Tänään on keskiviikko 23. kesäkuuta 2021
Nimipäivää viettää Aatu, Aatto ja Aadolf

Kirjoittaja Aihe: Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.  (Luettu 39414 kertaa)

Phantom1980

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.
« Vastaus #30 : 02.09.09 - klo:17:54 »
Phantom, s et sitten ilmeisesti osaa lukea ja olet se vittumainen asiakas kassalla.

Tiedoksi:

- En ole kassalla tiss, vaan siivoojana, mik vituttaa ihan yht paljon, sill jotkut asiakkaat osaavat olla niin v*tun rsyttvi tolloja.
- Toiseksi, tm ketju (arvon lukutaidoton) on tarkoitettu sit varten ett asiakaspalvelija(= Ihminen joka tekee tit mm. kassalla, siivoaa tai muuten palvelee asiakkaita) saa purkaa mieltn.
- Kolmanneksi kukaan ei pakota sua raivoamaan.
- Neljnneksi et sitten niill herneillsi tullut ajatelleeksi, ett ilman asiakaspalvelijoita mikn paikka ei toimisi.

Ja lopuksi, jos alat useamminkin riehumaan, niin min puutun siihen.
Terv, Moderaattori ja asiakaspalvelija.

p.s
l myskn harkitse tuplapostaavasi, ne sun asias mahtuu yhteekin viestiin.
Terv. sama

Ja asiaan.
Nyt kun sit on tullu oltua tiss sek koti siivoojaana, ett golffeisssa tiss niin purampa thn ketutustani asiakkaiden huonoista tavoista.

* Rakas asiakas, kun kyt vessassa, niin voisitko mahdollisesti vet sen vessan/pisuaarin(kyll miesten vessa on aina se, joka on kauheimmassa kunnossa), sill m en todellakaan tykk niist aromeista, jotka siell vessassa alkaa lemuta, kun sun kusi/paskas/molemmat lillii tuntikaupalla pytyss/pisuaarissa. Vai jttk kotonaskin vessan vetmtt kytn jlkeen?
* Ne paperit voi laittaa sinne roskikseen, ei roskiksen viereen.
* Voitko v*ttu mielelln putsata ne heinset mutaset kenks siin laitteessa oven vieress, ennen kuin ronttaat sisn.
* Voitko olla kantamatta niit laseja sielt ravintolasta pukkariin, kun se on kielletty, m en todellakaan tykk kantaa niit takasin.
* Tyhjt pullot/tlkit voi nostaa sinne kaappiin odottamaan, jos ette kerran itse jaksa niit kantaa takaisin kauppaan.

Kotisiivouksessa:

* Rakas asiakas, jos sinulla on muksuja ja tied siivouspivn koittavan, niin voisitko mitenkn pyyt heit kermn tavaransa pois lattialta, etten imuroisi niit vahingossa.
* Jos pydlt pit pyyhki plyt, niin se onnistuu paremmin, kun pll ei ole tavaravuorta.
* Jos sinulla on minulle lisohjeita, kirjoittaisitko ne selkesti paperille. Ei ole kiva yritt arvailla, mit haluat, kun en saa ksialastasi selv.


Tss nyt suurimpia ketutuksen aiheita ja kyllp purkaminen helpotti.
Vittu ett kiinnostaa kivikin. Oikeen moderaattori no vittu anna saatana ikuiset bannit nyyhkyn nyyhkyn niit voit sit pte sit moderaattorina oloas...Jos vaikka tulis sit parempi mieli.  Sitpaitsi jos m palkkaan kotiin siivojaan haluan ett hn siivoaa lasteni jljet, siithn hnelle maksetaan. Ethn s parturissakaan omia hiuksias leikkaa saatika siivoa omia karvojas lattialta.
« Viimeksi muokattu: 02.09.09 - klo:18:10 kirjoittanut Phantom1980 »

Juplin

  • Ylläpitäjä
  • Aloittelija
  • *****
  • Viestej: 94
    • Profiili
    • Juplin.net
Vs: Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.
« Vastaus #31 : 02.09.09 - klo:18:10 »
Hehehe... No niin lapset, eikhn rauhoituta... :D

Nefertiti puolusti kantaansa oikein sujuvan sukkelaan svyyn, ja ansaitsi minun, foorumin suuren ja loistokkaan itsevaltiaan kunnioituksen osakseen.

Nyt kannattaisi Phantomin palata takaisin sinne oopperaan harjoittelmaan hieman lis nit rakkaan suomenkielemme lyyrisesti sulokkaita sointuja.

Muuten ei kohta en kunniankukko laula ja saattaa minuakin ruveta hieman harmittamaan... :D
Elm ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Phantom1980

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.
« Vastaus #32 : 02.09.09 - klo:18:15 »
Hehehe... No niin lapset, eikhn rauhoituta... :D

Nefertiti puolusti kantaansa oikein sujuvan sukkelaan svyyn, ja ansaitsi minun, foorumin suuren ja loistokkaan itsevaltiaan kunnioituksen osakseen.

Nyt kannattaisi Phantomin palata takaisin sinne oopperaan harjoittelmaan hieman lis nit rakkaan suomenkielemme lyyrisesti sulokkaita sointuja.

Muuten ei kohta en kunniankukko laula ja saattaa minuakin ruveta hieman harmittamaan... :D
Joo rauhoitutaan kun asiallisesti kerran pyydt. Rehellisesti sanottuna itse vituttanut koko pivn ja luin tuon asiakaspalvelu artikkelin ja kuppi meni yli siit anteeksi. mutta tuota mielt kyll asoista olen. Bannia saatte toki antaa jos haluatte ei hetkauta maailmaani suuntaan eik toiseen.
« Viimeksi muokattu: 02.09.09 - klo:18:17 kirjoittanut Phantom1980 »

Nefertiti

  • Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • *****
  • Viestej: 2100
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.
« Vastaus #33 : 02.09.09 - klo:18:17 »
Niin ja edelleenkin tm on, niin kuin otsikkokin sanoo Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju, mutta saa tll omasta duunistaakin purkautua, jos v*tuttaa. Mutta jtetn kumminkin typaikalla olevien henkiliden(pomot ja muut tyntekijt sek asiakkaat) nimet mainitsematta, ettei tuu syytteit herjaamisesta, nimittelemisest ja halveeraamisesta jne.
Ihan noin niin kuin yleisesti vaan puretaan mielt. Lisksi se isompi teksi, mik siis on alussa, oli tehty ihan huumorilla ja kopioin sen muualta ja sit saakin kopsia.

Ja saakos kysy, ett mik sua tss ketjussa niin kauhiasti nyppii?
Saa kai sit asiakaspalvelijakin purkaa mielt, kun sitten jaksaa kummasti seuraavan pivn, kun saa v*utuksen poies, eik tule rjytty sitten asiakkaillekkaan, niin ett pomon kenk heilahtaa takamuksiin.

Jaa sujuvan nokkelasti, no joo *punastelee* kiitti Juplin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

  • Ylläpitäjä
  • Aloittelija
  • *****
  • Viestej: 94
    • Profiili
    • Juplin.net
Vs: Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.
« Vastaus #34 : 02.09.09 - klo:18:31 »
Mit sit suotta banneja antamaan.

Tm on vapaan sanan foorumi, eli mukava saada tnne lis suorasanaisia kyttji, muutenkin ollut viime aikoina sen verran hiljaista.

Mutta ei nyt tosiaan tarkoituksellisesti loukata ketn, koitetaan pit keskustelu asialinjoilla.

Peace! :)

Meitsi lhtee tst suorittamaan laadukasta asiakaspalvelua tarkasti vartioituun Tampereen yhn...
Elm ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

  • Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • *****
  • Viestej: 2100
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.
« Vastaus #35 : 02.09.09 - klo:18:35 »
Toivottavsti menee y hyvin, eik tuu liikaa rhinit.

Peace. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Phantom1980

  • Vieras
Vs: Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.
« Vastaus #36 : 02.09.09 - klo:18:42 »
Niin ja edelleenkin tm on, niin kuin otsikkokin sanoo Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju, mutta saa tll omasta duunistaakin purkautua, jos v*tuttaa. Mutta jtetn kumminkin typaikalla olevien henkiliden(pomot ja muut tyntekijt sek asiakkaat) nimet mainitsematta, ettei tuu syytteit herjaamisesta, nimittelemisest ja halveeraamisesta jne.
Ihan noin niin kuin yleisesti vaan puretaan mielt. Lisksi se isompi teksi, mik siis on alussa, oli tehty ihan huumorilla ja kopioin sen muualta ja sit saakin kopsia.

Ja saakos kysy, ett mik sua tss ketjussa niin kauhiasti nyppii?
Saa kai sit asiakaspalvelijakin purkaa mielt, kun sitten jaksaa kummasti seuraavan pivn, kun saa v*utuksen poies, eik tule rjytty sitten asiakkaillekkaan, niin ett pomon kenk heilahtaa takamuksiin.

