Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Päiviä Mustang. :)

Tänään mulla on jo parempi fiilis. Voisi taas kirjoitellakin, jos ideaa ja inspistä sattuisi pukkaamaan. :) Tosin pitää taas kaupas käydä ja sit palauttaa makuuniin vuokrafilmit. Huomasin teetä laittaessani, et maito, joka eilen avattiin, olikin pilalla. Piti sit kaataa kokkare tee pois. :P
Mut joo, jos kattos noita tarinoita vaihteeksi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Musta tulee täti! Broidin muija on synnyttämässä! :D
Toivottavasti kaikki nyt menee hyvin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Voi ihanaa! Onnea kovasti. Itsekin elättelen kovasti toiveita kummitädiksi pääsystä, minä olisin aivan ihana sellainen. Yksi kaveripariskunta odottaa esikoistaan. Harmi, että pojalle on jo kummit valittuna. :(
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 24.03.11 - klo:19:50
Musta tulee täti! Broidin muija on synnyttämässä! :D
Toivottavasti kaikki nyt menee hyvin. :)

Oikein paljon onnea jo etukäteen tulevalle tädille^^
Vauvat suvussa on aina hyvä syy käydä kaupassa hypistelemässä pieniä potkareita ja pitsisukkia ;)

Mie olen sukulaisten suunnalta jo vuosien ajan saanut kuulla painostusta "iltatähdestä", mutta ei kiitos, kaksi vilkasta tyttöä riittää minulle, vaikka lapsirakas olenkin. Mut toisten vauvoja on kiva ihastella ns. etäältä. Rakkaimman ystäväni kaksivuotias oli vasta kylässä ja kyllä muuten huushollissa alkoi tapahtua :DD Saa nähdä milloin lasteni isän siskon neljäs lapsi syntyy, senkin laskettu aika lähenee viikko viikolta, heillä on uusperhe, joten lapsia on talossa parhaimmillaan sitten viisi jalkaparia töpöttämässä :O


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Iltaa Mustang. Sinnuuki näkee taasen. :)
Mä olen tässä välissä vähän kirjotellu, kun oli inspiraatiota ja ideantynkääkin. Toki oon odotellu, et millon Dani Sparkleen tulisi jatkoa. :)

Mietin tässä, et uskaltaiskoha sitä kohta mennä kattelemaan sitä veljenpoikaa. Juuh, mun pikkuveli on nyt pienen pojan isä. :)
Äääh... Mäkin haluisin oman vauvan, mutta kun en yhtään ole varma, miten sen kanssa sitten tulisi toimeen. Tässä alkaa olla jo aikalailla paineita, kun kaikilla serkuilla on jo lapsia ja nyt mun pikkuveljellä ja mun avomiehen serkuilla on lapsia. Meillä vain ei ole. Faijakin aina kyselee, että jokos mä teen siitä ukin.
Toisaalta mä haluisin lapsia, mut mä en sit ole varma, et osaisinko mä pikkuisen kasvattaa. Sit toisaalta taas sitä tuntuis pärjäävän ihan hyvin ilmankin lasta, tuossa kun on jo yks iso lapsi, tai siltä tuo avopuoliskoni välillä tuntuu. :)
No ehkä tässä vielä ehtii, vaikka ikä alkaa jo tulla vähän vastaan.

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Itsellä on kova vauvakuume, kun ympärillä kaikki saa niitä. Yksi parhaista ystävistäni saa pojan kesäkuussa ja masu on jo iiiiihan valtava. <3 Itse sain viime kuussa pienen prinsessaserkun, yksi perhetuttu sai potran pojan ja yhden tuttavan vaimoke odottaa esikoista. Oma elämäntilanne on vain sellainen, ettei voi vielä edes harkita moista. :/

Minulleon monesti sanottu, että minusta tulisi aivan ihana äiti. Haluan itsekin kovasti uskoa siihen. :) Kai minusta tulee kuitenkin yksinäinen kissamummeli, mistä tästä elämästä tietää. Minulla on niin paljon haaveita, etten ehdi kaikkea totuttaa. Vielä vain en tiedä, mistä olen valmis luopumaan.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Niinpä. No ehkäpä vielä joskus. :)

En tiedä, ehditkö huomata, mutta naputtelin Tuhon Enteisiin pikkaisen jatkoa. Tosin olin jo tuossa edellisenä vai olikos se toissa päivänä kirjotellu jatkoa Syyttömään ja sit tuohon Rakkauden Tähden jatkikseen. :)
Toki odotan, et millon Dani Sparke saapi jatkontapaista. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Enpä taida vielä tänään keretä lueskelemaan tai kirjoittelemaan, lähinnä tällaisia pikavisiittejä. Huomenna olisi deadline tän kevään isoimmalle projektille ja minä tuppaan olemaan aika lusmu noiden asioiden kanssa. Tai siis hoidan kaiken kyllä ajallaan mutta yleensä ihan viimetinkaan. Aloittaminen on mukamas aina niin kamalan vaikeeta. Murrh. Ei jaksaisi nyt yhtään tällaisia kun muut ihmiset ei hoida hommiaan ajallaan, vaikka kuinka yrittäisi takamukselle potkia.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No sit sie kirjotat paremmalla ajalla ja kun inspistäkin sattuupi sopivasti. Työt toki ensin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 29.03.11 - klo:22:48
Iltaa Mustang. Sinnuuki näkee taasen. :)
Mä olen tässä välissä vähän kirjotellu, kun oli inspiraatiota ja ideantynkääkin. Toki oon odotellu, et millon Dani Sparkleen tulisi jatkoa. :)

