Tänään on tiistai 07. joulukuuta 2021
Nimipäivää viettää Sampsa

Kirjoittaja Aihe: Big Brother  (Luettu 18496 kertaa)

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
Big Brother
« : 03.09.07 - klo:09:58 »
Eli keskustelua ns. realityformaatista nimelt Big Brother, tuttavallisemmin BB jossa 12 kilpailijaa laitetaan asumaan BB-taloon jossa he joutuvat elmn tiukkojen sntjen alaisina ja valitsevat keskuudestaan htnestykseen joutuvat jotka sitten suuri yleis nest pois BB-talosta ja viimeisen taloon jnyt saa oliko se nyt 50 000e josta valtio vie kuitenkin melkeen tai ainakin puolet :D Mit mielt sarjasta, meinaatteko katsoa, kuka suosikkiasukkaanne, haluttaisiko itse osallistua, miksi, miksi ei?
Tykkn sarjasta, olen niin ylettmn utelias ett totta kai katson, suosikkiasukasta ei nyt viel ole, muista edes kaikkien nimi, tavallaan osallistuminen kiehtoisi, tutustuisi uusiin ihmisiin ja nkisi onko se niin ahdistavaa ett sekoaisi ja alkaisi parkua kun ei pse pois ja joutuu tottelemaan BBt, toisaalta ei kiinnosta menn telkkariin esittelemn juuri hernnytt itsen kaiken kansan katsottavaksi. Ett nin tll, mites siell?
If only I had a heart it would break - Oh sure

outolintu

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 18
    • Profiili
Vs: Big Brother
« Vastaus #1 : 03.09.07 - klo:11:44 »
Juu, ei tuu katottua.  Ei kiinnosta ollenkaa ton tyyppiset ohjelmat. Ne on syvlt, mut t on vaa mun mielipide ;)

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #2 : 03.09.07 - klo:13:40 »
Joo ei oikein innosta BB:t ja sulhasen-/morsiammen-/huippumallinhaku-ohjelmat. Ainoa mik kiinnostaa on silloin jos lytyy jotain ihan uskomattomia tyyppej jonka maailmanksitys on vhintnkin hieman kiero! Mut toisaalta nekin tulee luettua lehdest ne kommentit, tai pakko lukea ku isolla ja joka paikassa lukee =D
Strange but not twisted

Nemesis

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 95
    • Profiili
« Vastaus #3 : 03.09.07 - klo:14:39 »
En tykk. Jos joskus olen katsonut paremman tekemisen puutteessa niin on vaan alkanut aika nopeasti rsytt asukkaiden typert jutut ja aina on tullut sellainen olo ettei kukaan siell talossa kyttydy aidosti. Olen silti viimeiset jaksot katsonut kun utelias olen. :)

Dips

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 6
    • Profiili
« Vastaus #4 : 03.09.07 - klo:15:38 »
Yksi huonoimmista sarjoista mit oon kattonu...

Julle

• Kokenut
  • Viestej: 145
    • Profiili
« Vastaus #5 : 05.09.07 - klo:15:04 »
Juu, ei tuu katottua.  Ei kiinnosta ollenkaa ton tyyppiset ohjelmat. Ne on syvlt, mut t on vaa mun mielipide ;)

Nyt puhut vhn, mutta asiaa, komppaan tysin sun mielipidett! Tuollaset ohjelmat on saatanasta. :D
Kari Tapio on ij!

outolintu

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 18
    • Profiili
« Vastaus #6 : 06.09.07 - klo:00:51 »
Oikeesti!!! Oon miettiny, et minklaine immeine tommosen on ees keksiny. Varmaa kyllstyny ittees... Mut tosiaanki: toiset tykk idist ja toiset tyttrest ;)

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • Viestej: 161
    • Profiili
Big Brother
« Vastaus #7 : 18.09.07 - klo:20:02 »
Ei oikeen tllkn suunnalla lydy innostusta "realitysarjoihin". Kilpailijat valitaan tiettyjen vaatimusten mukaan ja he seuraavat ksikirjoitusta (lienee aika pitklti tukisanarakenteella, mutta kuitenkin). Ei sitten kotimaiset tai muidenkaan maiden. Menn nyt viel telkkariin tolloilemaan, niin kuin ei kotona oleminen riittisi. ;p
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

nukka_

• Vieras
« Vastaus #8 : 30.09.07 - klo:17:53 »
Viime vuoden Big Brotheria tuli seurattua kyll melko tiiviisti, mutta ei tn vuonna kyll en ole jaksanut kiinnostaa... Tulee sillee vh mythpe niinku Nikulakin sano BB extrassa... :D

FiFi

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 4
    • Profiili
« Vastaus #9 : 13.01.08 - klo:17:31 »
Mua kiinnostaa ihan hirveesti BB. Ootan jo innoissani ensi vuoden BB:t:D

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #10 : 13.01.08 - klo:23:14 »
Jes, joku minun liskseni :D Meni kyll loppuvaiheessa vhn maku tuohon, alko oleen liika sekavaa

Juplin

• Ylläpitäjä
  • Aloittelija
  • Viestej: 94
    • Profiili
    • Juplin.net
« Vastaus #11 : 14.01.08 - klo:14:01 »
Ehk hieman offtopiccia, mutta yleisesti ottaenkin mielestni tosi-tv -formaatit ovat jo aikansa elnyt ilmi, ainakin tuon tyylisess muodossa mit BigBrother edustaa. Hommahan lhti kyntiin jo kymmenkunta vuotta sitten (Survivor), eli mielestni katsojia metsstvien tv-tekijiden olisi jo aika keksi jotain muuta. Kykyjenetsint kilpailut sen sijaan ovat mielestni edelleen viihdyttvi (Idols, Talent yms.).

Kyllhn tuota BigBrotheria tuli tll kaudella jokunen viikko seurattua aika tiiviisti, lhinn kuitenkin vain siit syyst, ett tv:st ei parempaakaan tullut. Uutta kautta en kuitenkaan odota innolla, oikeastaan toivoisin ett sit ei edes tehtisi. Kaikki nkemisen arvoinen on mielestni jo nhty niss kolmessa tuotantokaudessa.
« Viimeksi muokattu: 14.01.08 - klo:14:03 kirjoittanut Juplin »
Elm ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #12 : 11.06.08 - klo:16:56 »
Ne jotka tykk BigBrotherista, tykstyvt mys thn simiersioon BB:st.
Kannataa lukea kaikki jaksot, sek samaisen tekijn muitakin simtarinoita.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mina

• Aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #13 : 03.09.08 - klo:14:00 »
Huhhuh.. Elvytelln taas ttkin kommentin verran. Eli ei vaan pysty tajuamaan miten ne kehtaavat nytt tuollaista "kaikki panee kaikkia" meininki telkkarissa. Hyi BB. Loppu kyll mielenkiinto ja tuki tuohon ohjelmaan tysin. Todella alas on kilpailijat ja ohjaaja vajonnu kun tuollaista roskaa syydetn ulos. Onneksi ei tarvitse katsoa kyseist ohjelmaa

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #14 : 03.09.08 - klo:15:36 »
Niinp, niinp... itsellni ei ole edes telkkaria mist seurata mutten pse pakoon noita uutisia BB-talosta.. :/ Mik ihme saa ihmiset kyttytymn noin? Miss menee ohjaajien ahneuden raja?
Strange but not twisted

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.