Tänään on perjantai 22. lokakuuta 2021
Nimipäivää viettää Anja, Anita, Anniina, Anitta, Anette ja Nita

Kirjoittaja Aihe: ~Juplin ei toimi!!!~  (Luettu 9608 kertaa)

~Alya~

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 10
  • ~Lemu~
    • Profiili
~Juplin ei toimi!!!~
« : 17.12.07 - klo:12:38 »
En ti onko mun koneessa jotain vikaa, vai miksikhn t juplin ei oikeen mul toimi kunnolla!?!?!?!

Menee hermo ku tn kans saa tapella et saa kirjotettuu.. Niin ja viel enempi krvht kpy ku saa hakee omii kirjotuksiaan kissojen ja koirien kans mit ihmeellisimmist paikoist ku tuntuu et n meiklisen tekstit "hvi/pompaa toiseen paikkaan"..

Noh, toivon mukaan tst ei tuu mitn ikuista riesaa.. Ja jos huomaatte et meiklisen tekstii on jossain, eik se mitenkn liity kyseiseen aiheeseen, ni poistelkaa ihan rauhassa.. M tahin tll tn masiinan kanssa.. Toivon mukaan thnki tulee jonkinnknen selko jossain vaiheessa...

~Hakuna Matata, sana ihan on.. Hakuna Matata, kertoo kohtalon.. Ei huolen hiv, piv on huoleton.. Filosofiaa, Nin on se vaan.. Hakuna Matata~

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
Vs: ~Juplin ei toimi!!!~
« Vastaus #1 : 18.12.07 - klo:17:04 »
Noh, ainakin thn menness sun viestit olen lukenut ihan oikeista paikoista.
Mutta olen minkin huomannut joskus pient jumittamista, vaikkei foorumin kvijmr mikn pt huimaava ole, joten siit ei tuo toisinaan ilmaatuma jumitus mitenkn johtua.
Mutta onneksi mokomaa ei ole viel niin kauhian usein ollut, ett siit pitisi huolestua.

Mulle tuo jumitus on vaan ollu sit, ettei foorumi ole tahtonut syyst tai toisesta latautua ja samanaikaisesti muut sivut/foorumit on toimeneet ongelmitta.
Ota nyt sitten nist koneista ja netist selv.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

• Ylläpitäjä
  • Aloittelija
  • Viestej: 94
    • Profiili
    • Juplin.net
« Vastaus #2 : 18.12.07 - klo:17:08 »
Mulle tuo jumitus on vaan ollu sit, ettei foorumi ole tahtonut syyst tai toisesta latautua ja samanaikaisesti muut sivut/foorumit on toimeneet ongelmitta.

Tuon kaltainen jumitus vaikuttaisi hyvin pitklti silt, ett kyseess on palvelimeni jostain syyst tapahtuva ruuhkaantuminen. Tlle asialle en voi mitn tehd, sill se ei ole kiinni minun tekemisistni.
Elm ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #3 : 18.12.07 - klo:17:14 »
Tuon kaltainen jumitus vaikuttaisi hyvin pitklti silt, ett kyseess on palvelimeni jostain syyst tapahtuva ruuhkaantuminen. Tlle asialle en voi mitn tehd, sill se ei ole kiinni minun tekemisistni.

Ihmettelen vaan, ett misthn sit ruuhkaa syntyisi, kun foorumilla on yleens noin pari vierasta ja yksi jsen paikalla, joskus enemmn, muttei sillonkaan niin paljoa, ett siit nyt foorumi tukkoon menisi.
No olkoon mik on, kunhan ei liian usein ala toistua.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

~Alya~

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 10
  • ~Lemu~
    • Profiili
« Vastaus #4 : 18.12.07 - klo:17:27 »
No mut pasia et  toimii! :)
~Hakuna Matata, sana ihan on.. Hakuna Matata, kertoo kohtalon.. Ei huolen hiv, piv on huoleton.. Filosofiaa, Nin on se vaan.. Hakuna Matata~

Juplin

• Ylläpitäjä
  • Aloittelija
  • Viestej: 94
    • Profiili
    • Juplin.net
« Vastaus #5 : 18.12.07 - klo:19:22 »
Ihmettelen vaan, ett misthn sit ruuhkaa syntyisi, kun foorumilla on yleens noin pari vierasta ja yksi jsen paikalla...
Niin, ei se ruuhka vlttmtt liity mitenkn itse juplin.netin kyttmiseen tms. vaan kyseess on mit luultavammin ongelma palveluntarjoajan laitteistossa, eli tahossa jonne maksan vuosimaksua siit, ett sivuni ovat pystyss ja nkyvt netiss. Mikli siell pss on jotain hikk, se saattaa vaikuttaa heidn kaikkien asiakkaidensa sivujen toimivuuteen. Eli toistan viel: ei mitenkn minusta tai minun sivuni kyttmisest riippuvaa, eik sill ole merkityst, kuinka monta kyttj juplin.net foorumissa on millkin hetkell... :)
« Viimeksi muokattu: 18.12.07 - klo:19:26 kirjoittanut Juplin »
Elm ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.