Tänään on maanantai 17. tammikuuta 2022
Nimipäivää viettää Toni, Anton, Anttoni ja Antto

Kirjoittaja Aihe: Esittelyketju  (Luettu 23769 kertaa)

Phrase

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 26
  • Koe maailma lapsen tavoin.
    • Profiili
Vs: Esittelyketju
« Vastaus #15 : 25.07.08 - klo:02:41 »
Tytyyp ihan sanoa, ett tervetuloa joukkoomme sakeaan, vaikken ehk ole se kaikkein sopivin thn tehtvn (siis toivottelemaan uusia kasvoja paikalle, kun itsekin sen verran uusi kyttj tll olen).

Aloitan tutustumisen moralisoimalla tupakan ja alkoholin vaaroista, mutta sanon heti kttelyss sivulauseessa, ett eihn se minun asiani ole. :)

Kuvailet itsesi ujoksi, kylmksi ja vlinpitmttmksi, mutta ensisilmyksell sain sinusta aivan pinvastaisen kuvan. Ehkp tm oli vain harkittua kaksoisviestint, tai sitten asia on samoin kuin omalla kohdallani, ett vaikka olenkin suhteellisen ujo, jostain syyst on helppoa ja vapauttavaa hrill tll nimimerkin suojissa.. Taidanpa muuten kohta pyyt jotakuta modeista tulemaan htiin, etten enemp ehtisi tll omia ikvi ominaisuuksiani paljastamaan.

No joka tapauksessa, aina on kivaa saada tnne uutta verta, vaikka on toki nautittavaa lukea kokeneidenkin kyttjien uskollisia postauksia milloin mihinkin aiheeseen. Suokaa anteeksi, ett olen itse niin laiska kommentoimaan kirjoittelujanne, ett usein saattaa vaikuttaa silt, etten tt paikkaa lsnolollani juuri kunnioita. Toisaalta, ehk se on juuri siunaukseksi tlle keskusteluyhteislle ja sen maineen sek keskustelun tason pelastukseksi ja parhaaksi. Tss siit kouriintuntuva todiste.

Mutta siis, tervetuloa!
Totuus on tarua ihmeellisemp.

susi-ihminen

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 14
    • Profiili
« Vastaus #16 : 29.07.08 - klo:21:09 »
Kiitokshia! (Olen kullut, ett hyviin tapoihin kuuluu kiitell, joten hoiretaan sekin nyt tss samalla.)

Lainaus käyttäjältä: Phrase
Kuvailet itsesi ujoksi, kylmksi ja vlinpitmttmksi, mutta ensisilmyksell sain sinusta aivan pinvastaisen kuvan. Ehkp tm oli vain harkittua kaksoisviestint, tai sitten asia on samoin kuin omalla kohdallani, ett vaikka olenkin suhteellisen ujo, jostain syyst on helppoa ja vapauttavaa hrill tll nimimerkin suojissa..

Aivan, juuri sit se on. Tuntemattomana tuntemattomille on tosiaan helppoa ja vapauttavaa avautua, paljastaa itsestn sellaisiakin asioita, joista ei tule ikipivn puhuneeksi lhimmistens kanssa - ilmankos tt koko ajan enemmn ja enemmn harrastetaan.

Rumaksi offiksi mni, olen pahoillani.
Kauneusko makuasia?

nocturna

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 13
    • Profiili
« Vastaus #17 : 07.11.08 - klo:16:26 »
Hei, olen 18v jtk, ihkauusi jsen ja esiinnyn tll nickill aika lailla kaikilla foorumeilla miss olen.. Muuten on eri tunnukset kaikkialle. Mut foorumeis on aina t.. Eli joo hei vaan, liityin koska tll oli aika paljon keskustelua kaikesta yliluonnollisesta ja omien kokemusten kautta kaikki sellainen on alkanut kiinnostaa pirusti.

