Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Mustang

Vasta kesäkuun alusta vakituisena, sitä ennen yksi 8 vk työharjoittelu. SItä ennen muutamia tällaisia lyhyempiä pätkiä, 4-8 vk kerrallaan. Viime talvena olin 7 kertaa kuumeessa, vaikka normaalisti olen kerran vuodessa kipeä. Kesälläkin sairastin viikonmittaisen flunssan, olin kaikki ne kovimmat helteet huppari ja pitkät housut päällä. Nyt on pieniä oireita, kurkku on kauhean kuiva ja kipeä. :D Heti, kun pääsin asiasta mainitsemasta.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Jep, jatkuva altistuminen tekee olon hieman kipeäksi. Itse olen ollut nyt tuossa työssäni vähän yli puoli vuotta, ja vähän väliä on ollut joko kurkku karhea, nenä niiskuttanut hieman, aivastuttanut tai tuntunut ihan kuin nostaisi kuumetta. Alussa olin kipeämpikin, mutta nyt nuo oireet ovat pienempiä. Siinä terveystarkastuksessakin terveydenhoitaja huomioi, että miun leukosyytti-arvo oli hieman koholla kurkun karheudesta johtuen..

Toivottavasti et sinäkin nyt sairastu sen enempää :)



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mä pääsen tänään kotiin. :) Saikkua tuli pari viikkoa. Syypää itseni lisäks tähän riivatun sairauteen oli mykoplasma bakteeri. Ei hajuakaan et mikä tuo on, paitsi sitkeä. Tuun illalla sit uudestaan linjoille ku pääsen omalle koneelle. Saas nähdä vaikka tuhon enteet sais jatkoa. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hieno homma, että pääsit kotiin, Nefertiti! Kyllä se siitä pikkuhiljaa. Ite alan kanssa oleen suht kipee. Kuumetta ei ole, joten töihinkin on mentävä. Toivotaan, että menis ohi pian.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Jos meinaa pahaksi äityä ni käy lekurissa. Ei sit tule niitä sairaalareissuja.
Jaa joo vois tuota pätkästä naputella, et sais sen joskus tuonne tarinan jatkoksi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 27.10.10 - klo:10:38
Mä pääsen tänään kotiin. :) Saikkua tuli pari viikkoa. Syypää itseni lisäks tähän riivatun sairauteen oli mykoplasma bakteeri. Ei hajuakaan et mikä tuo on, paitsi sitkeä. Tuun illalla sit uudestaan linjoille ku pääsen omalle koneelle. Saas nähdä vaikka tuhon enteet sais jatkoa. :D


Hienoa, että olet taas jalkeilla Nefertiti ja heti alkoi tapahtua jatkisriintamalla :)

Tässä hieman infoa, googletin huvikseni aiheesta


-----------------------))

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mykoplasma


http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://th1.ktd.krakow.pl/images2/sarc1.jpg&imgrefurl=http://th1.ktd.krakow.pl/viewtopic.php%3Ff%3D5%26t%3D171&usg=__XEbRVprHdSVTV5Nod_r0bTeVU-Y=&h=692&w=494&sz=69&hl=fi&start=10&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=yfzgLrBilWgN2M:&tbnh=139&tbnw=99&prev=/images%3Fq%3Dmykoplasma%2Bbakteeri%26um%3D1%26hl%3Dfi%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1




Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#306
Kiitti Nuubialainen Prinsessa.
Siitä vaan sitten jatkamaan, jos intoa ja inspistä löytyy.
Kyllä kotona paljon kivempi olla kuin sairaalassa. Tänään kävin siellä mammografiassa ai perkule että sattu se tissin litistys. Lisäks multa otettiin ultra ja sit näytepala sieltä toisesta tississä olleessa pienestä patista. Toivotaan nyt sit ettei oo mitään rasvapattia kummempaa, sillä ei pahemmin enää huvittas sairaaloissa juosta. Tohtori soittelee huomenna ja patin tulokset tulee varmaankin parin viikon sisällä.

