Tänään on maanantai 26. heinäkuuta 2021
Nimipäivää viettää Martta

Kirjoittaja Aihe: Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.  (Luettu 39844 kertaa)

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
Vs: Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.
« Vastaus #15 : 30.11.07 - klo:15:21 »
Enp tied, nykyn eii tarvitse edes itse siivota tai hyvitt pudottamansa kurkkupurkit taikka rikkoutunet jogurtit niin miksi sitten sitkn :/ mielestni olisi vanhemmat voitu laittaa vastuuseen... tai edes puuttua siihen ett iti suhtautui niinkin vlinpitmttmsti lapsensa "tulentekovlineen ksittelyyn", itse en antaisi parin vuoden ikiselle lapselle edes saksia ksiin valvomatta tiukasti!
Strange but not twisted

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #16 : 01.12.07 - klo:12:22 »
Niinp, samaa mielt Flooran kanssa.. ja jugurttipurkit ymmrrn, koska ne on joskus ihan hyllyst otettaessa rikki, mutta en noita kurkkupurkkeja.. kauppahan krsii siin jossei asiakas sit korvaa
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
« Vastaus #17 : 01.12.07 - klo:14:09 »

Miutakin vaivaa tuo, ett ihmiset antaa lapsille luvan availla karkkeja yms. jo kaupassa. En ymmrr, miksi jotkut eivt kasvata lapsiaan krsivllisyyteen, sill jos heidn kullanmurut jo lapsena saavat kaiken heti, niin millaisia aikuisia heist kasvaa?? -- Ehk sellaisia joihin olen toisinaan tss muutaman viikon aikana, tyssollessani trmnnyt--

Voitte uskoa, ettei ole nimittin kivaa kuunnella kun asiakas huutaa kurkkusuorana, eik suostu kuuntelemaan jrkipuhetta -- huh, en ole ennen tajunnut, miten vaikeita ihmisi on olemassa :(

« Viimeksi muokattu: 02.12.07 - klo:00:57 kirjoittanut Nuubialainen Prinsessa »
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Loather

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 52
  • I scream
    • Profiili
« Vastaus #18 : 29.01.08 - klo:18:24 »
Muaki rsytt tollaset kakarat, tai pikemminki vanhemmatha siin niit syypit on, ko eivt vaan osaa sanoa kunnolla. Samat kakarat menee silittmn ja halaileen vieraita koiria tietmtt ett koira voi olla hyvinki vihanen. Ja vanhemmat kattelee siin vieress ett "ompas sp".

M en (tietenk) oo ollu koskaan missn asiakaspalvelutiss, mutta joskus pienen ostelin aina kaikkia juttuja kaneille Prismasta. Melkeen joka kerta laskin rahat vrin ja sitten kassalla todettin ett joo, tarviit viel euron lis. Taisin olla aika rsyttv. Ja kerran maksoin 2,5 euron ostokset 5 senttisill...

Koitan aina olla mahd. ystvllinen kassalla, mutta sitte lopulta m joudun ettimn rahoja laukusta 10 minsaa tai teen jotain tyhm.
No ly sit turpaan!

Floora

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #19 : 11.03.08 - klo:08:49 »
AAARGH!! Hyv huomenta vaan :S

Mik siin on kun ihmiset ei ymmrr suomenkielt :( Jos sanon ett toimistolla ei ole kukaan paikalla joka tmn tilauksen saisi eteenpin niin samantein ollaan vaatimassa toimitusjohtajaa puhelimeen, toimitusjohtajaa jolla ei ole mitn tekemist kyseisen osaston tai tuotteen kanssa. Ihana aloittaa aamu vittelyll jota ei voi hallita edes rautalangasta vntmll ja jonka toiselle osapuolelle kelpaa vain se vastaus jonka hn haluaa kuulla.... niin kuin ei olisi ressi muutenkin.
Strange but not twisted

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
« Vastaus #20 : 11.03.08 - klo:09:47 »

Huomenta vaan*virnist*

Tiedn muuten tasan tarkkaan mit tarkoitat..miekin vittelen asiakkaitten kanssa puhelimessa, joka ikinen piv tiss..eivtk he ymmrr mitenkn faktoja tai eivt usko mit heille sanotaan..

..asiakkaat ei toisinaan milln voi ymmrt, ett eihn esimiehi haeta langanphn asiakkaan pyynnst kun sellaiset asiat hoidetaan reklamaation kautta tai esimiessoittopyynnll poikkeustapauksissa..grr..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Floora

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #21 : 11.03.08 - klo:13:49 »
Niinp niin! En vaan ymmrr ett kun kerroin selkesti ett yritys on ULKOISTANUT vaihteen eik minulla ole mahdollisuutta yhdist, ainoastaan vlittmn soittopyyntj ja silti ollaan tivaamassa ett "juu juu olet vaihde nyt yhdist toimitusjohtajalle" voi huokaus ja itku! Nooh.. heh, mynnettkn ett on mennyt hassuksi ja hankalaksi koko yritysmaailma ja niin kauan kuin palvelen asiakkaita, niin kauan on mys eptoivoisia aikoja! We'll manage :D
Strange but not twisted

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #22 : 24.10.08 - klo:14:39 »
Blaahh.. Miten voi olla niin vaikeaa olla kohtelias puhelimessa, kun kysyn ystvllisesti ett tulisiko tavoittelemani henkil kymn ja milloin hn tulee..? Yleens olen vastaukseksi saanut tykesti ei kiinnosta ja luurin korvaan vaikka asian olen ntisti ja htilemtt selittnyt, enk siis yrit edes myyd mitn :D

Haltijanainen

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 22
    • Profiili
« Vastaus #23 : 08.11.08 - klo:10:17 »
Kyll, arvon palvelevat sisaret ja veljet, kaikki tuo ja paljon enemmn on koettu. Olen toiminut asiakaspalvelutyss kohta 15 vuotta, eri aloilla. Melkein kymmenen vuotta kulutin erilaisten kauppojen ja kioskien kassoja, viimeiset viisi vuotta olen ollut potilastyss. Aluksi luulin, etten koskaan tule kaipaamaan kassatyskentely kun kerran psen siit eroon, mutta sairaalatyskentely osoitti minulle jlleen kerran, ettei koskaan saisi sanoa "ei koskaan". Kaupassa oli mm. se tosi kivaa, ett jos asiakas li, potki, sylki, puri, haukkui huoraksi tai muuta vastaavaa, tuli se komea vartijaset ja saatteli urpon kaupan ovista parkkipaikan puolelle. Osastolla saan vlill samanlaista kohtelua potilailta/asiakkailta/omaisilta mutta nyt se on otettava kiltisti vastaan. Omaiset ovat ahdistuneita kun puoliso/jokututtu sairastaa. Sen vuoksi he saavat haukkua sinut kaikesta mahdollisesta, lhtien hiusten vrist ja viidest liikakilosta. Niin, onhan se minun vikani, ettei kuntayhtym laita enemp varoja terveydenhuoltoon ja sehn vasta minun vikani onkin, ettei osaston vastaava lkri saanut 98-vuotiasta pitklle dementoitunutta, 6 vuotta sngyss maannutta itinne takaisin terveeksi ja nuoreksi. Ja potilaat ovat sairaita. Eivt he tajua mit tekevt, sairaus se vaan puhuu kun sytettv sylkee lkkeet sinulle silmn tai vaipanvaihdon yhteydess potilas ky tissiin kiinni ja ehdottelee riettauksia. Ja Paskat. 8 hoitajaa tekee 16:n tyt. Kyll, on meidn vikamme, ettei ttinne pse ulos, kuin kerran kuukaudessa. Ei, tietenkn teidn ei tarvitse itse nhd sit vaivaa, ett tulisitte tnne useammin, kuin kerran puolessa vuodessa vaikka asuttekin sairaalan viereisell kadulla ja veisitte omaistanne itse ulos. Haukkukaa ihmeess meit ympri kyli, kun tiedtte tarkkaan mit omaisellenne kuuluu, kun kytte hnt katsomassa niinkin usein, kuin joka itienpiv. Ja on aivan oikeutettua menn silloin henkilkohtaisuuksiin. On ihanaa, kun avaudutte paikallislehtien yleispalstoilla ja annatte "rakentavaa palautetta" siit, miten meidn tulisi hoitaa tymme paremmin.

Ja sitten ihmetelln, kun hoitohenkilkunnan sairaslomat ovat usein toistuvia. Nostakaa vaan sairaanhoitohenkilkunnan elkeik vaikka 120:n vuoteen, ei tlt alalta moni normaalisti elkkeelle pse nytkn. Ja kyll, se on ammatinvalintakysymys. Suunnittelen itsekin vaihtavani takaisin tuonne sittarin kassalle. Ja toivon, ett kuolen ennen kuin joudun pysyvsti sairaalahoitoon, koska meill ei kohta en ole hoitajia, joita potkia.

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #24 : 10.11.08 - klo:08:44 »
Jepjep.. Todella hienoa tuo.

Floora

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #25 : 10.11.08 - klo:09:54 »
Ja sitten ihmetelln, kun hoitohenkilkunnan sairaslomat ovat usein toistuvia. Nostakaa vaan sairaanhoitohenkilkunnan elkeik vaikka 120:n vuoteen, ei tlt alalta moni normaalisti elkkeelle pse nytkn. Ja kyll, se on ammatinvalintakysymys. Suunnittelen itsekin vaihtavani takaisin tuonne sittarin kassalle. Ja toivon, ett kuolen ennen kuin joudun pysyvsti sairaalahoitoon, koska meill ei kohta en ole hoitajia, joita potkia.

Voih ymmrrn tuon niiiin selkesti. itini on omaishoitaja ja pari ystvni hoito-/hoiva-alalla ja kertoivat juuri kuinka ihanaa on auttaa ihmist peseytymn kuunnellessa samalla sanan huora jokaisen eri variaation niiden kaikkien kohdistuessa itseen.

Itse ptin kun kuulin vaarini sairastuneen sypn ett jos aika hnest jtt ja mummu j yksin, lhden hoitamaan hnt itse. Omaishoitaja tekee jumalattoman rankkaa tyt suurinpiirtein nollapalkalla mutta jos se helpottaa mummuni viimeisi elinvuosia, on se sen arvoista. Sama koskee omia vanhempia. Noh, nyt se on helpoo sanoa mutta ainakin pyrin thn. Mielestni omaishoitoa pitisi tukea enemmn koska ei yksinkertaisesti hoitajat riit erilaisissa hoivakodeissa ja tosiaan, vanhaa isovanhempaa tai vanhempaa muistetaan vain kun perinnst on kyse :/ se kuulemma kuuluu lnsimaiseen kulttuuriin.
Strange but not twisted

Haltijanainen

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 22
    • Profiili
« Vastaus #26 : 11.11.08 - klo:12:20 »
Itse ptin kun kuulin vaarini sairastuneen sypn ett jos aika hnest jtt ja mummu j yksin, lhden hoitamaan hnt itse. Omaishoitaja tekee jumalattoman rankkaa tyt suurinpiirtein nollapalkalla mutta jos se helpottaa mummuni viimeisi elinvuosia, on se sen arvoista. Sama koskee omia vanhempia. Noh, nyt se on helpoo sanoa mutta ainakin pyrin thn. Mielestni omaishoitoa pitisi tukea enemmn koska ei yksinkertaisesti hoitajat riit erilaisissa hoivakodeissa ja tosiaan, vanhaa isovanhempaa tai vanhempaa muistetaan vain kun perinnst on kyse :/ se kuulemma kuuluu lnsimaiseen kulttuuriin.

Omaishoitajien ty on varmaan yksi raskaimmista ammateista, mit kuvitella saattaa. Ei edes puhuta siit palkkausasiasta, koska minusta koko homma on yksi suuri vitsi. Kaikki ovat siit varmaan samaa  mielt. Ennen kuin aloittaa omaishoitajan hommat, kannattaa asiaa kuitenkin pohtia monelta eri kantilta ja vaikka haastatella muita jo sit tekevi, tai sitten vaikka jotakin henkilkohtaista avustajaa. Palkitsevia puolia on varmaan monia, mutta on mys sit toista laitaa. Siit kannattaa ottaa kunnolla selv ja punnita kaikki nkkulmat oman jaksamisen kannalta. Mielestni omaa elmns ei kannata uhrata, vaikka kyseess olisi kuinka lheinen ihminen. Enk usko, ett kukaan lheisestn oikeasti vlittv haluaisi, ett toinen heitt pois elmns viettkseen vuosia sairaan ja kuolevan ihmisen rinnalla. Meill on kuitenkin viel ihan toimivia hoitolaitoksia Suomessa.

Min olen tehnyt selvksi kaikille lheisilleni, mys omille vanhemmilleni ja puolisolleni, etten missn nimess j omaishoitajaksi, jos heihin jokin sairaus iskee. Tai no, riippuu ehk avun tarpeen mrst ja pituudesta, voin jakaa lkkeet kerran viikossa dosettiin, kyd siin samalla kaupassa ja pist vlill insuliinia, mutta siihen se saa jd. Enk mys edellyt heilt itseni kohtaan mitn sen enemp. Kannattaa ottaa kunnolla selv, ett haluaako omainen tosiaan sit, ett oma lapsi/puoliso j hoitamaan hnt kotiin ja jtt taakseen kaiken ns. normaalina pidetyn elmn. Se on tydellinen, 100% uhraus. Min en halua, ett rakkaani uhraavat oman elmns minun sairauteni edess, koska haluan heidn elvn normaalia ja onnellista elm, omaishoitaja harvemmin psee sellaisesta nauttimaan. Ainoana poikkeuksena on ehk oma lapsi, mutta siinkin tapauksessa olisi pohdittava sairauden ja jljell olevan elmn laatua. Ei aivokuollutta potilasta kannata paljon kotona hoivata, ei hn siit mitn kostu, vaikka uhraatkin kaikki ysi potilaan asentohoidon yllpitmiseen.

Kaikki kunnia heille, jotka haluavat omaishoitajana toimia, mutta omakohtaisesta kokemuksesta haastateltuani heit voin sanoa, ettei missn nimess ole minua varten. Kyll sinne laitokseen voi menn joka piv vierailulle, siell voi olla ytkin jos haluaa, voi vied kotilomille jne. Minusta ihmisten tulisi nyky-yhteiskunnassa hyvksy se, ettei kotona vlttmtt en synnyt ja kuolla, kun kunto heikkenee eik tuettunakaan en yksin/puolison kanssa prj, on luonnollista siirty johonkin hoitoon. Paitsi ett nykyn kotisairaaloiden ja muiden sellaisten yleistyess ttkin ollaan muuttamassa taloudellisista syist ja kotihoito mahdollistuu hamaan loppuun asti. Hoidon laadusta ei kyllkn kannata puhua samassa lauseessa, ainakaan nykymitoituksilla.
(ja anteeksi offtopic)
« Viimeksi muokattu: 11.11.08 - klo:12:28 kirjoittanut Haltijanainen »

Floora

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #27 : 11.11.08 - klo:15:07 »
Hitto mik virhe tuossa aiemmin tuli. Eli itini on kotihoitaja.

Tiedn suurinpiirtein/suurimmaksi osaksi mist omaishoitajan elmss on kyse (en kaikkea mutta siihen perehdyn kyll hyviss ajoin ennen lopullista ptst). En kuitenkaan vieroksu tt elmntyyli - sithn se on - siihen minulla on omat syyni jota en tss ketjussa aijo enemp perustella.

Itse en halua kuolla laitoksessa, mieluummin oman kden kautta. Maailmassa kun kaikki haluavat julkkiksiksi, nyttelijiksi, laulajiksi ym. ei varmaan kohta valmistu en hoitajia ja ne harvat joita on, siirtyvt yksityiselle kun palkkaus ei ole kohdillaan. Resurssit saattavat muuttua ttkin huonommiksi... mikli nyt niin vanhaksi eletn.

Sitten topiciin:

Korvani hajoavat! Olen varmaan kolmikymppisen kuuro kun ihmiset huutavat puhelimeen. Ensin ei voida odottaa loppuun kun vastaan vaan plptetn asia plle ja sit kirotaan kun vastaan ett hetki vain yhdistn eteenpin ajanvaraukseen.
Strange but not twisted

Phantom1980

• Vieras
« Vastaus #28 : 02.09.09 - klo:16:13 »
Alkaako duuni ottamaan phn? Vituttaako asiakkaat? Jos vastasit kyll, niin tnne voit purkaa mieltsi, jos duunipiv on ollut erityisen v-minen.
Itse siis en ole asiakaspalvelija, mutta pyrin tietty kyttytymn kohteliaasti, kun asioin kaupassa tai muualla, sill tiedn, ettei asiakaspalivelijan ty oo mitn kivaa, kun kaikenmaailman ihmiset ryh nille ihan turhasta, kun se vika usemmiten onkin asiakkaassa.
Eli tst voimme ptell; ASIAKAS EI OLE AINA OIKEASSA.

Kun kone ei lue koodia tai tuotteesta puuttuu hinta, aina joku valop heitt "Se on sitte varmaan ilmainen!" HHHH.
Tiedoksi: Se on vitun vanha lpp ja saa kassassa aikaan vain kuplia vereen. Oikeasta lkityksest nauttiva saattaa vaivautua naurahtamaan.

Jaksaa kantaa tuotteen kassalle, mutta toteaa sitten siin, ett "m jtn tn pois".
Tiedoksi: Sen ptksen voi tehd aiemminkin, esimerkiksi, jos siell hyllyss mist tavaran ottaa ja laittaa sen kauniisti takaisin paikalleen. Kassa joutuu itse omalla tauollaan raahaamaan jtettyj kamoja paikoilleen.

"Paljos tst saa alennusta?" -jankutus.
Tiedoksi: Ei senttikn. Kassa ei pt alennuksista.

Kassa kysyy opetetusti jotain etukorttia. Vastaus: "Noeivittuoojaeikvittuikinvittutuuhaistavittupaskavitunkortteines".
Tiedoksi: Pelkk "Ei" riitt.

Em. kortti lytyy, mutta se annetaan vasta siin vaiheessa, kun kassa on jo lynyt kuitin ulos.
Tiedoksi: Korjaaminen tapahtuu useimmissa paikoissa korjauskuitin kautta ja vie aikaa ja vituttaa.

Koko matka jonossa marmatetaan puolineen pitki jonoja ja sitten kassan kohdalle pstess kiekaistaan kovaan neen "Teill on ihan liian vhn kassoja tll!"
Tiedoksi: Se pieni tyttnen/poikanen, joka sit konetta npytt, ei omista paskaakaan ptsvaltaa kassojen mr koskevissa asioissa. Heit vituttaa ihan yht paljon kuin asiakkaita. Kassojen lukumrst ja tyvuoroista ptetn muualla.

Kassalle avaudutaan siit, jos tuotetta ei ole koneella tai koodista tulee vr hinta.
Tiedoksi: Kassahenkil ei syt tuotteiden hintoja koneelle, eik tll tavoin ole missn vastuussa tapahtuneesta. Hn ei voi osastojen ihmisten mokille mitn.

Luetaan lehdest, ett KKK-kaupassa on halpaa lihaa - mennn citymarkettiin ihmettele-mn ja valittamaan, kun tuotteet eivt olekaan siell tarjouksessa.
Tiedoksi: Mainoksissa kyll lukee, miss ne ovat voimassa.
Tiedoksi 2: Anttila ja Kodin Ykknen eivt ole sama asia.

Myyj aloittaa kassatapahtuman sanomalla asiakkaalle "Hei"! Asiakas vastaa "Muovikassi."
Tiedoksi: Kassa haukkuu sinut illalla kavereilleen "vitun idioottina". Hein sanominen ei voi olla ylivoimaisen vaikeaa.

Asiakas pakkaa kamojaan hihnan pss ja pakkaa edelleen, kun kassa yritt loppusumman ilmoittamalla saada hnt maksamaan. Asiakas pakkaa sinnikksti ensin loppuun ja tulee sitten vasta maksamaan.
Tiedoksi: Koko jono odottaa ja syytt siit kassahenkil.

Kasataan hihnalle 10 tavaraa pllekkin ja valtaviin massoihin.
Tiedoksi: Hihna ei liiku kun tunnistimen edess on tavaraa. Kassan ty vaikeutuu, kun tavaroita joutuu tuuppimaan ja repimn.

Hedelmt ja vihannekset jtetn punnitsematta.
Tiedoksi: Unohdus tai ajattelemattomuus, sama seuraus: jono seisoo ja kassaa vituttaa.

Lhtee/lhett jonkun toisen hakemaan lis rahaa/lis tavaraa kesken kassatapahtuman.
Tiedoksi: taas se jono seisoo ja kaikki odottavat. Muut asiakkat syyttvt tst(kin) kas-sahenkil.

Antaa pentujen imeskell lakupatukkaa jo paketin lpi ja ojentaa kassalle limaa valuvan, muodottomaksi imetyn paketin ja ihmettelee, kun kassa ei muka saa siit viivakoodia. Tai avaa paketin jo valmiiksi ja repii viivakoodin.
Tiedoksi: Tmkin vituttaa ja on epkohteliasta

Kuvittelee ett "vain pivn lehdet" ostaessaan voi kiilata koko jonon ja vaan heitt rahat kassalle.
Tiedoksi: Vaikka jossain onkin lehdille pikakoodit ja tllainen periaatteessa onnistuu, silti kyts pist nyppimn. Useimmissa paikoissa lehti pit kuitenkin skannata viivakoodilla, niin kuin muutkin tuotteet. Niin.

Seisoo toisen kassan jonossa ja nkee kassahenkiln lhestyvn rahat kdess viereist. Kun kassa on viel 20 metrin pss kassasta, alkaa huutaa "AVAATS??!" Tulee sitten huohottamaan siihen portin taakse ja nykii ja repii sit ja tuijottaa koko ajan silmt kiiluen, ett "vauhtia siihen avaamiseen, vauhtia saatana".
Tiedoksi: Kassan avaamiseen kuluu tietty aika eik se nopeudu sill kyttmisell.

Kassa psee tauolle/kotiin ja yritt sulkea kassan. Aina siihen saapuu viel yksi, joka kerj "otathan viel mut?"
Tiedoksi: En ota!

Olen asiakaspalvelija - minulla on vhintn korkeakoulutasoinen tutkinto kirjanpidosta, suhdetoiminnasta, markkinoinnista, liiketoiminnasta, atk:sta ja swahilin kielest.

Olen asiakaspalvelija - tietenkin muistan kuusi vuotta sitten tekemsi tilauksen, vaikkakin sinulla ei ole tilausnumeroa ja muistelet, ett se on tehty nimell, jonka ensimminen kirjain on "T" tai "A".
Olen vieraillut kaikissa mahdollisissa paikoissa ja tavannut kaikki mahdolliset ihmiset.

Olen asiakaspalvelija - minulle on pivnselv, ett kun puhut perjantaista, tarkoitat tietenkin tiistaita. Minulla on kalenteri tydellisesti hallussa, kun mrittelet ajankohdaksi "ei siit kauaa ole".

Olen asiakaspalvelija - totta kai, minhn valehtelen, kun sanon, ettei haluamaanne tuotetta ole en jljell erikoishinnalla.

Olen asiakaspalvelija - ei tietenkn ole mitn vaivaa jrjest nopeasti 125 listuotet-ta haluamallasi erikoishinnalla ja totta kai minulla on oikeus poistaa alv:t hinnastasi ja antaa -50 %:n alennuksia.

Olen asiakaspalvelija - pystyn katsomaan 10 asiakasrekisteri, hoitamaan 5 tilausta sek vastaamaan 15 puheluun - kaikki yhtaikaisesti.

Olen asiakaspalvelija - tiedn tarkalleen, mit tehd misskin tilanteessa kyttmtt ollenkaan rahaa tai sekuntiakaan aikaa.

Olen asiakaspalvelija - olen vastuussa ruokatarjoilusta, liikenneruuhkista, sst, henkilkohtaisista ongelmistanne ja kansallisesta taloudesta.

Olen asiakaspalvelija - en koskaan loukkaannu, kun olen tehnyt 10 tunnin etsinttyn vain kuullakseni sinun kertovan "ostin sen itse internetist ja sstin 25 euroa".

Olen asiakaspalvelija - minusta on ihanaa, kun ihmiset tulevat luokseni ja yhtkki olettavat minun tietvn kaikki puhelinnumerot Turusta Ivaloon ihan vain pstni. Tiedn mys kaikkien kilpailijoiden hinnat ja aukioloajat ja muistan ne kaikki, sehn on itsestn selv.

Olen asiakaspalvelija - sinun ei tarvitse kertoa minulle mitn tuotteita tai nimi, sill olen ajatustenlukija ja minulla on jo tilaus valmiina kristallipallossani ennen kuin kerrot minulle mitn.

Min hymyilen, olen empaattinen, sympaattinen, pahoittelen, mairittelen, hinnoittelen, esiinnyn, laulan, tanssin, steppaan, korjaan printterin ja tietokoneen sek saan aikaan maailmanrauhan

KOSKA SAATANA OLEN ASIAKASPALVELIJA!!
JA OLET SAATANA ASIAKASPALVELIJA KOSKA ITSE OLET SAATANA AMMATTIS VALINNU. Mkii taian teh oman ketjun Trukkikuskien vitutus jutuista. En vaan viitsi koska tm on ammatinvalinta kysymys ett ajan trukkia. OIS PITNY SAATANA AIKOINAAN LUKEA NIIN EI TARVIS SIT TEH NIIT PASKA HOMMIA. Joka helvetin hommassa on aina paskat puolensa ellet saatana lotossa voita.
« Viimeksi muokattu: 02.09.09 - klo:16:18 kirjoittanut Phantom1980 »

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2100
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #29 : 02.09.09 - klo:16:30 »
Phantom, s et sitten ilmeisesti osaa lukea ja olet se vittumainen asiakas kassalla.

Tiedoksi:

- En ole kassalla tiss, vaan siivoojana, mik vituttaa ihan yht paljon, sill jotkut asiakkaat osaavat olla niin v*tun rsyttvi tolloja.
- Toiseksi, tm ketju (arvon lukutaidoton) on tarkoitettu sit varten ett asiakaspalvelija(= Ihminen joka tekee tit mm. kassalla, siivoaa tai muuten palvelee asiakkaita) saa purkaa mieltn.
- Kolmanneksi kukaan ei pakota sua raivoamaan.
- Neljnneksi et sitten niill herneillsi tullut ajatelleeksi, ett ilman asiakaspalvelijoita mikn paikka ei toimisi.

Ja lopuksi, jos alat useamminkin riehumaan, niin min puutun siihen.
Terv, Moderaattori ja asiakaspalvelija.

p.s
l myskn harkitse tuplapostaavasi, ne sun asias mahtuu yhteekin viestiin.
Terv. sama

Ja asiaan.
Nyt kun sit on tullu oltua tiss sek koti siivoojaana, ett golffeisssa tiss niin purampa thn ketutustani asiakkaiden huonoista tavoista.

* Rakas asiakas, kun kyt vessassa, niin voisitko mahdollisesti vet sen vessan/pisuaarin(kyll miesten vessa on aina se, joka on kauheimmassa kunnossa), sill m en todellakaan tykk niist aromeista, jotka siell vessassa alkaa lemuta, kun sun kusi/paskas/molemmat lillii tuntikaupalla pytyss/pisuaarissa. Vai jttk kotonaskin vessan vetmtt kytn jlkeen?
* Ne paperit voi laittaa sinne roskikseen, ei roskiksen viereen.
* Voitko v*ttu mielelln putsata ne heinset mutaset kenks siin laitteessa oven vieress, ennen kuin ronttaat sisn.
* Voitko olla kantamatta niit laseja sielt ravintolasta pukkariin, kun se on kielletty, m en todellakaan tykk kantaa niit takasin.
* Tyhjt pullot/tlkit voi nostaa sinne kaappiin odottamaan, jos ette kerran itse jaksa niit kantaa takaisin kauppaan.
* Sit vett ei tarvitse holvata ympri lavuaaria kun peset ksisi, ne tulevat puhtaaksi vhemmllkin roiskimisella ja myskn sita saippuaa ei tarvi levitell ympriinsa, pieni mr kmmenelle riitt.

Kotisiivouksessa:

* Rakas asiakas, jos sinulla on muksuja ja tied siivouspivn koittavan, niin voisitko mitenkn pyyt heit kermn tavaransa pois lattialta, etten imuroisi niit vahingossa.
* Jos pydlt pit pyyhki plyt, niin se onnistuu paremmin, kun pll ei ole tavaravuorta.
* Jos sinulla on minulle lisohjeita, kirjoittaisitko ne selkesti paperille. Ei ole kiva yritt arvailla, mit haluat, kun en saa ksialastasi selv.

Tss nyt suurimpia ketutuksen aiheita ja kyllp purkaminen helpotti.
« Viimeksi muokattu: 02.09.09 - klo:18:38 kirjoittanut Nefertiti »
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.