Tänään on perjantai 22. lokakuuta 2021
Nimipäivää viettää Anja, Anita, Anniina, Anitta, Anette ja Nita

Kirjoittaja Aihe: Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2  (Luettu 154024 kertaa)

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
Vs: Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2
« Vastaus #240 : 05.02.13 - klo:00:05 »
No niin, annoin tarinasi hetken muhia mielessni ja johan alkoi idean tapaistakin tulla. Okei, ei nyt kovin ihmeellist ptk, mutta jotakin nyt kuitenkin ja toivottavasti se sua miellytt. :)
Ai muuten mulle tulee tuosta Malakus-lempe jostain syyst sellainen mielikuva, ett hn olis isokokoinen, vhn sellainen karhumainen ja ett hnell olis sellaiset lempet ruskeanvihret silmt, joissa olis lempe tuike. Ja ett mies nyttisi vhn pelottavaltakin sellaisen silmiss, joka ei hnt kunnolla tunne. Tosin ajattelin, ett hn toki on ystvllinen ja nimens mukainen niille jotka tuntee ja jotka ovat hyvi hnt kohtaan, mutta sitten kauhea ja julma vihollisilleen.
Lisksi m nen hnet aika lihaksikkaana, ehk karvarintaisena ja mahdollisesti tatuointeja vaikka ksivarressa... okei ei ehk ole sama mielikuva kuin sulla ja s saat toki itse ptt millaisia hahmosi ovat.

Ai mutta, onko lupa kehitt uusia hahmoja, sill lyn vaikka vetoa, ett saatan jonkun Ignatiuksen tapaisen (muistanet sen munkin Merkityst Miehest, joka auttoi Eriki :D )hahmon ympt mukaan, mutta vain jos se sopii sulle.
Mut joo, jos yritts mietti jatkoa muihin tarinoihin. Ai muuten, mulla on mielenkiintoisia knteit ja ideoita mielessni Merkittyyn Mieheen, joskin tll haavaa mietitytt, ett saanko niit ollenkaan toteutettua simsiss, kun pelin mokoma tilttailee ihan koko ajan kun simeille vaatteita katsoo.
rsytt. :p

No mutta, jos nyt kumminkin vaan siihen kirjottamiseen keskittyis. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 1184
    • Profiili
« Vastaus #241 : 10.02.13 - klo:11:59 »

Moi :))

Nyt vasta annoin luvan itselleni lukaista lpi tuon siun kirjoittaman jatkon Kassandran tarinaan ja oli hieno :B Tnn on paljon luvassa pivohjelmaa, mutta miulla on muutama piv vapaata tss, joten enntn ja jaksan varmasti jossain vliss tarinaa jatkaa. Kerrankin on sellainen kirjoituskipinn tuntu sormenpiss *hehkutusta*

Annan tuon siun ptkn muhia pssni tmn piv kun kydn pulkkamess lasten kanssa yms. ja jatkan tarinaa kun tulee sopiva hetki  8)

Niin, noita hahmoja saa luoda lis ja pitkin, joten ole hyv vaan. Vain mielikuvitus rajana :) Ja miullekin tuosta Malakus-lempest tuli mieleen sellainen ruskettunut isokokoinen mies, jolla on ruskeat (voi olla vihrenruskeatkin) silmt, kalju p ja ylln oranssi munkin viitta... Karvoista ja tatuoinneista en osannut ajatella mitn, mutta ihan ok  nekin :D Ja nuo puunhenget olivat hieno ajatus muuten...

