Asiakaspalvelijoiden purkautumisketju.

Aloittaja Nefertiti, 08.09.07 - klo:11:39

« edellinen - seuraava »

Floora

Enpä tiedä, nykyään eii tarvitse edes itse siivota tai hyvittää pudottamansa kurkkupurkit taikka rikkoutunet jogurtit niin miksi sitten sitäkään :/ mielestäni olisi vanhemmat voitu laittaa vastuuseen... tai edes puuttua siihen että äiti suhtautui niinkin välinpitämättömästi lapsensa "tulentekovälineen käsittelyyn", itse en antaisi parin vuoden ikäiselle lapselle edes saksia käsiin valvomatta tiukasti!
Strange but not twisted

Mina

Niinpä, samaa mieltä Flooran kanssa.. ja jugurttipurkit ymmärrän, koska ne on joskus ihan hyllystä otettaessa rikki, mutta en noita kurkkupurkkeja.. kauppahan kärsii siinä jossei asiakas sitä korvaa
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nuubialainen Prinsessa

#17

Miutakin vaivaa tuo, että ihmiset antaa lapsille luvan availla karkkeja yms. jo kaupassa. En ymmärrä, miksi jotkut eivät kasvata lapsiaan kärsivällisyyteen, sillä jos heidän kullanmurut jo lapsena saavat kaiken heti, niin millaisia aikuisia heistä kasvaa?? -- Ehkä sellaisia joihin olen toisinaan tässä muutaman viikon aikana, työssäollessani törmännyt--

Voitte uskoa, ettei ole nimittäin kivaa kuunnella kun asiakas huutaa kurkkusuorana, eikä suostu kuuntelemaan järkipuhetta -- huh, en ole ennen tajunnut, miten vaikeita ihmisiä on olemassa :(

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Loather

Muaki ärsyttää tollaset kakarat, tai pikemminki vanhemmatha siinä niitä syypäitä on, ko eivät vaan osaa sanoa kunnolla. Samat kakarat menee silittämään ja halaileen vieraita koiria tietämättä että koira voi olla hyvinki vihanen. Ja vanhemmat kattelee siinä vieressä että "ompas söpöä".

Mä en (tietenkää) oo ollu koskaan missään asiakaspalvelutöissä, mutta joskus pienenä ostelin aina kaikkia juttuja kaneille Prismasta. Melkeen joka kerta laskin rahat väärin ja sitten kassalla todettin että joo, tarviit vielä euron lisää. Taisin olla aika ärsyttävä. Ja kerran maksoin 2,5 euron ostokset 5 senttisillä...

Koitan aina olla mahd. ystävällinen kassalla, mutta sitte lopulta mä joudun ettimään rahoja laukusta 10 minsaa tai teen jotain tyhmää.
No lyö sitä turpaan!

Floora

AAARGH!! Hyvää huomenta vaan :S

Mikä siinä on kun ihmiset ei ymmärrä suomenkieltä :( Jos sanon että toimistolla ei ole kukaan paikalla joka tämän tilauksen saisi eteenpäin niin samantein ollaan vaatimassa toimitusjohtajaa puhelimeen, toimitusjohtajaa jolla ei ole mitään tekemistä kyseisen osaston tai tuotteen kanssa. Ihana aloittaa aamu väittelyllä jota ei voi hallita edes rautalangasta vääntämällä ja jonka toiselle osapuolelle kelpaa vain se vastaus jonka hän haluaa kuulla.... niin kuin ei olisi ressiä muutenkin.
Strange but not twisted

Nuubialainen Prinsessa


Huomenta vaan*virnistää*

Tiedän muuten tasan tarkkaan mitä tarkoitat..miekin väittelen asiakkaitten kanssa puhelimessa, joka ikinen päivä töissä..eivätkä he ymmärrä mitenkään faktoja tai eivät usko mitä heille sanotaan..

..asiakkaat ei toisinaan millään voi ymmärtää, että eihän esimiehiä haeta langanpäähän asiakkaan pyynnöstä kun sellaiset asiat hoidetaan reklamaation kautta tai esimiessoittopyynnöllä poikkeustapauksissa..grr..




Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Floora

Niinpä niin! En vaan ymmärrä että kun kerroin selkeästi että yritys on ULKOISTANUT vaihteen eikä minulla ole mahdollisuutta yhdistää, ainoastaan välittämään soittopyyntöjä ja silti ollaan tivaamassa että "juu juu olet vaihde nyt yhdistä toimitusjohtajalle" voi huokaus ja itku! Nooh.. heh, myönnettäköön että on mennyt hassuksi ja hankalaksi koko yritysmaailma ja niin kauan kuin palvelen asiakkaita, niin kauan on myös epätoivoisia aikoja! We'll manage :D
Strange but not twisted

Mina

Blaahh.. Miten voi olla niin vaikeaa olla kohtelias puhelimessa, kun kysyn ystävällisesti että tulisiko tavoittelemani henkilö käymään ja milloin hän tulee..? Yleensä olen vastaukseksi saanut töykeästi ei kiinnosta ja luurin korvaan vaikka asian olen nätisti ja hätäilemättä selittänyt, enkä siis yritä edes myydä mitään :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Haltijanainen

Kyllä, arvon palvelevat sisaret ja veljet, kaikki tuo ja paljon enemmän on koettu. Olen toiminut asiakaspalvelutyössä kohta 15 vuotta, eri aloilla. Melkein kymmenen vuotta kulutin erilaisten kauppojen ja kioskien kassoja, viimeiset viisi vuotta olen ollut potilastyössä. Aluksi luulin, etten koskaan tule kaipaamaan kassatyöskentelyä kun kerran pääsen siitä eroon, mutta sairaalatyöskentely osoitti minulle jälleen kerran, ettei koskaan saisi sanoa "ei koskaan". Kaupassa oli mm. se tosi kivaa, että jos asiakas löi, potki, sylki, puri, haukkui huoraksi tai muuta vastaavaa, tuli se komea vartijasetä ja saatteli urpon kaupan ovista parkkipaikan puolelle. Osastolla saan välillä samanlaista kohtelua potilailta/asiakkailta/omaisilta mutta nyt se on otettava kiltisti vastaan. Omaiset ovat ahdistuneita kun puoliso/jokututtu sairastaa. Sen vuoksi he saavat haukkua sinut kaikesta mahdollisesta, lähtien hiusten väristä ja viidestä liikakilosta. Niin, onhan se minun vikani, ettei kuntayhtymä laita enempää varoja terveydenhuoltoon ja sehän vasta minun vikani onkin, ettei osaston vastaava lääkäri saanut 98-vuotiasta pitkälle dementoitunutta, 6 vuotta sängyssä maannutta äitiänne takaisin terveeksi ja nuoreksi. Ja potilaat ovat sairaita. Eivät he tajua mitä tekevät, sairaus se vaan puhuu kun syötettävä sylkee lääkkeet sinulle silmään tai vaipanvaihdon yhteydessä potilas käy tissiin kiinni ja ehdottelee riettauksia. Ja Paskat. 8 hoitajaa tekee 16:n työt. Kyllä, on meidän vikamme, ettei tätinne pääse ulos, kuin kerran kuukaudessa. Ei, tietenkään teidän ei tarvitse itse nähdä sitä vaivaa, että tulisitte tänne useammin, kuin kerran puolessa vuodessa vaikka asuttekin sairaalan viereisellä kadulla ja veisitte omaistanne itse ulos. Haukkukaa ihmeessä meitä ympäri kyliä, kun tiedätte tarkkaan mitä omaisellenne kuuluu, kun käytte häntä katsomassa niinkin usein, kuin joka äitienpäivä. Ja on aivan oikeutettua mennä silloin henkilökohtaisuuksiin. On ihanaa, kun avaudutte paikallislehtien yleisöpalstoilla ja annatte "rakentavaa palautetta" siitä, miten meidän tulisi hoitaa työmme paremmin.

Ja sitten ihmetellään, kun hoitohenkilökunnan sairaslomat ovat usein toistuvia. Nostakaa vaan sairaanhoitohenkilökunnan eläkeikää vaikka 120:n vuoteen, ei tältä alalta moni normaalisti eläkkeelle pääse nytkään. Ja kyllä, se on ammatinvalintakysymys. Suunnittelen itsekin vaihtavani takaisin tuonne sittarin kassalle. Ja toivon, että kuolen ennen kuin joudun pysyvästi sairaalahoitoon, koska meillä ei kohta enää ole hoitajia, joita potkia.

Mina

If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

Lainaus käyttäjältä: Haltijanainen - 08.11.08 - klo:10:17
Ja sitten ihmetellään, kun hoitohenkilökunnan sairaslomat ovat usein toistuvia. Nostakaa vaan sairaanhoitohenkilökunnan eläkeikää vaikka 120:n vuoteen, ei tältä alalta moni normaalisti eläkkeelle pääse nytkään. Ja kyllä, se on ammatinvalintakysymys. Suunnittelen itsekin vaihtavani takaisin tuonne sittarin kassalle. Ja toivon, että kuolen ennen kuin joudun pysyvästi sairaalahoitoon, koska meillä ei kohta enää ole hoitajia, joita potkia.

Voih ymmärrän tuon niiiin selkeästi. Äitini on omaishoitaja ja pari ystävääni hoito-/hoiva-alalla ja kertoivat juuri kuinka ihanaa on auttaa ihmistä peseytymään kuunnellessa samalla sanan huora jokaisen eri variaation niiden kaikkien kohdistuessa itseen.

Itse päätin kun kuulin vaarini sairastuneen syöpään että jos aika hänestä jättää ja mummu jää yksin, lähden hoitamaan häntä itse. Omaishoitaja tekee jumalattoman rankkaa työtä suurinpiirtein nollapalkalla mutta jos se helpottaa mummuni viimeisiä elinvuosia, on se sen arvoista. Sama koskee omia vanhempia. Noh, nyt se on helpoo sanoa mutta ainakin pyrin tähän. Mielestäni omaishoitoa pitäisi tukea enemmän koska ei yksinkertaisesti hoitajat riitä erilaisissa hoivakodeissa ja tosiaan, vanhaa isovanhempaa tai vanhempaa muistetaan vain kun perinnöstä on kyse :/ se kuulemma kuuluu länsimaiseen kulttuuriin.
Strange but not twisted

Haltijanainen

#26
Lainaus käyttäjältä: Floora - 10.11.08 - klo:09:54Itse päätin kun kuulin vaarini sairastuneen syöpään että jos aika hänestä jättää ja mummu jää yksin, lähden hoitamaan häntä itse. Omaishoitaja tekee jumalattoman rankkaa työtä suurinpiirtein nollapalkalla mutta jos se helpottaa mummuni viimeisiä elinvuosia, on se sen arvoista. Sama koskee omia vanhempia. Noh, nyt se on helpoo sanoa mutta ainakin pyrin tähän. Mielestäni omaishoitoa pitäisi tukea enemmän koska ei yksinkertaisesti hoitajat riitä erilaisissa hoivakodeissa ja tosiaan, vanhaa isovanhempaa tai vanhempaa muistetaan vain kun perinnöstä on kyse :/ se kuulemma kuuluu länsimaiseen kulttuuriin.

Omaishoitajien työ on varmaan yksi raskaimmista ammateista, mitä kuvitella saattaa. Ei edes puhuta siitä palkkausasiasta, koska minusta koko homma on yksi suuri vitsi. Kaikki ovat siitä varmaan samaa  mieltä. Ennen kuin aloittaa omaishoitajan hommat, kannattaa asiaa kuitenkin pohtia monelta eri kantilta ja vaikka haastatella muita jo sitä tekeviä, tai sitten vaikka jotakin henkilökohtaista avustajaa. Palkitsevia puolia on varmaan monia, mutta on myös sitä toista laitaa. Siitä kannattaa ottaa kunnolla selvää ja punnita kaikki näkökulmat oman jaksamisen kannalta. Mielestäni omaa elämäänsä ei kannata uhrata, vaikka kyseessä olisi kuinka läheinen ihminen. Enkä usko, että kukaan läheisestään oikeasti välittävä haluaisi, että toinen heittää pois elämänsä viettääkseen vuosia sairaan ja kuolevan ihmisen rinnalla. Meillä on kuitenkin vielä ihan toimivia hoitolaitoksia Suomessa.

Minä olen tehnyt selväksi kaikille läheisilleni, myös omille vanhemmilleni ja puolisolleni, etten missään nimessä jää omaishoitajaksi, jos heihin jokin sairaus iskee. Tai no, riippuu ehkä avun tarpeen määrästä ja pituudesta, voin jakaa lääkkeet kerran viikossa dosettiin, käydä siinä samalla kaupassa ja pistää välillä insuliinia, mutta siihen se saa jäädä. Enkä myös edellytä heiltä itseäni kohtaan mitään sen enempää. Kannattaa ottaa kunnolla selvää, että haluaako omainen tosiaan sitä, että oma lapsi/puoliso jää hoitamaan häntä kotiin ja jättää taakseen kaiken ns. normaalina pidetyn elämän. Se on täydellinen, 100% uhraus. Minä en halua, että rakkaani uhraavat oman elämänsä minun sairauteni edessä, koska haluan heidän elävän normaalia ja onnellista elämää, omaishoitaja harvemmin pääsee sellaisesta nauttimaan. Ainoana poikkeuksena on ehkä oma lapsi, mutta siinäkin tapauksessa olisi pohdittava sairauden ja jäljellä olevan elämän laatua. Ei aivokuollutta potilasta kannata paljon kotona hoivata, ei hän siitä mitään kostu, vaikka uhraatkin kaikki yösi potilaan asentohoidon ylläpitämiseen.

Kaikki kunnia heille, jotka haluavat omaishoitajana toimia, mutta omakohtaisesta kokemuksesta haastateltuani heitä voin sanoa, ettei missään nimessä ole minua varten. Kyllä sinne laitokseen voi mennä joka päivä vierailulle, siellä voi olla yötäkin jos haluaa, voi viedä kotilomille jne. Minusta ihmisten tulisi nyky-yhteiskunnassa hyväksyä se, ettei kotona välttämättä enää synnytä ja kuolla, kun kunto heikkenee eikä tuettunakaan enää yksin/puolison kanssa pärjää, on luonnollista siirtyä johonkin hoitoon. Paitsi että nykyään kotisairaaloiden ja muiden sellaisten yleistyessä tätäkin ollaan muuttamassa taloudellisista syistä ja kotihoito mahdollistuu hamaan loppuun asti. Hoidon laadusta ei kylläkään kannata puhua samassa lauseessa, ainakaan nykymitoituksilla.
(ja anteeksi offtopic)

Floora

Hitto mikä virhe tuossa aiemmin tuli. Eli äitini on kotihoitaja.

Tiedän suurinpiirtein/suurimmaksi osaksi mistä omaishoitajan elämässä on kyse (en kaikkea mutta siihen perehdyn kyllä hyvissä ajoin ennen lopullista päätöstä). En kuitenkaan vieroksu tätä elämäntyyliä - sitähän se on - siihen minulla on omat syyni jota en tässä ketjussa aijo enempää perustella.

Itse en halua kuolla laitoksessa, mieluummin oman käden kautta. Maailmassa kun kaikki haluavat julkkiksiksi, näyttelijöiksi, laulajiksi ym. ei varmaan kohta valmistu enää hoitajia ja ne harvat joita on, siirtyvät yksityiselle kun palkkaus ei ole kohdillaan. Resurssit saattavat muuttua tätäkin huonommiksi... mikäli nyt niin vanhaksi eletään.

Sitten topiciin:

Korvani hajoavat! Olen varmaan kolmikymppisenä kuuro kun ihmiset huutavat puhelimeen. Ensin ei voida odottaa loppuun kun vastaan vaan pälpätetään asia päälle ja sit kirotaan kun vastaan että hetki vain yhdistän eteenpäin ajanvaraukseen.
Strange but not twisted

Phantom1980

#28
Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 08.09.07 - klo:11:39
Alkaako duuni ottamaan päähän? Vituttaako asiakkaat? Jos vastasit kyllä, niin tänne voit purkaa mieltäsi, jos duunipäivä on ollut erityisen v-mäinen.
Itse siis en ole asiakaspalvelija, mutta pyrin tietty käyttäytymään kohteliaasti, kun asioin kaupassa tai muualla, sillä tiedän, ettei asiakaspalivelijan työ oo mitään kivaa, kun kaikenmaailman ihmiset räyhää näille ihan turhasta, kun se vika usemmiten onkin asiakkaassa.
Eli tästä voimme päätellä; ASIAKAS EI OLE AINA OIKEASSA.


Kun kone ei lue koodia tai tuotteesta puuttuu hinta, aina joku valopää heittää "Se on sitte varmaan ilmainen!" HÖHÖHÖHÖ.
Tiedoksi: Se on vitun vanha läppä ja saa kassassa aikaan vain kuplia vereen. Oikeasta lääkityksestä nauttiva saattaa vaivautua naurahtamaan.

Jaksaa kantaa tuotteen kassalle, mutta toteaa sitten siinä, että "mä jätän tän pois".
Tiedoksi: Sen päätöksen voi tehdä aiemminkin, esimerkiksi, jos siellä hyllyssä mistä tavaran ottaa ja laittaa sen kauniisti takaisin paikalleen. Kassa joutuu itse omalla tauollaan raahaamaan jätettyjä kamoja paikoilleen.

"Paljos tästä saa alennusta?" -jankutus.
Tiedoksi: Ei senttiäkään. Kassa ei päätä alennuksista.

Kassa kysyy opetetusti jotain etukorttia. Vastaus: "Noeivittuoojaeikävittuikinävittutuuhaistavittupaskavitunkortteines".
Tiedoksi: Pelkkä "Ei" riittää.

Em. kortti löytyy, mutta se annetaan vasta siinä vaiheessa, kun kassa on jo lyönyt kuitin ulos.
Tiedoksi: Korjaaminen tapahtuu useimmissa paikoissa korjauskuitin kautta ja vie aikaa ja vituttaa.

Koko matka jonossa marmatetaan puoliääneen pitkiä jonoja ja sitten kassan kohdalle päästessä kiekaistaan kovaan ääneen "Teillä on ihan liian vähän kassoja täällä!"
Tiedoksi: Se pieni tyttönen/poikanen, joka sitä konetta näpyttää, ei omista paskaakaan päätösvaltaa kassojen määrää koskevissa asioissa. Heitä vituttaa ihan yhtä paljon kuin asiakkaita. Kassojen lukumäärästä ja työvuoroista päätetään muualla.

Kassalle avaudutaan siitä, jos tuotetta ei ole koneella tai koodista tulee väärä hinta.
Tiedoksi: Kassahenkilö ei syötä tuotteiden hintoja koneelle, eikä tällä tavoin ole missään vastuussa tapahtuneesta. Hän ei voi osastojen ihmisten mokille mitään.

Luetaan lehdestä, että KKK-kaupassa on halpaa lihaa - mennään citymarkettiin ihmettele-mään ja valittamaan, kun tuotteet eivät olekaan siellä tarjouksessa.
Tiedoksi: Mainoksissa kyllä lukee, missä ne ovat voimassa.
Tiedoksi 2: Anttila ja Kodin Ykkönen eivät ole sama asia.



Myyjä aloittaa kassatapahtuman sanomalla asiakkaalle "Hei"! Asiakas vastaa "Muovikassi."
Tiedoksi: Kassa haukkuu sinut illalla kavereilleen "vitun idioottina". Hein sanominen ei voi olla ylivoimaisen vaikeaa.

Asiakas pakkaa kamojaan hihnan päässä ja pakkaa edelleen, kun kassa yrittää loppusumman ilmoittamalla saada häntä maksamaan. Asiakas pakkaa sinnikkäästi ensin loppuun ja tulee sitten vasta maksamaan.
Tiedoksi: Koko jono odottaa ja syyttää siitä kassahenkilöä.

Kasataan hihnalle 10 tavaraa päällekkäin ja valtaviin massoihin.
Tiedoksi: Hihna ei liiku kun tunnistimen edessä on tavaraa. Kassan työ vaikeutuu, kun tavaroita joutuu tuuppimaan ja repimään.

Hedelmät ja vihannekset jätetään punnitsematta.
Tiedoksi: Unohdus tai ajattelemattomuus, sama seuraus: jono seisoo ja kassaa vituttaa.

Lähtee/lähettää jonkun toisen hakemaan lisää rahaa/lisää tavaraa kesken kassatapahtuman.
Tiedoksi: taas se jono seisoo ja kaikki odottavat. Muut asiakkat syyttävät tästä(kin) kas-sahenkilöä.

Antaa pentujen imeskellä lakupatukkaa jo paketin läpi ja ojentaa kassalle limaa valuvan, muodottomaksi imetyn paketin ja ihmettelee, kun kassa ei muka saa siitä viivakoodia. Tai avaa paketin jo valmiiksi ja repii viivakoodin.
Tiedoksi: Tämäkin vituttaa ja on epäkohteliasta

Kuvittelee että "vain päivän lehdet" ostaessaan voi kiilata koko jonon ja vaan heittää rahat kassalle.
Tiedoksi: Vaikka jossain onkin lehdille pikakoodit ja tällainen periaatteessa onnistuu, silti käytös pistää nyppimään. Useimmissa paikoissa lehti pitää kuitenkin skannata viivakoodilla, niin kuin muutkin tuotteet. Niin.

Seisoo toisen kassan jonossa ja näkee kassahenkilön lähestyvän rahat kädessä viereistä. Kun kassa on vielä 20 metrin päässä kassasta, alkaa huutaa "AVAATSÄ??!" Tulee sitten huohottamaan siihen portin taakse ja nykii ja repii sitä ja tuijottaa koko ajan silmät kiiluen, että "vauhtia siihen avaamiseen, vauhtia saatana".
Tiedoksi: Kassan avaamiseen kuluu tietty aika eikä se nopeudu sillä kyttäämisellä.

Kassa pääsee tauolle/kotiin ja yrittää sulkea kassan. Aina siihen saapuu vielä yksi, joka kerjää "otathan vielä mut?"
Tiedoksi: En ota!

Olen asiakaspalvelija - minulla on vähintään korkeakoulutasoinen tutkinto kirjanpidosta, suhdetoiminnasta, markkinoinnista, liiketoiminnasta, atk:sta ja swahilin kielestä.

Olen asiakaspalvelija - tietenkin muistan kuusi vuotta sitten tekemäsi tilauksen, vaikkakin sinulla ei ole tilausnumeroa ja muistelet, että se on tehty nimellä, jonka ensimmäinen kirjain on "T" tai "A".
Olen vieraillut kaikissa mahdollisissa paikoissa ja tavannut kaikki mahdolliset ihmiset.

Olen asiakaspalvelija - minulle on päivänselvää, että kun puhut perjantaista, tarkoitat tietenkin tiistaita. Minulla on kalenteri täydellisesti hallussa, kun määrittelet ajankohdaksi "ei siitä kauaa ole".

Olen asiakaspalvelija - totta kai, minähän valehtelen, kun sanon, ettei haluamaanne tuotetta ole enää jäljellä erikoishinnalla.

Olen asiakaspalvelija - ei tietenkään ole mitään vaivaa järjestää nopeasti 125 lisätuotet-ta haluamallasi erikoishinnalla ja totta kai minulla on oikeus poistaa alv:t hinnastasi ja antaa -50 %:n alennuksia.

Olen asiakaspalvelija - pystyn katsomaan 10 asiakasrekisteriä, hoitamaan 5 tilausta sekä vastaamaan 15 puheluun - kaikki yhtäaikaisesti.

Olen asiakaspalvelija - tiedän tarkalleen, mitä tehdä missäkin tilanteessa käyttämättä ollenkaan rahaa tai sekuntiakaan aikaa.

Olen asiakaspalvelija - olen vastuussa ruokatarjoilusta, liikenneruuhkista, säästä, henkilökohtaisista ongelmistanne ja kansallisesta taloudesta.

Olen asiakaspalvelija - en koskaan loukkaannu, kun olen tehnyt 10 tunnin etsintätyön vain kuullakseni sinun kertovan "ostin sen itse internetistä ja säästin 25 euroa".

Olen asiakaspalvelija - minusta on ihanaa, kun ihmiset tulevat luokseni ja yhtäkkiä olettavat minun tietävän kaikki puhelinnumerot Turusta Ivaloon ihan vain päästäni. Tiedän myös kaikkien kilpailijoiden hinnat ja aukioloajat ja muistan ne kaikki, sehän on itsestään selvää.

Olen asiakaspalvelija - sinun ei tarvitse kertoa minulle mitään tuotteita tai nimiä, sillä olen ajatustenlukija ja minulla on jo tilaus valmiina kristallipallossani ennen kuin kerrot minulle mitään.

Minä hymyilen, olen empaattinen, sympaattinen, pahoittelen, mairittelen, hinnoittelen, esiinnyn, laulan, tanssin, steppaan, korjaan printterin ja tietokoneen sekä saan aikaan maailmanrauhan

KOSKA SAATANA OLEN ASIAKASPALVELIJA!!
JA OLET SAATANA ASIAKASPALVELIJA KOSKA ITSE OLET SAATANA AMMATTIS VALINNU. Mäkii taian tehä oman ketjun Trukkikuskien vitutus jutuista. En vaan viitsi koska tämä on ammatinvalinta kysymys että ajan trukkia. OIS PITÄNY SAATANA AIKOINAAN LUKEA NIIN EI TARVIS SIT TEHÄ NIITÄ PASKA HOMMIA. Joka helvetin hommassa on aina paskat puolensa ellet saatana lotossa voita.

Nefertiti

#29
Phantom, sä et sitten ilmeisesti osaa lukea ja olet se vittumainen asiakas kassalla.

Tiedoksi:

- En ole kassalla töissä, vaan siivoojana, mikä vituttaa ihan yhtä paljon, sillä jotkut asiakkaat osaavat olla niin v*tun ärsyttäviä tolloja.
- Toiseksi, tämä ketju (arvon lukutaidoton) on tarkoitettu sitä varten että asiakaspalvelija(= Ihminen joka tekee töitä mm. kassalla, siivoaa tai muuten palvelee asiakkaita) saa purkaa mieltään.
- Kolmanneksi kukaan ei pakota sua raivoamaan.
- Neljänneksi et sitten niillä herneilläsi tullut ajatelleeksi, että ilman asiakaspalvelijoita mikään paikka ei toimisi.

Ja lopuksi, jos alat useamminkin riehumaan, niin minä puutun siihen.
Terv, Moderaattori ja asiakaspalvelija.

p.s
Älä myöskään harkitse tuplapostaavasi, ne sun asias mahtuu yhteekin viestiin.
Terv. sama

Ja asiaan.
Nyt kun sitä on tullu oltua töissä sekä koti siivoojaana, että golffeisssa töissä niin purampa tähän ketutustani asiakkaiden huonoista tavoista.

* Rakas asiakas, kun käyt vessassa, niin voisitko mahdollisesti vetää sen vessan/pisuaarin(kyllä miesten vessa on aina se, joka on kauheimmassa kunnossa), sillä mä en todellakaan tykkää niistä aromeista, jotka siellä vessassa alkaa lemuta, kun sun kusi/paskas/molemmat lillii tuntikaupalla pytyssä/pisuaarissa. Vai jätätkö kotonaskin vessan vetämättä käytön jälkeen?
* Ne paperit voi laittaa sinne roskikseen, ei roskiksen viereen.
* Voitko v*ttu mielellään putsata ne heinäset mutaset kenkäs siinä laitteessa oven vieressä, ennen kuin ronttaat sisään.
* Voitko olla kantamatta niitä laseja sieltä ravintolasta pukkariin, kun se on kiellettyä, mä en todellakaan tykkää kantaa niitä takasin.
* Tyhjät pullot/tölkit voi nostaa sinne kaappiin odottamaan, jos ette kerran itse jaksa niitä kantaa takaisin kauppaan.
* Sitä vettä ei tarvitse holvata ympäri lavuaaria kun peset käsiäsi, ne tulevat puhtaaksi vähemmälläkin roiskimisella ja myöskään sita saippuaa ei tarvi levitellä ympäriinsa, pieni määrä kämmenelle riittää.

Kotisiivouksessa:

* Rakas asiakas, jos sinulla on muksuja ja tiedä siivouspäivän koittavan, niin voisitko mitenkään pyytää heitä keräämään tavaransa pois lattialta, etten imuroisi niitä vahingossa.
* Jos pöydältä pitää pyyhkiä pölyt, niin se onnistuu paremmin, kun päällä ei ole tavaravuorta.
* Jos sinulla on minulle lisäohjeita, kirjoittaisitko ne selkeästi paperille. Ei ole kiva yrittää arvailla, mitä haluat, kun en saa käsialastasi selvää.


Tässä nyt suurimpia ketutuksen aiheita ja kylläpä purkaminen helpotti.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.