Mikä tänään soi?

Aloittaja Nefertiti, 11.10.07 - klo:21:00

« edellinen - seuraava »

Mina

Nyt/tänään/huomenna/jne soi Virgins O.R Pigeons - Born in Hell (DJ Psycon Remix)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

Tänään on mielessä soinut jostakin syystä tämä kappale, Don Bluthin iki-ihanasta piirretystä Fievel Matkalla Amerikkaan, joka on niitä piirrettyjä, jotka saa mut kyyneliin.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Tänäänkin soi tällainen:

http://www.youtube.com/watch?v=-WFi0jOqhgE

Tuo Tiesto on kyllä ihan pikkusen söpö :D
Tahtoo tanssimaan...

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Killahead

Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mustang

Tänään soi Gaudeamus Igitur. :DD Ja ehkä vähän myös suvivirsi.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Aaa, päättäjäiset tulossa jne.
Onneksi olkoon Mustang.

Mulla soi vain Sormusten herran musat, kattelen Two Towersin extroja. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nuubialainen Prinsessa

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Nyt soi tämä ja se on kyllä niin aaaws. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Paula Vesala ja Olavi Uusivirta - Pimeä tie, mukavaa matkaa (Leevi-tribuuttilevyltä)

http://www.youtube.com/watch?v=g_2cdZ96sgU

Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Tuo Pimeä tie, mukavaa matkaa - biisi kuuluu tyttöjen isukin suosikkeihin. Sanoituksessa on jotain hyvin suomalaisuuteen sopivaa synkkyyttä ja itsesääliä :)

Miulla on soinut tänään kaksi ihanaa, joista toiseen aion kirjoittaa runon
ja toinen on sitten muuten vaan kuunneltava..

http://www.youtube.com/watch?v=kdAjcMi7GWg

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#206
Ihana kappale.
Mulle tuli nyt jostakin mieleen Sormusten Herran pari biisiä.

Fellowship of the Rings
In Dreams
May It Be

Two Towers
Gollum's Song

Return of the King
In to the west

Näissä vain on sitä jotain, mitä en oikein osaa sanoiksi pukea ja lisäksi näissä on mahtavat esittäjät. Etenkin tuo Gollum's Song on hyvin kaunis, koskettava puhutteleva.
Näistä tulee muutenkin haikee olo, kun nousee pintaan muistot ajalta, jollon eka noista sormusten herra-leffoista tuli teattereihin ja mä aloitin opiskelut hämeenlinnassa. Mä melkein kulutun ekan leffan soudtrackin puhki ja tokankin, kun se tuli teattereihin sillon kuin mä jo olin opiskelemassa. Huoh, mä haluan ne ajat takaisin, sillon oli kivaa, okei ei niin kivaa, mut mulla oli tää LOTR korttien keräily ja lisäks olin ollu vasta vähän aikaa Juplinin jäsenenä. :)

Hmm, pysytäänpä elokuvamusassa, mieleen tuli Hois the Colors, jollain tavoin koskettava, kun sen laulaa poika, vaikka leffa ittessään onkin hupaisa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

#207
Weezer - Island in the sun

Loistava kesäbiisi! Alkuperäinen biisi taisi olla Emma Robertsin, ihan mukava myöskin, mutta itse tykkään enempi yleensä karvaisten rokkipoikien äänestä. :)

http://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Mulla soi päässä nyt Nightwishin kappale End of all Hope.
Jotenkin tää sopis nyt tuohon tuhon enteet-jatkikseen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Julle

Ny soipi Popeda - Kuuma kokardi

Kyllä nämä poijjaat osaa rokata! :)
Kari Tapio on Äijä!