville ja ensi viikonlopulla saapuu maailman paras ystävä kylään^^

Onnea Mustang :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Päärynä

^ Tätä ei multa kannata kysyä. Minä mistään mitään tiedä.

Joo ja onnittelut Mustang!

Mustang

Kiitoksia kovasti. Ihana mummoni toi ainakin tänään kauheat kasat itse poimittua mustikkaa vierailulle tullessaan. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Lainaus käyttäjältä: Mustang - 17.07.11 - klo:17:51
Kiitoksia kovasti. Ihana mummoni toi ainakin tänään kauheat kasat itse poimittua mustikkaa vierailulle tullessaan. :)

Voi hitsi, missähän välissä sitä ennättäisi keräämään pari litraa mustikoita pakkaseen :b
Mummot tietää aina ensimmäisenä, milloin marjat ovat kypsiä ja mistä niitä saa^^




Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Kas vain, huometa Mustang. :)
Itse tässä roikun, kunnes pitää töihin mennä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

#624
Itse odottelin aamuvirkkuna kouluun lähtöä. Käytin ajan huviksi ja hyödyksi ja laittauduin hameen kera nätiksi, vielä kun noita säitä piisaa. :) Koko kesä mennyt ihan pojan näköisenä, jo oli koulukaverit ihmeissään. :D

Aloin tänään myös luonnostella päässäni uutta ideaa kirjoitelmalle. Saa nähdä, tuleeko siitä mitään. Sain ehkä myös ajatustyön Dani Sparklea varten päätökseen. Vielä kun vain saisi jostakin revittyä inspiraation sen loppuun kirjoittamiseen.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No etköhän sä löydä sitä inspistä, kyllä se vielä jostain tulee. Kattelet vaan ympärille ja jos ei muuta niin kirjoita jotakin muuta välissä tai ihan vaan jotain puutaheinää johonkin paperille.
Mulla noita inspiksiä tuppaa tulemaan yleensä mahdollisimman hankalalla hetkellä, niin ettei sit joskus saakkaan kirjoitettua ajatuksiaan ylös tai sit tulee valvottua sen takia myöhään. Mut kyllä niitä inspiksiä aina välillä tuleepi ihan sopivaankin aikaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Aloin kirjoittamaan omaksi ilokseni uutta höpöhöpöjuttua. :) Ei mitenkään erityisen omaperäistä tai muutenkaan erityistä ideaa, kunhan nyt ihan siitä ilosta, kun tuli edes jotakin mieleen.

Nefertitilläkin lomat lähenee jo? Nuubialaisen lomista lueskelinkin jo, kateeksi käy. itse olen koko kesävä (oikeastaan joulun jälkeen) pitänyt vaivaisen viikon lomaa ja vielä ei ainakaan näy lisää. Hohhoh.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Joo niinhän ne lähenee. Työkaveri vaan nirisee, kun joutuu sitten yksin tekemään juttuja, kun mä olen lomalla. Tänään se epäili, et jos pomo on laittanu mulle liikaa lomaa 15.8-119 kun tuossa taitaa tulla sellanen 4vko täyteen. :) Sillä itellä oli loma kahdessa osassa, eli ensin kaks viikkoo ja sit myöhemmin toiset kaks viikkoa.
Mä ihmettelen sitä sen narinaa, kun mä en ole vielä ollu lomalla ollenkaan, tai no okei Golffien siivoominen yksin ei oo kivaa, mut silti. Tulee vaan sellainen tunne, et mun loma ei oo tärkee ja ettei sillä ole väliä pääsenkö mä lomalle ollenkaan. :(
Siinähän nariset, mä pidän sen loman halusit tai et, etenkin kun pomokin niin sanoi. Viime vuoden sairaslomaa en oikein laske varsinaiseksi lomaksi, kun ei siitä rahaakaan saanut, kun jonku pienen sairaslomarahan vain. :p
Mä kyllä aion ottaa lomalla rennosti tai no huushollin kyllä siivoan, kun on nyt ihan kauhea kaatopaikka. :p Mut sen jälkeen otan kyllä rennosti. :)
Jos vaikka kirjoitusintokin heräisi. Nyt ollu vähän silleen, et ideoita on kyllä ollu, mut jostain syystä ei vain inspaa kirjottaa. Tosin syy voi olla siinäkin että olen nyt simien parissa väkertänyt ja LC Storm-blogiin muutaman osan kirjottanu lähiaikoina. Viimesin oli aika hmmm raju(hko). :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Rekisteröityminen foorumille on nyt väliaiakaisesti poissa käytöstä. Poistin juuri yhteensä 409 roskajäsentä, joita oli kertynyt muutaman päivän aikana. Yhteensä niitä on tullut reilusti toista tuhatta. Kokeillaan jos tämä saisi hyökkäykset loppumaan. Mikäli foorumille haluaa tällä välillä rekisteröityä, ilmoitusta minulle, niin teen sen manuaalisesti. Rekisteröintimahdollisuus kyllä palautetaan myöhemmin.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

Okei. Et sellasta. No joo, silloin ennen kuin pistit sitä sun hyväksymishommaa, niin niitä oli päivittäin kymmeniä täällä ja sai pitkin päivääkin poistella. Mistä hemmetistä niitäkin oikein riittää. Tai no jos tietäis, niin sit vois pistää sen stopinkin koko häiriköinnille. Mä en edes ymmärrä, et miksi ne nyt on ottaneet tän foorumin silmätikukseen, kun tää on muutenkin niin hiljaiinen paikka, että ne spämmiviestit ja ja mainokset menee vaan harakoille, kun oikein ajattelee.
No mut noista nyt ei ota selvää muutenkaan. Toivottavasti tuo kielto rauhoittaa noita spämmibotteja ja muita häiriköitä hieman. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.