Mutta nyt t lhtee laittamaan ruokaa ja nostelemaan pyykkej... ja sit pulkkamkeen ---> viuh

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perss.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #242 : 10.02.13 - klo:13:28 »
Hienoa, ett pidit. Itse en saanut sit tuosta kovin pitklle, kun en tiennyt kuinka pitkksi olit Kassandran matkan suunnittellut ja halusin kuitenkin pit hnet suojassa jahtaavilta pahiksilta ja ehk entin kaltaisilla puunhengillkin osansa asiasta.
Ja siis sormusten herrassahan(kirja, leffassa sit ei ollut kuin kakkosessa ja sekin sitten dvd extended versiossa ja htj oli Puuparta) oli tosiaan enttej, entvaimoja, huorneja ja sitten sellaisia pahuuteen kntyneit puita, kuten vanha Halavaukko, joka meinasi pistell hobbitit parempiin suihihin, kunnes Tom Bombadillo tuli auttamaan.
Voisikohan esimerkiksi Malakus-Lempell olla valtaa luontoon ja ehk puihin, jos hn kerran on iknkuin munkki tai velhomainen tapaus.
Kuulostaa silti erihyvlt tapaukselta. Ai niin muuten minklaisia ajatuksia sulla oli Malakusin ja Kassandran suhteen, kun sinun kertomasi perusteella Malakus ei oikein taida piitata rikkauksista ja muusta maallisesta mammonasta. Onko sulla jo mietittyn jonkilainen sulhaskandidaatti Kassandralle, siis lukuunottamatta pahaa/pahista, jolla lie omat suunnitelmansa Kassandran varalle, jos ei tt hengilt saa.
Pahiksellahan sit vois olla kans jotain valtaa luontoon, siis lhinn niihin luonnon nurjiin puoliin, pahis kun on.
Okei, okei, annan sun mietti tarinaa eteenpin, koska sun tarinasihan tm on.
Jos vaan intoa ja inspiraatiota ja aikaa riitt, niin tee iknkuin vastavierailu, kun tuossa noita keskenerisi tarinoitakin viel on. Mm sun vampyyritarina ja mun kaverin aloittama vampyyri juttu, jossa mennn hieman eri suunnilla ja suunnitelmissa, kuin sun vampyyritarinassas.
Mutta joo, jn mielenkiinnolla odottamaan, ett mitenk s tuota omaa tarinaasi jatkat. :)
M tss joutessani joko katson vuokraleffoja tai yritn saada tota Silmarillionia luetuksi (on oikeastaan aika hidastempoista luettavaa, kun sisltn pit ihan tosissaan keskitty) tai Sormusten Herra, joka mulla kans on kesken. Ovat viel Moriassa. :D
Tai jos oikein intoudun, niin voisin yritt naputella taas johonkin tarinaan jatkoa, kun ei toi sims 2 pelikn ole toistaiseksi suostunut olemaan yhteistykykyinen. Tilttailee mokoma, kun yritn vaatteita katsoa simeilleni, joko siminluontitilassa tai tontilla (mulla on sellainen osta kotiin naulakko, joka on erittin ktev tarinoita tehdess).

Ai muuten tulipa mieleeni, sun tarinasta, ett alun jutusta mulle tuli voimakkaasti mieleen kreikka, joten sua tuskin haitannee, jos tarinassa sattuu viel vilahtelemaan minotauruksia ynn muita kreikan tarujen hahmoja, vai oliko itsellsi mieless jotain.
Ai hitsin, nyt tuli mieleen, ett vois olla nymfej, siis metsn hengettri, joilla vois olla lheiset vlit nihin hyviin puiden/metsn henkiin.
Sori kun mietin, mutta halusit ihmeolentoja, joten luova mielen.... okei trkesti nappailen niit lukemistani tarinoista (Potter, LOTR, Silmarillion, Hobitti jne) ja kreikan muinaisista taruista, jotka muuten on aika mahtavaa luettavaa. Niin ja ei pid myskn unohtaa Egyptin, Viikinkien ja Suomen omia jumaltarustoja/mytologiaa, niistkin voinee saada vaikka mit aikaiseksi.
Nyt tuli sellainenkin hahmo mieleen, en tied onko sit muidenkin maiden taruissa, mutta suomessa puhutaan sellaisesta hengest, joka nytt kauniilta ja saattaa houkutella metsmiehi ja muita matkustavaisia harhateille, mutta jos sit pyyt kntymn, on se ontto tai muuten kamalan nkinen ja ei, tm ei ole virvatuli, joita saattaa soisella alueella nky, mutta hyvin sen kaltainen.
Mut joo, jos nyt antaisi sun ihan rauhassa jatkaa ja suunnitella ja luoda sit mit olitkin jo suunnitellut tekevsi, kun sulla kumminkin jonkinlainen suunnitelma on Kassandran suhteen. :)

Lysinps. Eli tll melkoinen lj suomalaiseen muinaisuskontoon kuuluvia hahmoja ja asioita.
Mut osassa tuntuisi mielestni olevan vhn samantyyppisi vaikutteita kuin kreikkalaisessa ja viikinkien mytologioissa. Ei siis aivan sama, mutta samantyyppisi hahmoja jne.

Sori, tst tulikin pitk vastaus, mutta taisin innostua hieman liikaa ja lisilin sitten lis juttuja myhemmin.  :-[
Niin ja Egypti on aina jostain syyst ollut lhell sydnt, samoten kiinnostaa niin viikinkien, kuin suomen mytlogia, Kreikkaa unohtamatta.
Roomakin olisi kiintoisa, mutta Roomalaiset kyll aika paljon kopioivat juttuja muista kulttuureista ja kenties eniten nimen omaan Kreikasta.
Nimittin Roomalaisilla ja Kreikkalaisilla oli aika samantapaiset jumalat, mutta Roomalaiset nimesi omansa eri tavalla.

Hmm... jos nyt hillitsis itsens tai et saa tt ikuna luettua.
« Viimeksi muokattu: 10.02.13 - klo:15:20 kirjoittanut Nefertiti »

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #243 : 11.02.13 - klo:12:25 »
Itse asiassa miulla on tuon tarinan suhteen vain muutama kalpea aavistus :D Joten voit toki vapaasti kertoa tarinaa mihin suuntaan se sitten meneekin, ei tarvitse arkailla. En oikeastaan kovin tarkkaan sit ole miettinyt, ennemminkin annan tarinan tulla sormista sill hetkell kun sit kirjoitan ja muuna aikana se el alitajunnassa ja muistuu mieleen silloin kun sattuu :b 

Nyt kun asiaa mietin tarkemmin niin sen verran kai min sitten tarinan juonta ajattelin jo aikaisemmin, ett Kassandra trmisi jossain vaiheessa Prinssi puolikuuhun, joka komeilee tuossa tarinan nimesskin :B Ja nyt kun tuossa tuota tarinaa kirjoitin, niin sittenhn se prinssi jo sinne ilmestyikin kaukaiseen linnaan, tummana ja komeana. Ajattelin, ett Puolikuun prinssi kuuluu jollain tavalla Kassandran kohtaloon ja ett tm pitknhuiskea komea mies olisi tietenkin hyvis, lempen isns kasvatuksen tulos. Suunnittelin tuossa skettin jotain salamyhkist telepaattista yhteytt heidn vlilleen, joko molemmin puolista tai sitten vain yksisuuntaista. Sellaista unien kautta kulkevaa yhteytt, jonka avulla mies saisi pikku hiljaa vihjeit siit, miss Kassandra liikkuu.

Malakus-lempe voisi olla yhteyshenkil Kassandran oikeaan isn, kuninkaaseen. Tuumin tss, josko tuo lempe krils olisi tuonut Kassandran vauvana sille mummolle, joka kasvatti tytn sitten omana tyttren tyttrenn sukunsa keskell. Mummolla voisi tietysti olla mys jokin yhteys suoraan itse kuninkaaseen, jokin hyvn ystvn palvelus tai yhteiseen lapsuuteen liittyv kytks en viel tied, jos keksit jotain, voit vapaasti kertoa sen tarinaan :))

Ernlaiseksi munkiksi min Malakusta ajattelinkin, kuten taisit arvata tuon oranssin viitan perusteella. Mieheksi, jolla voisi toki olla jotain erityisi kykyj. Kuninkaan lheinen mies, ystv. Hiljainen tarkkailija, joka el hetkess ja joka uskoo lhimmisen rakkauteen. Suuri sydn ja suuret kdet :D

Ja ihan oikeassa olit tuon Kreikan suhteen ja vhn Egyptinkin :B My oltiin vuosi sitten kevll Kreikassa ja sielt tuo Haades tarttui tarinaan, samoin vhn muutakin Kreikan muinaiseen jumaltarustoon viittaavaa. Me kytiin oikeasti kastautumassa Haadeksen jisess vedess Manner-Kreikassa, joka muuten on yht kristallin kirkasta ja kylm kuin tarinassakin. Miun pit tuoda tnne siulle muutama kuva nhtvksi siit joesta tnne Jupliniin. Sellaisena mie tmn tarinan joen kuvittelen mielessni - kirkas auringonpaiste, valkoisena hohtavia pikkukivi matalavetisen joen pohjassa, jyrkki kallionseinmi joen reunoilla ja ihanan vihreit suurirunkoisia puita joen rantaa varjostamassa.

Ja tuo Egypti harhaili mielessni paikan sijainnin suhteen, sill jostain kumman syyst miun pss nkyy kartta, jossa luikertelee alaspin putoava Niili. Joten olen onnistunut sotkemaan kaksi ihan eri maata keskenn mielessni kun tt tarinaa aloin kirjoittamaan, niist syntyi Razor :D Tarinassa tulee varmasti nkymn mys pieni hivhdyksi siit rauta-saagasta, jota olen lukenut kolmen kirjan verran (hieman sensuroituna) tytille iltasatuna. Sielt tarinaan eksyi mm. villimets.

Taru Sormusten herrasta on tuttu elokuvina ja olen varmaan joskus lapsena lainannut sen naapurilta ja lukenutkin, mutten kyll muista ollenkaan sit kirjaversiota en. Elokuvan maisemat ovat siin kyll ihanat. Olenkin pttnyt, ett vien tytt sinne joskus viel, siis Uuteen Seelantiin, miss elokuva on ksittkseni kuvattu. Voisihan sitkin tarinaa tosiaan kytt tss hyvkseen, jos silt tuntuu.

Tuo hyv-pahis-luonto  sydeemi kuulostaa hyvlt. Harmi vaan, ettei miulla oo viel mielikuvaa pahiksesta, mut ehk me jotain keksitn. Ehk jotain, joka lyhk mdlt ja kuolemalta :B

Jatkoilin siis tuonne ptkn, vaikka hieman epilytt liek miun teksti viel hieman kankeaa. Siit on pitk aika kun olen viimeksi kirjoittanut tarinaa kunnolla, joten pahoittelen jos tarinasta lytyy jotain eploogisuutta tai typer.

Mie ihailen siun kyky hallita monia tarinoita yht aikaa ja nopeutta kirjoittaa tarinoihin runsaasti hienoa teksti. Siun tarinoita on kiva lukea. Valitettavasti tytyy mynt, etten usko, ett joudan ja kykenen hallitsemaan montaa tarinaa yht aikaa, koska kotona on paljon kaikenlaista puuhaa ja pari lomapiv menevt nopeasti. Sen vuoksi olen nyt keskittynyt thn yhteen, josta on jonkinlainen kirjoitusinto pll.

Mutta onhan nm tarinat tll tallessa ja ehk jonain pivn j aikaa ja innostusta niitkin tutkia ja jatkoilla taas yksi kerrallaan. Nyt on parempi olla kuitenkin haukkaamatta liian isoa palaa kerralla, ettei j sitten tmkin tarina puihin miun jatkoilun osalta :))

Lapsissa asuu rakkaus.

Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieni ystvin."

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #244 : 11.02.13 - klo:12:49 »
No jaa, tuokin useampi keskenerinen tarina, on jonkinlainen henkireik, jonne purkaa vlill mielt, vaikka phahmoja tuleekin sitten rktty ihan urakalla.  ;D
Ai muuten intouduin sitten eilen tuon kreikkateeman innoittamana katsomaan Disneyn Herculeksen. Se on kyll aina yht ihana ja James Woods on mainio Haadeksena, samoin kuin hnen kaksi ei niin fiksua alaistaan Piina ja Paniikki, joista toisen nen on Bobcat Goldthwait (Poliisiopistojen Zed).
Ihan hauska leffa tosiaan, vaikka veteleekin vhn mutkia suoraksi, kun alkuperinen tarina Herakleesta (ei siis Hercules, joka tais olla roomalainen vastine) on huomattavasti synkempi ja muistaakseni Haadeksella ei ollut siin osaa eik arpaa.

Ja joo Sormusten Herrat on kuvattu Uudessa Zeelannissa ja joo olen iso LOTR fani ja mulla tosiaan on pidennetyt versiot (dvd:n tosin) kaikista kolmesta ja ne poksit sislt mys aika reilusti kaikkea pient kivaa infoa leffan teosta, nyttelijist ja niist kuvauspaikoista jne. Kannattaa hommata ne, jos suinkin lydt, joko dvd:n tai blurayna.
Ai niin onhan mulla mys kolme kirjaa sormusten herran tekemisest. Ekassa on vhn yleisemmin ja enemmn nyttelijist, kahdessa muussa taas sit enemmn siit tekemisest, paikoista, vaatteista, lavasteista jne. Oikein mielenkiintoiset kirjat on.
Itse kirjakin kannattaa lukea, on muuten hieno opus, vaikka aika pitk. Hobitti lytyy kirjana ja sit on Hobitti elokuvan teosta kertova kirja, joka tosin on juuri nyt mun mutsilla lainassa. Ja niin, mainitsinhan m, ett mulla on mys Silmarillion luvun alla. Lysin kirjan tss taannoin r-kiskalta ja ostin sen.
Viel kun lyts sen keskenersten tarujen kirjan luettavaks. Ei viitsis kirjastosta hakea, kun jostain syyst en saanu aikaiseksi lukea sit ja laina-aika ehti umpeutua.

Ja mit kirjoittamiseen tulee, niin kai m sit olen luova ihminen ja tosiaan mainitsin, ett useampi keskenerinen juttu toimii tosiaan vhn niin kuin henkireikn, paikkana jonne paeta edes hetkeksi, kun todellisuus alkaa rsytt.
Kunpa vaan sims vaivaituis toimimaan kans, ett vois niit simstarinoita tehd eteenpin. Jaa joo, olis taas yht ja toista mieless Merkityn Miehen suhteen.
Mutta nyt odotan innolla, ett mit sie keksit taas Kassandran tarinaan. :)

p.s
siell on nyt tuore ptknen luettavissa. :)
« Viimeksi muokattu: 11.02.13 - klo:13:39 kirjoittanut Nefertiti »

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #245 : 12.02.13 - klo:12:48 »

Jep, siellp se sitten on - tuore tarinan ptk  8)

Lapsissa asuu rakkaus.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #246 : 12.02.13 - klo:13:47 »
Olipas hieno ptknen.  :D
Hmm... mahtaneeko taas kyd niin, ett me kaksi vain kirjoittelemme tss, vaikka toki muutkin saisivat tulla soppaa hmmentmn.  ;)

