Keskustelu > Leffaluukku

Kauhuleffat

(1/12) > >>

Nefertiti:
Tässä voipi sitten turista kaikkea mahdollista kauhuleffoista.

Itse tykkään aika paljonkin katsoa kauhuleffoja, mutta nykyään ei tahdo löytyä sellaista joka todella säväyttäisi. Eikä nuo halki-poikki-pinoon splatterit jaksa houkuttaa, kun niissä keskitystään juonen sijasta veren lennätykseen.
Kaunan olen nähnyt, mutta ei ollu oikein mistään kotoisin, kun koko leffan ajan odotin, että jotakin tapahtuis, eikä mitään tapahtunut. Oli vain muutama säikyttely kohtaus ja se siitä.
The Ringin olen myös nähnyt ja siinä on varsin mielenkiintoinen ja vähän surrealistinen tunnelma, joka saa ihokarvat pystyyn, mutta mitään muuta kummaa siinä ei olekaan. Ainakin siitä videopätkästä tulee kovasti mieleen joku vähän sairas musavideo.

Mutta nyt päästän teidät kertomaan omista suosikeistanne tai muuten vaan ihmettelemään kauhuleffoja.

Kauhuleffojen säännöt:

1. Älä harrasta seksiä
2. Älä käytä Päihteitä
3. Älä missään nimessä sano; Palaan pian

Jatko-osa

1. Tulee enemmän ruumita
2. Murhat ovat näyttävämpiä ja verisempiä
3. Älä ikinä missään tapauksessa oleta, että murhaaja on kuollut

Trilogian päätös osa

1. Vanhat säännöt eivät päde
2. Kuka tahansa voi kuolla, jopa päähenkilö
3. Murhaaja voi olla kuka tahansa

Tämä siis Scream leffoissa seikkailleen Randyn mukaan.

nukka_:
Nefertiti, oletko katsonut alkuperäisiä kaunoja? Ne kyllä mielestäni saa ihokarvat pystyyn :) Ja ovat ehkä siksi lemppareitani...

outolintu:
Yllättäen mieki oon kauhun ylin ystävä..Vasta muutama päivä sitte tilasin itelle muutaman (4 ja kaupasta 3:n boxi). Nyt tarttis rueta testailee, et onko niistä mihinkää. Vielä en oo löytänny sellasta leffaa, josta voisin sanoa; hui kauheeta!! Onkohan sellasta ees tehty.. Tämmöset veren vuodatus tai örkkimörkki elokuvat ei säväytä. Mut sellaset jossa on jotai näkymätöntä tai muuta vastaavaa voimaa, tuntus paremmalta. Innolla ootan et pääsen kattoo noita tilaamiani elokuvia, varsinki Ellen Rimbauerin päiväkirjaa ja Emily Rosen riivaajaa. Onko kokemusta, et onko hyviä?

Nemesis:
Mulla on melko samanlainen maku kauhuleffojen suhteen kuin outolinnulla, että jokin näkymätön voima tai sellainen luo paremman kauhutunnelman. ;) Emily Rosen riivaajan olen nähnyt, ja täytyy sanoa että elokuva oli hienoinen pettymys. Odotin ehkä jotain hiukan sykähdyttävämpää ja monessa kohdassa alkoi naurattaakin asiat joiden oli kai tarkoitus olla kauhistuttavia.
Hyviä kauhuleffoja on kyllä kauhean vaikea löytää. Ei nytkään tule yhtään sellaista mieleen...

Nuubialainen Prinsessa:

"Hyviä kauhuleffoja on kyllä kauhean vaikea löytää. Ei nytkään tule yhtään sellaista mieleen..."

Totta hyviin kauhuleffoihin ei törmää usein, siis todella hyviin. Itselläni on kuitenkin sen verran vilkas mielikuvitus, et jos on pimeää ja katson yksin, niin vähän huonommin tehtykin leffa saa pelkäämään.
## Mikähän ihmeen masokisti mie oon kun kuitenkin haluan niitä katsoa, yhä uudestaan ja uudestaan.##

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta