Jouluisia tarinoita, kuvia ja pulinoita.

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 13.11.14 - klo:17:39

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa


Heippa hei!

Täytetäänkö tämä ketju jouluisilla jutuilla..? Joulukuu lähestyy, joten nyt kaikki Juplinilaiset tänne vaan mukaan pulisemaan kaikenlaista jouluista, herätellään tämä foorumi taas eloon. Jos kuka haluaa, niin tänne voi vaikkapa kirjoitella runoja, lastuja tahi liittää kuvia tuomaan joulumieltä kaikkien iloksi tai sitten muuten vaan pulista kaikenlaista mitä vain mieleen sattuu juolahtamaan.:)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#2
Oih, onpa kaunis tirppanen. Niin terhakas ja kaunis. :)

Voi kun täältä pääkaupunkiseudultakin sais kauniita kuvia, mutta täällä on vaihteeksi tällainen talvi ilman pakkasta ja lunta.
Mut täytyy kattoo, jos jotain vanhoja kuvia käyttäs tai sit keksin jotain muuta. Vaikka sit joulusia kuvia ala sims 2 :)

Mutta täytyy kyllä sanoa, että olet sä kyllä hyvä käyttelemään kameraa. Aivan loistavia otoksia kaikki sun kuvas, mitä oon nähny. :)


Tämä tosiaan on jo useamman talven takaa, mutta itse tykkään tunnelmasta. Siitä miten maa on vielä ihan valkoinen ja puhdas, ennen kuin viikon parin sisään muuttuu jo ruskeankukertavaksi. Ehkä eniten tykkään kuitenkin noista puista, kun suojasää ei ole vielä pudottanut lumia oksilta.

Nyt jos samasta kohtaa kävisin ottamassa kuvan, niin saisitte vähemmän upean, mustan sävyisen otoksen, kun pysyvää lunta ei oo vielä satanut ja sekin mikä oli, suli pois saman päivän aikana.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Oiijh, onpas hieno, kivan talvinen kuva. Loistolaukaus Neffi:B

Lumihiutaleet, jääkiteet ja huurteiset puut saavat hyvälle tuulelle ja punan poskille kun ulkona lumen keskellä tarpoo. Tuota kuvaa kun katsoo, niin rupeaa toivomaan, että tulispa pian pysyvä lumi  :)

Äh, nuo miun kuvat ovat ihan tavallisia kuvia. Tuokin lintukuva on ihan sumea kun otin sen ikkunan läpi etten säikyttäisi sitä lintusta tiehensä..


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa

No, nyt se joulukuu jo pyörähti almanakassa päällimmäiseksi ja joulu lähestyy hurjaa vauhtia..  :P Tilasin tytöille eilen illalla Vampire diaries 5 tuotantokauden pukinkonttia varten (tästä lahjasta äitikin tykkää).. ja tänään kävin lueskelemassa erittäin salaisia kirjeitä joulupukille tontulle jätetyssä jemmakolossa.. oli muuten aikamoinen lista kummallakin tytöllä lahjatoiveita, eikä ihan halvimmasta päästä tietenkään :D :D :D


Hyvää joulukuun toista päivää Juplinilaisille <3


https://www.facebook.com/video.php?v=10150524298100450&pnref=story



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Ihana video ja suloinen koira videossa.  :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Eiks ookkin Neffi  ;D

Se ois tänään joulukuun 11. Linkitetään tänne sen kunniaksi kiva joulupukkeilija.. :)

https://www.facebook.com/video.php?v=463354183811878

Ps. vois tänne muutkin jotain postata... ; )))))))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#8
Hyvää joulua sullekin Nuubialainen Prinsessa. Ihana kun oot pitäny tätä ketjua pystyssä.
Pahoitteluni omalta osaltani, kun en oo saanu aikaiseksi oikein mitään. Mutta viime viikolla olin kipeenä, etten edes pahemmin jaksanu koneella olla. Tabletilla kyllä sit luin noita meidän vanhoja jatkiksia, kun en oikein muuta jaksanu.
Ja tällä viikolla olin kaks päivää töissä, niin en sit jaksanut kumpanakaan iltana oikein tehdä mitään koneella, paitti lukea uusia viestejä.
Syvät pahoitteluni siis.

Täytyy katsoa, jos keksis jotain tänne. Ehkä vois tässä päivän mittaan, mikäli ei kovin pahasti laiskota, liikkeelle ja ottaa kuvia, kun tuolla on niin kaunis ilmakin vaihteeksi ja pakkastakin.

Ai joo, piti sanoa, että oli upea linkki tuo sun laittamas. Mä tykkäsin. :)

Ja oikein mukavaa joulua kaikille muillekin. :)

Löysinpäs jotain sopivaa tännekin. TS2 tyylisesti perhe Mäntyniemi toivottaa hyvää joulua.

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Moi Neffi :) Ihanan jouluinen kuva, kruunasi tään jouluketjun hienosti :)

Toivottavasti olet jo parantunut, kipeenä ei oo kiva olla. *Virtuaaliparannushalaus*

Ei täällä yksinkään pulistessa niin kauheaa ole, mutta paljon kivempaa, kun joku toinenkin välillä pulisee :D Itsekin olen nykyään aika paljon kiinni kaikenlaisissa touhuiluissa enkä oo kerennyt tätä jouluketjua sen enempää työstämään, mutta ainahan tätä ketjua voi ensi joulunakin jatkaa.. tiedä vaikka sitten joku muukin innostuisi meidän lisäksi jotain tänne pölisemään :)





Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No vatsapöpö on hävinnyt pois(*koputtaa puuta*) onneksi ja toivottavasti, mutta nyt sit on nokka vuotanut ihan urakalla. Voihan toi osin allergiaakin olla, mutta kaipa tää on näitä kiertäviä räkätauteja myös.
Allergiaa ajattelin siksi, kun pölyallerginen olen ja todella fiksusti siivoojan ammattiin ajautunut. Tosin vaikka työkseni muiden huusholleja siivoilenkin, niin oma kämppä on kuin hävityksen kauhistus.
Pitäs varmaan joskus ottaa itteetä niskasta kiinni ja pistää tää huusholli järjestykseen, siis jos jaksaisi, kun tuo siivoustyö vie aika tehokkaasti mehut ja siivoushalut, että ensmäitteeks kotiin tullessa ei kyllä oo mielessä ruveta siivoamaan.

Nyt vois laittaa jotain kuumaa juotavaa, kun on tuolla ulkona pakkasessa juossu. Täällä pääkaupunkiseudulla se on vaihdellut niin, että meilläpäin aamulla oli -16.5 astetta, keskustassa -13 astetta, Itäkeskuksen lähellä -11 astetta ja nyt näin iltapäivällä meilläpäin -15 astetta.
Että ei ihmekään jos varpaat jäätyy, varsinkin kun minä idiootti unohdin laittaa villasukat, kun meinasin että kyllä mä noilla tavallisillakin selviin. No tuli selväks, että en selvinny.

Tosin uuden vuoden aatoksi lupailivat märkää ja lämmintä, että tervetuloa stadiin. Saapi nyt nähdä, että millaista säätä tuo luontoemonen päättää loppujenlopuksi laittaa sille päivälle.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Wanha kuva, mutta ajattelin toivottaa alkanutta joulukautta, vaikka foorumi itsessään vaikuttaakin enemmän tai vähemmän kuolleelta.
Hyvää joulua siis kaikille.

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.