Tänään on keskiviikko 01. joulukuuta 2021
Nimipäivää viettää Oskari

Kirjoittaja Aihe: Outoja sattumuksia  (Luettu 12500 kertaa)

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
Outoja sattumuksia
« : 25.08.07 - klo:18:10 »

Tnne voi laittaa sellaisia tapahtumia/sattumuksia, jotka on jollain tavoin joko hmmentneet,  pelottaneet, naurattaneet tai muuten vaan olleet hassuja tai outoja..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
Vs: Outoja sattumuksia
« Vastaus #1 : 25.08.07 - klo:18:32 »

Niin, aloitan vaikka itse kertomalla sieniretkestni.

Lhdin pivll etsimn tatteja metsist yksinni, hyvin varustautuneena. Flunssa vaikutti hieman etenemisvauhtiin, mutta kvin kuitenkin lpi monta mets( eik lytynyt sieni paljon nimeksikn). Voitte varmasti uskoa, ett miun mielikuvitus teki yksinkertaisesta sienireissusta jnnittvn ermaa seikkalun.

Yhdess takimmaisista kuusikoista mie tarvoin ajatuksissani kun yht-kki kuului sellainen kauhean kova risujen rmin. Olin huomannut aiemmin sellaisia kiinteit jtksi, joiden luulen olevan karhun jttmi, koska hirven kasat on erilaisia ja epilin, et siell liikkuu karhu, hirvien lisksi.

Noh, mie olin justiinsa napannut kanttarellin nppeihin kun kuulin rytinni ja yritin thyill kuka siell oikein rymistelee. Voitte varmaan uskoa, et sikhdin. Miun mielikuvitus liit aikamoista vauhtia kun liikun yksin siell permetsiss. Mieleen kohosi karvainen turkki, tervt kynnet ja kiiluvat silmt ja muutahan ei tarvinnut kun sydn tykytti pelosta tuhatta ja sataa.

Mie mietin miten nopeesti psisin karkuun, jos se rymistelij olis karhu ja kvip mielessni heitt knnykkkin soiden sit kohti, jos sellainen sattuisi eteeni kmpimn. Mitnhn en nhnyt puiden takaa, mutta kyll tuntui koko matkan, et joku seuras kun tarvoin sammaleisen metsn lpi pellon laidalle. Olen joskus kuullut semmosia juttuja, et joku karhu ois joskus kiertnyt toista kautta marjastajia vastaan. Hieman harmitti kun ji kymtt yksi hyv sieni nurkkaus sen takia, mut en halunnut ottaa riski, et joutusin karhun vlipalaksi.

Kiirehdin niityn reunaa krrytielle ja kun vilkasin taakseni, mietin et mik mahtoi siell metsn varjoissa lymyill. Ajattelin, "heip hei karvanaama tai mik lie metsnpeikko sit oletkaan", ja harpoin tyytyvisen pois kun olin pssyt turvallisesti metsst pois.

Et tmmst tnn..

« Viimeksi muokattu: 25.08.07 - klo:23:24 kirjoittanut Nuubialainen Prinsessa »
Lapsissa asuu rakkaus.

Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #2 : 06.09.07 - klo:15:09 »
En tied pitisik tm laittaa tnne vai tuonne myytit osioon mutta kvi ninkin jnnsti eilen kun olin bussissa matkalla kotiin. En ole nhnyt erst ystvni pitkn aikaan ja eilen sitten bussissa istuskellessa tuli yhtkki sellainen tunne tai ajatus ett "heei mithn sillekin kuuluu" ja olin kaivelemassa puhelinta laukustani kun samassa nin hnet! Hn kveli toisella puolella tiet kun tulimme mutkaan ja bussin oli hidastettava. Huomasimme toisemme, moikkasin ikkunasta, hn moikkasi takaisin ja jatkoimme matkaa eri suuntiin. En sitten soittanutkaan..
Strange but not twisted

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #3 : 07.09.07 - klo:23:23 »

Nuo tuommoset on kyll aika hauskoja Floora. Itsellenikin on joskus sattunut tuollaisia, ett oon ajatellut jotain ihmist ja sitten se yht-kki onkin siin edess.  Toisinaan mys lheisimpien ihmisten kanssa tuntuu olevan semmonen juttu, et tulee ajatelleeksi samoja asioita yht-aikaa ja sitten jos ottaa puheeksi niin selvi, ett toinen on ajatellut juuri ihan samaa.