Jaa sujuvan nokkelasti, no joo *punastelee* kiitti Juplin. :)
No en nyt lukenut tota ihan sellai huumori mielell (oma mokani tosin). Ei mua nyt yleisesti nypi mikn ett joku valittaa tystn. Nykypivn sit saa vaan kuulla jokapaikassa. Omassa duunissa saan kuulla ett miten on paskaa ja blaa blaa. Kaikilla on aina niin paskaa omassa duunissaan. Tss maassa alkaa oleen tyttmi niin helvetisti ett ei aina kannattas ihan pienist valittaa. Eniten mua rsytti tossa asiakaspalvelu hsskss tm:  Jaksaa kantaa tuotteen kassalle, mutta toteaa sitten siin, ett "m jtn tn pois"......... Syy siihen ett hn jtt sen pois johtuu luultavasti siit ett hnell ei ollutkaan rahaa ostaa sit(Laski vrin sen mihin rahat riitt) tai on saanut esim: seurakunnalta ostolipukkeen 50 euroon ja ostokset tekeekin 51 euroa. Joten pakkohan silloin on jotain jtt pois. Kuka siin kassalla kehtaa sanoa ett "OHO ei mulla ookaa rahaa nii jtn tmn tikkarin pois. Anteeksi jos pilasin pivsi arvoisa kassaneiti!"   Itse ajanut trukkia 10v ja siinkin on paskat puolensa..Vittuuntuneita/rekkakuskeja jotka sitten purkavat minulle  ptn yms yms. Mutta en jaksa en siit narista miten on paska duuni ja kaikki on paskaa.   Koska itse olen polkuni tallannut ja olen iloinen siit ett saan edes jotenkin nykypivn kannettua perheelleni leivn pytn.
« Viimeksi muokattu: 02.09.09 - klo:18:52 kirjoittanut Phantom1980 »

theevilone

  • Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • *****
  • Viestej: 161
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.
« Vastaus #37 : 10.09.09 - klo:17:37 »
Krhm. Ensinnki: Vh tappelua, vatvat?! :o Cool. /mii laiks. Hh. >:)
Toiseksikki: Juplin senkin hvelipveli. ;P Tosin on aikas noloa ett joku kirjottelee Vieraana, ellei menny jo?
Kolmanneksi: Jokasessa tyss ihminen valittaa, vaikka paskos kultajyvi. Se on ihmisen luonto? Mutta esimerkiksi just asiakaspalvelutilanteet (huom! Tilanteet!) on raivostuttavia, eik kyll auta asiaa jos on jostain henkilkohtaisesta syyst jo ei-niin-kivalla-tuulella. Vaikka tietystikn asiakaspalvelija ei sit sano neen asiakkaalle, ei ei, mutta se ei tarkoita sit, etteik siit saisi avautua jlkeenpin. Miksei vaikka ennakkoonki. Kait se palvelija-osa siin sitten antaa asikaalle jonkin jumalvallan ja sitte voi viel purkaa oman pahan mielens palvelijoihin. ;)

Alan ihan selvsti seuraamaan tt Pah- kehityst.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Mina

  • Aktiivinen
  • ****
  • Viestej: 327
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.
« Vastaus #38 : 22.10.09 - klo:08:25 »
T ei nyt varsinaisesti ole purkautumista asiakaspalvelusta, mutta tuossa soitellessani erinisiin firmoihin erinisille ihmisille on pakko pohtia, ett mikhn hitto siin on, ett vaihde toimii niin hassusti? Esimerkiksi soitan nin: "Tll YYst XX soittelee, tavoittelen teilt asiasta pttv henkil, kukahan hn mahtaisi olla?" "Hetkinen, yhdistn". Siis mik jrki?? Kysyin ihmisen nime, en sit onko hn paikalla tms, pyydn kyll yhdistmn kun on tarvetta. Mieluummin kuitenkin ottaisin sen nimen ensin, niin tiedn ket kysy, jos teill vaikka on sellainen jrjestelm joka heitt vastaajaan jos kys. hl. ei vastaa ja kertoo ett vastaajaa kytt numero 0401234567. Kiva sitten taas sama lotro selitt lpi udestaan kun soittaa.

Toinen tapaus, vhn ristiriidassa edelliseen valitukseen, nin: "Tll XX YYn asialla, tavoittelen t" "Hetkinen. -- Hnelle ei ole poissaolomerkint tlle pivlle, yhdistnk?" Joskus on tehnyt mieli sanoa ett l, halusin vaan tarkastaa ett hn on paikalla kun laitoin pommin hnen pytns alle, ett mahtaako olla paikalla ni saan varmasti hengilt. Huoh. Jos selkesti kertoo ket tavoittelee, niin siin tapauksessa voi minun mielestni suoraan yhdist hnelle, olisin kai kertonut jos olisin halunnut vain tiedon onko hn paikalla, vai ei?
If only I had a heart it would break - Oh sure

Mustang

  • Erittin aktiivinen
  • *****
  • Viestej: 576
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.
« Vastaus #39 : 04.12.09 - klo:15:35 »
Uijui, hienoa huomata, ett muitakin asiakaspalvelijoita ketuttaa! Tai siis mukavampi olis, jos ei ketuttais, mutta kiva huomata, ettei ole yksin asiansa kanssa. Kukaan ei ollut viel avautunut parturikampaajan tyst, niin nyt min sitten voin tehd niin. :)

On se hienoa, kun joku perussuomalaisen tukan omaava (ohuehkon ja usein liian lyhyen) tuo tullessaan jonkun leffathden kuvan, jossa on viisi kertaa enemmn tukkaa ja pituuttakin yli kymmenen sentti enemmn. Teen tyt ksketty ja toteutan mallin niist aineksista, jotka on kytettviss ja asiakas ei ole tyytyvinen, kun en LEIKKAAMALLA saanut hnelle pitk ja paksua tukkaa.
Se on kivaa kun on huumorintajuisia asiakkaita, mutta voisiko joku keksi omia vitsej, kun kaikki on kuultu jo. Esim. "l nyt ihan kaljuks leikkaa, hehheh." "Kai thn tulee niit vaaleita raitoja, vaikka tuo aine on sinist, hehheh." "Tarvitko kuittia? -En ku tt ei saa verotukseen, hehheh." Ja jokainen kertoo ne, kun olis maailman uusin juttu.
Joo'o, on se parturissa vrjminen niin kamalan kallista, kun tukuista ei valitettavasti saa mitn halvalla. Vrj ite, jos hiritsee. Kampaajan hintaan kuuluu kaiken muun, aineiden ja nperryksen lisksi se ammattitaito, jota et marketista saa. Neuvot ja kotihoito-ohjeet. Kerran joku mummo sanoi: "Vanhainkodilla leikkaus maksoi vaan 10 euroa!" No mene kuule sinne sitten leikkauttamaan.

On mys hieno lhte korjaamaan asiakkaiden urbaanilegendoja kaikista asioista, varsinkin, kun osan niist on muut parturit itse pistneet liikkeelle, edistkseen myynti. Puolet asiakkaista tiet tyni teoriasta enemmn, kuin min itse. "Tehdn se pehmennys, eik permanenttia, kun mun tukka ei kest niit vahvoja aineita." "Sori, mut aineet on samat, rullakoko on ainoa, joka muuttuu." "Minulle on kampaaja nimenomaan sanonut, ettei pehmennykseen tule niit vahvoja aineita." Vreist ja kaikesta liikkuu niin erikoisia ja naurettavia ajatuksia, ettei ole hyv tosikaan. Niit on kamalan paha lhte korjaamaan, kun on niin nuori, auktoriteetti on ihan eri luokkaa, kun vanhalla tekijll. Eihn nuoret mitn mistn tied.

On inhottava varata asiakkaalle aikaa, kun toinen tuijottaa tilauskirjaa vieress ja osoittelee aikoja. Ensinnkin, kirjan tiedot eivt kuulu asiakkaalle, lisksi on olemassa tietty systeemi, jolla aikoja otetaan. Ja tunnissa ei tehd vri, permanenttia, raitoja, leikkausta ynn muuta. Sitten on asiakkaita, jotka kysyvt aikaa samalle pivlle kahdelta, kun liike menee viidelt kiinni. Sitten kun aikaa ei ole, saa siit vihat niskaansa. Ja ovesta tulee samaten ihmisi ja tottakai heti pitisi olla aikaa. Viis siit, ett on se pivn ainoa ruokatauko menossa, se ainoa hetki, kun ehdit hetkeksi istahtamaan. Kyllhn sit kahdeksan tuntia jaloillaan seisoo ilman ruokaakin.

