Mikä tänään soi?

Aloittaja Nefertiti, 11.10.07 - klo:21:00

« edellinen - seuraava »

Juplin

Tällä hetkellä musiikki ei soi, mutta jostain kumman syystä päässä on ruvennut soimaan Samuli Edelmannin - Mun sydämellä on kypärä, vaikka en biisiä pitkään aikaan ole, ainakaan tietoisesti, edes kuullut.

Sanat on kerrassaan mahtavat. "...Mut ei ne tienneet ei päivääni pilanneet niin helpolla. Eikä vieneet, ei saaneet ne pois tätä loistavaa tunnelmaa. Oon yksin ja se tuntuu hyvältä. Mä oon viisas. Mun sydämel on kypärä. Mä oon kaunis, vaikka itse sanonkin. Ja voin paljon paremmin..."
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Mina

Varmaan hieno biisi.. Itsellä soi päässä Frederikin Tsingis Khan ja Jean. S'n liveversio Rasputinista.. Pitäis saada aikaseksi kuunnella Turisaksen versio kys. biisistä englanninkielisenä :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Julle

Sehä on Panteran Cemetery gates! On vaan makia biisi! :)
Kari Tapio on Äijä!

DhTier

Slipknot soi, tällä hetkellä Opium of the People.

Nuubialainen Prinsessa

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mina

If only I had a heart it would break - Oh sure

Julle

Marilyn Mansonin Antichrist superstar rieska tuola pyörii, ja oikeen mainiolta kuulostaa edelleen, vaikka onkin melko useaan otteeseen kuunneltu. :)
Kari Tapio on Äijä!

Mina

Hahaa, Jullella upee musiikkimaku ;) Omassa päässä soi Cradle of Filth - The Death of Love
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Pussycat Dolls - I hate this part... Voice valkkaa en voi vaikuttaa, telkkarivoice töissä taustalla. Olen kyllä menossa kirjastoon lainamaan Proteuksen Nature of the Beastin täältä päästyäni!
Strange but not twisted

Juplin

#69
Arto Tamminen - Neljän ruuhka

Jälleen kerran musiikkia, mikä yhdistää hienon sävelen ja merkityksellisen sanoman.

Mieleeni tulee kuva ihmisesta, joka on arjen yläpuolella, on tajunnut elämän merkityksen. Hän seuraa ja tarkkailee ihmisiä, eikä voi ymmärtää, miksi ihmiset edelleen elävät maailman oravanpyörässä, osaamatta päästää siitä irti. Hän ihmettelee maailman monimuotoisuutta ja elämää yleensäkin, aina sen alusta, viimeisiin hengenvetoihin asti. Hieno sanoma jälleen kerran. Onnen tavoittelu ja rakkaus. Kuinka helppoa onkaan olla onnellinen, kun sen vain saa itsensä tajuamaan.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Julle

Lainaus käyttäjältä: Mina - 09.12.08 - klo:14:25
Hahaa, Jullella upee musiikkimaku ;) Omassa päässä soi Cradle of Filth - The Death of Love

Kiitoksia vaan paljon! :) Ilmeisesti itekkin olet raskaamman musiikin kuluttajia! :) Juu, mutta tällä hetkellä ei soi minkään soittimen kautta, mutta pääsä soi Eleanoora Rosenholmin Kopiokissa2 Syystalven demoni. :)
Kari Tapio on Äijä!

Mina

Joululaulut soi päässä.. Töissä pakko kuunnella niitä, tuun varmaan hulluks.. Ollaan tehty rankingia kuinka monta kertaa päivässä sama biisi tulee, nyt joku Pikkuoravien joululaulu, ei ***vetti..
If only I had a heart it would break - Oh sure

Killahead

Nyt soi Itse Valtiaat-tunnari.
Sitä ohjelmaa ei ois pitäny lopettaa.
http://www.youtube.com/watch?v=6db2pCSA9v0&feature=channel_page
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Floora

Rolling Stones - Sympathy for the Devil
Strange but not twisted

Nefertiti

Jon Bon Jovi - Runaway
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.