Hmm... Sori, en nyt ihan heti oo saanu aikaseks jatkaa stooria, kun oon ton pelini kans tapellu. Vaatekansioon on nemm eksynyt jokin rikkonainen tiedosto, joka aiheuttaa tilttailua, kun yritt joko siminluontitilassa tai tontilla(on sellanen hakittu, osta kotona naulakko) kattoa simille vaatteita ja se rsytt melkolailla, kun mokoma vaikeuttaa ja hidastaa pelaamista kokolailla.
No mut ehk m sen ongelman lydn. Vois katsoa, jos m tss illan aikana saisin jotain nperretty tuohon tarinaiseenkin, tai ees johonkin jatkikseen. :)
« Viimeksi muokattu: 12.02.13 - klo:19:33 kirjoittanut Nefertiti »

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #247 : 13.02.13 - klo:22:08 »

Juu, ei mitn kiirett  :)

Mie sit viikonloppuna varmaan palaan tarinalle, kun saan rauhallista aikaa olla omikseen koneella... kohta pitis varmaan menn nukkumaan.. Kirjoittelemisiin..

Lapsissa asuu rakkaus.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #248 : 13.02.13 - klo:22:14 »
Juu kirjottele ihmeess, jos inspist iskee. M intouduin vntmn MacBeareja (merkitty miest) englanniksi. Voin linkitt thn tumblr ossan, jonne sit teen. Ja joo mun englanti on ihan kauheeta, kun oon ton google kntjn kanssa tapellu.
http://macbearfamily.tumblr.com/

Hmm... pitnee seuraavaa osaa vntess pyyt toi tekninen tuki aka mies avuksi, kun sen enkku on parempi kuin mulla.
Ai muuten tykksin siit sun tarinanptkst mink viimeksi kirjoitit. Saatoin melkein kuulla mielessni puuvanhuksen mahtavan naurun. :D

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #249 : 16.02.13 - klo:11:52 »

Aivan ihana ptknen Neffi ;D Jnn huomata, ett siullakin kvi ajatukset samoilla vesill tuon vuoren suhteen.. taidetaan olla taas samalla kirjoitusaaltopituudella..

Annan tarinan vhn aikaa muhia ja jatkoa seurannee tss lhiaikoina...
Lapsissa asuu rakkaus.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #250 : 16.02.13 - klo:13:36 »

Aivan ihana ptknen Neffi ;D Jnn huomata, ett siullakin kvi ajatukset samoilla vesill tuon vuoren suhteen.. taidetaan olla taas samalla kirjoitusaaltopituudella..

Annan tarinan vhn aikaa muhia ja jatkoa seurannee tss lhiaikoina...

Heh, nkjn  joo. Itsekin tss piristyy, kun saa taas tnne foorumille kirjotuskaverin, ettei tarvi tuijotella hiljaista forkkaa ja mietti ett monenkohan viikon kuluttua joku taas kirjottaa jotain. :)
Ja hmm... ollaankos me katsottu/luettu hieman liikaa Sormusten Herraa, kun tuli tosiaan vomakas dejavoodoo, tosta vuoren uumeniin menemisest, Sormusten Herrassahan se tosiaan oli Moriaan, vanhaan kpikaivantoon, jota johti yksi niist kpiist, jotka Hobitissa seikkaili Bilbon kanssa ja tuhosi sen ison pahan loharin.

Ai muuten, jos lohareita tulee mukaan, niin voisikohan niitkin olla hyvi ja pahoja? Ja lisksi olisivat tietenkin hyvin taikavoimaisia, koska olisivat mys hyvin hyvin vanhoja.
Hmm... m jo luon jos jotain olentoa jo tarinaan mukaan. Mits halusit fantasiaa.  ;D

