Tänään on keskiviikko 01. joulukuuta 2021
Nimipäivää viettää Oskari

Kirjoittaja Aihe: Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2  (Luettu 156176 kertaa)

Pryn

• Vieras
Vs: Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2
« Vastaus #165 : 11.04.11 - klo:17:09 »
Iltaa teillekin :) Lukaisin tuossa Dani Sparklen ja voi ett, miten ihana ptk olikaan! Oon todella onnellinen, ett Nefertiti knnytti mut tn foorumin uskovaiseksi :p En todellakaan malta odottaa seuraavaa osaa!

Rakkauden Thdenkin oli todella kivaa luettavaa. Itse en varmaankaan saisi siihen mitn aikaseksi, mutta Nefertitill taitaa olla ihan liikaa vapaa-aikaa :D

Mustang

• Erittin aktiivinen
  • Viestej: 576
    • Profiili
« Vastaus #166 : 11.04.11 - klo:17:12 »
Iltaa sinullekin, Pryn. Kiitos kovasti, minkin olen iloinen, ett saatiin tnne uusi aktiivinen ihminen. Nyt lhden kohta puoleen ratsastamaan, mutta voi olla, ett tnn tai huomenna viel saan Sparklea jatkettua, sit on koneella taas lis, tytyy vain etsi sopiva kohta, johon katkaista. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Pryn

• Vieras
« Vastaus #167 : 11.04.11 - klo:17:17 »
*trisee odotuksesta*

l tipu hevosen selst ja lk anna sen juosta kden plt! Acutassa menee lyhimmilln 1 tuntia, tiedn kyll kokemuksesta...
M kyll odotan tll ;)

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Viestej: 2101
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #168 : 11.04.11 - klo:17:29 »
No tnn on viel vapaata  huomenna yksi siivous kohde, keskiviikkona samaten. Torstaina kaksi siivoiskohdetta ja perjantaina nelj, et seuraavan kerran vapaata sitten lauantaina. Mut yritn toki pyri tll, heti kun mahdollista ja toki kirjoittaakin, jos ideaa sattuu tulemaan.

Mulla nyt sattui olemaan ideaa kahteen stooriin, joista toinen tuli yll kun olin jo nukkumaan menossa. Ei siin auttanut muu kuin rustata idea vihkolle, joka sattui onneksi olemaan ksill ja sitten vasta psin unille. Toiseen tuli ideaa tuossa kun vasta availin konetta aamulla tai no pivhn silloin jo oli, joten ptin sit naputella jatkon molempiin.
Ja jos teill inspist piisaa niin sen kuin jatkatte noita tarinoita.

Ja hauskaa illanjatkoa hevosten parissa Mustang. :)
Hepat on kauniita elimi. Kun osaisikin ratsastaa. En jaksa kysell josko set viittis opettaa, kun ne sen hevoset on enemmkin ravihevosia, enk m edes tied et kuinka monta sill niit tll hetkell on, jos on ollenkaan en.
Miekin tll odotan ja jnnn, et mithn seuraavaksi ja pss vilisee kaikenlaisia juonikuvioita alkaen petollisen blondin yrityksist saada Danille keskenmeno. No jos ei kummikaan, se olis jo liian julmaa.
Mut edelleen ootan, jospa Dani ja Jack viel monen mutkan ja kommelluksen kautta ptyisivt yhteen ja et se yksi pysyis ystvn tietty ja et sille blondille kvis ikvsti. Sori olen ilke ihminen. :D

M itse tss mietin, et miten mahdollisesti Rakkauden thden jatkuis, siis nyt kun Edward psi vapaaksi, vaikkei parhaassa mahdollisessa kunnossa olekaan. Mys mietin mitenkhn tuota Tuhon Enteit jatkaisin. Ji aika jnskn kohtaan sekin, kun eivt ole viel turvapaikassa ja niit pahuksen olioita viel hyrii siel konttien seassa. :D

