~Juplin ei toimi!!!~

Aloittaja ~Alya~, 17.12.07 - klo:12:38

« edellinen - seuraava »

~Alya~

En tiä onko mun koneessa jotain vikaa, vai miksiköhän tää juplin ei oikeen mul toimi kunnolla!?!?!?!

Menee hermo ku tän kans saa tapella et saa kirjotettuu.. Niin ja viel enempi kärvähtää käpy ku saa hakee omii kirjotuksiaan kissojen ja koirien kans mitä ihmeellisimmist paikoist ku tuntuu et nää meikäläisen tekstit "häviää/pompaa toiseen paikkaan"..

Noh, toivon mukaan täst ei tuu mitään ikuista riesaa.. Ja jos huomaatte et meikäläisen tekstii on jossain, eikä se mitenkään liity kyseiseen aiheeseen, ni poistelkaa ihan rauhassa.. Mä tahin täällä tän masiinan kanssa.. Toivon mukaan tähänki tulee jonkinnäkönen selko jossain vaiheessa...

~Hakuna Matata, sana ihan on.. Hakuna Matata, kertoo kohtalon.. Ei huolen häivää, päivä on huoleton.. Filosofiaa, Näin on se vaan.. Hakuna Matata~

Nefertiti

Noh, ainakin tähän mennessä sun viestit olen lukenut ihan oikeista paikoista.
Mutta olen minäkin huomannut joskus pientä jumittamista, vaikkei foorumin kävijämäärä mikään päätä huimaava ole, joten siitä ei tuo toisinaan ilmaatuma jumitus mitenkään johtua.
Mutta onneksi mokomaa ei ole vielä niin kauhian usein ollut, että siitä pitäisi huolestua.

Mulle tuo jumitus on vaan ollu sitä, ettei foorumi ole tahtonut syystä tai toisesta latautua ja samanaikaisesti muut sivut/foorumit on toimeneet ongelmitta.
Ota nyt sitten näistä koneista ja netistä selvää.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 18.12.07 - klo:17:04
Mulle tuo jumitus on vaan ollu sitä, ettei foorumi ole tahtonut syystä tai toisesta latautua ja samanaikaisesti muut sivut/foorumit on toimeneet ongelmitta.

Tuon kaltainen jumitus vaikuttaisi hyvin pitkälti siltä, että kyseessä on palvelimeni jostain syystä tapahtuva ruuhkaantuminen. Tälle asialle en voi mitään tehdä, sillä se ei ole kiinni minun tekemisistäni.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Juplin - 18.12.07 - klo:17:08
Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 18.12.07 - klo:17:04
Mulle tuo jumitus on vaan ollu sitä, ettei foorumi ole tahtonut syystä tai toisesta latautua ja samanaikaisesti muut sivut/foorumit on toimeneet ongelmitta.
Tuon kaltainen jumitus vaikuttaisi hyvin pitkälti siltä, että kyseessä on palvelimeni jostain syystä tapahtuva ruuhkaantuminen. Tälle asialle en voi mitään tehdä, sillä se ei ole kiinni minun tekemisistäni.

Ihmettelen vaan, että mistähän sitä ruuhkaa syntyisi, kun foorumilla on yleensä noin pari vierasta ja yksi jäsen paikalla, joskus enemmän, muttei sillonkaan niin paljoa, että siitä nyt foorumi tukkoon menisi.
No olkoon mikä on, kunhan ei liian usein ala toistua.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

~Alya~

No mut pääasia et  toimii! :)
~Hakuna Matata, sana ihan on.. Hakuna Matata, kertoo kohtalon.. Ei huolen häivää, päivä on huoleton.. Filosofiaa, Näin on se vaan.. Hakuna Matata~

Juplin

#5
Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 18.12.07 - klo:17:14
Ihmettelen vaan, että mistähän sitä ruuhkaa syntyisi, kun foorumilla on yleensä noin pari vierasta ja yksi jäsen paikalla...
Niin, ei se ruuhka välttämättä liity mitenkään itse juplin.netin käyttämiseen tms. vaan kyseessä on mitä luultavammin ongelma palveluntarjoajan laitteistossa, eli tahossa jonne maksan vuosimaksua siitä, että sivuni ovat pystyssä ja näkyvät netissä. Mikäli siellä päässä on jotain häikkää, se saattaa vaikuttaa heidän kaikkien asiakkaidensa sivujen toimivuuteen. Eli toistan vielä: ei mitenkään minusta tai minun sivuni käyttämisestä riippuvaa, eikä sillä ole merkitystä, kuinka monta käyttäjää juplin.net foorumissa on milläkin hetkellä... :)
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.