Keskustelu > Voihan kerpele

*****MUSTA LISTA*****

<< < (2/3) > >>

Floora:
Olin kyllä Nissenillä mutta tosiaan ainoa silmälasiliike josta olen kunnon palvelua saanut on Cazze-optikot. Se on totta, liikkeestä riippumatta, mitä suurempi yhtiö, sen suuremmat dollarinkuvat silmissä. Pienemmät yritykset vaalivat usein muita arvoja.

Mina:
No huhhuh.. eipä onneksi ole omalle kohdalle muuta sattunut kuin tuo tietokonekauppa.. Yleensä ollaan oltu todella ystävällisiä ja ymmärtäväisiä, kerran sain tuotteen jopa ilman kuittia palautettua, vaikka virhe oli minun. En siis ollut sovittanut vaatetta etukäteen, mutta myyjä muisti minut ja kun saman päivän aikana toi takaisin, niin sain rahani takaisin ^^

theevilone:

--- Lainaus käyttäjältä: Mina - 03.10.07 - klo:21:48 ---Huolto asensi 2GB lisää muistia ja päivitti XPn Vistaksi.

--- Lainaus päättyy ---

Virhe tapahtui tuossa. ;) Vistassa on - tai ainakin oli silloin kun tuli - aika paljon just kaikkia tommosta pikkuvirhettä. Kone tilttaili, automaattisten päivitysten jälkeen mikään ei toiminutkaan, ja niin edelleen. Itse en ole vielä nähnyt mitään syytä vaihtaa vitsaan, enkä varmaan ihan heti aiokaan (pelikone windows, muuten linux on hyvä).

Mina:
Hahaa! :D Itseasiassa messenger söi muistia, siinä joku buginen.. muuten Vista toiminut hyvin

Mina:
Laitan tännekin.. Varokaa Länsi-Autoa! Korjailevat autoja ilman lupaa, liikkeeseen mennessään autolla oli aika testeriin jotta nähtäisiin mikä ei toimi. Pojat eivät saaneet virhekoodia testeristä, eli konepellin alle kaivelemaan, kas, LAMBDA-anturi rikki, no mepäs korjaamme sen.. laskua 227€, käteisenä tai pankkikortilla kiitos. Ehh.. Ei ollu kyseistä summaa mukana, eikä edes tilillä. Korjasivat ilman lupaa, auton omistaja oli nimenomaan sanonut että VAIN testeriin/tarkastukseen jotta näkee että missä vika on. Tämän luvattoman korjauksen takia saatiin sitten onneksi Länsi-Auton sääntöjen vastaisesti laskulla tuo, muuten olisikin auto jäänyt sinne. Jos olisi jäänyt, niin olisin ottanut auton päiväksi koeajoon ja palauttanut sen sitten huomenna, koulun jälkeen :D Autoa tarvitaan päivittäin, whupsan. Ei tollanen kyllä minun mielestä ihan laitaa ole että ilman lupaa menevät korjailemaan..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta