Tatuoinnit ja lävistykset

Aloittaja Floora, 26.09.07 - klo:10:53

« edellinen - seuraava »

Mina

Hih.. itellä seuraavaks koko kielikorun hankkiminen kun jossain vaiheessa olen pureskellu tuon tapin aika ikävän näköiseks ja haluun isommat pallot :P
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

itsellä on tullu toi koru tosi paljon eteenpäin. Ilmeisesti kroppa hylkii sitä oikein urakalla.
Strange but not twisted

Julle

Lainaus käyttäjältä: Mina - 11.08.08 - klo:10:32
Wiih, itelle tulossa taas kaks läväriä, kulmaan ja septum (eli siis ns. sonninrengas). Innolla ootan, tosin avokki ei tuosta septumista tykkää :( Mitä ootte mieltä, pitäiskö silti ottaa sellainen?

Tottakai sä sen otat, jos sä ite vaan haluat. :) Sun lärvis se on, joten etköhän sä saa niitata sen vaikka täyteen rautaa! :) Itekki oon haaveillu tuosta septumista pitemmän aikaa, mutta ei oo tullu vielä pistettyä! Jos kävis täsä syssymmällä nappaamassa sen, ja uuden tatuoinnin samalla. :)
Kari Tapio on Äijä!

Mina

Heh, ku asuttas Julle samassa kaupungissa ni mentäs porukalla ottaa x) Septumit siis.. Juu, niin, oon ny aatellu ottaa sen, jos tää juttu sen takia sitte kaatuu ni jo on heikoissa kantimissa ja ihan hyväki sitte ett menis koko suhe nurin, minun mielestä.. Sori OT
If only I had a heart it would break - Oh sure

Mina

Dudiin, joku kuukauden verran ollu septumi lärvissä ja vielä ukko jaksaa kattella minua :D Täytyy sanoa että ai helvetti ku teki kipeetä, en vaan tyhmänä tajunnu etukäteen tuota.. Jos tää kasvais ulos tai reikä menis umpeen tms ni en kyllä ottais uudestaan enää, au.. Vesi vaan valu silmistä, ihmisen nokka on kuulkaa herkkä osa :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

No aivan varmasti sattu! :D yhden pienen nenäkarvan nyppäsy saa omat silmät jo valumaan! Mutta sait otettua kuitenkin, wautsi :)
Strange but not twisted

Mina

Juu.. Teki mieli rääkästä ett nyt jumalauta ne pihdit irti etkä laita yhtään lisäreikää, jumankekka!! :D Mut sain koottua itteni ku pidin silmät kii
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

Mä olen pitkän aikaa miettinyt ottaisiko sitä tatuoinnin. Tiedän jo mitä haluaisin, nimittäin sellaisen samantapaisen lohikäärme tatskan vasempaan olkavarteen, kuin mitä tuolla sarjis hahmo Nemillä on.
Sen oon päättäny, että mitään tekstejä en nahkaani laita, sillä niitä on sitten hankala saada pois jos ne ei enää sovikaan.
Tuollainen pieni kuva on mukavampi ja siitä ei niin helposti haluakaan eroon, kuin joistain teksteissä, jossa on sen hetkisen seurustelukumppanin/puolison nimi. Se on sitten vähän p-mäinen homma jos sen nimen jälkeenpäin haluaakin pois(jos on eronnut tms), sillä sitähän ei sitten saa pois, ellei halua arpea nahkaansa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

DhTier

#38
Hei kaikille, uusi olen ja mietin pitkään, mihin paikkaan kirjottaisin ensimmäiseksi. : P

Niin tosiaan, lävistykset ja tatskat. Meikäläisellä on oikeassa kulmassa lävistys, myös molemmat korvat on lävistetty, toinen pariinkin otteeseen. Tykkään lävistyksistä ja tuntuu, että pitää aina tietyn ajan kuluessa ottaa uusi. : o Huuliläväri olis kanssa kiva, mutta tuntuu että jokaisella on nykyään sellainen. Mutta eipä se mitään, kyllähän sitä voisi silti harkita, sitten kun taas jaksaa.

Tatuointia olen myös miettinyt, joku pieni musta tribaali niskan alueelle olis ihan kiva. Tai sitten johonkin käsivarteen.. Muttajoo.
Liikaa lävistyksiä + tatuointeja = ei hyvä. Jos on liikaa metallia naamassa, niin se alkaa olla jo vähän epäesteettinen näky. Ei siis millään pahalla, jokainenhan sitä tekee mitä huvittaa ja jokaisella on se oma mitta, että koska on tarpeeks lävistyksiä ja koska ei. Joskus vaan tuppaa näkymään ihmisiä, jotka ei luultavasti pääsisi lentokentän turvatarkastuksesta sillä naamalla.

Mina

OT, ne ei vaikuta siihen, ainakin tällaista juttua olen kuullut ;P
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Lainaus käyttäjältä: DhTier - 10.11.08 - klo:21:08
Niin tosiaan, lävistykset ja tatskat. Meikäläisellä on oikeassa kulmassa lävistys, myös molemmat korvat on lävistetty, toinen pariinkin otteeseen. Tykkään lävistyksistä ja tuntuu, että pitää aina tietyn ajan kuluessa ottaa uusi. : o Huuliläväri olis kanssa kiva, mutta tuntuu että jokaisella on nykyään sellainen. Mutta eipä se mitään, kyllähän sitä voisi silti harkita, sitten kun taas jaksaa.

