Tänään on keskiviikko 01. joulukuuta 2021
Nimipäivää viettää Oskari

Kirjoittaja Aihe: Pukeutuminen  (Luettu 23480 kertaa)

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
Pukeutuminen
« : 05.11.07 - klo:12:38 »
Mik on sinun juttusi?

Ajattelin aloittaa tllaisen aiheen lhinn paremman tekemisen puutteessa mutta mys puhtaasta mielenkiinnosta. Miten tykkt pukeutua, mill tyylill? Vaihteletko tyylej vai oletko vannoutunut samalle kuosille vuosikymmeniksi?

Itse pidn erikoisesta pukeutumisesta ja laittautumisesta mutten perusta shoppailusta, trendeist ja yleisest turhamaisuudesta (kynteni ovat pahemmassa kunnossa kuin rekkakuskimieheni kynnet, kteni kuivat ja huuleni aina rohtuneet). Rakastan hameita, pitsi, punaista (tummanpunaista etenkin), korkokenki, pitki takkeja ja olkapt paljastavia paitoja. Pukeudun usein mustaan mutta harmittelen kun varsinkaan arkena en osaa kytt vrej, mustat housut, musta poolo tai kauluspaita, musta takki, musta kaulaliina ja tykenkin mustaa nahkaa. Viikonloppuisin panostankin enemmn ulkonkn ja kytn vrikkmpi vaatteita :) edes silloin. Eevan- ja aataminpukua ei silti voita mikn!
Strange but not twisted

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
Vs: Pukeutuminen
« Vastaus #1 : 05.11.07 - klo:22:04 »
Mie kytn paljon mustaa, olen kyttnyt sit jo teini-ist saakka. Tykkn mys punaisesta, ruskeasta, tummansvyisest violetista ja lytyy miulta muutama vaaleanpunainen paitakin. Talvella kriydyn mustaan pitkn villakangastakkiini, jossa on ihana suuri huppu ja isot napit. Se taitaa olla rakkain vaatekappaleeni.

Rakastan kes sen takia, koska silloin psen pitmn mekkoja ja hameita(ja bikineit maapaikalla) :) Talvella olen aivan liian vilukissa pitmn hamosia muualla kuin kotona. Talvella kydessni maapaikalla, vuoraudun aina toppavaatteisiin ja kaikenlaisiin paksuihin turiin, mik on kaukana seksikkst pukeutumisesta, mutta vlttmtn jos haluaa pysy lmpimn lumihangessa lasten kanssa myriess :)

En meikkaa tavallisesti lainkaan, vain juhlatilaisuuksiin laitan kevytt meikki. Korkeakantaiset lensivt nurkkaan kun mursin nilkkani pari vuotta sitten, nimittin sattui ilkesti kun rusahti luu rikki:( .. siit lhtien olen yleens suosinut matalia mustia kenki ja paljain varpain tassuttelu on kesisin ihanaa.

Yll rakastan aatamin/eevan asua, se on paras ypyjama ;)

Edith..

« Viimeksi muokattu: 05.11.07 - klo:22:23 kirjoittanut Nuubialainen Prinsessa »
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • Viestej: 161
    • Profiili
« Vastaus #2 : 06.11.07 - klo:14:44 »
Pukeudun enimmkseen itsestni mukaviin, minun mielestni mukautuviin (muut saavat painua pussihousuineen muualle!) vaatteisiin. Pyrin tekemn kestvi hankintoja. Juhla-aikana tai jos muuten pit olla "nyttvn" ja ihmisten ilmoilla pukeudun asiallisempiin vaatteisiin esim. mustat tai harmaat suorat housut, kauluspaita ja takki plle. Tai jos rennommin niin t-paita ja farkut. Kuumassa on kiva olla sortseilla ja hihattomalla paidalla. Yleens en nuku ikin kokonaan alasti (ilman housuja), mutta kylmemmll ilmalla osaan pit mys "pyjamaa". Kesll voi nhd joskus "hameenkin". ;)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Juplin

• Ylläpitäjä
  • Aloittelija
  • Viestej: 94
    • Profiili
    • Juplin.net
« Vastaus #3 : 06.11.07 - klo:17:46 »
Oma pukeutumiseni on vissiin aika samantapaista, kuin tuo mitä theevilone edellisessä viestissään kertoi.

Viihdyn yleensä rennoissa, mutta silti siisteissä vaatteissa. Farkut ja t-paita taitavat olla yleisimmät pukeutumistyylini ihmisten ilmoilla (toki takki myös päällä jos on kylmempi keli), mutta joskus saatan räväyttää ja laittaa ylleni jonkun siistin kauluspaidan tai paksumman pitkähihaisen.

Kotioloissa tulee yleensä pukeuduttua shortseihin ja t-paitaan sekä kesällä että talvella. Kuin myös, kesällä viihdyn hihattomassa paidassa.

Virallisempiin juhliin pukeudun yleensä pukuun.

Vaikka pääsääntöisesti pukeudunkin aika tavallisesti ja usein neutraaleihin sävyihin, pidän erityisesti punaisen sävyistä eri muodoissa. Kolmasosa paidoistani taitaakin olla noita kirkkaamman sävyn omaavia.

Lisäksi minua kiinnostaa 70. ja 80. -luvun pukeutumistyylit, mutta eipä minulla sen tyylisiä vaatteita ole, ja vaikka monesti haaveilenkin valkoisesta puvusta, mitä John Travolta käytti elokuvassa Saturday Night Fever, eipä semmoistakaan ole tullut hankittua, ja lie kehtaisiko sellaista edes julkisesti enää nykypäivänä käyttääkään.

Pyjamaa en käytä, en edes sellaista enää omista, ja hameeseenkin olen pukeutunut ihan vain muutamia kertoja, ja silloinkin vain lievässä humalatilassa... =)
« Viimeksi muokattu: 07.11.07 - klo:12:47 kirjoittanut Juplin »
Elm ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #4 : 07.11.07 - klo:10:19 »
No niin otan osaa tnne minkin.

Eli yleens suosin sellaisia vaatteita, jotka tuntuu mukavalta pll, enk yleens ottena seuraa muotia. Sitpaitsi nyttisin noissa muotiluomuksissa kamalalta.
Vaatteiden hankkimista hankaloittaa se ett olen vain 150 senttinen ja kaiken lisksi reilusti tukeva, niin ett aina kun lytyy sopivan kokoiset vaatteet, on lahkeet tai hihat hieman liian pitkt. Mutta en anna sen haitata itseni.
Suosin yleens mustia vaatteita ja yleenskin tummia vreja, kuten sinist ja punaista. Kesll mieluiten kytn tummia housuja tai shortseja ja t-paitaa. Talvisin kytn tummia pitki housuja ja t-paitaa ja sen pll joko poolopaitaa tai muuta pitkhihaista paitaa.
Kotona kuljen mielellni paljain jaloin ja kesllkin kytss sandaalit, ei sukkia. Kvelisin mielellni paljain jaloion kesll, mutta nin kaupungissa jtn sen vliin, sill en halua saada lasinsiruja jalkapohjiini, muista tiell olevista roskista ja eritteist puhumattakaan.

Tll hetkell talvipukeutumiseni ksitt itse tekemni paksun mustan villakangastakin ja tummat housut.
En myskn meikkaa, muuten kuin erikoistapahtumiin ja juhliin, muuten, ei vain ole mun juttu. Jos ja kun tarvitsee meikata, niin en kyll silloinkaan meikkaa kovin paljolti, ihan kevyt perusmeikki riitt.

Yleens nukun vain alusvaatteisillani, joskus vedn pyjamahousut jalkaani. Hmmm... pitp joskus koettaa sit Aatamin&Eevan asua. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nemesis

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 95
    • Profiili
« Vastaus #5 : 08.11.07 - klo:14:51 »
Minun pukeutumiseni on tylsint mahdollista. Vaatteiden ostaminen on aina lyttmn vaikeaa kun en kelpuuta mitn. Pidn lhes aina yksivrisi vaatteita, mustia tai valkoisia, joskus harvoin (hyvin harvoin) sinisi tai ruskeita. Pitmni paidat ovat aina pitkhihaisia, mys kesll. Usein paidoissani on kaulukset ja joskus vedn pitkhihaisen plle t-paidan tai slipoverin. Kytn lhes aina farkkuja, kesll tosin mys hameita ja capreja. Pidn mys polvisukista ja sellaiset ovatkin usein jalassa, mys kesisin. Eip ihme, ett helteill se olen aina min joka valittaa paahteesta nekkimmin. ;)

Hiukset pidn yleens auki tai lysll ponnarilla, meikata en edes osaa. Juhlatilaisuuksiin laitan kyll yleens hiukset jotenkin paremmin kiinni, ja jos katson meikin vlttmttmksi niin ehk sitten kauhein vaivoin jotain onnistun vsmn. Juhlissa pidn yleens hameita, vaikka viihdynkin paremmin liituraitahousuissa. Juhlakengissni ei saa olla kovin paljon korkoa, ja krjen pit olla umpinainen tai sekoan. Arkena kengiksi kelpaavat tennarit tai ihan lenkkarit vaan. Viimeaikoina olen alkanut pit korviksia useammin kuin ennen.

Tiivistettyn: Olen melko vritn ilmestys. :D

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #6 : 13.11.07 - klo:14:56 »
Hehah.. :D Noniin, minun oukeutymistyyliin kuuluu kaikki musta, koulussa ihan ns. perusmustat housut, farkkuja en tue.. En jaksa ede meikata kouluun. Vapaa-ajalla pukeudunkin sitten goottityylisiin vaatteisiin, korsetteihin etc, suosikkimateriaalina voisi mainita PVCn ja satiinin. Kenki kaapista lytyy enemmn kuin olisi luultavasti suotavaa ja alle 10cm korkoa ei yhdestkn kengst lydy, ellei sitten satu olemaan lenkkarityylinen. Mys erilaiset platformit ovat sydnt lhell, paha vaan kun pituutta niiden kanssa lytyy yli 180 cm :( Vapaa-ajalla mys meikki on goottityylist, eli paaaaljon kajalia ja eyelineri ja valkoista puuteria ja tummanpunaista luomivri :D Hamosissa viihdyn kotona ja koulussa, tosin vain kesll ja olen myskin aina se joka valittaa kesll auringonpaisteesta, tyyli-ihanteeseen kun kuuluu kalpeus ja kun muutenkin olen yliherkk auringolle. Apua on yleens lytynyt pitkhihaisista paidoista jotka ovat sitten kuitenkin tuskallisen kuumia. Viime vkoloppuna sain sitten itseni liikkeelle ja ostin ihanan hupullisen ja nilkkoihin asti ulottuvan loimusamettiviitan jota ajattelin kytt kesll suojaamassa ktsi auringolta :) Nykyn inhottava ostaa ns. normaaleja kyttvaatteita, kun kaikki ovat jtn ihme muotiluomuksia. Onneksi Seppl ja jossain suhteessa mys H&M pelastaa pivn tarjoamalla edelleenkin mys joitain jrkevn nkisi vaatekappaleita. Hiukset ovat aina vrjtyt (enempi tai vhempi tyvikasvua) ja yleens ponnarilla, ahdistun jos ne ovat auki. Koruja kytn yleens senverran ett yksi riipus kaulalla ja korvikset ja lvistyskorut aina paikoillaan. Osakoristuksena toimii mys ranteessa oleva tatuointi :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #7 : 15.11.07 - klo:13:12 »
Yleens nukun vain alusvaatteisillani, joskus vedn pyjamahousut jalkaani. Hmmm... pitp joskus koettaa sit Aatamin&Eevan asua. :)

Suosittelen lmpimsti ilkosillaan nukkumista ;) tosin vaikka itse nukun vuoden ympri alasti, ei sit ehk kannata talvella aloittaa. Yasuja on tapana kytt iltaisin, iknkuin kotivaatteina.

En tied mik siin on mutten pid pitkist hihoista paidoissa. Ahdistun ja kteni tuntuvat tukahtuvan niiss joten oli stten kyse kauluspaidasta tai hupparista - krin hihat aina! :D Teen sit vlill kevyiden takkienkin kanssa. Talvitakiksi olen lytnyt itselleni ihanan pitkn mustan villakangastakin jota kytn nyt kolmatta talvea. Ainoa mik harmittaa on se turkiskaulus vaikkei aito olekaan, hieman liian muhkean tai hienon nkinen, enk perusta turkiksista ja karsastan jopa lihan tehotuotantoa. Kokeilin kymmeni pitki takkeja mutta suurin osa on tosiaan tehty niin vljiksi ettei nyt hyvlt, tss oli oikea leikkaus ja se oli puoleen hintaan joten nappilyt minulle :)

Itsellni on lyhyet punaiset hiukset, yleens otsatukalla, mink takia pidn avokauluksisista paidoista ja mekoista :P ne saavat kaulan ja niskan nyttmn paremmalta ja siihen yhdistmll korkkarit, silyy ryhtikin. Tll hetkell talvikengissni on 5 cm ja 8 cm mutta jos on tooodella liukasta, yritn lyt matalemmat kengt. En kuitenkaan halua nytt hlmlt valkoisissa nuhruisissa lenkkareissa ja pitkss mustassa villakangastakissa.

Lisksi minua kiinnostaa 70. ja 80. -luvun pukeutumistyylit, mutta eip minulla sen tyylisi vaatteita ole, ja vaikka monesti haaveilenkin valkoisesta puvusta, mit John Travolta kytti elokuvassa Saturday Night Fever, eip semmoistakaan ole tullut hankittua, ja lie kehtaisiko sellaista edes julkisesti en nykypivn kyttkn.

Itseni insipiroi ehk enempi 50- ja 60-luvut. Isnt uneksii vlill valkoisesta puvusta mutta lhinn enempi ehk elokuvien huumeparonien tapaisesta, hattuine, kenkine kkaikkine :) Kyll kehtaa, tosin modernisoimalla takin kaulusta hieman, nkeehn niit nahkahousujakin vlist.

Vapaa-ajalla pukeudunkin sitten goottityylisiin vaatteisiin, korsetteihin etc, suosikkimateriaalina voisi mainita PVCn ja satiinin. Kenki kaapista lytyy enemmn kuin olisi luultavasti suotavaa ja alle 10cm korkoa ei yhdestkn kengst lydy, ellei sitten satu olemaan lenkkarityylinen... ...Nykyn inhottava ostaa ns. normaaleja kyttvaatteita, kun kaikki ovat jtn ihme muotiluomuksia. Onneksi Seppl ja jossain suhteessa mys H&M pelastaa pivn tarjoamalla edelleenkin mys joitain jrkevn nkisi vaatekappaleita.

Mielestni gootti-tyyliss on jotain kiehtovaa ja kaunista ja ellen olisi niin provosoiva ja jos nuorempana en olisi ollut yht ujo, olisin varmaan itsekin kyseisen tyylin omaava. Kaiken lisksi on minulla erittin vaalea iho (tmminen 1-tyypin vaalea iho punaisella pigmentill) jota sen lisksi korostaa viel rauta-anemia, enk auringossakaan muutu kalpeasta kuin ehk hieman persikkaiseksi pariksi piv, niin ei tarvtsisi kamalasti edes puuteriakaan :P Olen aina pitnyt meikkaamisesta mutta toisaalta mit meikkiin, vaatteisiin ja tyyliin tulee, kuljen aika pitklti omia polkuja jotta ei tarvitsisi mietti tyylipoikkeamia :)

Totta on kyll ett ihan normi/neutri kyttvaatteita on vaikea lyt kun kaikkialla painotetaan ainakin tll hetkell kaikkea erikoista. Erikoisessa ei ole mitn vr, pinvastoin haen itsekin erikoisia vaatteita mutta ksite erikoinen ja tyyliks on sekoittunut pahasti ksitteen mauton kanssa. Ainakaan omasta mielestni ruskea tulppaanihame punaisine palloine ei ole paljoa muulla kuin mauttomalla kuvaittavissa.
Strange but not twisted

mustaleski

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 5
    • Profiili
« Vastaus #8 : 15.11.07 - klo:17:01 »
mustaa ja mustan kanssa jotain kirkasta vri.
M

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #9 : 19.11.07 - klo:21:20 »

Vapaa-ajalla pukeudunkin sitten goottityylisiin vaatteisiin, korsetteihin etc, suosikkimateriaalina voisi mainita PVCn ja satiinin. Kenki kaapista lytyy enemmn kuin olisi luultavasti suotavaa ja alle 10cm korkoa ei yhdestkn kengst lydy, ellei sitten satu olemaan lenkkarityylinen... ...Nykyn inhottava ostaa ns. normaaleja kyttvaatteita, kun kaikki ovat jtn ihme muotiluomuksia. Onneksi Seppl ja jossain suhteessa mys H&M pelastaa pivn tarjoamalla edelleenkin mys joitain jrkevn nkisi vaatekappaleita.

Mielestni gootti-tyyliss on jotain kiehtovaa ja kaunista ja ellen olisi niin provosoiva ja jos nuorempana en olisi ollut yht ujo, olisin varmaan itsekin kyseisen tyylin omaava. Kaiken lisksi on minulla erittin vaalea iho (tmminen 1-tyypin vaalea iho punaisella pigmentill) jota sen lisksi korostaa viel rauta-anemia, enk auringossakaan muutu kalpeasta kuin ehk hieman persikkaiseksi pariksi piv, niin ei tarvtsisi kamalasti edes puuteriakaan :P Olen aina pitnyt meikkaamisesta mutta toisaalta mit meikkiin, vaatteisiin ja tyyliin tulee, kuljen aika pitklti omia polkuja jotta ei tarvitsisi mietti tyylipoikkeamia :)

Totta on kyll ett ihan normi/neutri kyttvaatteita on vaikea lyt kun kaikkialla painotetaan ainakin tll hetkell kaikkea erikoista. Erikoisessa ei ole mitn vr, pinvastoin haen itsekin erikoisia vaatteita mutta ksite erikoinen ja tyyliks on sekoittunut pahasti ksitteen mauton kanssa. Ainakaan omasta mielestni ruskea tulppaanihame punaisine palloine ei ole paljoa muulla kuin mauttomalla kuvaittavissa.

Kade sun vaaleesta ihostas..  :D itell helposti punertuvat posket etc ja ketuttaa todella paljon tm :D

Kirke

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 7
    • Profiili
« Vastaus #10 : 05.12.07 - klo:20:35 »
Anteeksi, ei milln pahalla, mutta en ymmrr tuota mustan suosimista, itsell kyll on jotain mustia vaatteita, mutta kytn pasiassa vrikkit vaatteita (silmlsinikaan eivt ole yksivriset), ja tnn alkoi melkeimp hvettmn kun lhes kaikki muut olivat koulun itsenisyyspiv juhlissa hienoissa vaatteissa kun minulla oli farkut, vriks poncho ja huivi pn ymprill niin ettei pitkt hiukset tule silmien eteen. Mutta ei minulla ole yksinkertaisesti mitn hienon hienoja juhlavaatteita, saan juhla lookin ihan tavallisista vaatteista. Viime kevn sain kuulla kyll kun uskalsin olla erillainen kuin muut, en siin koulussa ole ollut nyt syksyll koska olen ollut osasto hoidossa masennuksen takia. Enk muuten meikkaa ollenkaan, jos en kelpaa ihmisille tmn nkisen niin sitten ihan sama.

Floora

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #11 : 16.01.08 - klo:13:51 »
Anteeksi, ei milln pahalla, mutta en ymmrr tuota mustan suosimista, itsell kyll on jotain mustia vaatteita, mutta kytn pasiassa vrikkit vaatteita (silmlsinikaan eivt ole yksivriset)...

Hehe :P itsellnikin punaiset sangat joskin yksivriset. Enp tied, eilen kvin shoppailemassa ja tietoisesti lhdin etsimn uusia vrikkit vaatteita sill lhes kaikki mit tiss kytn, on mustaa. Mustat housut, musta paita, mustat sukat ja jopa mustat alusvaatteet. Se ei ole koskaan vaikuttanut mitenkn minuun enk kyt mustaa viestittkseni itsestni jotain, sen taakse on vaan helppo tavallaan "piiloutua" ja se vaikuttaa sellaiselta sopii kaikkeen-asusteelta.
Strange but not twisted

nekku96

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 2
    • Profiili
« Vastaus #12 : 20.01.08 - klo:20:19 »
mie tykkn kyt vhemmn vrillisi vaatteita. pidn paljon hameita kesll ja talvella enemmn housuja. pidn eniten tummista vaatteista kuin vaaleista. minun mielest jokainen saa pukeutua omalla tavalla.

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • Viestej: 161
    • Profiili
Musta asu
« Vastaus #13 : 21.01.08 - klo:03:15 »
Anteeksi, ei milln pahalla, mutta en ymmrr tuota mustan suosimista, itsell kyll on jotain mustia vaatteita, mutta kytn pasiassa vrikkit vaatteita (silmlsinikaan eivt ole yksivriset), ...
Saat anteeksi. Musta on vain vrin aika yleishydyllinen. Vhn hankalaksi mustan vrin vaatteessa tekee kaikenmaailman teiniangstit, emot, wannabe gootit ja hevarit sun muut jotka nin pilaavat mustaa vrin. Ei sen pitisi automaattisesti viestitt mitn tllisia ennakkoluuloja - jota se vaikuttaa liian monesti tekevn. Toiset toki piiloutuvat mustaan ja se tuntuu omien tunteiden vriselt, mutta se on vaatteesta riippuen jopa todella eleganttia pukeutua mustaan. ;)

Itse pidn mys vhn sit vri mik sattuu silm ja oloa miellyttmn pukeutumishetkell. Vrikkt vaatteet ovat kivoja, mutta tulee pidetty nit hillitympikin vrej.

Viime kevn sain kuulla kyll kun uskalsin olla erillainen kuin muut, en siin koulussa ole ollut nyt syksyll koska olen ollut osasto hoidossa masennuksen takia. Enk muuten meikkaa ollenkaan, jos en kelpaa ihmisille tmn nkisen niin sitten ihan sama.
Sinulla on hyv ajattelumalli, kunhan et sitten sied kaikkea vaan opettelet - jos et jo osaa - blokkaamaan turhat. Spmmifiltterit kuntoon ja menoksi. :)

On hyv tiet etteivt vaatteet tee sankaria, vaan se tyyppi siel vaatteiden alla.
« Viimeksi muokattu: 21.01.08 - klo:03:17 kirjoittanut theevilone »
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
Vs: Musta asu
« Vastaus #14 : 24.01.08 - klo:08:22 »
Anteeksi, ei milln pahalla, mutta en ymmrr tuota mustan suosimista, itsell kyll on jotain mustia vaatteita, mutta kytn pasiassa vrikkit vaatteita (silmlsinikaan eivt ole yksivriset), ...
Saat anteeksi. Musta on vain vrin aika yleishydyllinen. Vhn hankalaksi mustan vrin vaatteessa tekee kaikenmaailman teiniangstit, emot, wannabe gootit ja hevarit sun muut jotka nin pilaavat mustaa vrin. Ei sen pitisi automaattisesti viestitt mitn tllisia ennakkoluuloja - jota se vaikuttaa liian monesti tekevn. Toiset toki piiloutuvat mustaan ja se tuntuu omien tunteiden vriselt, mutta se on vaatteesta riippuen jopa todella eleganttia pukeutua mustaan. ;)

Miten hevarit pilaavat mustan vrin?? Itse tunnen kyseiseen hmh.. ryhmn kuuluvia ihmisi, ja erittin fiksuja ja filmaattisia ihmisi ovat :) Ja mitkhn ennakkoluuloja heist tulee? Teiniangstit, wnb gootit ja emot ymmrrn mutta en hevareita :D Jos joku tuohon olisi pakko laittaa, niin ehk deathmetallistit tai yleenskin metallistit, he yleens ns. hullumpia ja pelottavampia.. Mutta se taas pilkunraiskaamisesta tll er ;)

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.