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #18 : 10.11.08 - klo:08:18 »
Tervetuloa uusille :) En miekn niin wanha tll ole ett minun asiani vlttmtt olisi toivotella tervetulleeksi, mutta eik ole pasia ett joku sentn toivottelee? :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Luge

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 9
    • Profiili
« Vastaus #19 : 27.11.08 - klo:10:26 »
Mortong kaikille! Luge-nickin takaa lytyy 23-v. kontrollialalla (okei, vartijana, kontrolliala kuullostaa vaan hienommalta :)) tit tekev jyvskyllinen mies. Avopuoliso lytyy joka tosin on nykyn viikot toisella paikkakunnalla opiskelemassa. Harrastuksiin kuuluu jalkapallo ja itsenspuolustuksen harjoittaminen (sanallinen ja fyysinen :)) sek yritn aloitella soittelemaan kitaraa kavereiden innostamana. Ajattelen asiaa silleen, ett ei kai koskaan ole liian myhist, nelikymppisenhn voisin jo vhn osatakin soittaa :) Parin kaverin vedot vaan meinaa vet mielt mustaksi, kun ovat hiukan lahjakkaampi noihin soittohommiin. Tulee aina fiilis, ett voi moro, eihn tuollaista opi koskaan. Mutta yrittnytt ei laiteta. Musiikkimakuna parhaiten kolahtaa metallin lajit mutta hyv musaa oon kuullut genrest kuin genrest.
Muut ovat sivuneet tuota pihdeaihetta aika hankasti; en polta mutta alkoholia juon noin pari kertaa kuukaudessa. Riippuu miten on menoja :)
Luonteesta sen verran, ett oon melko sosiaalinen eli puhua plptn enemmn kuin ihmiset jaksaa yleens kuunnella mutta  osaan kyll kuunnella muitakin. Oon sit kuitenkin jossain mrin pohdiskeleva ihminen enk nyt onneksi kaikkia ajatuksiani tuo julki. Joskus joudun siltikin miettimn jlkeenpin, ett pitik nyt taas mlytt jotain noinkin jrkev, ett eik koskaan voisi vaan olla hissuksiin :)
Lemmikkin on ylipaksu 3,5-vuotias marsupoika.

Luge

• Tulokas
  • *
  • Viestej: 9
    • Profiili
« Vastaus #20 : 27.11.08 - klo:10:46 »
Tavallaan offtopic mutta olisi kysymys Theevilonelle. Laittelet joitain ptki sun tekstist kursivoituna, miksik? En tii mist mutta tulee sellainen tunne, kun noita lukee, ett jokin muu sanoisi puhuisi ne sun puolesta. Ett ne kursivoidut ptkt tulisivat ihan jostain ylimaallisesta :)
Tuli muuten deja vu tt kirjoittaessa jonka mukaan oon kirjoittanut tmn ennenkin ja silloin vastaukseksi tuli jotain kkily :)

Floora

• Aktiivinen
  • Viestej: 328
    • Profiili
« Vastaus #21 : 27.11.08 - klo:15:09 »
Harrastuksiin kuuluu jalkapallo ja itsenspuolustuksen harjoittaminen (sanallinen ja fyysinen :)) sek yritn aloitella soittelemaan kitaraa kavereiden innostamana. Ajattelen asiaa silleen, ett ei kai koskaan ole liian myhist, nelikymppisenhn voisin jo vhn osatakin soittaa :) Parin kaverin vedot vaan meinaa vet mielt mustaksi, kun ovat hiukan lahjakkaampi noihin soittohommiin. Tulee aina fiilis, ett voi moro, eihn tuollaista opi koskaan. Mutta yrittnytt ei laiteta. Musiikkimakuna parhaiten kolahtaa metallin lajit mutta hyv musaa oon kuullut genrest kuin genrest.

Heippahei ja tervetuloa thn joukkioon.

Tuohon on pakko sanoa tuohon soittamiseen ett itsellni sama fiilis piirtess ja maalatessa :) kun nkee hyvn tyn tekee mieli pist omat kierrtykseen! Toisaalta itseni vuoksihan sit teen ja tosiaan, yrittnytt ei laiteta!

Muut ovat sivuneet tuota pihdeaihetta aika hankasti; en polta mutta alkoholia juon noin pari kertaa kuukaudessa. Riippuu miten on menoja :)

Eip ole tullut mieleen kirjottaa pihteist ja paheista :) pitisi muutenkin pivitt omat tiedot kun lueskeli tuota omaa ptk vuoden takaa:

Eli ik siis vuoden enemmn kuin vuosi sitten. Sinkku ollut kohta vuoden (waaaves). Tykkn piirt, maalata, kuunnella monenmoista musiikkia (tll hetkell joku dark wave hc trance-kausi pll), lukea paaljon kirjoja, ulkoilla ja olla vaan. Sihteerin tyskentelen ja yksin asustelen leppkerttujeni kanssa. Alkoholia kuluu mutta vain viikonloppuisin, olen tllainen hyv seuraa rakastava joskin hieman ujo kantapeikko. Viikolla olen ntisti.. yleens. Vlill on ihana vain istua perheen (toisin sanoen idin ja tmn miehen) kanssa kotiruokaa syden, viini juoden ja aiheesta kuin aiheesta keskustellen (lue vitellen) kun taas vlill kaipaa vaan sit kevytt hmpprvellyst kantiksen loossissa lonkero kourassa, rock-bndin soittaessa niin ettei omia ajatuksiakaan kuule. Mielipiteit on enemmn kuin itse edes aidan keret ksitt ja krkksti niit mys esittelen joten lk pahastuko jos hykkvn oloisesti tll vlist kirjoittelen, muistan kuitenkin mys sen ett ei ole oikeaa tai vr mielipidett vaan ainoastaan erilaisia sellaisia. Pidn mys luonnosta ja olen jossain mrin aika maanlheinen vaikka olenkin mys sinut tmn pkaupunkiseudun vilinn kanssa.
Strange but not twisted

Killahead

• Kokenut
  • Viestej: 235
    • Profiili
« Vastaus #22 : 27.11.08 - klo:16:50 »
M oon 16v. tytt jostain pin Etel-Suomea (en kerro tarkemmin), tykkn kauhuleffoista (ja muistakin elokuvista), mun lempparileffoja on Jurassic Park, James Bondit, The Thing,  Dracula (se mik on tehty 1992), Alienit, Predator, Halloween, The Village, The Simpsons Movie,... (tt listaa vois jatkaa aika kauan), lempparibndej on Lordi, W.A.S.P., Tersbetoni, Sturm Und Drang, Bon Jovi, Dingo ja KISS. Lempparijuomia on kahvi ja Coca-Cola. Nist linkeist lytyy mun tekemi videoita:
http://www.youtube.com/watch?v=sG9DnkY6U-8
http://www.youtube.com/watch?v=6NqiCTHdkBg
http://www.youtube.com/watch?v=gxZ27nhIlWo
Kun on korviaan myten kusessa on parempi pit suunsa kiinni.

Mina

• Aktiivinen
  • Viestej: 327
    • Profiili
« Vastaus #23 : 03.12.08 - klo:12:13 »
Ugh! Flooran innostamana pivittelen itsekin sitten tt omaa esittelyni.. Jonkunverran ik tullut enemmn, eli 20vee olen tll hetkell, omistan 2 norjalaista metskissaa (mamman omat hirvit <3) Fin*Louhelan Dantrag ja Fin*Louhelan Deifontes, tottelevat paremmin nimi Dani ja Defi, sitten toistaiseksi faunaboksista lytyy maan matonen, elikks viljakrme, oletettavasti tytt eli Jinx.. Tai Jinxy, mielialasta riippuen :D Asustelen Hmptniss, jaaa tll hetkell tiss citymarketin Sonera Pisteell ihan myyjn, vai mik se on.. Kuitenkin :D Autokin lytyy, vm. -99 Opel Astra Club, 1.6 16v konheella, sekin romulj sy ihan liikaa vielkin.. Harrastuksiin kuuluu kissanyttelyt, ratsastus ja lukeminen :) Aijjuu, avokkikin lytyy tuosta pyrimst, just sken sain pusun!
If only I had a heart it would break - Oh sure

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
  • Viestej: 161
    • Profiili
Vs: Esittelyni
« Vastaus #24 : 05.12.08 - klo:00:38 »
Hmm hmm. Kyll kait minkin uskallan jotain kertoa itsestni, en viel ollut. o.o Elikks elikks asustelen Oulun lniss tll pahassa paikassa Teilt piilossa. Ikni vaihtelenee viisivuotiaasta pikkulapsesta aina sinne vhn alla kahteenkymmeneentuhanteen. Niin, Opettajani on 20 000 ja risat. Hn ei ole ollut maisemissa, mutta olen kyennyt oppimaan Maailmaa ja Itseni ilman hntkin. Tietysti minulla on sitten tutkiva Opettajani, joka on todella mukava ja jolta opin mys asioita. Toivottavasti hnkin minulta. Miksi jotkut inhoavat Opettajia?

Asustelen siis tll ja vietn aikaani nukkuen (ja unia katsellen), syden, kvellen, lukien, tyskennellen (Opettamisen ja Kasvattamisen parissa. Olen miettinyt jopa ihan kouluopettajan opintoja), koneillen (vlill huomaa olleensa liikaakin) ja tietysti olemalla Oppilas. Minua kiinnostavat ihan liian monet asiat eik aika riit milln. Suurin osa kuluu varmaan jo pelkstn siin ett suunnittelen, mietin ja alustan. Pidn suunnittelusta, mutta en oleta ett monikaan toteutuisi. Joskus - nykyn liiankin usein - mietin asioita, murehdin ja stressaan. Ei saisi, mutta...

Ihmissuhteista sen verran, ett on perhe ja ystvi. Paljon sitten viel kavereita ja tuttujakin. Nyt olen ottanut elmntehtvkseni alkaa jrjestelemn kotiani selkemmksi ja paremmaksi. Samalla jrjestn itsenikin. Parantumiseni vaatii kaikenlaisien asioiden ksittely ja vlill huomaa ett on ihan kamalan herkk tunteille, mietteille, ajatuksille ja toisten kyttytymisille ja teoille.

Juplin.nettiin tutustuin jo muutamia aikoja sitten myytit-osaston kautta Googlen avulla. Siell sitten kerta toisensa jlkeen kvin ja lueskelin juttuja, sitten jossain vaiheessa uskaltauduin foorumillekin. Pari silloista kyttj jnyt Jupen lisksi mieleen aika hyvin. Nykyisetkn ei ole hullumpia. :)

Ah hah lainaanpas itseni. Ensinn korjaus viimeiseen kappaleeseen: ei siell, vaan tll.
En pid pihteist (paitsi suklaasta, mutta se ei olekaan pihde!:)). Hauskaa on ollut ihan ilmankin + kotiolot ovat olleet vlill tarpeeksi kosteita (alkoholi), joten en ne en mitn syyt miksi minunkin tytyisi. Varsinkin kun on saanut jonkinlaista vihi millaista se kaikki on "parhaimmillaan". Ruokaviini ja sen sellaista kyll menee, mutta kohtuudella (eli mikn knnirvellys ei kuulu tapoihin :P). Tupakka jo haisee pahalle - varsinkin nyt kun ravintoloissa ei saa polttaa - ainakaan joka paikassa. Stressi tuntuu olevan ... noh, jos ei poistumaan, niin ainakin erilaistumaan pin. Se ei ole en niin vallitsevaa. Elmkin maistuu (ylltten) mielenkiintoisemmalle kun ei tarvitse mietti kaikenlaisia juttuja. Tokikaan en ole vlinpitmtn. Opettajani on taas maisemissa joten sillkin saralla tuntuu olevan jnn, kun ei viel oikein tied mit kaikkea hn keksiikn. Olisikin tarkoitus vaihdella kuulumisia - vai opetuksia :p kunhan lydmme yhteist aikaa.
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Mustang

• Erittin aktiivinen
  • Viestej: 576
    • Profiili
« Vastaus #25 : 23.05.10 - klo:18:14 »
Tll on pyrinyt niin paljon uusia kyttji jotka eivt ole jostain syyst uskaltautuneet kirjoittelemaan, niin nostanpa tmn ketjun tlt taas esiin. Ehk esittytymll olisi helppo aloittaa foorumilla pyriminen. :) Huomasin mys jokin aika sitten, etten ole itsekn kunnolla esittytynyt.

Tytn tn vuonna 20 vuotta, olen Pirkanmaalainen naispuolinen ihmisen alku. Valmistun ensiviikon lauantaina parturikampaajaksi ja ylioppilaaksi nelj vuotta kestneen urakan jlkeen. Minulla on kissa ja akvaario ja elimet ovat muutenkin trke osa elmni. Harrastan lukemista, kirjoittelemista, tietokoneilua, ksitit, musiikkia kaikissa sen eri olomuodoissa, ratsastusta, erilaisia itsepuolustuslajeja (mik sattuu milloinkin kiinnostamaan) ja olen hyvin paljon mukana paikkakuntani jrjesttoiminnassa ja koulussakin olin ernlainen aktiivi. Elokuvia mys katselen hyvin vaihtelevasti, vlill en juuri mitn, vlill sitten taas oikein urakalla. Piirtelin aikoinani paljon, mutta se on ollut jo hyvn aikaa valitettavasti katkolla satunnaisia inspiraatioita lukuunottamatta. Pelailen mys kaikennkist sille plle sattuessani, usein poikaporukalla.

Kosmetiikka ja kengt ovat minulle jonkinasteinen intohimo ja pakkomielle. Monikaan asia ei saa minua yht iloiseksi, kuin uusi kenkpari tai jokin uusi hyvntuoksuinen voide. En kuitenkaan jaksa muulla tavoin aina panostaa ulkonkni. Minulla on poikaystv, jonka kanssa olen seurustellut yli 3,5 vuotta ja kytnnss asun tll hetkell hnen luonaan, vaikken ihan viel taloudellisista syist olekkaan vaihtanut omaa osoitettani hnen luokseen. Olen hyvin sosiaalinen luonteeltani ja aika spontaani menojeni kanssa. Rauhallinen koti-ilta saattaa minuutissa vaihtua siihen, ett lhden jonnekin jonkun ystvni kanssa ja palaan takaisin vasta aamuyll.

Huonojen kokemusteni vuoksi en juuri kyt itse alkoholia, vaikka ryyppyjuhlia usein kiertelenkin. Osaan olla aika vainoharhainen ja iltaisin on vlill hankalaa, kun olen jatkuvasti huolissani lheisistni. Toisaalta olen mys ison osan ajasta hyvinkin ulospinsuuntautunut persoona ja pidn seurasta. Toisaalta taas olen samaan aikaan hyvin ujo, mik tekee elmstni hankalaa. Minulla on selket mielipiteet ja kerron niist vlill turhankin innokkaasti muille. Koen itse olevani aika sanavalmis henkil, enk aina osaa pit suutani kiinni tilanteissa, joissa se olisi eduksi. Olen mys hyvin lapsenmielinen ja toisaalta kauhean pikkuvanha. Persoonani on jatkuvasti ristiriidassa itsens kanssa, mutta min ja lheiseni olemme siihen tottuneet. Olen mys aikamoinen tyttpoika ja hyvin iso osa kaveripiiristni koostuu pojista. Olen kasvanut poikien kanssa ja ehk siksi koen pojat monesti helpommiksi ystviksi. Toisaalta poikien kanssa on vlill ihanaa olla porukan prinsessa, toisaalta taas on mukavaa vlill olla "yksi pojista". Vlill kuitenkin ilta kikattavan tyttlauman kanssa tulee tarpeeseen, kun pojille ei voi kertoa ihan kaikista huolistaan.

Minut tunnetaan usein vaihtuvasta tukkamallistani, ulkopuolisia ihastuttavasta naurustani ja yllytyshulluudestani. Olen viime vuosina kasvanut ihmisen kovasti, mutta edelleen vanha leima seuraa minua, olen joskus ollut aika rasittava kersa. :) Osaan nauraa itselleni (ja muille tottakai) ja minusta vlill lytyy syvllisempikin puoli.

Huh, tulipa ankara luonneanalyysi. :D Liikaa kiinnostuksen kohteita, ett alkais kaikkia yhteen viestii luetteleen.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Pryn

• Vieras
« Vastaus #26 : 08.04.11 - klo:20:58 »
Huhhui. Pitishn sit varmaan itsenskin uskaltaa esitell.

Joo moro. Oon Pryn (aka Prsky, Pry, Luzi[a {Perhostytt}] ja Pinja), 13 vuotta mittarissa. Synttrit on keskuun viiminen piv ja oon aikamoinen nky ystvieni kesken. Oon hypnnyt yhden luokan ylitse, koska m olin ylilahjakas tai jotain, mutta itseni en pid nerona tai edes suurimmasta osasta aikaa lykkn. Nyt oon siis kahdeksannella luokalla. Oon aika paha pilkkuseksuaali ja yritn aina parhaani mukaan vltt kirjotusvihreit.

M oon syntynyt Tampereen keskussairaalassa aikoinani ja nyt asustelen Lemplss. Harrastan kirjoittamista, lukemista, pilkunraiskaamista, tietokoneella istumista, laulamista ja pianonsoittoa sek ratsastusta. M oon ihan hemmetin vahvatahtoinen persoona ja mun kanssani tappelut yleens pttyy nyrkiniskuun tlt suunnalta. Tai ainakin uhkaukseen. M rakastan mm sellaisia bndej kuin AFI (a fire inside, aw, fuck it, a.f.i.) ja HIM. Pelaan simssi aina silloin tllin ja oon fanittanut kyseist sarjaa jo kuusvuotiaasta lhtien.

Mun absoluuttisia palvonnankohteitani on lyriikoiden opettelu ulkoa, Skandinaavinen mytologia sek kaikkein trkeint, vampyyrit. M en sied sit, ett Twilightin keijuja sanotaan vampyyreiksi ja Anne Rice on kirjoittanut mun henkilkohtaisen Raamattuni. Oon aika seko ihminen uskoessani, ett vampyyrit on todellisia, mutta ei kai sille mitn voi.

Oon streittari. Streittari on vhn sama kuin absolutisti, mutta streight edgen edustajat kuuntelevat punkkia. Musta on niin inhottavaa kun nm kaks termi sekoitetaan toisiinsa ja se saa veren kiehumaan mun suonissani.

Mun idoleitani on mm Davey Havok, Tom Cruise sek Brad Pitt. No, eip tss varmaan muuta ihmeellist ole, kuin ett epilen, ett mulla on Asperger tai Tourette ja joskus mulle tulee kohtauksia, joista en jlkeenpin muista mitn.

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
    • Profiili
« Vastaus #27 : 22.09.11 - klo:10:36 »
Huhhui. Pitishn sit varmaan itsenskin uskaltaa esitell.

Joo moro. Oon Pryn (aka Prsky, Pry, Luzi[a {Perhostytt}] ja Pinja), 13 vuotta mittarissa. Synttrit on keskuun viiminen piv ja oon aikamoinen nky ystvieni kesken. Oon hypnnyt yhden luokan ylitse, koska m olin ylilahjakas tai jotain, mutta itseni en pid nerona tai edes suurimmasta osasta aikaa lykkn. Nyt oon siis kahdeksannella luokalla. Oon aika paha pilkkuseksuaali ja yritn aina parhaani mukaan vltt kirjotusvihreit.

M oon syntynyt Tampereen keskussairaalassa aikoinani ja nyt asustelen Lemplss. Harrastan kirjoittamista, lukemista, pilkunraiskaamista, tietokoneella istumista, laulamista ja pianonsoittoa sek ratsastusta. M oon ihan hemmetin vahvatahtoinen persoona ja mun kanssani tappelut yleens pttyy nyrkiniskuun tlt suunnalta. Tai ainakin uhkaukseen. M rakastan mm sellaisia bndej kuin AFI (a fire inside, aw, fuck it, a.f.i.) ja HIM. Pelaan simssi aina silloin tllin ja oon fanittanut kyseist sarjaa jo kuusvuotiaasta lhtien.

Mun absoluuttisia palvonnankohteitani on lyriikoiden opettelu ulkoa, Skandinaavinen mytologia sek kaikkein trkeint, vampyyrit. M en sied sit, ett Twilightin keijuja sanotaan vampyyreiksi ja Anne Rice on kirjoittanut mun henkilkohtaisen Raamattuni. Oon aika seko ihminen uskoessani, ett vampyyrit on todellisia, mutta ei kai sille mitn voi.

Oon streittari. Streittari on vhn sama kuin absolutisti, mutta streight edgen edustajat kuuntelevat punkkia. Musta on niin inhottavaa kun nm kaks termi sekoitetaan toisiinsa ja se saa veren kiehumaan mun suonissani.

Mun idoleitani on mm Davey Havok, Tom Cruise sek Brad Pitt. No, eip tss varmaan muuta ihmeellist ole, kuin ett epilen, ett mulla on Asperger tai Tourette ja joskus mulle tulee kohtauksia, joista en jlkeenpin muista mitn.

Mielenkiinnolla jmme odottamaan Prynpostia. :)

Pryn

• Vieras
« Vastaus #28 : 22.09.11 - klo:18:49 »
Aah, pivitt voisi varmaan seuraavia asioita listasta:
1. Bndikasaan on eksynyt mm Blaqk Audio, Indica ja Garbage.
2. Ik on sen 14.
3. Ysill mennn.
4. Siirtymisillni vegetarismiin.
5. Idoleita Davey Havok ja Ville Valo.

Morojes ilkimys! Uusia viestej saat odotella ainakin siihen, ett saan vhn nukuttua :)

theevilone

• Yleisvalvoja
  • Kokenut
    • Profiili
« Vastaus #29 : 23.09.11 - klo:21:20 »
Aah, pivitt voisi varmaan seuraavia asioita listasta:
1. Bndikasaan on eksynyt mm Blaqk Audio, Indica ja Garbage.
2. Ik on sen 14.
3. Ysill mennn.
4. Siirtymisillni vegetarismiin.
5. Idoleita Davey Havok ja Ville Valo.

Morojes ilkimys! Uusia viestej saat odotella ainakin siihen, ett saan vhn nukuttua :)

Tokikin olin auttamattoman myhss edellisen postaukseni kanssa, mutta koitellaan tosiaan pikkuhiljaa herilll! :)

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.