Mutta hei, mit s pidit nimest, jonka m kehittelin ystvllemme puunhengelle? :)
Se muuten sitten on sekaisin Sindaria ja Quenyaa (tarkoitti muistaakseni viisasta puuta), Tolkienin kehittmi haltiakieli. Kun en m muuta keksiny. Muuten olisin valinnu jonkun kreikkalaisperisen nimen, jos olisin lytnyt ja jos kntj suvaitsis kytt lnsimaalaisia kirjaimistoja kreikankin suhteen, eik niit kreikkalaisia kirjaimistoja. Oletan, ett haluamme pit tekstin sellaisena, ett siit saa selvkin. :)

Ja toi Mistymountain cold, on ihana kappale. Aina kun sen kuulee, ni menee kylmt vreet selk pitkin. Eli, jos et viel ole Hobittia kyny katsomassa, niin suosittelen ett kyt. On meinaa tosi hyv, etenkin 3D:n ja sill uudella tekniikalla. Toki siit on vhn vanhemmankin tekniikan versiota ja 2D.n, jos noi uudemmat tahtoo saada olon huonoksi.
Mutta kiva, ett ptk miellytti, vaikka silmt ristiss sen naputtelinkin. :)

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #251 : 17.02.13 - klo:02:32 »

Joo, vapaat kdet - eihn fantasian kirjoittaminen olisi kivaa, jos sit jotenkin rajoitettaisiin  8)

Puuvanhus sai hienon nimen ja olit viel nhnyt sen vuoksi vaivaakin  :) Ja tuo musiikki sopii erittin hyvin tarinan tunnelmaan..

Ps. mie tein tuonne jatkoptkn, ja pahoittelen, jos siit lytyy jotain eploogisuutta, sill meinasin jo kertaalleen jopa nukahtaa kesken kirjoittamisen. Kirjoitin sit ernlaisessa "transsissa" unen ja valveen vlimaastossa, silmt kiinni ja sormet vain tekivt teksti, vaikka mieli oli jo tyntnyt varpaitaan aavistuksen unen puolelle hetkittin... ja taisin nhd tarinasta jopa sekunnin verran untakin kirjoittaessani  :o

Korjailen eploogisuuksia ja kirjoitushrj huomenissa :B Nyt hyv yt toivottelen...

Lapsissa asuu rakkaus.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #252 : 17.02.13 - klo:02:37 »
Hoo, m lukaisinkin sen jo. Hieno ptk ja nauroin Alejandron sytyketikulle.  ;D
Kehtaakin mokoma kyttyty noin hvyttmsti itsen vanhempia kohtaan.  ;D
Mutta jotenkin pidn hnest ja hn lienee Kassandran sukulainen, veli? Arvasinko oikein?
M en nyt en kirjota, katsotaan, jos sitten pivll. Oon vhn vsyny kun kytiin miehen kanssa leffassa ja oli vika nyts ja ollaan oltu tss vasta hetki kotosalla. Itse meinasin, etten kovin pitkn kyki koneella vaan painun kohtsilln nukkumaan.
Mutta taidan m ton tarinan jtt jonnekin takalalle muhimaan, ett jos tosiaan pivll sitten sais jotain kyhilty kasaan ja jos en saa niin mun puolesta saa kuka tahansa jatkaa, jos ehtii ennen mua. :)

Nuubialainen Prinsessa

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #253 : 17.02.13 - klo:02:49 »

Kiva, jos nauratti. Niin nauratti miutakin kun mie nin sen kohtauksen mielessni.
Kassandralla on aikamoinen veli vekkuli  ;D

Jep, kirjoittelet sitten kun jaksat ja innostaa.. miekin painelen nyt nukkumaan. itlit  :)

Lapsissa asuu rakkaus.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #254 : 18.02.13 - klo:00:23 »
Siell olisi nyt ptknen, sill oli jonkinlaista inspist. Toivottavasti ei nyt tullut ihan toisintoa Morian tapahtumista.... No joo ehk liian monta kertaa tullu leffa katsottua ja kirjakin on luvun alla, samoin kuin Silmarillion. :D
Mutta toivottavasti ptk miellytt sua ja mys muita lukijoita. :)

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.