Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Tänään en kyllä uutta pätkää jaksanut kirjoittaa, mutta vähän editoin, jo laittamaani kolmea pätkää, kun teksti tökki vähän omaan silmääni.
Toivottavasti miellyttää. Itse olen ainakin tyytyväisempi. Ja uudet sepustukset ei loppujen lopuksi eroa paljoakaan edellisistä pätkistä. Vähän uutta on kyllä mukana. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

Lukaisin uuden pätkän Rakkauden Tähdestä ja voi hemmetti että en malta odottaa seuraavia kohtauksia. Todella hienoa tekstiä eikä mitään huomattavia kirjoitushäröjä. Mitä nyt puhuteltaessa pitäisi laittaa pilkku nimen eteen, mutta ei niin kovin vaarallista.

Nefertiti

Kiitti. :)
Joo no, mulla on oma tyylini laittaa nuo replat. Sori, mut en jotenkin vain tykkää laittaa sitä pilkkua sinne sanomisten jälkeen. Ei vain näytä mun mielestä hyvältä, vaikka tiedänkin oman tyylini olevan väärin.
Mä varmaan käyn tuota jossain vaiheessa uudelleen läpi ja hion tekstiä hieman. Vähän olisi jälleen idean tapaista, mut ehkä mä nyt pidän vähän taukoa, kun on koko päivälle varattu ohjelmaa ja tuolla miehekkeellä on synttärit. :)
Kattoo sit, jos illalla ehkä jaksais. Jos en jaksa, niin voihan muut halukkaat jatkaa, jos on ideaa ja inspistä jatkaa tuota tarinaa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Sori tuplaposti.

Mut nyt on pakko päästä höpäjämään tuosta omasta tekeleestä, kun huomaan vetäväni juonen aika mutkikkaaksi, vaikka periaatteessa siinä on jälleen yllätys yllätys se perinteinen kolmiodraama. :) Joskin mutkikkaammaksi sen tekee se, että toinen pojista on Edwardin ja toinen Markiisin.
Lisäksi sotkin kuvioita lisää ja pistin tuohon uusimpaan pätkääni, että Edward ja Markiisi ovat olleet joskus parhaimmat ystävykset. Sitä en kyllä ole vielä keksinyt, että mikä heidät erotti toisistaan ja ei en kyllä änkeä tuonne miesten välistä rakkautta. :D Kun Edward nyt kumminkin rakastaa oikein todella Catherinea. :)
Mut tosiaan nämä nyt jotenkin mutkistaa kuviota, etenkin kun Edward ei oikein tunne poikaansa, eikä Charleskaan vielä tunne kunnolla oikeaa isäänsä. Lisäks mietin vielä Albertin tuntemuksia, vaikka olenkin jo päättänyt, että hän on luonteeltaan enemmän äitinsä, kuin isänsä(markiisi) kaltainen, vaikka on ulkonaisesti isänsä näköinen.

Mutta joo, kaunista tekstiä siulla Päärynä ja odotan siihenkin jatkoa innolla, samoin kuin Mustangin Dani Sparkleen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Lueskelen maratooninomaisesti nuo sun Rakkauden tähden-jatkot illalla, Nefertiti. Niitä on useampi vielä lukematta. Ja muistan kyllä kertoa, mitä tykkäsin. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Ihanaa. Jahka mun kuontaloni kuivuu, niin mie ja mies mennään itäkeskukseen syömään. Toivottavasti ainakin. :)
Odotan tietysti suurella mielenkiinnolla ja innolla kommenttejasi. Ja joo mä tiedän vähän on kliseinen rakkausjuttu, joskin nyt tein siihen siihen uuden ja kenties ehkä arvattavankin, käänteen.
Saapi nähdä, et miten tuo tuosta jatkunee, tai miten sitä joku tahtoo jatkaa halutessaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

Enpä oo tota Rakkauden Tähteä tänne kommentoinut, mutta muistelisin poksissa maininneeni, että on ihan hemskutin herkullista tekstiä ja seuraavaa osaa odotan innolla :)

Päärynä

Joo joo, tuplaposti. Tää vaan ei sovi edelliseen kommenttiin.

Oon tänään kirjoittanut 2009 sanaa samaa runoa. Haastoin itseni kirjoittamaan toukokuun aikana 5000 sanaa pitkän runon ja muistin tuo vasta tänään. Ja nyt siis tosiaan on tuo päälle 2000 sanaa.

Aika hieno fiilis näin ahkeroituani aika paljon. Mulle on tullut niin paljon höyryjä, että tuntuu hyvältä purkaa ne sanojenkääntelyyn. Lisäks on mukavan rasittavaa haastaa itsensä oikein kunnolla tekemään jotakin ihan järjetöntä ja antaa muille sitten siitä mallia.

Ehkä voisin joskus tehdä muitakin haasteita, kun tää alkaa tuntua niin helpolta. Sanamäärien tavoittelu on ehkä hieman tylsää.

Mustang

Löysin tällaisen hauskan runogeneraattorin netistä: http://www.runokone.com

Tässäpä oma tuotokseni :D



Mustang: Valveilla

Lämmin Kultainen
    Vääryys Rannalla
Kultainen Hiipii Unelmiin
Tanssien

  Pimeässä, Hämärässä Nautin
Tyhjyyteen Katson
Silmän Hiljaisuuden...

Multaisen -
Yön Tuoksun
  Ystävää Kotona
Kuuntele sydäntä Minusta kiinni.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Olipa aika kiva runo Mustang :)
Itsekkin innostuin kokeilemaan linkin kautta ja tällainen syntyi

------------))


Nuubialainen prinsessa: Kesä

meren rannalla lintujen laulua
  Tuomenkukkien tuoksuinen yö
rakkaus selkä kaarella hyppien kulkee aina pikkuisen edellä
  aava tähdenlento maailman ääriin
ajatus kuuntelee yön ääniä,
juhannus luonnossa...

kesällä
lennähdellen laaksoon
  heinäsirkkojen siritys kesäisenä päivänä tuntemattomien ihmisten keskellä - sileä ajaton olla matkalla
vapaa kauriin poikanen!


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#190
Voisin vähän tiivistää sekä Tuhon enteiden, että Rakkauden tähden-jatkiksien sisältöä.

Rakkauden tähden

Edward nyt otti sitten ritolat leiriltä ja palasi paikkaan, joka oli ja on hänelle rakkain ja jossa on tapahtuneet muistoista rakkaimmat. Hän päätti lähteä, koska päätöksenteko alkoi olla vaikeata. Hän ajatteli jopa kuolemaa, mutta päätti lopulta ettei sekään ollut oikea vaihtoehto.
Hän on jättänyt niin Catherinelle, kuin Kreivittärelle viestit, joissa kertoo lähdöstään.
Tässä mietin vain, että lähtisiköhän Catherine Edwardin perään ja jos, niin seuraisiko myös Kreivitär häntä. Ajattelin että loppunäytös tapahtuisi mökillä, joskaan en ole vielä päättänyt, että mitä seuraavaksi tapahtuisi.


Tuhon enteet

Ryhmä eloonjääneitä on päässyt pakenemaan massiiviivista zombieiden kaltaisten olentojen hyökkäystä ja nuo oliot siis ovat kehittyneet ja osoittavan jonkinsorttisia älykkyyden merkkejä, vaikka verenhimo onkin se joka vie niitä eteenpäin. Olennot siis kiipeilevät pitkin seiniä ja kattoja ja ovat muuttuneet nopeiksi, ketteriksi ja erittäin voimakkaiksi.

Ryhmä siis on toistaiseksi turvassa, joskaan he eivät välttyneet menetyksiltä. Tosin ettei vain pahaa, niin hyvääkin tapahtuu, nimittäin Westwoodin ja Lisan välillä on jonkinlaista tunnetta, samoin Artien ja Sidin, Georgen ja Alician, vaikka jälkimmäinen onkin toistaiseksi hieman kylmäkiskoinen. Samoin Zackin ja Abbyn välille alkaa viritä tietynlaisia jännitteitä ja Zackin alkaa hivenen pehmetä.
Mary toimii edelleen Sarahin ja Adamin sijaisäitinä.
Lisäksi Devin on vielä elossa. Tosin en ole vielä päättänyt milloin, missä ja miten hän ilmaantuu taas kiusaamaan päähenkilöitäni. :)

Jos siulla on idea, niin antaa palaa vain. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


En ole pitkään aikaan antanut palautetta tarinoista, joten kun luin Nefertitin joulutarinan, ajattelin..
Hieno tarina, johon on helppo hypätä mukaan, kerronta on kuten aina siun teksteissä hyvin eläväistä ja juoni mielenkiintoinen. On hieno idea käyttää englantia lisämausteena tarinassa. Näin muuten mielessäni jo jatkoa siitä, kuinka rasavillit kolmen K:n sisarukset keksivät keinon tehdä yhteistyötä kommandopipoisia häiskiä vastaan :D

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#192
Kiitos Nuubialainen Prinsessa. Tässähän ihan punastuu. :)
Saatte tekin sitä kirjotella, jos inspistä ja ideaa sattuu olemaan. :)

E:// Ai muuten ajattelin, et sisarusten välillä olis joku vuoden pari ikäeroa ja poika on nuorin. Eli menis suunnilleen ikäjärjests vanhimmasta nuorimpaan Katri Kaisa ja Kalle. :D ja iät jotain n 9-13.v välillä. Siis noin. En muistanut sitä miettiä kovin tarkkaan kun aloitin kirjoittamaan. :)
Nuorin ei ole ihan vielä teini-iässä lähellekään, keskimmäinen vasta tulossa ja vanhin alkaa jo olla teini-iän alkuvaiheilla. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Oi ihanaa. Mustang, sinähän kirjoitit kauniit jatkot noihin kahteen stooriin. :)
Täytyykin kattoa, josko jatkaisin tuosta edemmäs ja saa toki muutkin jatkaa, jos ehtivät. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Kiitosta Nefertiti, hyvä jos pieni ruosteisuus ei haittaa. Oma jatkosi Merkittyyn mieheen päättyi myös jännittävästi, tässä juuri kyhäilen uutta pätkää, niin herkulliseen pisteeseen juoni päätyi, että sai aivonystyrät liikkeelle. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.