Tänään on keskiviikko 23. kesäkuuta 2021
Nimipäivää viettää Aatu, Aatto ja Aadolf

Kirjoittaja Aihe: Manaaminen  (Luettu 4766 kertaa)

Julle

• Kokenut
  • Viestej: 145
    • Profiili
Manaaminen
« : 25.01.08 - klo:15:19 »
Mua alko kiinnostaa tuo aihe ku lyty youtubesta Anneliese Michelin video, josa oli jotain nimateriaalia hnest, ja kuvia, jossa hn oli ilmeisestikin riivattu tai "riivattu". Onko teill tarkempaa tietoa kertoa mulle noista riivatuista, ja mielelln vaikka suomenkielell, kun mun englanti on aika pahasti ruosteessa. :) Sen verran muistelisin, ett vatikaanissa harrastetaan tuota manaamista viel? Ja onko tuollaisia riivaamisia ollu paljonkin ihan lhiaikoina, tai sitten aikoja sitten?
Kari Tapio on ij!

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
Vs: Manaaminen
« Vastaus #1 : 27.01.08 - klo:01:30 »

En nyt muista kkiseltn mitn hyvi kirjoja aiheeseen liittyen, mutta muista ern tapauksen uutisissa useita vuosia sitten. Kirjoitin siit muistaakseni pivkirjaani ihan maininnan silloin, koska oli hmmentv katsoa maikkarin iltauutisista juttua vatikaanista, jossa harjoitetaan henkien riivaamien ihmisten manaamista..

Voitte uskoa, ett minulta loksahti suu auki, koska olin kuvitellut, ettei sellaisista puhuttaisi uutisissa..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
Vs: Manaaminen
« Vastaus #2 : 29.01.08 - klo:12:25 »
Mysteerien Maailma kirjasta lytyy mys manaamisesta jonkunverran juttua.. muistelisin ett jonkunverran ik kirjalla kuitenkin jo on, ett..
If only I had a heart it would break - Oh sure

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.