Shokkihoitoa

Aloittaja azn, 18.10.08 - klo:03:05

« edellinen - seuraava »

azn

Muistattekos vielä sarjan shokkihoitoa? taisi tulla subilta joskus yöllä =)
Se oli kans vähän "tosi-tv" tyylinen sarja, jossa lauma nuoria laitettiin esim. hylättyyn vankilaan/mielisairaalaan jossa ne joutuivat yksitellen lähteä suorittamaan tehtävää mukanaan kamera =D Se joka suoritti kaikki tehtävät sai palkinnon, eli rahaa..
Tää oli tosi jännä sarja, mutta lopetettiinko se vai mikä tuli, tietääkö kukaan?

Nemesis

Jep, muistan sarjan ja olen sitä silloin tällöin kaipaillutkin. Melko hyvä ja jännä sarja tosiaan. En kylläkään tiedä, että mihin se sitten katosi. Olisi hauska kyllä nähdä sitä uudestaan joskus. :) Jäänyt hyvin meikäläisenkin mieleen.

Nuubialainen Prinsessa


Minäkin olen kyseistä sarjaa joskus ohimennen katsonut ja hieman karmimaanhan tuo rupesi kun eläytyi niiden tehtävän suorittajien tilaan..ois aika kaameaa tietyssä mielentilassa lähteä jonnekin hylättyyn mielisairaalaan seikkailemaan..huh..
Jos sarja vielä tulee, niin mie ainakin sitä katsoisin..ihan jännä oli..
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

Aika paljon olen tätä kaipaillut.. Ihan MTVltä taitaa alunperin olla, sieltä katsoin useampiakin jaksoja. Tulee mieleen että mahtaisikohan itellä puntti kovinkin paljon tutista jos lähtisi just johonkin hylättyyn mielisairaalaan jossa sinulle kerrotaan että täällä on tapahtunut paljon väkivaltaisia kuolemia ja henget ovat vihaisia etc.. Hyvän mielikuvituksen omaavana olisin aivan varmana niinsanotusti pissa sukassa kakkahalvauksen kourissa jossain nurkassa josta tuotantotiimi saisi minut sitten tulla hakemaan.. :D
If only I had a heart it would break - Oh sure