Ai mutta joo, munhan piti menn pyttipannua tekemn Doom-session jlkeen, kun eilen ji keitettyj perunoita ja kultsi kvi hakemassa mulle pussukan lihapullia. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit psi tyynylleni pni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #169 : 12.04.11 - klo:00:16 »
Laitoin uuden ptkn Sparklea tulemaan ilman sit jnn uutta juonenknnett. Tiedn, imelksi menee, mutta kyll sit dramatiikkaakin on viel luvassa. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #170 : 12.04.11 - klo:00:26 »
Ihana ptk. Kaunis. Toivottavasti kaikki menee hyvin, eik Amanda iske tervi petolinnun kynsin rakastavaisiin. :)

Min haluan tiet tarpeeksi, ett pystyn valehtelemaan vrikksti. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Pryn

• Vieras
« Vastaus #171 : 12.04.11 - klo:12:56 »
Rakkauden Thden oli jlleen erittin mielenkiintoinen, harmittavan lyhyt ptk vain :( En malta odottaa seuraavaakaan osaa, koska niin hienoa teksti tulee.

Ja Dani Sparkle kruunasi tmn pivn. Aivan upea ptk ja m olen todellakin tyytyvinen siit, ett kaikki menee nyt parempaan suuntaa :) Jack ja Dani ansaitsevat toisensa.

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #172 : 12.04.11 - klo:12:58 »
Kiitos teille kummallekin. :) Saa nhd, saanko tnn aikaiseksi mitn, vhn alkaa vsyttelemn, kun en viime yn nukkunut ollenkaan. Voi olla, ett uni maittaa kerrankin aikaisin.

Pryn

• Vieras
« Vastaus #173 : 12.04.11 - klo:13:05 »
Ei haittaa yhtn, vaikka jisi pient taukoa. Kyll sit voi myhemminkin sitten kirjoittaa :)

Ja tnn m kyll kirjoitan Vuoriputousten kaupunkia.

Mustang

• Erittin aktiivinen
    • Profiili
« Vastaus #174 : 12.04.11 - klo:13:08 »
Itse haluaisin kovasti kirjoittaa, mutta olen jo nyt ihan kuollut. :D Tit olisi viel viiteen saakka. Saa nhd, vlill vsymys menee ohi, kun sinnittelee oikein kovasti. Se on hyvin rsyttv, jos yritt korjata unirytmi (joka itsell menee ytiden vuoksi joka viikonloppu pieleen).

Pryn

• Vieras
« Vastaus #175 : 12.04.11 - klo:16:57 »
Noniin, sainpahan uuden osan Vuoriputousta valmiiksi, jos jotakuta sattuukaan kiinostamaan. Nyt muistin poistaa automaattisen tavutuksen pois kytst, joten sen ei pitisi en hirit.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #176 : 12.04.11 - klo:18:08 »
Oi kun olitkin kauniin ptkn kirjoittanut. Oikein kauniin ja ihanasti olit kaikkea kuvaillut. :)
Siellp on nyt tuore ptk jatkiseen Rakkauden Thden. :)
« Viimeksi muokattu: 12.04.11 - klo:20:41 kirjoittanut Nefertiti »

Pryn

• Vieras
« Vastaus #177 : 13.04.11 - klo:21:21 »
Kiitos Nef :) Jos sattuu kiinnostamaan, niin Rakkauden Thden oli oivaa luettavaa.

Vuoriputoukseen uusi osa innostuksen takia.

Nefertiti

• Yleisvalvoja
  • Erittin aktiivinen
  • Kissa, Pomosi
    • Profiili
« Vastaus #178 : 13.04.11 - klo:21:28 »
Kaunis jatkoptk jlleen kerran, Pryn. :)

Pryn

• Vieras
« Vastaus #179 : 13.04.11 - klo:21:36 »
Pahoin pelkn, ett en tnn ehdi kirjoittamaan kovin paljoa enemp :( Huomenna on kuitenkin aikainen hertys ja satavarmasti joudun kohta hippsemn saunan laiteille puhdistusreissulle. Intoa kyll on. Mulla on niin paljon ideoita tt varten...

Copyright © 2000 Juplin.net. All Rights Reserved. Design by Juplin.