Festarit

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 03.06.08 - klo:23:44

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa


Heips.

Minne festareille suuntaatte tänä kesänä, jos suuntaatte..
Mikä on hassuin kommellus mitä festareilla olet kokeneet tai nähneet..
Missä kaikkialla olette käyneet ja mitä bändejä nähneet..

Tänne siis vapaata keskustelua aiheesta..

Ajattelin pistää tänne tällaisen aihealueen, koska itse kävin tänään hakemassa liput ilosaarirockiin työmatkalla..täytyyhän se nähdä kotiteollisuus ja hanoi rocks kerran elämässä, hih..

ps. pahoittelen kysymysmerkkien puuttumista.


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Floora

Festarikesä alkaa viikonloppuna Kivenlahtirockista! :) En ole oikeastaan paljoa festareilla liikkunut.. jos rehellisiä ollaan. Piti mennä Provinssiin mutta uuden kämpän myötä ei yksinkertaisesti ole varaa :/ Itseasiassa koko kesä tulee menemään aika nihkeästi kotikulmilla kun ei ole kuin parisataa käyttörahaa kuukaudelle ja kaikkihan me tiedämme kuinka kallista eläminen (ruoka, juoma ja muu tarpeellinen) nykyään on. Eikä miul o viä ies sohovaa!!
Strange but not twisted

Nuubialainen Prinsessa


Eläminen on tosiaan kallista, varsinkin jos joutuu aloittamaan alusta "kodin rakentamisen", voimia sinulle=)

Minäkään en ole paljon festareilla pyörinyt. Nuorempana tehtiin parhaan ystäväni kanssa reissu rantarockiin ja se reissu kyllä jäi mieleen..syötiin meetwurstiin käärittyjä piirakan muruja ja seikkailtiin tuntemattomien matkassa pitkin festarikaupunkia..itse bändeistä en muista paljoa, sillä tuli vietettyä aikaa enemmän ympäriinsä kuljeskellen kuin lavan edessä seisten..ja taidettiin me olla kyllä aika humalassakin muistaakseni..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

Ruisrockiin ehkä mahdollisesti.. Tosin sinnekin kolmen päivän lippu maksaa 100€ plus sitten viikonloppubussilippu.. Ei ole halpaa, mietin että viitsinkö ollenkaan mennä :( Toisaalta se festaritunnelma on tärkeä, mutta jos onkin kamalan kylmä/kuuma ilma, ei oikein jaksa
If only I had a heart it would break - Oh sure

Mustang

Sauna Open Airissa pari kertaa olen ollut, viimekesänä olin Ankkarockissa. Tänä vuonna jäi budjetti hieman pienenmoiseksi, kun tuli hankittua lippu Iron Maidenia katsomaan. :/ Sen lisäksi olen menossa katsomaan WASP:ia. Josko kesätöistä sen verran saisi rahaa, että loppukesästä jonnekin festareille pääsisi.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Mustang

Tämä tyttö suuntaa tänä kesänä Sonisphereen, sen verran kova bänditarjonta. Lippua en ole saanut vielä varatuksi, nettipankkitunnukset seikkailee jossakin ja soittaminen on niin... äh, en tykkää asioida vieraiden ihmisten kanssa. Rahat on kyllä valmiina sitä lippua odottamassa.

Mukavin festarimuisto kaikkien loistavien bändien lisäksi on ollut Ankkarock -07 ja siellä nimenomaan benjihyppy. Loistavaa oli kyllä. :)
onkos muut kesällä johonkin menossa?
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Mustang

Tulevana kesänä Provinssirockiiiiin! Jee! Pendulum! System of a Down! Volbeat! Avenged Sevenfold!

Mietin vielä kovin Sauna Openin kanssa. Se olis lähellä ja tuttu tilaisuus. En ole kyllä viitsinyt edes katsoa mitä bändejä siellä on, kun kaverit sanoi, että on hyvä setti tulossa, niin kyllä minä siihen luotan. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Julle

Herätelläänkö tätä taas? :) Nii, onko muut kanssa keskustelijat lähdössä festaroimaan tänä kesänä? Itellä on jo lippu Sonic sphereen, ja tarkotus ois tilata vielä qstockiin ainaki yhen päivän lippu. Ei malta oottaa että pääsee taas kattoo bändejä! :D
Kari Tapio on Äijä!