Tuosta tuli mieleeni yksi juttu, joka ei nyt ihan ole tuon veroinen juttu, mutta ji jostain syyst mieleeni. Parhaan ystvni kanssa kvi joskus sellainen tapaus, mik tuntui jotenkin pelottavalta, vaikka ei ollut kummoinen juttu. En tied miksi, kun ei se ollut niin kamalaa, eik edes niin hmmstyttvkn, mut nousi jotenkin kylmt vreet selss kun juteltiin siit. Ehk siksi kun meidn jutut on joskus hyvinkin syvllisi ja minun mielikuvitus kuin villivarsa.

Me seisottiin odottamassa ystvni linja-autoa ja silloin aloin kertoa edellisen yn unestani, jossa olin nhnyt linja-auto onnettomuuden miss olin mukana. Uni oli hyvin todentuntuinen, aivan kuin se olisi tapahtunut oikeasti. Kun kerroin tst ystvlleni, hn katsoi hmmentyneen ja kertoi nhneens mys onnettomuus unen, jossa jokin rakennuspilarikone alkoi kaatua hnt kohti. Jostain syyst minua rupesi paleltamaan kun mietin miten samankaltainen uni kummallakin oli. Pelotti pst ystvni linja-autoon kun tuli tunne, ett hnelle voisi sattua jotain. Onneksi ei sattunut..sill maailmassa ei ole ketn ystvni veroista ystv, joka minun sydmessni saisi yht suuren tilan..vain oma perheeni on yht trke kuin hn..

Tiedn, ett tuollainen stkyily on ihan typer, mutta joskus mielikuvitus laukkaa kummasti..

Lapsissa asuu rakkaus.

Nemesis

• Aloittelija
  • **
  • Viestej: 95
    • Profiili
« Vastaus #4 : 16.10.07 - klo:18:41 »
Enp nyt tied mihin tm pitisi laittaa, mutta minulle on kynyt nyt niin, ett parin viikon ajan olen hernnyt lhes joka y kello kolmen aikoihin. Se alkoi edellisviikolla kun oli koulussa koeviikko, ja ajattelin ett ehk stressi tai jotain, mutta eip se siihen vaan loppunutkaan, vaan viimeynkin htkhdin hereille viitt vailla kolme. Taitaa olla joku kello sekaisin aivojeni sopukoissa. Ja hern viel joka kerta niin kovin virken etten meinaa en edes nukahtaa. Ei siin muuten mitn vikaa olekaan.

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • Viestej: 161
    • Profiili
« Vastaus #5 : 06.11.07 - klo:14:21 »
Enp nyt tied mihin tm pitisi laittaa, mutta minulle on kynyt nyt niin, ett parin viikon ajan olen hernnyt lhes joka y kello kolmen aikoihin. Se alkoi edellisviikolla kun oli koulussa koeviikko, ja ajattelin ett ehk stressi tai jotain, mutta eip se siihen vaan loppunutkaan, vaan viimeynkin htkhdin hereille viitt vailla kolme. Taitaa olla joku kello sekaisin aivojeni sopukoissa. Ja hern viel joka kerta niin kovin virken etten meinaa en edes nukahtaa. Ei siin muuten mitn vikaa olekaan.
Sanotaanko nyt ensiksi sen verran, ett olen ollut tekemisiss ihmisten kanssa joilla on erinisi... ongelmia(?). Yksi hersi joka aamu ennen kello viitt, aina ennen kuin talo jossa hn asui "hersi". Oli ihan sama kuinka kauan tai vhn hn oli nukkunut sit ennen, aina hersi ennen viitt. Hersi kai kuuntelemaan ett talo her. Stressist se kai hnell johtuikin ja sitten kun talo oli varmasti hernnyt, hn laittoi yhdeksn ja yhdentoista vlill takaisin nukkumaan kun vsy tuli takaisin. Voisi vejell vaikka mit lankoja ihmisten pst paperille jos tietisi viel vhn enemmn taustoja ja kaikkea ihmisest, mutta jotenkin oli myhemmin puhetta, ett se olisi liittynyt turvallisuudentunteeseen jota hn ei ollut saanut kokea riittvsti lapsuudessaan. Tutki siis itsesi ja mieti mit Sin stressaat?;)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #6 : 20.09.09 - klo:21:48 »

Tn iltana kotipaikalleni ajellessa sattui ers hassu juttu.
Ajoin 80 km/h ilman pitki, vastakkaiselta kaistalta oli tulossa vastaan moottoripyr.
Min katsoin, ett mik kumma vaalea liikkui moottoripyrn puoleisella kaistalla,
ja ajattelin olisiko hirvi. No, painoin jarrun pohjaan hdissni ja sain juuri ja juuri vaihdin pyshtymn tuon merkillisen vaalean liskn kohdalla.
Lisk osoittautui Joutsen emoksi, joka kylmnrauhallisesti tepasteli tien yli isojen poikastensa kanssa.
Katsoin silmt suurina niit lttjalkoja kun ne marssivat riviss konepeltini ohi, enk voinut oikein uskoa miten ne eivt reagoineet liikenteeseen laisinkaan.
Moottoripyrilijkin pyshtyi ja jaoimme tuon hassun hetken suhteellisen ihmeissmme :D

Lapsissa asuu rakkaus.

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #7 : 16.10.09 - klo:22:10 »

Muutama piv sitten tapahtui jotain outoa, jonka haluan kertoa tll purkaakseni mieltni.

Olen hieman pettynyt itseeni, sill olen pitnyt itseni jokseenkin avaramielisen, ja yrittnyt vltt tietynlaista ennakkoluuloisuutta. Kuitenkin sain skettin huomata, ett tuntemattoman pelko ja lheisieni mielipiteet vaikuttavat siihen, kuinka minun on suhtauduttava erseen sattumukseen.

Olin tullut kotiin tist vhn aikaisemmin tuona pivn, ja synyt juuri kun tytt alkoivat kiljua innoissaan, ett shkmies ajaa pihaan. Tulija ei ollut kuitenkaan shkmies, vaan kauppias. Ajattelin, ett kai min nyt jaksan hetken verran kuunnella, mit hnell on asiaa, vaikka en yleens mitn kauppiailta ostakaan. Jos tarvitsen jotain, se lytyy kyll jostain kaupasta tarvittaessa. Olen itsekin joutunut kaupittelemaan joskus puhelinyhtin tuotteita muun asiakaspalvelun ohella, ja sen takia sympatiani on kaupittelijan puolella, ellei tm satu olemaan sellainen aggressiivinen myyntitykki.

Tm mies kuitenkin ylltti minut. Hn esitteli ensin tuotteensa, mutta sitten hn alkoi puhua aivan muista asioista. Hn itse otti puheeksi sellaisia asioita, joita en uskaltaisi kyll tuntemattomille koskaan puhua tuosta vaan kasvokkain. Olin niin yllttynyt, ett en tiennyt kuinka hneen tulisi suhtautua. Miehen puheissa oli paljonkin jrke, ja minulle tuli sellainen Dejavu- tunne, liittyen noihin minun ja Phrasen kanssa kytyihin keskusteluihin uskonnoista ja vhn kaikesta muustakin, mit olemme keskustelleet tss muutaman vuoden aikana.

Mies puhui mm. nyryydest, avoimuudesta, vapaudesta tehd asioita ja rehellisyydest. Hn sanoi, ett nyryytt ei pid sotkea nyristelyyn, mik helposti menee sekaisin ihmisill. Hn sanoi mys, ett ihminen on vastuussa itse itsestn, ja ett jokaisen elmss on yksi henkil, jolle hnen tytyy olla aina uskollinen, nimittin oma itse. Kukaan muu ei voi ottaa vastuuta toisen elmst, vaan jokainen itse on siit vastuussa.

Oman elmns vastuusta puhuessaan, esimerkkin hn mainitsi lkrin ja potilaan vliset tilanteet, silloin kun lkri ei olekaan kyennyt auttamaan, tai on jopa pahentanut potilaan oloa, ja potilas syytt tt sen vuoksi. Potilashan tiet lkriin mennessn, ett tmkin on vain ihminen, ja ihmisillhn on taipumus tehd virheit, sill se on inhimillist. Potilas kuitenkin syytt lkri, vaikka tm on vain yrittnyt auttaa. Kaikkihan me tiedmme, ett ei lkri ole Jumala vaan samanlainen ihminen kuin kuka tahansa muukin, me vain unohdamme vlill, ett kaikki tapahtuu omien ptstemme seurauksena. Potilas ptti hakea apua lkrilt, ja otti tietoisen riskin, ettei tm ehk saakaan parannettua hnt.

Mies kertoi mys mit hn ajatteli uskonnosta yleens, kuinka uskonto vaikuttaa olevan tapa ohjata ihmisi yhteiskunnassa yms. Hn kertoi uskovansa suojelusenkeliin, sill hn on niin usein mm. pelastunut onnettomuudelta. Hnt kiinnostaa aivojen toiminta, ja aivojen yhteys ihmisen nopeuteen reagoida yllttviin tilanteisiin. Hn on mys huomannut, ett kysymys  miksi on hydyllinen, sill kun sen kysymyksen esitt toiselle, on toisen perusteltava asia kunnolla. Tst pystyin suoraan pttelemn, ett hn oli kokenut oikeat kysymykset trkeiksi, jos halusi selvitt asioita, oli kyse mist tahansa. Kysymykset ovat minunkin mielestni trkempi, sek mielenkiintoisempia kuin vastaukset, sill kysymys kertoo paljon esittjstnkin :) Nit hnen puhumisiaan kerron tss siksi, koska haluan hieman valottaa joitakin aiheita, joista mies puhui, ett ymmrtisitte hmmennykseni syit.

Niin, olin siis tosiaankin ihmeissni, kun hn puhui minulle tuollaisista asioista, vaikka hn ei tiennyt mitn minusta. Min en ohjannut tuota keskustelua, en myskn ottanut puheeksi aiheita, joista hn puhui.  Miehen avoimuus, ja puheiden jrkevyys yhdistettyn hnen mainitsemiin enkelinkyihins saivat minut hmmentymn. En ole koskaan aikaisemmin kohdannut sellaista ihmist, joka puhuisi niin avoimesti tllaisista asioista ventovieraalle ihmiselle.

Jokin tuossa kauppiaassa hiritsi mys minua. Nin jlkikteen mietittyni asiaa ymmrsin niist muutaman. Ensinnkin, mies tarjoutui auttamaan minua mahdollisissa ongelmissa ja olemaan lsn, jos tarvitsisin kuuntelijaa. Hn sanoi, ett voin ottaa hneen yhteytt milloin vain ja antoi yhteystietonsa.  Miksi hnest tuntui silt, ett hnen pitisi tarjoutua auttamaan minua? Aivan kuin hn olisi aavistanut tai tiennyt, ett en voi jutella kenenkn kanssa lhipiirissni syvllisesti. Hn kyll sanoi kiertvns ympriins tarkoituksenaan auttaa ihmisi, ja kauppaaminen oli hnen mukaansa keino tavata ihmisi, joita hn voisi auttaa. Kuitenkin minua hmmensi se, ett hn tarjosi apuaan minulle.  Olinko min jotenkin sen nkinen, ett tarvitsisin apua?

Toinen hmmentv seikka oli aiheet, joista hn itse keskustelua johdatti. Mist hn saattoi tiet, ett min olin kiinnostunut noista asioista ja jaksaisin niist keskustella, min ventovieras ihminen. Sitten kun viel miehen tapa keskustella/aiheet, muistuttivat minua niist keskusteluista, joita olen kynyt Phrasen kanssa. Olen pitnyt nimittin noita keskusteluja harvinaisena, sill kukaan muu kuin Phrase ei ole vaivautunut yleenskn keskustelemaan kanssani nist aiheista muutamaa rivi enemp(jos erst erittin hyv ystvni ei oteta lukuun, enk ole nist hnenkn kanssa puhunut vuosiin kovinkaan paljon). Mist muuten lie sekin johtuu, ettei kukaan halua keskustella enemmlti nist asioista?

Mies puhui hyvin paljon kaikenlaista, suurin piirtein kaksi tuntia vierhti kuin huomaamatta ja lopuksi, lhtiessn hn HALASI minua. Se tuntui kaikkein oudoimmalta koko tilanteessa. Ymmrsin hnen puheestaan, ett hn oli kokenut trkeksi tuon keskustelutuokion.

Myhemmin samana iltana, juteltuani eriden lheisteni kanssa tst kauppiaan vierailusta, mieleeni hiipi epilys. Heidn mielestn mies oli hrh. Asialla on kaksi puolta, toisaalta min todella tarvitsisin jotakuta, jonka kanssa nist keskustella, ja hn todellakin haluaisi kanssani jutella, mutta toisaalta minun on ajateltava lapsiani. Jos hn olisikin sellainen ihminen, jonka henkinen tasapaino olisi hieman jrkkynyt kuten lheiseni epilevt vahvasti, ei minun itin kannattaisi ottaa sellaista riski, ett mies saattaisi vahingoittaa jollain tavalla perhettni. Riski voi olla pieni, mutta sen mahdollisuus on olemassa. Joudun siis symn sanani, mik on minulle vastoin periaatteitani, ja jtn vastaamatta hnen mahdolliseen viestiins/tarinaansa, jonka hn minulle lupasi lhett.

On mys viel yksi nkkanta asiaan, nimittin jos lheiseni ajattelevat automaattisesti, ett kaikki noista aiheista keskustelevat ovat hrhj, niin silloinhan minkin olen heidn silmissn hrh kun tuollaisista haluaisin jonkun kanssa puhua. Aika surullinen ajatus, vai mit :S

Tst tapauksesta tulee mieleeni vkisinkin ers vetovoimanlaki-juttu, mutta ei siit kuitenkaan sen enemp. Yksi henkil varmastikin ymmrtisi mit tarkoittanen, jos sattuisi lukemaan tmn oudon tarinani;)

No, joo. Outo tapaus minulle, muiden mielest tapauksessa ei varmastikaan ole mitn outoa. Niinhn se menee. Nyt ptn tmn sekopisen kertomukseni. Kiitos krsivllisyydest niille, jotka jaksoivat lukea sattumukseni loppuun saakka :D

Niin, ja viel lopuksi minun on viisainta hieman tsment tuota kertomaani sen verran, ett tm mies oli omien kertomustensa mukaan perheellinen mies, ja hnen keskustelumotiivinsa vaikuttivat ainakin keskustelumme pohjalta tysin puhtaasti ystvllisilt, ilman taka-ajatuksia. Muuten olisin osoittanut ovea samoin tein. Tmn mainitsin siksi, ettei kenellekn tule tst tarinasta vr ksityst:)

Ps. Olisin kiitollinen ja ilahtunut, jos saisin kuulla hernneit ajatuksianne thn sattumukseen liittyen :)

Lapsissa asuu rakkaus.

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • Viestej: 161
    • Profiili
« Vastaus #8 : 27.10.09 - klo:11:08 »
Ohhoh. Hmm. Jtnp viel vastaamatta tn kummemmin, asiaa tytyy vhn mietti ja mikp olisikaan oivempi paikka kuin silloin kun pitisi tyskennell. ;P Eli palaan myhemmin asiaan...

Nonnih, nyt lienee semmoinen myhemmin.

Vanhempana kyll varmasti kuuluukin mietti tarkkaan millaisten henkiliden kanssa on tekemisiss, mutta ei passaa olla liian vainoharhainenkaan? Tuntuisi, ett tm kaupustelija voisi kuitenkin olla ihan ookoo tyyppi joka tahtoo auttaa. Kyll tm maailma auttajia tarvitseekin. Jos hn osaa lukea ihmisi ja/tai omaa hyvn ihmistuntemuksen tai hn olikin joku "erikoisempi tapaus". Minun mielestni silti voisit hmm... tavata hnt jossain muualla jos ei kotona (kuitenkin pienent hrhriskikin?) ja keskustella jos niin tahdot. Ihmiset ovat helposti kateellisia ja voivat olla tsskin tapauksessa? Kuitenkaan kovin monella ei ole rohkeutta antaa saati pyyt apua, vaikka et kyll tainnut pyytmll pyytt hnelt. :) Itse varmaan lhtisin "katsomaan mihin kortit riittvt" (ei siis mitn -mielist!), varsinkin jos tuntuu ett hnen kanssaan voi keskustella jne. jne. Kuitenkin pts on loppujen lopuksi Sinun ja muiden on hankala kielt tai tyyrt sinua tapaamasta/tapaamaan hnt.

-- lanka katkesi, mutta tss. Ehk lis sitten taas myhemmin. Jds miettimn. :)
« Viimeksi muokattu: 28.10.09 - klo:21:23 kirjoittanut theevilone »
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #9 : 30.10.09 - klo:21:42 »

-- min nappaan sen langanpn takaisin..

Niin, miulla taitaa tosiaan olla liikaa mielikuvitusta kun jo kvisi kaikenlaiset kauhuskenaariot mieless:DDD

Ymmrsin hnen puheistaan, ett hn kiert ympri pitji keskustelemassa ihmisten kanssa talosta taloon periaatteella. Se on varmaankin hnen elmntehtvns.
Kun hn tarjosi keskustelu/kuunteluapua, ei hn tarkoittanut oikeita tapaamisia vaan shkpostikeskusteluja. Asiasta hieman pelottavan tekee se, ett tuo kauppias tiet miss me asumme, millainen on talomme sislt, tapasi tuolloin lapset ja juttelikin heille, sek lasteni islle, jne. Meidn talo on syrjss, tien pss ja lapset kulkevat koulumatkaa jalkaisin, on siis useita syit varovaisuuteen..

Tulin tss joitakin pivi sitten siihen tulokseen, ett en kuitenkaan (uskalla) vastaa hnen viestiins. On parempi "pelata varman plle", perheen vuoksi. Mynnn olevani pelkuri, mutta varovaisuus on valttia :))

Keksin onneksi tss vhn aika sitten toisen tavan purkaa ajatuksiani, ja kuormitan nyt tst lhtien vhemmn ttkin foorumia yksinpuheluillani uuden kokeiluni ansiosta. Jos tnne sitten uskaltautuisi toisetkin juttelemaan kun min olen vhemmn ness..

Lapsissa asuu rakkaus.

Mustang

• Erittin aktiivinen
  • Viestej: 576
    • Profiili
« Vastaus #10 : 15.01.10 - klo:01:35 »
Olipas mielenkiintoinen sattumus, Nuubialainen. Luen siis nit monia juttuja suurella viiveell, niin vhn aikaa olen ollut vasta aktiivinen. Varmasti aika jrisyttv tavata tysin tuntematon ihminen, joka lukee sinua niin hyvin. Itsell myskin on kauhea kaipuu vlill keskustella kaikennkisi syvllisyyksi. Omasta tuttavapiirist siihen ei lheskn aina lydy kunnollista kaveria, mutta toisaalta foorumille kirjoittaminen on aivan eri asia, kuin esimerkiksi messengerill. Sit tulee aina unohdettua jotakin, viestit tahtovat veny pitkiksi, sit kadottaa vlill sen pointin. Vlttmtt kukaan ei vastaa ja sitten harmittaa, kun omasta mielest hienot ajatukset kaikuvat kuuroille korville.

Noh, asiasta kukkaruukkuun, olen outojen ja hauskojen sattumusen mestari, samoin itini ja kerronkin nyt yhden syksyll idilleni sattuneen sattumuksen, joka pist hieman mietityttmn, koska samankaltaisia on meille sattunut pitkin syksy.

itini serkun piti tulla meille viettmn miehens kanssa iltaa vanhempieni kanssa. Vanhempani lupautuivat tekmn ruuan. iti lysi jonkun ihanan karpalojlkiruuan ohjeen ja alkoi sitten mietti, mist saisi niin lyhyell varoitusajalla tuoreita karpaloita. Kauan hn ei ehtinyt mietti, sill seuraavana pivn hnen tihins (iti siis omistaa parturi-kampaamon) asteli sisn vanha pieni ijnkppyr, joka kysyi, olisiko itini kenties kiinnostunut ostamaan edullisesti itsepoimittuja karpaloita. itini kertoi, miten isoiksi hnen silmns olivat rvhtneet. Karpalokauppias! Ikin emme olleet edes moisesta kuulleet. Ja mik ajoitus! Tosiaankin, vastaavia sattumuksia on tullut pitkin syksy ja talvea. Aika erikoista. ^^
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #11 : 17.01.10 - klo:22:33 »
Olipas mielenkiintoinen sattumus, Nuubialainen. Luen siis nit monia juttuja suurella viiveell, niin vhn aikaa olen ollut vasta aktiivinen. Varmasti aika jrisyttv tavata tysin tuntematon ihminen, joka lukee sinua niin hyvin. Itsell myskin on kauhea kaipuu vlill keskustella kaikennkisi syvllisyyksi. Omasta tuttavapiirist siihen ei lheskn aina lydy kunnollista kaveria, mutta toisaalta foorumille kirjoittaminen on aivan eri asia, kuin esimerkiksi messengerill. Sit tulee aina unohdettua jotakin, viestit tahtovat veny pitkiksi, sit kadottaa vlill sen pointin. Vlttmtt kukaan ei vastaa ja sitten harmittaa, kun omasta mielest hienot ajatukset kaikuvat kuuroille korville.

Juu, outo sattumus tosiaan.
Tuo on kyll niin totta, ett tmn foorumin vhpuheisuus tappaa kaikki mielenkiintoiset keskustelut.

On muuten outo sattumus sinullakin. Hassu karpalokauppias :DDD

Lapsissa asuu rakkaus.

Mustang

• Erittin aktiivinen
  • Viestej: 576
    • Profiili
« Vastaus #12 : 18.01.10 - klo:14:51 »
En kyll ole yhtn varma, ett osallistuisinko niin kamalasti vilkkaammallakaan foorumilla. Jotenkin sit monesti ensin miettii, ett hei, tuo on kiinnostava juttu, lueskelempa n aikaisemmat jutut ja vastaan sitten. Sitten sit jotenkin vaan omat ajatukset tuntuu niin pienilt, kun kaikenlaista mielenkiintoista on jo ehditty kirjoitella ja monesti ne omat pointit asiaan on joe esitetty. Pelkn vlill kovasti sit, miten miun juttuihin suhtaudutaan. ^^ Vaikka eihn sen toisaalta anonyymin netiss pitisi niin kamalan vaikeeta olla.

Tuohon karpalokauppiasjuttuun ja muihin syksyn sattumuksiin voisin mainita, ett itini harrastelee jossakin mrin astrologiaa jollakin nettisivulla ja siell on sanottu, ett hnell olisi menossa jonkilainen ajanjakso, jolloin hn on herkistyneempi kaikenlaiselle. Hieno ajatus, joka toisaalta sopisi kuvioon, itse en noihin ole perehtynyt, niin en sitten tied, onko niihin uskominen. Kuitenkin monet sen sivuston jutut on osunut niin nappiin, ettei uskoisi, ihan idin luonteesta meidn perhe elmn, hnen avioelmn ja jopa meidn lasten profiileihin. Aika hiritsev ajatus. Vanhemmat on mys joka syksy kynyt Lapissa ruskaretkell, tllkertaa olivat kyneet ametistikaivoksella, jossa oli saanut itse etsi itselleen sellaisen kiven. idin kivi oli kuulemma ollut kiven krki, jota pidettiin shamanismiin liittyvn juttuna. Tuollaiset jutut on kiinnostavia kyll. :)
Monesti viimeaikoina joku, juttu, mist on puhuttu tai mit on ajateltu on tullut juuri tuollatavalla vhn niinkuin todeksi.

Sain poikaystvltni joululahjaksi sellaisen valtavan sisustusviuhkan, jollainen vanhemmillanikin on ollut ja ennen kuin ehdin kertoa koko jutusta, iti puhui tuttavalle heidn viuhkastaan. Siin sitten alkoi hymyilytt, kun juuri oli pitnyt mainita siit minun viuhkasta. Hauskoja yhteensattumia.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #13 : 25.01.10 - klo:22:22 »
En kyll ole yhtn varma, ett osallistuisinko niin kamalasti vilkkaammallakaan foorumilla. Jotenkin sit monesti ensin miettii, ett hei, tuo on kiinnostava juttu, lueskelempa n aikaisemmat jutut ja vastaan sitten. Sitten sit jotenkin vaan omat ajatukset tuntuu niin pienilt, kun kaikenlaista mielenkiintoista on jo ehditty kirjoitella ja monesti ne omat pointit asiaan on joe esitetty. Pelkn vlill kovasti sit, miten miun juttuihin suhtaudutaan. ^^ Vaikka eihn sen toisaalta anonyymin netiss pitisi niin kamalan vaikeeta olla.

Tosiaan, voihan tuon noinkin ajatella. Itseasiassa, olen itsekin huomioinut, ett on paljon isompi kynnys hypt sellaiselle foorumille, jossa puhutaan paljon. Tulee sellainen tunne siell, ett olen todella tyhm, eik ajatusmaailmani taida tuoda mitn uutta, kun kaikesta on jo puhuttu :) Myskin keskustelua on vaikea seurata, jos keskustelijoita on paljon ja viestej satelee kuin sieni sateella.
Mutta turhaan sie pelkt, juttele vaan reippaasti. Siulla tuntuu olevan paljon fiksuja ajatuksia, joita monikin varmasti haluaisi kuulla:)

Niin, ja tuollaiset sattumukset tosiaan, niin pienet kuin isotkin, saavat ainakin miut usein hmmstyneeksi. On se elm ihmeellist..

Lapsissa asuu rakkaus.

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #14 : 11.05.10 - klo:10:42 »
Tii sitten onko tm niin outo sattumus, mutta ern ystvni kanssa ajatellaan paljon samoja asioita. Esimerkki en tss osaa antaa, yhtkn tilannetta muistu mieleen niin ett saisin sen selkesti kerrottua, mutta tyyliin ett olen pohtinut ett onpas tdill kauhee mekko, kaveri tokaisee vierest saman heti pern. Tai jostain telkkariohjelmasta/uutisesta kommentoidaan aivan samalla tavalla. Hiritsevn usein tt tapahtuu, ja ikeroa on kuitenkin sen 14 vuotta ja sukupuolikin on eri :D
If only I had a heart it would break - Oh sure

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.