Keskustelu > Voihan kerpele

*****MUSTA LISTA*****

<< < (3/3)

Haltijanainen:

--- Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 05.10.07 - klo:08:54 ---Saanko arvata Instru. Siitä olen nyt kuullut, etti asiakas palvelu puoli oikein pelaa, ihme touhua.
Toinen arvaus on että kyseessä jokin vastaava isompi ketju, pienemmissä kun tuntuis asiakkaat kuitenkin olevan voittoa tärkeämpiä.

No joo itse kerran kyselin instrussa, että voiko he tehdä mitään mun rilleille, kun sangoista lähtee pinta ja mun ohimto korvien kohdalta värjääntynyt tummiksi. Eivät kuulemma voineet tehdä mitään ja neuvoivat että laittaa lakkaa.
Joo'o... hienoa, varsinkin kun nyt ne kohdat joita nuo rillit värjää kutisee ihan saakelisti, ilmeisesti sama homma kuin rihkamakorvistenkin, kanssa korvanlehdet ärtyy heti jos käytän muita kuin jalometalleja (kulta/hopea) ja ilmeisesti sangat on jotai sellasta metallia, joka saa nahkani kutisemaan, kuten nikkeli. Joo ja yhden kerran lakkasin noi sangat kynsilakalla, niiku neuvottiin, mutta eipä se siinä pysyny. :(
--- Lainaus päättyy ---

Hm. En tietystikään tiedä asian kaikkia puolia, mutta mitä muuta ne siellä silmälasikaupassa sitten olisivat voineet tehdä? Tietysti, jos rillit olivat Instrusta ostetut, olisivat he varmaan voineet tarjoutua vaihtamaan sangat nikkelittömiin versioihin, jos se ylipäätään on mahdollista. Halpislaseihin tällaista ei käsittääkseni edes kannata tehdä, kun vaihtotyöt ja materiaalit tulevat kalliimiksi, kuin uudet lasit. Ihme kyllä, voisi kuvitella että nykyajan lasit tehdään automaattisesti materiaaleista, jotka eivät aiheuta allergisia reaktioita. Oman kaupunkini Instru on aivan loistava, en vaihda sitä muihin, vaikka muutama optikkoliike olisikin huomattavasti edullisempi. Saan aina hyvää ja ystävällistä palvelua, olen aivan tunari rillien kanssa ja saan oiotuttaa ja uusia niitä muutaman kuukauden välein :P. Minut tunnetaan siellä jo nimeltä *noloa*

Mutta arvon kanssakulkijat. Välttäkää vakuutusyhtiö Pohjolaa kaikin keinoin, jos arvostatte omaisuuttanne ja varojanne yhtään. Kotonamme kävi varkaita, jotka veivät tuhansien eurojen arvosta tavaraa, ja Pohjola kieltäytyi korvaamasta koska "murtojälkiä ei ollut riittävästi". Painoivat villaisella poliisiraportit sun muut. Varkausvakuutuksellahan tekeekin sitten paljon, jos reikä ovessa ei riitä todisteeksi siitä että joku on mennyt kiinteistöön ilman sen haltijan nimenomaista suostumusta. Ja otin erääseen erittäin kalliiseen kameraan (käytetään laskuvarjokypärässä) vapaa-ajan vakuutuksen, piti kattaa kaikki mahdollinen tuho. Mutta kun kamera hajosi aktiviteetin yhteydessä, ei sitä korvattukaan, koska "kamera oli käytössä silloin, kun se meni rikki". Olimme unohtaneet lukea sen pienellä painetun. Joo, siis siihenhän minä sen vakuutuksen tarvitsinkin, että kamera pönöttää kaapissa pölyyntymässä, en suinkaan siihen, että kameraa käytettiin niin kuin sitä oli tarkoitettukin käytettäväksi.

Taitavat olla huijareita kaikki vakuutusyhtiöt, tyynni.

Mina:
Jepjep, sitähän varten vakuutuksia tarvitaan että jos se tavara menee rikki kaapissa ollessa.. Onneksi auton vakuutukset ovat vähän järkevämpiä, ainakin tietääkseni. Omassa autossa täyskasko, sillähän on "lupa" kolhia auto kun saat vakuutuksesta korvausrahat. Toki bonukset menee, mutta kuitenkin.

Floora:
Kaverini aloitti erään vakuutusyhtiön palveluksessa muutama kuukausi takaperin ja kauhisteli kun ihmisiä ei kiinnosta itsensä vakuuttaminen, miten saakelin tyhmiä ovat! Vakuuttavat kyllä asuntonsa, autonsa, pyöränsä jopa koiransa muttei itseään! Oli pakko puuttua ja ilmoittaa että meillä on suomessa sellainen juttu kuin julkinen terveydenhuolto vaikkei sekään ilmaista ole niin tuntuisi pahalta jos kaiken verojen maksamisen jälkeen saisin kuulla että JOUDUN vielä maksamaan vakuutuksesta.

Todella ikävä kuulla että näin kävi :/ vakuutusyhtiöt ovat kaikki rosmoja.. uskoisin. (Kaverini ei ole enää vakuutusyhtiön palveluksessa)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta