Tänään on tiistai 07. joulukuuta 2021
Nimipäivää viettää Sampsa

Kirjoittaja Aihe: Kuvottavia tapoja  (Luettu 11066 kertaa)

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
Kuvottavia tapoja
« : 08.09.07 - klo:00:32 »

Millaiset asiat saavat teidt ykkimn ja voimaan pahoin?
Mik on mielestnne kaikkein inhottavinta mit ihminen voi tehd?

Tm aihe tuli mieleeni tnn kun kvin tyttjen vessassa koulussani.
Siell olen trmnnyt tn syksyn useaan otteeseen erseen todella kuvottavaan juttuun. Istuessani vessassa katselin seini ja nin jotain kummallisia klnttej vastakkaisessa seinss. Minulta meni vhn aikaa ennenkuin ksitin mit ne olivat. NE OLIVAT JOTAIN LIMAPAUKKUJA, huhhuh kun rupesi oksettamaan..

Seuraavan kerran menin toiseen koppiin vlttykseni pahoinvoinnilta ja kuinkas ollakkaan, siell oli samat seinn koristeet. Joku todennkisesti pyyhkii joko rk tai jotain muuta (yk) limaa seiniin vessassa pinnistellessn. Todella karsea tapa. Nenn pyyhkimiseen on tarkoitettu paperi, ei sein, vai mit olette mielt?

Pitisi varmaan kiinnitt vessan seinn lappu: "olisitko ystvllinen ja kyttisit paperia niistesssi nen, vessanseinien sijaan."

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
Vs: Kuvottavia tapoja
« Vastaus #1 : 08.09.07 - klo:11:20 »
Inhoan vain tupakointia ja kun en itse tupakoi, niin se savu pist yskittmn.
Mutta kaikein eniten tupakoiti inhottaa silloin, kun nm tupakoitsijat rkii maahan suuria limaklimppej ja heittvt stumppinsa maahan. Bussi katosksissa ei kyllkn ole tupakkaroskista, niin kuin joidenkin metroasemien ulkopuolella, mutta eip ne stumpit siellkn tahdo tupakkaroskikseen osua, vaan sen viereen.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #2 : 12.09.07 - klo:08:39 »
Nenn kaivaminen julkisella paikalla, kauheiden limaklimppien rkiminen kadulle, purkan sylkiseminen kadulle.. Tupakointi ei ole mielestni kuvottava tapa, mutta tupakoivat voisivat kyll olla siistimpi ja laittaa ne tumpit sinne roskikseen ja ainakin sammuttaa ne kunnolla. Eik sitten tartte vlttmtt puhallella savua kanssaihmisten plle, he eivt tykk tupakansavusta ja voivatpa jopa saada siit migreenin.

Nimim. Kokemusta on
If only I had a heart it would break - Oh sure

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #3 : 12.09.07 - klo:12:57 »
Eik sitten tartte vlttmtt puhallella savua kanssaihmisten plle, he eivt tykk tupakansavusta ja voivatpa jopa saada siit migreenin.

Kun itse viel tupruttelin, pyrin pyskillkin seisomaan siell miss tuuli poispin ihmisist koska vaikka itse tupakoin, en voinut siet kun ihmiset tupakoivat bussikatoksen alla ja ihmettelen vielkin niit vastuuttomia jotka polttavat aivan lastenvaunujen vieress. Ja jep, jos migreeni on puhkeamassa (siihen riitt pelkstn pieni mr ukkosta ilmassa), laukaisee tupakka sen aivan varmasti.

Rkiminen ja sellainen rn kutsuminen on kuvottavaa! Samoin kuin isosti suu auki rhtily ihmisi pin. OK, jos ollaan kaveriporukassa ja joku ryhtisee isosti ja kaikki nauravat niin ei mitn muttei sitkn jaksa pidemmn plle ja ei sit ryhtily ei myskn tarvitse peitell. Se ei tee kenestkn kovempaa tyyppi vaikka osa niin kuvittelee :/ tunsin yhden gootti-/metallihenkisen tytn joka yritti olla ijminen jatkuvalla kovalla rn "kutsumisella", sylkemisell(rkimisell) ja kovaan neen ryhtilyll - olen varmaan saanut traumoja siit (kun ei neiti ollut muutenkaan mikn kovin mukava kaverina), ei ollut mukavaa kun joku rki keittin tiskialtaaseen ja pahastui kun huomautin asiasta.

Itse kuuluun maailman rasittavimpaan ruuhka-ajan ihmisryhmn! Julkisissa knnykkn puhuviin :D
Strange but not twisted

nukka_

• Vieras
« Vastaus #4 : 30.11.07 - klo:14:03 »
Itseni ei tupakointi niinkn haittaa, johtuen siit koska itsekin poltan. Eik minua sellainen satunnainen "rkiminen" niin haittaa, koska enp itsekn viitsi vkipakolla rk kovin kauaa suussa pyritell jos sit sielt on tulossa :) (pljsti selitetty, mutta ymmrsitte varmaan). Meiklist tympivt ukot jotka eivt osaa tehd tarpeitaan pnttn vaan pntn reuna on pisaroita tynn...

Loather

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 52
  • I scream
    • Profiili
« Vastaus #5 : 29.01.08 - klo:17:43 »
M en osaa ajatella ett joku ihminen/jonkun ihmisen tavat ois llttvi, ennenkuin joku kaveri sanoo jotain kyseisest ihmisest. Tietysti jos joku menee rimmisyyksiin, kuten nyt vaikka kusee ruokalautaselleen ruokalassa yms. niin silloin huomaan itsekin.

Mua lltt olla Kokkolan urheilutalolla kuntosalilla, ko siell on aina jotain vanhoja iji ilman paitaa ja kyylmss. Viikko sitte liikuntatunti tytille pidettiin siell, mutta ei siell mit viihtiny teh. Se oli jo oikeesti vhn... eh... mitenk sit kuvailis... Tai sitte olin ennakkoluuloinen, mutta se tuntu aivan ko joku ois kokoajan kyylnny.
No ly sit turpaan!

Loather

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 52
  • I scream
    • Profiili
« Vastaus #6 : 29.01.08 - klo:17:55 »
Eikun hei! Keksin kaks tapaa, jotka mua lltt. Toinen on juopottelu. M en kest ihmisi, jotka hoipertelee jossain kaupungilla vastaan ja meinaa kaatua plle. Mein koulun yks ope on juoppo (paljon tarinoita oon kuullu ja se haisee just silt), ja koska se oli ainut opettaja siin aineessa, en ottanu sit, vaikka mulla oli siit ihanan puhtoinen kymppi.

En tykk, jos yleisell paikalla tupkoidaan. Oikeastaan, en ymmrr tupakointia ollenkaan, en vaan tajua. M en milln ymmrr, ett mik saa tupakoimaan ja pilaamaan sademetsi ja ilmastoa.

Ite ptin joskus pikkukakarana, etten m ikinkoskaan ala tupakoimaan tai juo vhnkn mitn alkoholipitosta.
No ly sit turpaan!

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #7 : 30.01.08 - klo:11:51 »
Kyl juominen joskus ihan kivaa on, n jlkitilat vhn vaan harmittaa. Tosin oma vika, mit en sanonu ett koulupiv huomenna, en ota.. Ei ollu kyl kivaa olla selvin koko porukasta, jutut meni siihen tasoon ett tarvi ainaki promillen vereen ennenku tajus yhtiks mtn.
If only I had a heart it would break - Oh sure

Rottersee

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 4
    • Profiili
« Vastaus #8 : 30.01.09 - klo:15:57 »
Eniten lltt rkiminen. Yk. Jotenkin se vaan lltt. Kyllhn sen ymmrt, jos joskus joku rksee, jos on kurkku tynn limaa.
Semmoinen mys rsytt, ett ihminen haisee pahalle. Siis semmoiselle, ett on ihan varma ettei tyyppi ole kynyt pesulla vh. viimeiseen vuorokauteen. Mys isojen purkkapallojen puhaltelu alkaa ottaa phn vhn ajan pst.

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.