Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Mustang, sie kyllä kirjoitit nyt niin kauniisti, että melkein sait kyynleet silmiini. Ihanaa ja kaunista tekstiä. Pitäisi keksiä mitä mä seuraavaksi kirjoittaisin. Muutama idea mulla jo onkin, mut saas nähdä että mitä mä seuraavaksi keksisin. :)
Tosiaan vielä kerran pitää sanoa, että oli todella todella kaunis pätkä, eikä paljoa puuttunut, etteivätkö kyyneleet olisi minunkin silmiini kihahtaneet. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Kiitos Nefertiti. :) Mulla oli hyvin selkeä ajatus siitä, miten tarinan kuuluu jatkua. :) Innolla odottelen jatkoa. Tuli muuten mieleen tuosta vampyyritarinasta. Onko Nuubialaisella joku erityinen syy sille, miksi myös Matilda imi vampyyrin verta? Itsellä on aina ollut pinttynyt ajatus, joka ei tietääkseni perustu mihinkään myytteihin ja elokuviin, jonka mukaan vampyyrinpurema muuttaa uhrin vampyyriksi jonka on pakko totella luojaansa ja isännän veren imeminen tekee heistä tasavertaisia. :D Tuli vain mieleen. Ja tosiaan, en viitsinyt tehdä päätöksiä siitä, millaisia vampyyreitä nuo tarinan vampyyrit ovat, kun kerroit, että olisi hyviä ja pahoja vampyyreita.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Ollos hyvä. No niin mä sitten jatkoin tuota stooriani, kun inspiraatiota sattui olemaan. Saapa nähdä mitä tuossa vielä käy.
Miekin ootan, että Nuubialainen Prinsessa vähän valaisee noita vampyyreitään, niin on sit mukavampi kirjoitella, kun ei ihan kirjoittele läpiä päähänsä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hienonhieno pätkänen, Nefertiti! Heräsi heti ajatuksia jatkosta, mutta ehdin toteutella niitä vasta töitten jälkeen.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Ihan koska vain. Eihän tässä mikään hengen hätä suinkaan ole. :) Kiva kun tykkäsit. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Hmm... Tämä painuupi tästä nyt unille. Jos vaikka sitten päivällä sitten saisi jotain aikaiseksi. Ideoita olisi vaikka ja kuinka, mut mä nyt kiltisti odotan, että jospas tuonne jatkiksiin nyt jotain ilmestyisi. :) Mutta nyt öitä minupuolestani kaikille yökukkujille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Joo, mie sit juutuin kiinni tuohon tarinaan, vaikka miun piti tehä jotain aivan muuta. Olitte kumpikin Neffi ja Mustang kirjoittaneet hienot pätkät tarinaan, siitä oli kiva jatkaa :) Huomasin, et Nefertitikin on laittanut uuden jatkiksen tänne. Pitäis ennättää jossain välissä lukemaan sekin. Vaikuttaa ainaskiin tosi kivalta tarinalta.

Lainaus käyttäjältä: Mustang - 10.12.11 - klo:18:38
Kiitos Nefertiti. :) Mulla oli hyvin selkeä ajatus siitä, miten tarinan kuuluu jatkua. :) Innolla odottelen jatkoa. Tuli muuten mieleen tuosta vampyyritarinasta. Onko Nuubialaisella joku erityinen syy sille, miksi myös Matilda imi vampyyrin verta? Itsellä on aina ollut pinttynyt ajatus, joka ei tietääkseni perustu mihinkään myytteihin ja elokuviin, jonka mukaan vampyyrinpurema muuttaa uhrin vampyyriksi jonka on pakko totella luojaansa ja isännän veren imeminen tekee heistä tasavertaisia. :D Tuli vain mieleen. Ja tosiaan, en viitsinyt tehdä päätöksiä siitä, millaisia vampyyreitä nuo tarinan vampyyrit ovat, kun kerroit, että olisi hyviä ja pahoja vampyyreita.

Joo, olihan miulla. Mie aattelin sen silleen, et jos vampyyri puree imeäkseen verta, ei uhri ole muuta kuin "ruokaa" tai sit se haluaa uhriltaan esim. seksuaalista nautintoa. Ja tuo tauti veressä, jota ois joillain ihmisillä (kulkis perintönä suvussa)eli valituilla, ois ainoa mahdollisuus muuttua vampyyriksi silloin kun vampyyri ensin imee verta valitulta pois todella paljon ja antaa sen jälkeen tälle omaa vertaan. Ja jos valittu ei saa vampyyrin verta, hän kuolee veritautiinsa suhteellisen nuorena. Tää veritauti-idea siis on lähtöisin siitä lukemastani Nocture-sarjasta, johon mie tykästyin.

Sit mie ajattelin, että ne vois olla tosiaan persoonallisia eli enemmän ihmismäisiä luonteeltaan ja siksi mainitsin hyvikset ja pahikset. Mielikuvitus vaan rajana, en ole ees vielä miettinyt kuka vois olla paha tai hyvä vampyyri ja missä yhteydessä kun en tiedä ees miten tarina etenee. Siis saa kirjoittaa miten haluaa, eli mielikuvitus kehiin. Yks mitä pahiksena ajattelin, oli et jokin hulluksi tullut vampyyrihän vois terrorisoida sekä ihmisiä ja vampyyreitä tappamalla, raiskaamalla jne. jonkin pakkomielteen takia. Ja vampyyrit yrittää salata olemassaolonsa, ettei niitä sen takia jahdattaisi. Ja mitä ihmiset tekevätkään jos saavat heidän olemassaolon selville jne :))

Miusta tuntuu, että teillä paljon parempia ideoita, joten antaa palaa. Mie en oo tosiaan nyt suunnitellut tuota tarinaa yhtään eteenpäin, vaan oon improvisoinut. En tiiä onko tästä miun sepustuksesta mitään apua, mut yritin kuitenkin :b
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Nuubialaisen uusi pätkä oli kerrassaan herkullinen ja kutkuttava, en millään malttanut pitää näppejäni erossa siitä. :) Selvennykset tulivat tarpeeseen. Taas heräili uusia ideoita tulevaa varten. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#203
Huomenta. Lukaisin kaikki nuo jatkopätkät ja täytyy sanoa, että te kumpikin kirjoitatte kauniisti. Nyt mun sitten tarvii naputella jatkoa noihin. :)
Ai muuten vielä vampyyreistä, eihän ne ole niin kuin Twilightissa? Siis sellaisia päivällä kimaltelevia torahampaallisia helinäkeijuja? Sori ilmaisu, mutta ainakaan elokuvat eivät ole tehneet muhun minkäänlaista vaikutusta, enkä ole kirjojakaan lukenut. Mitä nyt lueksinu netissä juttuja siitä. Juonikuvionkin olen ehtinyt kutatuinkin saada selville. Eli Bella rakastuu Edward Culleniin ja sit se on sitä vähän harlekiinimaista eipäs-juupas vääntöä et haluaako se nyt olla Edwardin kanssa vai sen ihmissusityypin kanssa ja sit kun se on päättänyt olla Edwardin kanssa, niin taitaa olla se eipäs-juupas-saaapas vääntö siitä että haluaako Bella olla vampyyri vaiko ei.
Okei pitäisi kai lukea ne kirjat, mut se et ne on aika tavalla suunnattu kaiketi teineille ja on melkoista harlekiinisäätöä, ei ainakaan saa mua innostumaan niiden lukemisesta.

Enemmän mä tykkään vähän perinteisemmistä vampyyreistä kuten Dracula, mut toi ihmismäisyys on kyllä ihan kiva idea ja se ettei olla järsimässä kenen tahansa kaulaa. Toisaalta nyt mulle tuli mieleen myös Varjojen valtakunta, jossa myös on tämä Vampyyrit vs Ihmissudet idea, kuin Twilightissa, joskin paljon raaempana.

Mutta nyt kun sie Nuubialainen Prinsessa olet aika tavalla valaissut asiaa, voisin mie naputella jonkinlaisen jatkopalan, nyt kun tässä nousin ylös. Tosin ehkä ensin tuohon omaani, kun siihen on vähän vahvemmin ideaa ja sie olet mitä tervetullein kirjoittamaan tuota tarinaa, johon mä olen kirjoittamassa mitä synkempiä pätkiä ja ainakin toistaiseksi Mustang on tuonut siihen vähän valoa. Suuri kiitos siitä Mustangille. :)
Mulla on taas joku synkkyys kausi tms menossa. Voi olla että meidän p*ska rahatilanne heijastuu tarinoihin...
Miksi hitossa mä aina olen tapattamassa mun tarinoideni päähahmoja... No katsotaan, jos vaikka saisin aikaiseksi pelastaa tuon vaihteen vuoksi, enkä aina teilata. Tosin täytyy mun niitä jänniä hetkiä änkee mukaan joka tapauksessa.
Mut nyt mie taidan painua keittää ihan ensiks kahvia. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Anteeksi tuplaposti, mutta ajattelin ilmoittaa, Merkityn Miehen ja Pimeällä Tiellä saaneen jatkpalaset kumpainenkin. Hauskoja lukuhetkiä itsekullekin ja jos kirjotuttaa, niin kirjoittakaatten kun haluatte, ehditte, jaksatte, viitsitte ja sattuu olemaan ylimääräistä aikaa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

En ole hylännyt siuta, Nefertiti, unirytmi vaan taas oikein hyvä viikonlopun jäljiltä, heräilin vasta. O_o luen jatkot läpi, kerron kommenttia ja katson, jatkelenko. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Oooo. Ihanaa nähdä siuta paikalla. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Sain lueskeltua kummatkin jatkot läpi ja uusia ideoita ja ajatuksia heräsi kovastikkin! Synkkää, synkkää, Nef. :) Synkkän on välillä hyvästä. Puhdistaa ajatuksia. Nyt juon kahvetta ja sitten alan naputella. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Jei. Mä odottelen innolla mitä tuleman pitää, kun siekin osaat niin ihanasti kirjottaa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Kiitosta. :) Tässä välissä en oo kirjoitellut mitään ja nyt tuntuu kyllä hyvältä saada se takaisin mun elämään. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.