Mut nyt keskityn parantumiseen ja Juplinissa seikkailuun, lepäämiseen ja mahdollisesti tarinointiin noiden jatkiksien osalta. :)
Ja mitä tuohon Tuhon Enteisiin tulee, niin kirjotin sairaalassa vihkoon pätkän tuota tarinaa ja eilen kotiin tultuani kirjoitin sen koneella puhtaaksi, vaikka sinne jäi vielä pienen siistimisoperaationkin jälkeen epäselvyyksiä ja kirjotusvirheitä. No pistetään väsymyksen piikkiin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Päiviä Mustang.
Sinnuuki näkee. :) Meinasin, et meen tänään mun kamua kattoo, kun se on vielä sairaalassa. Vierailu aika on 13.00 - 19.00 niin että aikaa kyllä on. Kuuntelin äsken youtubessa kappaleen nimeltä Roxanne, Moulin Roguesta. Ihana tunteellinen biisi ja jotenkin Ewanin ja ääni se toinen karhea ääni sopii sinne todella hyvin. Jotenkin... wow. :)

Itse leffaa en oo nähny kokonaisuudessa, pätkiä sieltä täältä. Vois joskus hommata sen ja katsoa ihan ajan kanssa. Mut epäilen, ettei se vedä vertoja Phantom of the Operalle. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Moulin Rouge on IHANA! Mä niin tykkään siitä ja noista tommosista hömppämusikaaleista muutenkin. Chigago, Moulin Rouge, Phantom of the Opera ja niin eespäin.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Hih, nyt tekis mieli kirjotella kohtalokasta kolmiodraamaa, jollainen on Phantom of the Operassa ja Moulin Rougessa. Siis että kaksi tyyppiä tykkää samasta naisesta, mutta nainen rakastaa vain toista niistä tyypeistä, jollon se toinen tulee mustasukkaseks.
Moulin Rougessa tais soida useampikin ihan tuttu biisi uusiks vedettynä. MM joku Queenin biisi, jonka tunnistin sieltä.

Hitsit nyt pitää taas kuunnella tuo Roxanne, kun se on vaan jotenkin niin... Äh ei löydy edes sanoja sille, mut se on selkeesti kuumaa tangoa ja tulisia tunteita. Ihanaa.
Vähän sama kuin Point of no return kappaleessa. Vau... Miten jotkut osaakin tehdä, niin hömppää kolmiodraamaa kuin onkin, ihanaa musiikkia, näyttelemistä ja laulamista, että se saa omankin sydämen pomppimaan elämään siinä musan mukana. Siis kun kuulin ihan ensimmäistä kertaa Phantom of the Operan tunnusmelodian, sen saman joka on siinä pää biisissä, kun phantom, vie Christinen piilopaikkaansa, iho ihan kananlihalle. Se tunne oli oikeasti huikea ja musiikki ja koko leffa upea, mahtava.
Chigagoa en olekaan nähnyt. Cats:in kattelin kerran kun tuli televisiosta ja se Memories biisi on vain jotenkin niin ihana. Jotkut on taitavia noiden musikaalien kanssa. :)
Hmm... pitäsköhän musikaalesta pulisemiselle oma ketjunsa. :D

Mutta on niitä näyttelijöitäkin, jota saa voimakkaita tunteita aikaan, ihan vain olemalla jossakin leffassa. Tosin huikea roolisuorituskin tekee tehtävänsä, mut joillain on sitä karismaa, vai pitäisikö sanoa charmia. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Heips, täällä näköjään muutkin vielä kukkuu:)

Kello on jo ihan kamalan paljon, ja ajattelin lähteä viimein nukkumaan. Sitten pyörähdin vielä täällä kuulumisia vilkaisemassa, ja olihan se pakko sitten tulla hetkeksi höpöttämään vielä. Siis tuo Moulin Rougehan on todella ihana, kirjoitin sitä Roxannea kuunnellessa yhden runonkin kerran. Ko. elokuva on kyllä täynnä tunteita ja ihanaa musiikkia. Se vaan on jotenkin niin koskettava kaikin tavoin, I like it^^

Kolmiodraama kuulosta ihan kivalta aiheelta kirjoittaa, mustasukkaisuudesta kirjoittaminen voisi kuvitella olevan ainakin minulle jopa helppoa, I think so :DD

Musikaalit on kivoja...