Ota niskaan tai kaulaan :) ei ainakaan heti kävele vastaan ja vaikka käveliskin niin ei oo niin näkyviä. No ei.. mut mut aiheeseen liittyen kuitenkin. Mitä mieltä ootte body modificationista? Eli siis esim. ihon alle asetettavat implantit, flesh plating, flesh stapling, arpitatuoinnit, kielen halkaisu ym.
Strange but not twisted

Mina

Kielen halkaisu olis kivaa omallekin kohdalle! Oon itseasiassa sitä harkinnut, mutta taitaa jäädä haaveeksi vaan kun tuo parempi puolisko ei tykästä. Ja varmaan kielikorukin vähän haittaa. Muuten minulle on ihan sama mitä ihmiset itselleen tekevät, toivon vain kovasti, että he kaikki tajuavat olla viemättä sitä äärimmäisyyksiin :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Tota kielen halkaisua olen itsekin miettinyt kun se pompahti eräässä kirjassa mielenkiintoni kohteeksi! Ajattelin että se vois olla aika mageeta kun muutenkin osaan kääntää kielen ja laittaa rullalle ni millasta mahtais kahen kielentöpön kanssa MUTTA, toisin kuin nää korut ei sitä voi perua ja se saattaa aiheuttaa sössötystä. :) tatuointi ois nyt sellanen seuraava.. siinäkin muutun koko ajan vain kunnianhimoisemmaksi ja se kasvaa sitä mukaa.. nooh onpahan iso selkä. :D
Strange but not twisted

Rottersee

Vautsi, aika paljon porukkaa täällä käynyt. Yks ihan pikku juttu - josta mun on pakko nipottaa.
Jos korvikset on ammuttu semmosella "pyssyllä", ne on vaan korvareiät. Ampuminen on ensteks ihan jumalattoman epähygieenistä ja toiseks se sattuu enemmän kun lävistäminen. Lävistys on lävistysneulalla läpivedetty ja lävistäjän tekemä hökötys.
Itselläni on kulmakoru. Vuoden 2008 syyskuussa sanoin vielä, että lävärit on ällöjä. Mutta hupsista keikkaa, joululahjaksi kinuttu lävistys jököttää paikoillaan. Lävistykseen ehtii kiintyä. Ensin just joku kasvolävistys näyttää oudolta, itsekin oikeen säpsähdin ku näin kuvani ensi kertaa lävistyksen kanssa. Sitten siihen tottuu ja viikon päästä en muistanut miltä näytin ilman lävistystä. Kukaan ei oikeastaan ole kommentoinut pahaan tyyliin, paitsi yhden kaverini vanhemmat. Kaikkista huvittavinta on se, kun ihmiset väistää kadun toiselle puolen. Ehkä se johtuu myös siitä, että käytän esim. violetteja farkkuja, ns. "palestiinalaishuivia" kasvojen edellä, ja josku sattuu tummat silmämeikitkin olemaan. Mutta ihmiset on jotenkin kunnioittavampia, jos on lävistys tai tatuointi.
Mutta myös mun faija aikoo hankkia tatuoinnin ja yli 40 se sattuu olemaan. Eli ei mun mielestä näille jutuille ole rajoituksia.
Ja vielä huomautus; kulma- ja nenäkoru on kaikkein helpoimmat lävistyksistä. Huuli- ja kielikorujen kanssa pitää olla varovainen, ja valita oikea materiaali, ettei hammaskiille kulu tai ienraja vetäydy. Surface- ja microdermalit on varmaan niitä vaikeimpia. Surface siis tarkoittaa lävistystä kohdassa kohdassa, jossa ei ole valmista paikkaa, kuten vaikka korvassa tai kielessä. Yleensä aika moni ottaa rintaan tai niskaan.
Ja microdermalit on ihon alle, miltei ihan mihin vaan sijoitettavia "implantteja", joihin voi ruuvata erilaisia vaihtopäitä.
Ja Turun alueelta olen saanut tosi hyvää palvelua Individual Ink-nimisestä paikasta.

Nemesis

Lainaus käyttäjältä: Rottersee - 30.01.09 - klo:17:26
Mutta ihmiset on jotenkin kunnioittavampia, jos on lävistys tai tatuointi.

Minusta se ei yleensä vaikuta kunnioittamiselta, vaan ehkä jonkinlaiselta paheksunnalta ja siitä johtuvalta välttelyltä, siis kohtelu, jota lävistyksiä tai tatuointeja omaavat vetävät puoleensa. Itselläni ei ole lävistyksiä, mutta ystävien ja tuttujen (joilla siis on lävistyksiä ja tatuointeja) kokemuksista ja omista havainnoistani heidän seurassaan liikkuessani en todellakaan kutsuisi monien ihmisten suhtautumista heihin kunnioittavaksi. Enpä sitten tiedä, ehkä jossain muualla suhtautuminen on toisenlaisat ja itse olen sattunut sijoittumaan piilovanhoilliselle paikkakunnalle. :) Itse en tietenkään suhtaudu lävistyksellisiin ja tatuoituihin ihmisiin mitenkään eri tavalla kuin muihinkaan.