Keskustelu > Leffaluukku

Supernatural

(1/2) > >>

Charmed:

Supernatural on yhdysvaltainen Warner Bros. -yhtiön televisiolle vuodesta 2005 tuottama kauhusarja. Sarjassa veljekset Sam (Jared Padalecki) ja Dean (Jensen Ackles) Winchester etsivät kadonnutta isäänsä ja selvittävät paranormaaleja ilmiöitä. Supernaturalin kolmas tuotantokausi alkoi yhdysvalloissa 4. lokakuuta 2007.

Kysymys kuuluu?
1. Kuinka kauan Maryn kuolemasta on?
2. Minkä merkkinen auto Deanilla ja Samilla on?
3. Kenet Sam tapasi ensimmäisenä jolla oli myös yliluonnolinen kyky. Kerro nimi!
4. Miksi ja miten John kuoli?
5. Mitä John kuiskasi Deanin korvaan, ennenkuin kuoli. (liittyy Samiin!!)
6. Mitä odotatte kolmoskaudelta?Valitse niin monta, jos haluat.
7. Mikä on paras jakso?

www.subtv.fi/supernatural/

Julle:
Tuohon viimeseen kysymykseen mäki osaan vastata! Tietysti ensimmäinen, kun siinä soi Paranoid! :D Mutta oli kyllä mahtava sarja! Toivottavasti alkais taas pyöriin pian subilla!

Charmed:
Ensi vuonna on tulossa 3.tuotantokausi.Emme tiedetä milloin on tulossa??

Floora:
wuhuu! =) mietinkin et koska jatku jos jatkuu. Maanantai-illoista on tullut aika tylsiä...

Noihin kysymyksiin en oikein osaa vastata muuta ku et ne ajelee kait Impalalla ja John lähti demonin matkaan. Heh :D odotan kolmannelta kaudelta samanlaista menoa ku aiemmiltakin ja niitä vastauksia tietty! Mitä se isukki muuten kuiskas?

Charmed:

--- Lainaus käyttäjältä: Floora - 19.10.07 - klo:09:07 ---wuhuu! =) mietinkin et koska jatku jos jatkuu. Maanantai-illoista on tullut aika tylsiä...

Noihin kysymyksiin en oikein osaa vastata muuta ku et ne ajelee kait Impalalla ja John lähti demonin matkaan. Heh :D odotan kolmannelta kaudelta samanlaista menoa ku aiemmiltakin ja niitä vastauksia tietty! Mitä se isukki muuten kuiskas?

--- Lainaus päättyy ---

Minä muistan ainoastaan mitä isä sanoi Samille että "sinun täytyy tappaa Dean". minun mielestäni.
3.tuotantokaudella on tulossa lisää metsästäjiä,minä en kerro teille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta