Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Mustang

Pistän korvan taakse. :) Täytyy mietiskellä. Noh noh, eipä tuo laimea ollut. Ei joka kohdassa voi koko ajan kauheesti tulla uusia käänteitä ja räiskintää, menee muuten tarinalta teho. :) Ite tykkään usein kirjottaa just semmoisia kuvailevia juonta hissuksiin eteenpäin vieviä pätkiä, ellei sitten tuu jotakin ihan loistoideaa jostain vähän jännemmästä jutusta.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Niin no, mutta mulla on vähän ajatuskin hukassa tän perhanan lentsun takia ja koska yö tuli nukuttua huonosti yskimisen takia.  :P
Mutta eiköhän tämä tässä ja jatkoa odottelen toki innolla. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Hieno jatkopala Mustang. :) Mukava, että innostuit siihenkin kirjoittelemaan.
Ai joo ja sori, kun oon muutamaan otteeseen näpytellyt uusiksi noita paria jatkopalaa Syyttömään, mutta en oikein ollut tyytyväinen omiin aikaansaannoksiini. Toivottavasti en kuitenkaan sotkenut sun ajatuksia sen suhteen, mikäli olit sinne jotain kirjoittamassa.
Näkyillään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Täytyykin käydä vilkaisemassa, miten ovat muotoutuneet. :) Ja kiitoksia, tykkäsin tuosta Kassandrasta ihan kovasti, ootte tehnyt hienoo jälkee sen kans. Se vaan oli niin pitkä, että kesti hetki lueskella se alusta loppuun. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Olipa täpärä ja näppärä pelastuminen Anakalilla ja Alejandrolla. Hienosti kirjoitettu. Täytyykin katsoa jos tässä iltasella ehtis jotain naputella, toistaiseksi jääköön hetkeksi hautumaan. Kohta pitäs lähtee asioille, enkä yhtään tiedä millon pääsen takas kotiin.
Ja vain tämä viikko lomaa ja sit taas töitä. :p Toivottavasti työkaveri nyt ilmottelee mulle, että mitä kohteita mulla olis sitten parin vakkarin lisäks ja muistas ajoissa tuoda mulle avaimet, että pääsis. Näitä kotisiivoojan iloja. :p
Jos ei tosiaan oo kun ne kaks niin aika vapaat sit seuraavat kaks viikkoo ja sit sen jälkeen alkaa taas palataan työkaverin kanssa siihen rutiiniin, joka oli ennen lomaa, eli yks golfpaikka tulee mukaan kuvioihin ja sillä on itseasiassa kaks paikkaa, jossa pitää käydä ja sinne pitää nousta niin perhanan aikaisin, että ehditään pois ennen kuin pelaajia alkaa tulla. :p

Mutta mä jään innolla odottelemaan, että mitä mahtanet saada aikaiseksi Syyttömään, mikäli inspiksen tapainen sattuu iskemään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Ohhoh, nautihan lomastas, kun voit. Mulla on elokuun kaksi viimeistä viikkoa lomaa. Ekat palkalliset lomat kesän 2011 jälkeen (mikä oli ainoa, sitä ennen olin joka kesä töissä), kun minä hupsu menin ja vaihdoin alaa juuri samana keväänä, kun olisi ollut ekat täydet kesälomat. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Niin mä aionkin nauttia loppulomasta, vaikka lentsu yrittääkin sitä vähän pilata. Ai muuten naputtelin Syyttömään taas pienen pätkäsen lisää kun tavallaan tuli ideaa, joskaan en kyllä kovin kummosta saanut aikaiseksi ja toivottavasti en sotkenut sun tai kenenkään muun ajatuksia, joka meinas jatkoa tuohon kirjotella. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Huh, siehän ahkera oot tuon jatkiksen kans! Hienoja jatkoja. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No jaa, ahkera ja ahkera. Kirjoittaminen on kivaa ja mulla on/oli tylsää ja liikaa aikaa, kun on loma. Normiarkena on vähemmän aikaa olla koneella tai ainakin olen niin väsynyt, ettei ajatus oikein kulje silloin muutenkaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Jeij, luettavaa hiljaisen työpäivän ratoksi. Tämä menee perehtymään. :) -------->
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Ollappa hyvä. Yritin saada jotain aikaiseksi, vaikka ajatuksiakin sotkettiin välillä. Faija nimittäin soitti kesken kirjoittamisen. Mutta toivottavasti pätkä miellytti ja inspiroi kirjottamaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Huhuu.... Yritän tässä herätellä tätä foorumia, mutta aika toivottomalta näyttää...
Alkaa olla aikas tylsää yksinään. No jos sitä vielä yhden jatkostoorin alun tuonne joutessaan laittaisi.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Kirjoittelin aikanikuluksi vähän jatkoa Kassandraan. Toivottavasti miellyttää ja minä toivon, että tänne saisi taas vähän elämää. Voisin katsoa, jos johonkin muuhunkin jatkikseen saisin jatkoa aikaiseksi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Tulipahan taas jonkinsortin inspiraatio ja kirjoittelin.... hmm... aikas pitkän pätkän. Toivottavasti se inspiroi teitä muitakin kirjoittamaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


No niin, nyt on tuo Kassandra luettu pikaisesti selaillen läpi uudestaan ja saatan loitsia tarinaan piakkoin jatkoa.. ellei tule yllättävää keskeytystä :B

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"