Asiakkaat, jotka peruvat alle tuntia ennen aikansa tai eivt ilmoita mitn, ovat ihania. Tottakai sen ymmrt, jos on hyv syy, mutta nin ei lheskn aina ole. Joku olisi voinut tulla siihen vliin, mutta lyhyen varoitusajan vuoksi et saa tilalle en tyt ja ninollen menett kaiken rahan silt ajalta. On mys kiva, kun asiakas sanoo puhelimessa vain puolet kaikesta, mit phn tulee. Tottakai luen ajatuksia niin hyvin, ett laitan automaattisesti listaan ripsien ja kulmien vrin, raidat ja leikkauksen, kun vain vri piti tehd. Ja luonnollisesti aikaa ei mene yhtn sen enemp, kuin ilman niit, jotta ehdin ottaa ajallaan mys seuraavan asiakkaan. Asiakkaiden pitk tukka on yleens puoleen selkn, meille partureille olkapmittainen on jo pitk. Se nkyy hinnoissa ja ajankytss. Hieno, kun olkapmittaisen tukan omaava varaa ajan vrille sanoen tukan olevan lyhyehk.

Tottakai sekin on parturin vika, kun asiakas ei tied/muista, mit ksittelyj tukassa on ja ty ei sen vuoksi onnistu. Pitkn tukkaanhan ei yhtn vaikuta vuosi sitten tehdyt raidat, ei. Ne jotenkin hvi sielt latvasta mukamas mystisesti ja sitten huudetaan, kun tukka kuivahti vaalentaessa. Ja pitkn tukan latvanhan tytyy vaalentua kerrasta, viis siit, ett sit on kolme vuotta vrjtty pelkstn sinimustalla.

"Ei naisten hiusteleikkaus saa maksaa enemmn kuin miesten, se on lailla nykyn kielletty." Luuleeko ihmiset, etten tied? Miehen tukka leikataan usein 20 minuutissa, tottakai pyydn siit vhemmn rahaa, kuin 45 minuutin leikkauksesta! Naisten tukka leikataan AINA eri tekniikoin, kuin miesten tukka, naisten tukka mys laitetaan leikkauksen jlkeen. Heti, kun liikkeeseen tulee nainen, jolta ajellaan sivut ja takaosa koneella, plt siistitn sentti ja fni kytetn sen verran, ett tukka kuivuu ja ylimriset karvat lhtevt pois, saatte samalla hinnalla! Toimii mys toisinpin: jos miehelle (yleens nuoria poikia) leikataan erikoinen, aikaaviev leikkaus ja laitellaan leikkauksen jlkeen, otan siit kyll sen korkeamman hinnan. Ja ei, pesu ei kuulu leikkauksen hintaan. Siit kyll kerrotaan erikseen. Ei, muotovaahdosta en veloita erikseen, voi hyv ihme!

"Ette sitten olleet auki viime lauantaina." Tarvitsisiko tuntea itsens jotenkin rikolliseksi jos itsell on kerran kolmessa kuukaudessa lauantaina menoa, eik siit mainosta kalliilla lehti-ilmoituksella kaikelle kansalle viikkoa etukteen? Liikkeen oveen kyll ilmestyy lappu hyviss ajoin ja puhelimen vastaajaan laitetaan viesti. Ja typivn pttyess viidelt ei kyll hirvesti nappaisi jd leikkaamaan asiakasta, joka pelmahtaa viitt vailla ovesta, kun on "trke meno". Eik niit menojaan koskaan tiedet etukteen?

Kassalla mys tapahtuu kaikenlaisia mukavia tilanteita. "Oho, ei ollutkaan nyt rahaa matkassa, annatko pankkisiirron, vai tulenko ensiviikolla maksamaan?" Miksi aikaa ei voi varata silloin vasta, kun siihen on VARAA? Siin on hieno sitten sydn syrjlln odottaa, maksaako asiakas koskaan. Ja osalle tst muodostuu tapa, kun se kerran kvi niin. Valitellaan hintoja ja sit, kun nyt ollaan "kyhi elkelisi". Ulosostotuotteetkaan ei saisi maksaa mitn. Ja tosiaan, esimerkiksi vrituubi hapetteineen maksaa tukusta kampaajalle yht paljon, kuin kaupan vri kuluttajalle.

Tuntui ett tst vuodatuksesta unohtui puolet, vaikka asiaa tulikin. Lisilen sitten, kun alkaa ketuttaa.
Onneksi on mys ihania asiakkaita, niiden ansiosta jaksaa. Ja tllainen vuodattaminen nollaa ajatukset, taas jaksaa hetken tehd tit. :) Tm nyt kiitt ja kuittaa.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

 

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.