Mietin tässä, et uskaltaiskoha sitä kohta mennä kattelemaan sitä veljenpoikaa. Juuh, mun pikkuveli on nyt pienen pojan isä. :)
Äääh... Mäkin haluisin oman vauvan, mutta kun en yhtään ole varma, miten sen kanssa sitten tulisi toimeen. Tässä alkaa olla jo aikalailla paineita, kun kaikilla serkuilla on jo lapsia ja nyt mun pikkuveljellä ja mun avomiehen serkuilla on lapsia. Meillä vain ei ole. Faijakin aina kyselee, että jokos mä teen siitä ukin.
Toisaalta mä haluisin lapsia, mut mä en sit ole varma, et osaisinko mä pikkuisen kasvattaa. Sit toisaalta taas sitä tuntuis pärjäävän ihan hyvin ilmankin lasta, tuossa kun on jo yks iso lapsi, tai siltä tuo avopuoliskoni välillä tuntuu. :)
No ehkä tässä vielä ehtii, vaikka ikä alkaa jo tulla vähän vastaan.




Lapsi vaatii kyllä tosiaan paljon aikaa, voimia ja äidin läsnäoloa, joten jos aikoo hankkia lapsen, kannattaa sitä miettiä ihan rauhassa ja ajan kanssa, niin, että on sitten valmis kun sen aika sitten on. Minulle itselleni tuli kaikista henkisistä valmistautumisistani huolimatta aika isona yllätyksenä se, kuinka raskasta on hoitaa pientä vauvaa. Nukut silloin kun lapsi nukkuu ja muuna aikana elät täysin lapsen armoilla. Silloin kun lapsella on nälkä, sen on saatava heti sitä ruokaa, ja silloin kun sitä kiukuttaa, täytyy etsiä keino saada se tyytyväiseksi. Eikä siinä paljon auta, vaikka kuinka tuntisi itsensä väsyneeksi, on vain jaksettava.

Mutta lapsen hymy, pieni käden puristus yms. on se, mikä auttaa jaksamaan väsymyksestä huolimatta. Ja voihan se olla, että erilaiset ihmiset kokevat äityiden eri tavalla. Itse kävin kai läpi jonkinlaiset synnytysmasennukset, koska saatoin mennä esimerkiksi suihkuun itkemään salaa pois pahaa oloa ja väsymystä kun tytöt olivat vauvoja.

Ja nyt kun ne ovat jo isompia, olen erittäin onnellinen, että olen saanut heidät, päivääkään en vaihtaisi pois :)


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#490
Niinpä kai. Periaatteessa sitä kokis olevansa valmis, mut sit taas toisaalta ei. No ehkä sitten tulevaisuudessa jos niin käy.
Mut nyt vois painua unille. Huomenna aikainen ylösnousu, kun on töitä, kaks kohdetta, joista toisessa koira ja toisessa just tuore äiti pikkuisensa kanssa. :)
Sit Perjantaina pitkä päivä ja se vakio taas, eli pari kotikohdetta ja työmaakopit. Sit viikonloppu. Täytyy miettiä, jos sitä jaksais tuon miehekkeen kanssa lähteä käymään Presidentin Linnassa, kun se taas on avoinna yleisölle. :)

Epäilen tokko huomenna ja perjantaina jaksan kirjoitella tarinoita, mut viikoloppuna varmaan. Ja pitäs sitä velimiestäkin muistaa käydä moikkaamassa. Muijan sukulaiset sillä siellä nyt hössöttää. Pysyisivät poissa ja antaisivat tuoreiden vanhempien rauhassa keskittyä siihen pikkuiseen. Veli sai kolme viikkoa isyyslomaakin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Siusta tulee varmasti oikein hyvä äiti sitten kun vauvan haluat :)
Isyysloma on kyllä ihana helpotus vauvanhoidossa, isätkin osaavat vaikka mitä kun vain antaa niille vauvan hoidettavaksi ;)

Nyt taidan kyllä lähteä nukkumaan, itseasiassa pitäisi jo olla, mutta en ole oikein malttanut.
Kirjoittelemisiin :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Vaihteeksi täällä taas kukun, mut taidan kohta painua unille, kun väsyttää pirusti.
Nousin tänään aikaisin ja aloin jo järjestelemään tavaroitani. Sitten kaverini tuli avukseni ja siivottiin koko tämä kämppä. Myös tuo avopuolisko autteli välillä, se kun vetosi kipeään rinnukseensa, niin ei sitten kovin paljoa tehnyt. Mutta kaiken kaikkiaan onnistunut päivä ja kämppäkin näyttää vaihteeksi kämpältä, eikä kaatopaikalta. :D
Juu en ole mikään erityisen hyvä talousihminen, joten kämppä on yleensä sen näköinen kuin täällä olis pyörremyrsky pyörähtänyt. Huomennakin vapaata, mut ohjelmaa on jo tiedossa, joten pitänee nousta ajoissa ylös.

Ja onpa tämäkin foorumi jälleen kerran hyvin hyvin hiljainen... Melkein kuin olis hautuumalla käymässä... Sori ilmaisu, mutta kun ei täällä juurikaan tunnu elämää olevan. Huokaus...
Jos vielä ennen unille menoa vilkuilis vähän noita jatkiksia, vaikken mä nyt taida enää kirjotella. Huomenna tai siis tänään, kun kellokin on noin paljon, ehkä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

Nyt sitten minäkin liityin tälle foorumille pitkän ajan selailtuani. Että terve vaan.

Ja onnea Nefertiti siivouksen onnistumisesta ja uudesta veljenpojasta :)

Nefertiti

Tervetuloa foorumille Päärynä. Toivottavasti viihdyt täällä tämän sekalaisen seurakunnan seassa. :)
Ja kiitos. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.