Turkistarhaus on murha (järkyttävä video)

Aloittaja Killahead, 15.12.08 - klo:17:21

« edellinen - seuraava »

Killahead

Järkyttävä turkisvideo Kiinasta tai jostain sieltä. Videolla näytetään ku ne heput tappaa supe iskemällä niitä maahan. Kaikki ei kuitenkaa kuole ja sit ne nyljetään elävältä!!!!!

Sit siin yhes kohas näkyy ku yks nyljetty supi nostaa päätää ja kattoo kameraa. Se näyttää iha The Thing - "se" jostakin-leffan hirviöltä ku sil ei oo ollenkaa ihoa ja veriset hampaat näkyy ku sil ei oo poskia.

Ja sit kaikki hienostorouvat kulkee kaupungillla turkki päällä ja chihuahua käsilaukussa (joka o tehty kobrannahast) ja väittää olevansa eläintenystäviä mitkä ei oo ikinä tehny pahaa kärpäsellekkää.

Katso omalla vastuulla

Katsoin aiheelliseksi vähän siistiä laittamaasi linkkiä, etenkin kun siinä sanomasi mukaan on melko raakaa materiaalia ja kun kuitenkin täälläkin käy melko nuorta väkeä, joten et kai pistä pahaksesi, että laitoin tuohon linkkiin tuollaisen tekstin.
T: Nefertiti
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

candy-candy

;;______________;; TOI ON IHAN KAUHEE!! Mä en ymmärrä miten joku voi tehdä eläimille jotain tollasta! Ihan hirveetä ! Mä en vaan ymmärrä noita ihmisiä.
MITÄ NE EDES AJAA TAKAA TOLLA ELÄINRÄÄKKÄYKSELLÄ??? Koska se on vaan niin hauskaa? Hauskaa rääkätä puolustuskyvyttömiä eläin raukkoja!
En käsitä lainkaan. Suorastaan epäinhimillisiä otuksia nuo eläinrääkkääjät!!!
On onnekasta olla onnellinen.

Mina

Lainaus käyttäjältä: candy-candy - 29.12.08 - klo:23:04
MITÄ NE EDES AJAA TAKAA TOLLA ELÄINRÄÄKKÄYKSELLÄ??? Koska se on vaan niin hauskaa? Hauskaa rääkätä puolustuskyvyttömiä eläin raukkoja!
En käsitä lainkaan. Suorastaan epäinhimillisiä otuksia nuo eläinrääkkääjät!!!

Turkistarhaajat saa siitä rahaa kun nylkevät nahat. Ei nuilla kiinalaisilla tms taida olla käsitystä miten eläimet lopetetaan niille kivuttomasti. Muutenkin olen turkistarhausta vastaan, vaikka näillä eläimillä onkin Suomessa suht inhimilliset olot.
If only I had a heart it would break - Oh sure

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Mina - 31.12.08 - klo:15:47
Lainaus käyttäjältä: candy-candy - 29.12.08 - klo:23:04
MITÄ NE EDES AJAA TAKAA TOLLA ELÄINRÄÄKKÄYKSELLÄ??? Koska se on vaan niin hauskaa? Hauskaa rääkätä puolustuskyvyttömiä eläin raukkoja!
En käsitä lainkaan. Suorastaan epäinhimillisiä otuksia nuo eläinrääkkääjät!!!

Turkistarhaajat saa siitä rahaa kun nylkevät nahat. Ei nuilla kiinalaisilla tms taida olla käsitystä miten eläimet lopetetaan niille kivuttomasti. Muutenkin olen turkistarhausta vastaan, vaikka näillä eläimillä onkin Suomessa suht inhimilliset olot.

Suomessa tarhataan supikoiria samalla tavalla ku kettuja, vaikka ne käyttäytyy ihan eri tavalla. Supikoirilla pentujen isä osallistuu aina pentujen hoitoon, mut turkistarhoilla se on mahdotonta. Ja sen lisäks kettu/supikoiraemot syö tai tappaa joskus pentunsa kuy ne emot on nii stressaantuneita. Ja niillä elukoilla ei ole mitään virikkeitä häkeissä ja jotkut alkaa pureskella häkkikavareitaan tai pyöriä ympyrää.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mina

Tiedän kyllä, olen nähnyt videon. Ja jos ihan totta puhutaan, kuka ei tiedä turkiseläinten kärsimyksistä, ne jotka turkkeja ostavat eivät vain välitä.
If only I had a heart it would break - Oh sure

Dina

Mä en halua edes kattoa... Näkisin painajaisia seuraavat kolme kuukautta.