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Itsehän aloitin juuri omana projektina jokin aika sitten 40-50 lukujen vaihteen Amerikkaan sijoittuvan kolmiodraaman, joka kertoo laulajattaresta, joka elää hyvin itsetuhoisessa ja henkisesti sekä fyysisesti väkivaltaisessa suhteessa miehen kanssa, ja jonka henkivartija rakastaa naista myös ja saa osakseen rakkautta silloin, kun laulaja kerää särkyneen sydämensä palasia miesystävän tehtyä jotakin pahaa. Vielä en tosin tiedä, miten tarina loppuu ja kuka saa tähtösen omakseen. :) Sellaisesta aiheesta kirjoittaminen on kyllä sellaista kunnon paatosta, ja omakin sydän meinaa pakahtua, kun tuosta tulee taas näitä harlekiinimaisia tunnehömpötyksiä. :D Mutta kirjoitan sitä itselleni, että se saakin kyllä olla yltiöromanttinen. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#312
Eli vähän niin kuin nuo mun hömppäjatkikset. :D Tosin tuohon teatteriaiheiseen muutin vähän asetelmaa, että se mustasukkainen ja vähän tärähtänyt, onkin toinen nainen, jota päähenkilö ei rakasta, pitää vain ystävänä. Päähenkilö kun rakasti naista, joka ihan alussa kuolee.
Mirtin tässä vain, että sotkisiko kuvioita pistämällä päähekilön rakastumaan kuolleen naisen siskoon, vai jättääkö väliin. Mulla on tietynlainen loppu, tapahtumapaikkanaan teatteri, mielessä, mut silti vielä mietityttää, että miten mä sen lopulta tekisin, kun en osaa päättää kenent loppujen lopuksi tapattaisin.
Mut katotaan nyt miten tuo tuosta etenee. :)

Heh, me taidettiin nyt ihan innostua hömppäjutuista ja kolmiodraamasta, jota muuten löytyy tuosta Sonyasta, muistattehan millainen parivaljakko Daggar ja Daemon olivat? :D Tosin nyt juttua sotkee yksi ilkiö, joka kuten hyvin muistamme, tappoi Daggarin. Juu olin hyvin ilkeä ämmä kun niin päätin.
Tuhon Enteisiin en oo vielä kolmio tai mitään muutakaan suhde draamaa kehittänyt, mut oon kovasti miettinyt, et kenet parittaisin ja kenelle. Lisaa ajattelin Richardille, mutta Richard kuoli, joten vapaina ovat vain Daniel ja Westwood, George on vielä liian nuori. Naispuolisista vapaata riistaa ovat Sid ja Mary Lisan lisäksi. :)

Ai niin ja mä jo kuvittelin mielessäni tuon sun kolmiodraaman. Ihanaa ja 40 - 50 luku oli upeaa aikaa ja silloin tuli hienoja elokuviakin, oikein spektaakkeleita, jotka makso varmasti maltaita siihen aikaan. Lisäksi Rock'n Roll teki tuloaan nuorison piirissä. Ja muitakin mullistuksia tapahtui. 30-40-luvuilla oli toinen maailmansota, joka pisti asiat sekaisin pitkäksi aikaa sen jälkeenkin pitkin maailmaa.
Olisi kiintoisaa lukea sinun tarinas, vaikken kauheesti harlekiinista perustakaan, mutta tuo sinun tarinas kuulostaa kiintoisalta, vaikka mieleen tuleekin tuo Moulin Rougen kohtalokas kolmiodraama.
Äh ja taas se ihanan tunteikas, tulinen, mahtava Roxanne soi päässä. Ihan hyvinhän tuo Ewan veti roolinsa ja hyvä lauluääni hällä, sopii hyvin sen karheamman äänen kanssa. Tämä karheaääninen laulaja, joka näytteli Argentiinalaista, on puolalainen. Silti hyvä ääni, vaikkakin karhea ja omalla tavallaan, niin voimakas ja tunteikas.

No niin jos päästäs teidätkin juttelemaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Heis Mustang.
Suakin näkee. :) Huomasit varmaan, että intouduin naputtelemaan Sonyaakin jatkoa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Heipä hei. Huomasin kyllä, hieno homma. :) Viettelen tässä laiskaa "aamua" (olen ilta ja yöihminen), syön vanukasta ja yritän saada itseni psyykattua siivoamiseen.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.